Gå til innhold

Termin september/oktober 2024


månki

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på toul, og alt så bra ut😊 1 baby. 
var en veldig aktiv baby som lå å sprellet med armer og bein, vridde og vrengte på seg hele timen. 
ble flyttet fire dager tilbake, og har nå offisiell termin 7 septemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er ganske sikker på at jeg har kjent litt bevegelse de siste dagene. Kjennes iallefalm helt likt ut som da jeg var gravid de to andre gangene. Husker ikke når jeg kjente med første, men med andre kjente jeg rundt uke 16🥰 

hvordan går det med alle sammen? Her er alt av symptomer borte, og eneste som gjør det «reelt» er at magen har begynt å vokse litt pluss disse bevegelsene jeg kjenner innimellom. Ligger med tidenes influensa da, men kan ikke forvente annet med to små i barnehagealder. Håper det går over snart😊 

vi har også begynt å diskutere navn. Syntes det er så mye vanskeligere nå enn sist. Begge gangene hadde vi jente og guttenavn klar før oul, men det tviler jeg på at vi har nå. Har en veldig magefølelse på gutt, så føler det er så «feil» å tenke på jentenavn😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da har jeg vært på oul. Det gjemmer seg ei lita jente inne i magen💕 

merker fortsatt veldig lite til alt, men kjenner bevegelse hver kveld💕💕 

 

hvordan er det med dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 29 år og gravid med nr 2. Hadde en stor blødning med klumper tidlig i svangerskapet, men alt gikk fint. Er nå halvveis med termin 3 september 🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker bare på gruppa deres. Hadde termin 3 sept 2022, og jammen gikk vannet på termindato! Ser dere er to 3. sept terminer her inne, spennende å se om det blir terminbabyer på dere også 🤩

Lykke til med 3. trimester ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da! Med første gikk vannet en uke før, så blir spennende å se denne gangen 🥳 

Takk for det 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...