Gå til innhold

Hvilke treningssko er du fornøyd med? Må kjøpe nye sko, løfter for det meste vekter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hilsen kvinne

Anonymkode: d87d2...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et par barfotsko som passer veldig bra til styrketrening da de er helt flate 😊 bruker ullsokker i de nå da det er ganske kaldt 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nike Metcon 9 og Reebok Nano X2. Begge er gode, men Reebok skoa er best på min fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs på mobiliteten din og formålet. Har du litt svak mobilitet og kommer på tærne, vil løftesko er fint. Har du ok mobilitet hadde jeg bare gått for nike metcon eller reebok nano (obs på disse på man ned en størrelse). 

Anonymkode: d1a96...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet mange løpesko, men de beste løpeskoene jeg har eid by far er new balance rebel med fuelcell teknologi, anbefales om du sliter med trøtte bein, virkelig en wow opplevelse.

Anonymkode: 18cbd...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg har testet mange løpesko, men de beste løpeskoene jeg har eid by far er new balance rebel med fuelcell teknologi, anbefales om du sliter med trøtte bein, virkelig en wow opplevelse.

Anonymkode: 18cbd...9c3

Løpesko egner seg i liten grad for løfting. Mister altfor mye kraft nedover i dempingen og står ustabilt. 

Anonymkode: d1a96...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khloe

Kan ikke skryte nok av Reebok Nano! 
De er flate og jeg synes de fungerer bra til løfting uten at de er stive og oppbygde som ordinære løftesko. Litt mer allsidige er de også, selv om jeg ikke ville løpt på dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda Sofie skrev (23 timer siden):

Jeg har Nike Metcon 9 og Reebok Nano X2. Begge er gode, men Reebok skoa er best på min fot.

X2er den nyeste modellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker Converse eller Vans, så funker de bra til styrketrening. Jeg bruker noen 7 år gamle Reebok sko som er flate. 

Anonymkode: ae56d...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMjau skrev (10 timer siden):

X2er den nyeste modellen?

Nei x4 er akkurat lansert og x3 har vært i ett år+

Anonymkode: d1a96...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei x4 er akkurat lansert og x3 har vært i ett år+

Anonymkode: d1a96...872

Åja, trodde de hadde relansert en gammel modell...  ja jeg kan sjekke på reebok.  Er på jakt etter nye crossfit sko og elsker de gamle helt basic nano 'ene.

Har prøvd noen HIIT sko (husker ikke merke...) fra xxl, men de hadde for mye demping og for høy såle.  Jeg bruker andre sko ved noe lengre løping (i crossfit sammenheng) og vektløfting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMjau skrev (7 timer siden):

Åja, trodde de hadde relansert en gammel modell...  ja jeg kan sjekke på reebok.  Er på jakt etter nye crossfit sko og elsker de gamle helt basic nano 'ene.

Har prøvd noen HIIT sko (husker ikke merke...) fra xxl, men de hadde for mye demping og for høy såle.  Jeg bruker andre sko ved noe lengre løping (i crossfit sammenheng) og vektløfting.

Hvis du liker de gamle nanoene burde du sjekke ut skoene til born primitive. Kanskje du kan få bestilt dem gjennom muscleup.no med mindre de bare spesialbestiller inn klær. De kan i hvert fall bestille alt av klær fra BP som man vil ha og har tipp topp service 😊

Anonymkode: d1a96...872

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...