Gå til innhold

Den egentlige grunnen til at livet ender i universet


Gjest Gratika85

Anbefalte innlegg

Gjest Gratika85

Ja, den normale teorien, er at alle soler brenner ut da. Men, jeg fant ut noe annet ved egen forskning. Jeg prøvde å finne ut hvorfor vi har gravitasjon, ingen kunne forklare det, annet annet å måle kreftene til det. Men jeg fant ut at når universet først ble dannet, så var det en sol i tomt rom, som plutselig oppstod. På grunn av denne vekta av denne sola, så kollapset den, og spredte seg ut. Eksploderte kan man si. Det er derfor vi har gravitasjon også, på grunn av momentet dette dannet. Det er også enden på alt liv, når dette momentet avtar, så livet er bare for en kort stund mens dette momentet pågår. Det er ikke svart energi eller svart masse, som gjør at ting sprer seg, det er momentet, det er derfor vi reiser igjennom rommet med stor fart også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratika85 skrev (2 minutter siden):

Ja, den normale teorien, er at alle soler brenner ut da. Men, jeg fant ut noe annet ved egen forskning. Jeg prøvde å finne ut hvorfor vi har gravitasjon, ingen kunne forklare det, annet annet å måle kreftene til det. Men jeg fant ut at når universet først ble dannet, så var det en sol i tomt rom, som plutselig oppstod. På grunn av denne vekta av denne sola, så kollapset den, og spredte seg ut. Eksploderte kan man si. Det er derfor vi har gravitasjon også, på grunn av momentet dette dannet. Det er også enden på alt liv, når dette momentet avtar, så livet er bare for en kort stund mens dette momentet pågår. Det er ikke svart energi eller svart masse, som gjør at ting sprer seg, det er momentet, det er derfor vi reiser igjennom rommet med stor fart også

Pass that shit! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratika85
KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Pass that shit! 

 

eheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratika85
KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

Pass that shit! 

 

Var bare morsomt ment egentlig, vi har jo gravitasjon uansett. Ville bare tulle med dere, det er trekkraft i galakser uansett 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratika85 skrev (7 minutter siden):

Ja, den normale teorien, er at alle soler brenner ut da. Men, jeg fant ut noe annet ved egen forskning. Jeg prøvde å finne ut hvorfor vi har gravitasjon, ingen kunne forklare det, annet annet å måle kreftene til det. Men jeg fant ut at når universet først ble dannet, så var det en sol i tomt rom, som plutselig oppstod. På grunn av denne vekta av denne sola, så kollapset den, og spredte seg ut. Eksploderte kan man si. Det er derfor vi har gravitasjon også, på grunn av momentet dette dannet. Det er også enden på alt liv, når dette momentet avtar, så livet er bare for en kort stund mens dette momentet pågår. Det er ikke svart energi eller svart masse, som gjør at ting sprer seg, det er momentet, det er derfor vi reiser igjennom rommet med stor fart også

Moment krever at noe holder igjen i andre enden..konstant fart= null moment...

Null moment betyr at historien din = snork..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratika85
LadeJarl skrev (Akkurat nå):

Moment krever at noe holder igjen i andre enden..konstant fart= null moment...

Null moment betyr at historien din = snork..

 

Nei, den første sola kollapset jo av vekta, eksploderte. Sånn man fikk momentet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratika85 skrev (2 minutter siden):

 

Var bare morsomt ment egentlig, vi har jo gravitasjon uansett. Ville bare tulle med dere, det er trekkraft i galakser uansett 😛

Det er unektelig et pussig fenomen. 

Men jeg har ikke puffet på Gandalvs pipe på årevis, og den eneste bekymringen jeg har nå er hvordan jeg skal få betalt husleia. 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratika85
KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Det er unektelig et pussig fenomen. 

Men jeg har ikke puffet på Gandalvs pipe på årevis, og den eneste bekymringen jeg har nå er hvordan jeg skal få betalt husleia. 😁

 

Så bra du morer deg, håper du får for mye visjoner da 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratika85 skrev (1 minutt siden):

 

Så bra du morer deg, håper du får for mye visjoner da 😁

Jeg gledes av at det det finnes tanker som dine. 

This is what carbon based life is about! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratika85
KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Jeg gledes av at det det finnes tanker som dine. 

This is what carbon based life is about! ❤️

 

Jeg følte at de normale teoriene, var litt gale, så jeg brukte noen år på å formulere egne. Jeg tror ikke på inflasjonsteorien, og at alt bare ender, man har for eksempel svarte hull da, som når blir tunge nok, lager nye soler fordi energi ikke kan ødelegges. Alt materie er jo bare energi også hvis man varmer det nok opp. Vet ikke om teoriene mine stemmer da! Glad vi har deg også, som nyter livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skulle livet endt hvis det ikke var i universet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gratika85
Pawn Hearts skrev (1 minutt siden):

Hvor skulle livet endt hvis det ikke var i universet?

 

Kanskje det ikke ender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratika85 skrev (9 minutter siden):

 

Jeg følte at de normale teoriene, var litt gale, så jeg brukte noen år på å formulere egne. Jeg tror ikke på inflasjonsteorien, og at alt bare ender, man har for eksempel svarte hull da, som når blir tunge nok, lager nye soler fordi energi ikke kan ødelegges. Alt materie er jo bare energi også hvis man varmer det nok opp. Vet ikke om teoriene mine stemmer da! Glad vi har deg også, som nyter livet :)

Nyter livet?! Jeg er en fysikers studie i seg selv.. Jeg er 50-50 suicidal og for feig til å gjøre noe med det.. En perfekt eksistensiell formula 😂

Jeg formoder at du har utforsket strengteorien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gratika85
KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Nyter livet?! Jeg er en fysikers studie i seg selv.. Jeg er 50-50 suicidal og for feig til å gjøre noe med det.. En perfekt eksistensiell formula 😂

Jeg formoder at du har utforsket strengteorien? 

 

Ja, kjøpte bøker med de tyngste teoriene en stund, mye vanskelig å lese. Men, men jeg kom til den konklusjonen til slutt da, at alt bare er tull. Strengeteorien, jeg skjønner at ting vibrerer da av energi, men det er bare en teori da. En svakhet teorien har, er at verden er annerledes jo mer du zoomer innpå ting, men det stemmer jo ikke. Det er bare mindre. Man sier at lyd og sånt, bare er en bølger som tolkes av hjernen, men det stemmer ikke helt heller, fordi det mer med sanser enn bare en bearbeiding av hjernen, det er ekte. Ikke ta livet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratika85 skrev (8 minutter siden):

 

Ja, kjøpte bøker med de tyngste teoriene en stund, mye vanskelig å lese. Men, men jeg kom til den konklusjonen til slutt da, at alt bare er tull. Strengeteorien, jeg skjønner at ting vibrerer da av energi, men det er bare en teori da. En svakhet teorien har, er at verden er annerledes jo mer du zoomer innpå ting, men det stemmer jo ikke. Det er bare mindre. Man sier at lyd og sånt, bare er en bølger som tolkes av hjernen, men det stemmer ikke helt heller, fordi det mer med sanser enn bare en bearbeiding av hjernen, det er ekte. Ikke ta livet ditt!

Det fantastiske paradokset med søken etter kunnskap er at man forstår mindre jo mer man lærer.. 😂

Jeg ble opptatt av strengteori etter en rusrelatert opplevelse, men jeg fant heller ingen vedvarende mening jeg kunne feste noe lit til. Men jo. Jeg tror frekvens og  vibrasjon er relevant. 

Einstein er inne på noe.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysiker eller ikke.. Et viktig moment er at jeg må se å få fingeren ut av rassen, jeg skal på jobben i morra.😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Livet vil aldri ende, men etterhvert vil der bare være en slags digital utgave av seg selv

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...