AnonymBruker Skrevet 8. januar #21 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg finner ikke på det, jeg er fra et land hvor dette betyr baller på sleng språk, men du har rett at det også er egg. Anonymkode: 87e56...51a Men ikke "jaja". Det nærmeste språket er polsk med jajko/jajek Anonymkode: a200a...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #22 Del Skrevet 8. januar Kjenner noen amerikanere som synes det er hysterisk morsomt når vi roper bra. Anonymkode: 323d9...f06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #23 Del Skrevet 8. januar PITTY skrev (5 minutter siden): Hørte om et ungt svensk par på besøk i Norge som ville til et sted med fart, spenning og moro. De tok en taxi og derav spørsmålet til sjåføren; "kan ni köra oss til ett jätte-rolig ställe ?" " Javel, ro og fred skal svenskene få", tenkte sjåføren. Han kjørte de dermed til det mest idylliske gravstedet i byen. Akkurat dette med "rolig" på norsk og svensk ler jeg alltid av 😁 Anonymkode: a200a...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #24 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men ikke "jaja". Det nærmeste språket er polsk med jajko/jajek Anonymkode: a200a...423 På polsk er jajko/jajek bøying av ordet egg, jaja/jajka Anonymkode: 87e56...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #25 Del Skrevet 8. januar Har også hørt om ei som ville kalle datteren Fanny / Fannie, men da satte den britiske svigermora ned foten 😅 Anonymkode: 00131...51c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #26 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har også hørt om ei som ville kalle datteren Fanny / Fannie, men da satte den britiske svigermora ned foten 😅 Anonymkode: 00131...51c Men Dick har de ikke noe imot? Anonymkode: e018d...766 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #27 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva skjer når h*n finner det ut? Anonymkode: 9a3bd...c2d Altså når han ruller på gulvet i latter av navne "Aas", så vil han sannsynligvis drite på seg av latter når han finner ut om "Assmann". Anonymkode: bce20...4d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #28 Del Skrevet 8. januar Kåss = Fitte på persisk Anonymkode: d647d...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #29 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): På polsk er jajko/jajek bøying av ordet egg, jaja/jajka Anonymkode: 87e56...51a "Jaja" i hvilken form? Setning, please Anonymkode: a200a...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #30 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kåss = Fitte på persisk Anonymkode: d647d...b65 Er det derfor mine norsk-iranske bekjente flirer for seg selv hva gang Else Kåss Furuseth blir nevnt? Anonymkode: bce20...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #31 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Jaja" i hvilken form? Setning, please Anonymkode: a200a...423 Du snakker i allefall ikke polsk, men her er et bilde fra en nettbutikk med matvarer. Anonymkode: 87e56...51a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #32 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du snakker i allefall ikke polsk, men her er et bilde fra en nettbutikk med matvarer. Anonymkode: 87e56...51a Snakker ikke, men forstår veldig godt Anonymkode: a200a...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #33 Del Skrevet 8. januar Hvis jeg husker riktig, betyr navnet Kari "kuk" på albansk Anonymkode: a200a...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #34 Del Skrevet 8. januar God(Go)= bæsj på kurdisk Anonymkode: b6e25...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #35 Del Skrevet 8. januar Randi. Anonymkode: 246c8...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #36 Del Skrevet 8. januar Det norske samlaget betyr det norske samleiet på svensk Anonymkode: c87a0...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. januar #37 Del Skrevet 8. januar Det finske ordet for blomst er "kukka", og det er også et kvinnenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #38 Del Skrevet 12. januar Ei jeg kjenner som heter Jorunn byttet navn da hun flyttet til USA. Nesten alle uttalte det så det hørtes ut som «urin». Anonymkode: 26a58...99c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #39 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ei jeg kjenner som heter Jorunn byttet navn da hun flyttet til USA. Nesten alle uttalte det så det hørtes ut som «urin». Anonymkode: 26a58...99c 😅😅 den har jeg aldri tenkt på, men hører det ja! Jeg har en slektning som flyttet til Amerika for mange år siden, og de omtaler henne som Jojo, kanskje det er derfor? 🙈 Anonymkode: 00131...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 13. januar #40 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 19.18): Onkel som heter Odd! Han sier det er alltid festlig på jobbreiser « Hi! I’m Odd ( rar)» 😊 Anonymkode: 00131...51c Eller Odd Rino, rart nesehorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå