Gå til innhold

Fotobok, hjelp meg ut av frustrasjonen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sortert bilder fra 2023 og er klar for å lage fotobok. Men frustrasjonen tar meg. Hvilken leverandør skal jeg velge, og hvordan gjør jeg dette best?

Jeg har forsøkt Cewe, den er god på at den autoutfyller bilder ut fra dato de er tatt. Men når jeg skal inn og justere på de fordi jeg ønsker å flytte noen bilder eller justere oppsett på siden er det fryktelig vanskelig i appen på mobil?

Fotoknudsen derimot vil enten gi meg en tom bok, eller bare ett bilde per side. Merk igjen at dette er i appen.

Er det andre program jeg bør teste? Eller er det noe som funker rett i nettleser? Jeg har bare PC via jobb og kan ikke laste ned programvare.

Anonymkode: ef9bd...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat laget min første fotobok, og har ikke mottatt den ennå, så jeg kan ikke garantere helt for resultatet. Jeg svarer likevel, fordi jeg er nybegynner og har strevet med disse tingene nylig. 

Jeg valgte å lage boka mi med Foto Knudsens nettsider, og jeg brukte PC. Jeg lastet ikke ned noe program. Man kan gjøre det, men jeg brukte bare nettsidene. Det fungerte ganske greit. De kom med et forslag først basert på bildene jeg valgte å laste inn, men jeg kunne gjøre om på oppsettet, endre størrelsen på bildene, sette inn tekstbokser og figurer osv. Det var en del arbeid, men jeg foretrekker absolutt å jobbe på PC-skjerm istedenfor mobil. 

På en bok på 24 sider brukte jeg 85 bilder. Jeg hadde fra 1 til 7 bilder per side. 

Anonymkode: 9863f...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotoknudsen på pc fungerer utmerket - og jeg synes kvaliteten på selve produktet er mye bedre enn cewe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg synes cewe på pc fungerer fint. Der kan jeg justere så mye jeg vil. 

Anonymkode: bc43b...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Blurb. De er best.

Anonymkode: 6436a...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg bruker Blurb. De er best.

Anonymkode: 6436a...02f

Nei.

Anonymkode: 040eb...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg bruker Fotoknudsen. Aner ikke om hun bruker mobil eller pc, men resultatet blir ikke alltid like bra. Blir blurry bilder pga størrelsen 🤷‍♀️

Anonymkode: 17e17...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...