Gå til innhold

Er du på mobilen når du ser serie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier?

Er du på mobilen?

Jeg er ikke på mobilen når jeg ser serie pga all jobben som blir lagt i serie. Men det hender at den sniker seg opp likevel 😉

Anonymkode: 9b794...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det gjør jeg...uten å tenke noe mer over det.

Spiser du ikke maten heller pga all jobben som blir lagt ned i å produsere å lage den?

Anonymkode: 9404b...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å begrense mobilbruk mens jeg ser på serie, men det er for min helses skyld, ikke av respekt for de som har laget serien.

Anonymkode: f2324...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så avhengig av mobilen er jeg ikke.

Anonymkode: 3248b...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger mobilen vekk, altså i et annet rom. Ellers bare må jeg se på den.. tåpelig, I know..

Anonymkode: 9eec6...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Som tittelen sier?

Er du på mobilen?

Jeg er ikke på mobilen når jeg ser serie pga all jobben som blir lagt i serie. Men det hender at den sniker seg opp likevel 😉

Anonymkode: 9b794...88a

Nei, ser aldri på mobilen underveis i film eller serie, fordi jeg vil få med meg hva jeg ser på. Må konstant minne kona på det, fordi den sniker seg opp.

Dersom jeg ser fotball alene, så chatter jeg på forum dedikert til laget mitt. Eneste gangen jeg er på telefonen mens jeg ser på TV.

Endret av kaarebjarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller som regel noe på pc samtidig som jeg ser på tv, spiller ingen rolle om det er film, serie eller nyheter liksom. Beste måten jeg slapper av på det der. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva slags serie det er snakk om. Kår jeg ser på sånn hjernedød serier som min mann kaller det så driver jeg på mobilen. For da holder det med at jeg får med meg bare litt. Men noe jeg synes er bra så følger jeg med. 

Anonymkode: 22e8a...083

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (5 minutter siden):

Jeg spiller som regel noe på pc samtidig som jeg ser på tv, spiller ingen rolle om det er film, serie eller nyheter liksom. Beste måten jeg slapper av å numme hjernen på det der. :) 

FTFY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ofte på mobilen samtidig som jeg ser på noe ja. Kommer an på hvor mye jeg må følge med med øynene for å få med meg handlingen. Ofte er det nok å bare høre og følge sporadisk med. Ser mye reality... 

Anonymkode: b2052...cec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Legger mobilen vekk, altså i et annet rom. Ellers bare må jeg se på den.. tåpelig, I know..

Anonymkode: 9eec6...744

Jeg så faktisk et program om at desto lenger vekk telefonen/ipad er fra deg, desto mindre tenker man på den, så det er faktisk helt rett. Det aller beste er utenfor øyesyn eller et annet rom

Anonymkode: d865f...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mye ja, men klarer ikke sitte med hendene i ro når jeg ser tv. Så har jeg ikke noe annet jeg skulle gjort samtidig kommer mobilen frem.

Anonymkode: 3ce8e...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spiller candy chrush 

Anonymkode: b6f7a...04f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det akkurat nå 😅

Anonymkode: 49045...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ser på mobilen så brukes det så himla mye av batteriet så ser heller på pcen 🙂

Anonymkode: 4a3e0...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjør det. Det handler mer om at jeg har kaos i hode, og da gjør det å holde på med flere ting samtidig det lettere å tømme hodet.

Anonymkode: dd49b...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gjør det. Det handler mer om at jeg har kaos i hode, og da gjør det å holde på med flere ting samtidig det lettere å tømme hodet.

Anonymkode: dd49b...c17

Beklager, men dette må jo være selvbedrag. Om du har et kaos i hodet, så har du behov for å rydde og sortere. Ved å sitte på mobilen samtidig som du ser på TV, så utsetter du hodet ditt for veldig mange sanseinntrykk. Det som da skjer, er at tankekjøret ditt nummes. Du tømmer ikke hodet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...