Gå til innhold

Ditt siste garnkjøp og hva skal du strikke?


Krinoline

Anbefalte innlegg

Jeg håper vi kan ha en inspirasjonstråd gående for strikkere, med informasjon om siste garnkjøp og hva du skal strikke. Av og til blir det litt overflod eller underskudd av inspirasjon, håper dette kan være en grei, alternativ tråd for oss strikkere.

Jeg kan begynne: Har akkurat kjøpt Eco Soft og Silk mohair fra Isager, og skal strikke Cloud Sweater av PetiteKnit. Gleder meg til å legge opp til denne genseren!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grønt blad skrev (15 minutter siden):

Ta en kikk i denne tråden :) 

 

Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloud Long yarns nr 4. Jaktlue og skjerf på 1,5 m. Strikket begge på p str 4,5. Ganske enkelt med r og 2 vr hele veien😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krinoline skrev (1 time siden):

Jeg håper vi kan ha en inspirasjonstråd gående for strikkere, med informasjon om siste garnkjøp og hva du skal strikke. Av og til blir det litt overflod eller underskudd av inspirasjon, håper dette kan være en grei, alternativ tråd for oss strikkere.

Jeg kan begynne: Har akkurat kjøpt Eco Soft og Silk mohair fra Isager, og skal strikke Cloud Sweater av PetiteKnit. Gleder meg til å legge opp til denne genseren!

Ååå,den er så fin😍

Har du strikket den før?

Fin tråd,forressten!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garn til Tine-genseren, jeg klarte å hoste opp nok hesper i originalfargene (men jeg måtte til Danmark for å finne det). 
Noen hesper fra Lille Rilles siste forhåndsbestilling (kalendergarn). Vet ikke helt hva det skal bli. Votter kanskje. Jeg trenger noen mindre prosjekter!

Anonymkode: 926c3...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Drops Polaris i rubinrødt for en chunky beanie 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...