Gå til innhold

Veien mot bedre form og helse


Triviella

Anbefalte innlegg

Kjenner meg godt igjen i tankene du har omkring maten for hytteturen. Spesielt det med sukker. Jeg har jobba hardt for å bli kvitt det suget, men så skjer det noe som gjør at jeg spiser kake eller snop eller noe, så er det brått tilbake. Kjedelig å måtte ta den kampen igjen, men som du sier, sånn er livet, sånne anledninger kommer, det er vel kanskje om og gjøre å gjøre det best mulig? Livet altså? 😊 Håper hytteturen ble stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (På 27.1.2024 den 8.32):

Gratulerer med flott ukesresultat! :klemmer:

Skjønner aaakkurat hva du mener ang. helgen!! Jeg er helt lik! Og har samme type folk rundt meg... Alltid en utfordring med sånn tur. Jeg har håndtert det ulikt flere ganger i løpet av årenes løp (mine runder på diett o.l.) Noen ganger har jeg bare fråtser og spist alt som har vært der, andre ganger kjørt mitt helt eget løp (hatt med lavkarbomat liksom), mens andre ganger kjørt noe gylden middelvei. Er jo sistnevnte som fungerer best sånn for form og sjel.

Det går an å ta med et eget grovbrød, og bare legge det til frokostbordet som et tillegg til alle. Jeg pleier å si at det er det jeg liker best/blir mett av. Ellers spist de samme middagene som de andre, men begrense porsjonene. Ikke være helt anti på godteri og snacks, men ta av og til oppi skåla, ikke hele tiden. Om det er en tur med alkohol, så har jeg gått for litt mer sukkerfri brus. Sånn type "jada, vil ha en øl, men tar den litt senere, vil bare ha litt brus først". Så ender kanskje kvelden på 1-2 øl, i stedet for 3-4. Alt sånt hjelper.

Håper uansett du koser deg masse! :klem: Husk at uken består av flere hverdager enn helg.

Tusen takk! Det ble en veldig fin tur. Litt chips, dessert, pommes frites og en bolle langs veien ble det. Og det vistes på vekta på mandagen. Opp 1,5 kg 🙃 Til tross for en aktiv helg.  Vil tilbydde oss å stå for handlingen faktisk, da fikk vi styrt unna de verste alternativene, og kjøpte gode varer der vi kunne. Bl.a kjøpte vi grovt brød fra bakeri, masse grønnsaker til middag etc. Og min mann er verdens sunneste, så han er heldigvis helt med på notene. 

Det kjedelige er at man kommer ut av rytmen, og mandagen hadde jeg ganske lyst på noe søtt igjen. Så det får litt ettervirkninger. Det er definitivt lettest for min del å bare holde meg unna sukker i denne fasen. Så nå er det bort med sukker igjen, frem til neste tur i vinterferien. Da reiser vi også bort med en annen familie 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympe skrev (På 30.1.2024 den 21.04):

Kjenner meg godt igjen i tankene du har omkring maten for hytteturen. Spesielt det med sukker. Jeg har jobba hardt for å bli kvitt det suget, men så skjer det noe som gjør at jeg spiser kake eller snop eller noe, så er det brått tilbake. Kjedelig å måtte ta den kampen igjen, men som du sier, sånn er livet, sånne anledninger kommer, det er vel kanskje om og gjøre å gjøre det best mulig? Livet altså? 😊 Håper hytteturen ble stas!

Den ble veldig stas! Og ja, det med sukker er vanskelig! Det er definitivt lettest for meg å bare holde meg helt unna sukker. Og det funker jo greit når det er hverdag, eller når det ikke skjer noe spesielt i helgene. Er ikke der at jeg klarer å unngå det når det står rett foran meg på en hyttetur f.eks. Der er det fremdeles en lang vei å gå🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en annerledes uke. Først hyttetur i helgen, som ble veldig koselig, men også brudd på gode matrutiner. Fikk meg deretter en yogaøkt på mandag, og en løpeøkt på tirsdag, før jeg flatet ut med influensa på onsdag. Og det er ståa enda. 

Uansett, ny veiedag i dag:

8.1.24: 73,8kg 

12.01.24: 73,3kg 

19.01.24: 72,1 kg 

26.01.24: 71,7kg 

02.02.24: 70,6 kg (-1,1 kg)

 

Mål: Under bryst: 77 (0 cm)

Smaleste midje: 74 (0 cm)

Over navle: 91 (-1 cm)

Rumpe: 98 (-1 cm)

Lår: 60 ( -1 cm)

Tipper influensaen har litt å si på vekttapet, da det ikke har blitt allverdens med mat de siste dagene. Så blir spennende å se neste uke. Det blir vel fort en oppgang igjen da. Uansett, så nærmer det seg mitt første delmål, under 70 kg. Har et lite håp om å klare det før vinterferien om to uker. Da skal vi reise bort. Jeg tenker å holde meg unna snacks og godteri frem til da, og fokusere på å spise mer grønnsaker. Jeg er veldig heldig med mannen min, han er sunnheten selv, så jeg får i hvert fall ikke noe motstand derfra. 

Jeg skrev i åpningsinnlegget at denne dagboken også skulle brukes til å forstå hvorfor jeg har gått opp i vekt. For vi har egentlig alltid spist veldig sunt. Vi er ikke noe glade i junk, alkohol eller brus. Vi kan spise litt godteri, men det er ikke hver helg, og ikke alltid hver måned heller.

Noen punkter har jeg funnet til nå:

-Hverdagsaktiviteten har vært for lav de siste årene. Før kunne jeg gå/sykle/ jogge til jobb, nå må jeg kjøre. Og jeg har ikke klart å kompensere for det i en travel hverdag.

- Jeg har en tendens til å hive innpå et eller annet mens jeg lager middag. Da er jeg typisk veldig sulten, og hiver fort innpå noen dadler, osteskiver eller nøtter. Og det blir jo fort endel kalorier. Her tenker jeg at det må endring til, i første runde så tenker jeg at disse tingene må erstattes med grønnsaker. 

- Hvis jeg først spiser godteri, så har jeg vanskeligheter med å bare ta noen biter, for så og stoppe. Der er min mann og meg helt ulike. Han kan ta en bit sjokolade, for så å glemme bort hele skålen. Hvis jeg tar en bit blir jeg sittende å nistirre på skålen helt til den er tom. Og ender opp med flere biter enn ham. Vi kjøper sjeldent godteri, så det er ikke et veldig stort problem. Og det tenker jeg rett og slett må forbli løsningen, begrense antall anledninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere fikk handlet til hytteturen :nikke: Syns det hørtes ut som det gikk veldig bra ut egentlig! Og den oppgangen etter helga var jo veldig forbigående (garantert mye væske), for vektresultatet ditt nå var jo utrolig bra!! :danse:

Og jeg skriver også under på at veien på å klare å begrense seg kan være lang å gå. Det er definitivt noe som kommer etterhvert... mange andre ting må på plass først. Jeg er også der nå at jeg kan være så og si avholden på godteri, ikke ha lyst på noe... og så skal vi i et sosialt lag. Der jeg vet at det f.eks vil være litt potetgull og sjokolade. Noe som er helt greit, og jeg bestemmer meg på forhånd at jeg skal ta litt. De første timene klarer jeg å ta en og en bit i sakte tempo. Og så helt plutselig tar jeg meg selv i at det går litt voldsomt fort. Kanskje ikke tygd ferdig èn bit før jeg er på vei til å ta en ny :roll: helt sykt!

Må også bare kommentere hvor flott det er at mannen din også spiser sunt! Min gjør ikke det. Eller, han er ikke kjempeusunn, men tyr lett til det gode liv når han er sliten e.l. Vi ble f.eks enige etter nyttår at vi skulle kutte ut brus og øl i ukedagene, men allerede tredje uka i januar så sprakk han og bare "måtte slappe av med en øl" til TV-kosen vår. Jeg vet vi er forskjellige individer og jeg styrer selvsagt mitt inntak. Men jeg kjente jo veldig på at jeg hadde lyst på en pepsi max-boks da! Når han gikk til sin ting... så bah, litt ekstra motbakke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 timer siden):

Så bra dere fikk handlet til hytteturen :nikke: Syns det hørtes ut som det gikk veldig bra ut egentlig! Og den oppgangen etter helga var jo veldig forbigående (garantert mye væske), for vektresultatet ditt nå var jo utrolig bra!! :danse:

Og jeg skriver også under på at veien på å klare å begrense seg kan være lang å gå. Det er definitivt noe som kommer etterhvert... mange andre ting må på plass først. Jeg er også der nå at jeg kan være så og si avholden på godteri, ikke ha lyst på noe... og så skal vi i et sosialt lag. Der jeg vet at det f.eks vil være litt potetgull og sjokolade. Noe som er helt greit, og jeg bestemmer meg på forhånd at jeg skal ta litt. De første timene klarer jeg å ta en og en bit i sakte tempo. Og så helt plutselig tar jeg meg selv i at det går litt voldsomt fort. Kanskje ikke tygd ferdig èn bit før jeg er på vei til å ta en ny :roll: helt sykt!

Må også bare kommentere hvor flott det er at mannen din også spiser sunt! Min gjør ikke det. Eller, han er ikke kjempeusunn, men tyr lett til det gode liv når han er sliten e.l. Vi ble f.eks enige etter nyttår at vi skulle kutte ut brus og øl i ukedagene, men allerede tredje uka i januar så sprakk han og bare "måtte slappe av med en øl" til TV-kosen vår. Jeg vet vi er forskjellige individer og jeg styrer selvsagt mitt inntak. Men jeg kjente jo veldig på at jeg hadde lyst på en pepsi max-boks da! Når han gikk til sin ting... så bah, litt ekstra motbakke da.

Setter så pris på at du tar deg tid til så fine svar ❤️ 

Ja, det er gull med en så sunn mann. Jeg har nok tenkt at han er litt rigid til tider, men faktum er at han er normalvektig, mens jeg er overvektig. Han løper 1,5 mil uten å anstrenge seg overhodet, mens jeg kreperer etter 5 km. Så jeg har definitivt mye å lære av ham. 
 

Men ja, har tenkt mitt noen ganger når han sier «skal du virkelig kjøpe den» om en cola zero, som jeg kanskje kjøper to ganger i året. Og jeg har nok tenkt at det er flaut at jeg ikke har klart å ha like stålkontroll som ham. 
 

Dette med godteri er noe vi kicker veldig annerledes på, jeg gir meg ikke før det er tomt, mens han som sagt kan ta en bit og la resten ligge. 
 

Skal din mann også ned i vekt Amatariel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Triviella skrev (5 timer siden):

Skal din mann også ned i vekt Amatariel? 

Mannen min har egentlig alltid vært slank. Vært glad i å holde seg aktiv, og har ofte kunne spise "det han vil". Men for et 2-3 år siden så endret det seg. Jeg har jo vært overvektig hele mitt voksne liv, og har tikket sakte men sikkert opp i vekt. Så på en måte føles det nesten som om jeg har "smittet" ham nå :( Selv om jeg vet at alt er hans valg. Men sammen har vi hatt en stillesittende livsstil, da livet "tok" oss litt. Mange barn, travelt på jobb. I stedet for å bruke tid på turer og sykling, så ble det øl foran tv'n. Så ja, nå har han fått skikkelig ølmage og er garantert 15 kg tyngre enn han var for 10 år siden. Han er fullt klar over det, og ønsker jo å være lettere. Men motivasjonen og drivkraften for å gjøre noe med det er så og si helt fraværende... og er det noen som vet at man må ville det selv for å klare å gjøre en endring, så er det meg. Så jeg får meg ikke til å mase heller. Men jeg kjører mitt liv, fremsnakker sunn mat, tar han med på kveldsturer av og til osv. Prøver å påvirke så mye som mulig på en positiv måte. Men er ikke kjempelett heller, da jeg egentlig fortsatt er i startfasen av min livsstilsendring, så tar ikke perfekte valg selv. Så når vi er dødssliten på kvelden, og han sier skal vi ikke lage oss en form med nachos og se på TV? så er det veeeldig vanskelig å si nei. Men jeg har klart det i alle fall 98% i hele fjor, og det er jeg stolt over!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker som om du har ganske så god oversikt over hvorfor ting har blitt som de har blitt. Og det høres ut som om du har finni noen gode løsninger også! Og jeg må si jeg kjenner meg godt igjen i tankene omkring godteskåla, jeg føler meg nesten litt besatt til tider 😅 Håper formen din er tipptopp igjen 😃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 3.2.2024 den 8.48):

Mannen min har egentlig alltid vært slank. Vært glad i å holde seg aktiv, og har ofte kunne spise "det han vil". Men for et 2-3 år siden så endret det seg. Jeg har jo vært overvektig hele mitt voksne liv, og har tikket sakte men sikkert opp i vekt. Så på en måte føles det nesten som om jeg har "smittet" ham nå :( Selv om jeg vet at alt er hans valg. Men sammen har vi hatt en stillesittende livsstil, da livet "tok" oss litt. Mange barn, travelt på jobb. I stedet for å bruke tid på turer og sykling, så ble det øl foran tv'n. Så ja, nå har han fått skikkelig ølmage og er garantert 15 kg tyngre enn han var for 10 år siden. Han er fullt klar over det, og ønsker jo å være lettere. Men motivasjonen og drivkraften for å gjøre noe med det er så og si helt fraværende... og er det noen som vet at man må ville det selv for å klare å gjøre en endring, så er det meg. Så jeg får meg ikke til å mase heller. Men jeg kjører mitt liv, fremsnakker sunn mat, tar han med på kveldsturer av og til osv. Prøver å påvirke så mye som mulig på en positiv måte. Men er ikke kjempelett heller, da jeg egentlig fortsatt er i startfasen av min livsstilsendring, så tar ikke perfekte valg selv. Så når vi er dødssliten på kvelden, og han sier skal vi ikke lage oss en form med nachos og se på TV? så er det veeeldig vanskelig å si nei. Men jeg har klart det i alle fall 98% i hele fjor, og det er jeg stolt over!

Hadde slitt selv hvis min mann hadde foreslått hva som helst foran tv, men det gjør han heldigvis ikke. 😅 Men, vi har en lifehack som er vår glede i hverdagen, som vi stort sett drikker hver kveld, og det er krydderkakao. Noen ganger med hjemmelaget krem, andre ganger ikke. Men den tar seriøst hele søtsuget! 
 

Oppskrift: Ca 1 dl vann kokes opp med 1 ss kakaopulver. Når det koker fyller man på med 3-4 dl melk. (Vi bruker helmelk). Varmes opp med 1 ss honning og de krydderene man ønsker. Vi varierer litt, men bruker ofte kardemomme, ceylonkanel, litt cayennepepper, bourbon vanilje, gurkemeie,  stjerneanis. Bye bye søtsug! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympe skrev (På 4.2.2024 den 23.21):

Synes det virker som om du har ganske så god oversikt over hvorfor ting har blitt som de har blitt. Og det høres ut som om du har finni noen gode løsninger også! Og jeg må si jeg kjenner meg godt igjen i tankene omkring godteskåla, jeg føler meg nesten litt besatt til tider 😅 Håper formen din er tipptopp igjen 😃

Ja, godteskåla kan kødde seriøst med hodet. 😛Jeg har hørt på endel podkaster med Chris von Tulleken, og har skjønt at et slikt forhold kan defineres som en slags avhengighet, litt på lik linje som en alkoholiker vil ha problemer med å stoppe etter et glass. Da er det lettere for meg å bare begrense anledningene. Dersom jeg skal kjøpe det hver helg tror jeg at jeg vil gå rundt med et konstant sukkersug. Men det har tatt tid å komme frem til den beslutningen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiedag i dag, og første uke med oppgang. Er litt overrasket da formen har vært preget av influensa med lite matlyst. Har spist veldig sunt denne uken, og følte vel egentlig at jeg heller har spist litt lite. Så er egentlig litt forvirret over resultatet. Har ikke trent noe da, bortsett fra to turer på en times tid hver. 
 

8.1.24: 73,8kg 

12.01.24: 73,3kg 

19.01.24: 72,1 kg 

26.01.24: 71,7kg 

02.02.24: 70,6 kg (-1,1 kg)

09.02.24: 71.1 (+ 0,5)

 

Mål: Under bryst: 76 (-1cm)

Smaleste midje: 73 (-1cm)

Over navle: 91 ( 0 cm)

Rumpe: 98 ( 0 cm)

Lår: 59 (-1 cm)

Men målene har minsket litt, så da er jeg fornøyd alt i alt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye oppgang da, spesielt med tanke på nedgangen du hadde forrige uke. Og kan godt hende at nedgangen du egentlig føler du burde sett i dag heller kommer på neste vekt :klem3: At målene minsker er jo et bevis på at du gjør ting riktig! Bare fortsett som du gjør, så blir det sikkert nedgang neste uke :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge målene minker er det andre ting i kroppen din som gjør at vekta er litt høyere. Sånn har jeg det selv også innimellom. MEN, neste uke ser du helt sikkert nedgang igjen. Da har kroppen din fått stabilisert seg litt etter sykdom, og ting er tilbake til det normale 👍

Ønsker deg en fin helg 🌞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det visst en av flere dagbøker som jeg ikke har sett før nå. Kan nok skyldes at jeg ikke har skrevet noe særlig i min egen på evigheter. Jeg ser at vi er like høye. Selv om jeg veier litt mindre enn deg så er du definitivt smalere om midjen enn meg. Min midje og navlenivå er det ikke noe forskjell på. Det går i ett. Her strutter magen rett ut og jeg ser tidvis gravid ut om jeg ikke enten holder inn magen eller har stramme bukser :fnise:  Skikkelig eplefasong. Må ned minst 3 kg til før jeg flater ut. 

Så flink du er med trening! Skikkelig bra. Tror du kommer til å klare det løpet som dere skal på med glans. Styrketrening har du visst full kontroll på og det er superviktig for å unngå skader. Fortsett som du gjør og du skal se det går superfint med både vekt og fysisk form :) 

 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Ms. Steele skrev (På 10.2.2024 den 18.41):

Her er det visst en av flere dagbøker som jeg ikke har sett før nå. Kan nok skyldes at jeg ikke har skrevet noe særlig i min egen på evigheter. Jeg ser at vi er like høye. Selv om jeg veier litt mindre enn deg så er du definitivt smalere om midjen enn meg. Min midje og navlenivå er det ikke noe forskjell på. Det går i ett. Her strutter magen rett ut og jeg ser tidvis gravid ut om jeg ikke enten holder inn magen eller har stramme bukser :fnise:  Skikkelig eplefasong. Må ned minst 3 kg til før jeg flater ut. 

Så flink du er med trening! Skikkelig bra. Tror du kommer til å klare det løpet som dere skal på med glans. Styrketrening har du visst full kontroll på og det er superviktig for å unngå skader. Fortsett som du gjør og du skal se det går superfint med både vekt og fysisk form :) 

 

 

 

Bedre med sent svar enn aldri :PKjekt å "sammenligne" litt med noen på samme høyde. Til tross for at jeg har litt innsving i midjen, så kjenner igjen dette med å se gravid ut. Mistenker vel egentlig at jeg har delte magemuskler. Hadde to store babyer, og gikk to uker over tiden med begge. Så magemusklene fikk kjørt seg! Så når jeg er i mål kilomessig, så får jeg se om jeg utreder det videre. Får se hvordan ståa er da. 

Har du fått sjekket det hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg, "plutselig" var det gått lang tid siden sist oppdatering. Siden sist har det vært sydentur med gode venner, samt enda en runde med sykdom hos meg og barn. Så her har det ikke gått helt på skinner siden sist. 

Trening har vært mer eller mindre ikke-eksisterende siste to uker, og det ble mye god mat i utlandet, til tross for at jeg absolutt tenkte gjennom kostholdet. Ingen alkohol eller brus, men dessert nesten hver dag, og ut å spise minst ett måltid om dagen på restaurant. Hadde håpet det ikke skulle gi sånne utslag, da det til tross for ingen trening ble minst 15000 skritt daglig.  Så her er det bare å ta seg i nakkeskinnet og komme seg tilbake på sporet. Også må jeg innrømme at det føles litt håpløst at hver ferie skal være et sånt tilbakeslag. Det er liksom ingenting som skal til før at flere uker med fremgang er borte. Mens min mann som heller ikke trente noe, og spiste mye mer enn meg, gikk ned to kg på turen. Det er frustrerende.

Vekten er et bedrøvelig syn denne uken, men nå skriver jeg den her, så da er et bare å fortsette som før.

8.1.24: 73,8kg 

12.01.24: 73,3kg 

19.01.24: 72,1 kg 

26.01.24: 71,7kg 

02.02.24: 70,6 kg (-1,1 kg)

09.02.24: 71.1 (+ 0,5)

01.03.24: 72 kg (+0,9)

 

Målene gidder jeg rett og slett ikke å skrive denne uken, de bekrefter at det er oppgang og ikke bare vann. De kommer neste uke :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med deg at det er frustrerende at ferier setter en så tilbake... men det er jo ganske stor forskjell på ferier også. Når man drar til syden (det er vel ikke ofte) så er jeg helt klart for å kunne spise desserter og gå på restaurant. For mange av oss er jo det en del av opplevelsen og ferie. Men når påskeferien kommer og man drar på hytta, så går det an å holde vekten. Trenger ikke fråtse i godteri osv. da. Men moderere seg. Så jeg ville gjort akkurat som deg på sydenferie! Og heller tatt de plusskiloene med et smil, og tenkt at det er mer enn nok tid resten av året til å få minuskilo. Men sant, man må passe på at "hver begivenhet" som ferier, små reiser, høytider, fridager osv. ikke blir å ta det helt ut. For da blir det ganske mange dager i løpet av ett år.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var ille etter en syden-tur. Tror mine tall hadde vært mye verre :klem3:

MEN, håper du har kost deg og fått litt motivasjon for å fortsette.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 1.3.2024 den 10.59):

Enig med deg at det er frustrerende at ferier setter en så tilbake... men det er jo ganske stor forskjell på ferier også. Når man drar til syden (det er vel ikke ofte) så er jeg helt klart for å kunne spise desserter og gå på restaurant. For mange av oss er jo det en del av opplevelsen og ferie. Men når påskeferien kommer og man drar på hytta, så går det an å holde vekten. Trenger ikke fråtse i godteri osv. da. Men moderere seg. Så jeg ville gjort akkurat som deg på sydenferie! Og heller tatt de plusskiloene med et smil, og tenkt at det er mer enn nok tid resten av året til å få minuskilo. Men sant, man må passe på at "hver begivenhet" som ferier, små reiser, høytider, fridager osv. ikke blir å ta det helt ut. For da blir det ganske mange dager i løpet av ett år.

Ja, det er sant! Det er mange dager i løpet av et år, og man kan ikke ta den ut på alle disse anledningene.  Påsken blir spennende, for da skal vi bo hos mine foreldre 1 uke, og det kan jo by på utfordringer i forhold til hvordan vi spiser hjemme. :PBlir en besøksmaraton med slekt og venner. Haha, tror nesten det blir en verre utfordring enn sydenturen 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wit skrev (På 1.3.2024 den 12.54):

Syns ikke det var ille etter en syden-tur. Tror mine tall hadde vært mye verre :klem3:

MEN, håper du har kost deg og fått litt motivasjon for å fortsette.

Ja, absolutt! Motivasjonen er der, og i dag var første dag på mølla etter sydentur og påfølgende forkjølelse. Det har vært labert i det siste.

Nå satser jeg på at sykdom er over for denne gang, slik at jeg kan begynne å jobbe mot dette halvmaratonet jeg er påmeldt til. Det er 6 mnd til, og planen er jo selvsagt å være en smalere og betydelig sprekere versjon av meg selv da 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...