Gå til innhold

Hvor var du under OL på lillehammer 1994 ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 22.45):

Jeg var 15 og husker at jeg så åpningsseremonien. En fyr som tok ett latterlig dårlig skihopp med OL-flammen, prins Håkon Magnus ( som han var da) som tente OL-flammen og noe absurd show med vetter.

Tror jeg ikke så noe mer.

Anonymkode: 58dde...6ae

Når var det vel ikke meningen at denne hopperen skulle ta verdensrekord..🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Var på åpningsseremoni og så hopp, liten bakke. :) Et eventyrlig arrangement!

Anonymkode: 0475b...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var 6 1/2 år. Har et vagt minne om at jeg sitter i loftetasjen hos en venninne og ser åpningsseremonien på TV. Jeg synes den var litt fin og litt skummel, haha. Ellers husker jeg lite. Mamma har i ettertid fortalt at hun angrer på at hun ikke tok med seg familien til Lillehammer for å oppleve noe av det, vi bodde ikke sååå langt unna. 

Anonymkode: cf99f...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så det på tv. Gidder ikke se på sport ute i minus 20

Anonymkode: 23cbb...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gikk på barneskolen men tilbragte mesteparten av OL ventende, på sykehus, på rommet mitt, på rommet til mamma. Venta på at telefonen skulle ringe og fortelle at pappa var død. 

Anonymkode: ed391...e0b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bodde på Lillehammer og spilte i korps, så jeg var ute nesten hver dag og underholdt på de forskjellige arenaene, husker lite av det annet enn at det var GRISEKALDT og omtrent umulig å få lyd i blåseinstrumenter fordi de frøs hele tiden... 

Og så var det en dag vi hadde "fri" og jeg og et par venninner gikk og kikket på de forskjellige turistarrangementene i nærheten og klarte, litt uplanlagt, å henge oss på en gruppe som allerede hadde betalt for en haug aktiviteter med reinsdyrkjøring og sånt, det var jo kjempemorsomt, men vi innså etter hvert at vi egentlig skulle både hatt med foreldre og betalt for hele greia, så vi snek oss ut igjen. 

Anonymkode: 69a18...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var 11 år og var med faren min til Lillehammer hvor han jobbet som reservepoliti, . Eg og mamma koste oss med å se på hopp og skøyteløp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Inni magen til mamma. 

Anonymkode: 9a726...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var 10 år og RÅMISUNNELIG på alle barna som fikk være vetter på åpningsseremonien😅 Var også dødsforelsket i en svært kjekk kronprins som tente OL-ilden😍 

Bodde for langt unna til å se noe som helst live, men vi fikk se en del live-sendinger på skolen. Ellers sto tv'en på omtrent 24/7 hjemme, men det var mye jeg ikke fikk med meg eller gadd å se. I ettertid tenker jeg at jeg gjerne skulle sett da Tonya Harding fikk problemer med skøyten😅

Anonymkode: 476d3...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På jobb hver dag, lange dager.  Var bussjåfør for transport 94, ung og fri. Følte jeg hadde god connection med ei søt vertinne fra Cocacola-company i USA.  Men fikk jo aldri bedt henne ut, enten jobbet hun eller så jeg..... surt.

Anonymkode: ab163...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På Lillehammer som deltager

Anonymkode: 28d95...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

På tribunen på Lillehammer.

Anonymkode: 8df37...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var 6 år og gikk i barnehagen. Huset vårt var leid ut til uttøvere, så jeg bodde litt rundt omkring hos venner og familie. Mamma jobbet som reporter, så jeg så henne nesten ikke i løpet av OL. Husker jeg savnet henne veldig. Husker også at det var veldig spesielt å se fyrverkeriet fra åpningsseremonien utenfor vinduet samtidig som jeg så det på tv

Anonymkode: 4d893...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 21.18):

Og nå er du 60-70 år og henger på KG?

Anonymkode: abb70...899

Hvorfor i alle dager skulle det være rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et lyspunkt i tilværelsen. Jeg var på sykehuset for operasjon den første uken, og på sofaen hjemme med bok og tv den andre uken. Da så jeg på nesten alt og de norske gjorde det helt fantastisk godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker

Umodnet egg i eggstokk. 

Anonymkode: eb945...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...