Gå til innhold

Hvor var du under OL på lillehammer 1994 ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var 15 år,og lite opptatt av idrett.... Angrer litt på at jeg ikke ble med en tur dit bare for å oppleve stemningen,men var ikke spesielt interessert i det akkurat da..

Anonymkode: 97d25...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var noen dager på Lillehammer hos mine foreldre. Var på stadion langrenn herrer (husker ikke distansen), og en ishockey kamp. Og på premieutdeling da.

Ellers så var det ute på byen dag og kveld! Kaldt var det, men for en fantastisk stemning!

Anonymkode: ffa3a...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med skolekorpset og spilte under OL. Husker det var stas med tog til Lillehammer og overnatting på Lillehammer, fryste instrument -vi kunne spille i 20min av gangen, så inn i varmetelt og tine instrumentene, så ut igjen 😂🤘

Anonymkode: 62e8d...bdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 år, og vi fikk 2 ukers vinterferie på videregående. Jeg var på Lillehammer, på 2 uinteressante ishockeykamper, det var det vi fikk billetter til i « billettlotteriet «. Stemninga på Lillehammer var knall da. Ellers satt jeg foran tv hjemme eller på pub. Det var veldig gøy, men skulle ønske jeg var litt eldre og hatt penger og frihet til og være med på mer, men ikke så gammel som jeg er nå med dårlig partykondis . 

Anonymkode: c3396...6b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og nå er du 60-70 år og henger på KG?

Anonymkode: abb70...899

Henger? Jeg gikk inn, svarte på et spørsmål, leste noen spørsmål. 15 minutter er nok denne måneden. Vil ikke kalle det å henge her inne.

Anonymkode: d8468...cf8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 år, kommer fra Lillehammer og hadde fri fra skolen. OL var en drøm, husker vi sto opp midt på natten for å komme oss opp i løypene på birkebeinerstadioen til 5 mila, det var minus 27 grader ute og mange lå i telt ute i skogen ved stadioen.  Vi var på hopprenn, var også i Hafjell og Kvitfjell. Samt premieutdeling hver kveld. De dagene der er et minne som aldri blir glemt, der alle var glade, inkluderende og litt utypisk norske. Det eneste jeg skulle ønske i ettertid var at jeg var noen år eldre, sånn at jeg kunne opplevd livet i ølteltene også. 

Anonymkode: d5591...395

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk i 5. klasse og så mye OL på TV hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok toget opp for å se på Anita Moen og kvinnestafetten. Kan så vidt huske det.

Anonymkode: 15e24...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 , ungdomsskolen var det visst

Endret av Topsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17. Bodde på Hamar,  så fikk med meg mye av styret rundt selve avviklingen av OL. Eneste arrangement jeg fikk med meg var en hockeykamp på Lillehammer mellom Tyskland og Østerrike. Husker at temperaturen ute på den dagen var omtrent som nå på rundt - 20c. og at jeg var fascinert av alle isskulpturene ved arenaen. 

 

Anonymkode: 28077...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roma, det var skikkelig billige flybilletter motsatt vei av turistflommen og dette var før billigselskapene startet så flybiletter var vanligvis svindyre. 

Anonymkode: 711cc...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 13, og lå hjemme med influensa mesteparten av de to ukene. Det var min første influensa, og etter det gikk det 22 år før jeg fikk influensa igjen. Så det var maks dårlig timing 😅

Anonymkode: 261fc...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Lillehammer. Fikk med oss super-G og herrestafetten. Husker best at det var iskaldt, folksomt og god stemning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var foran tv. Helt ufattelig at det er 30 år siden, da følte man seg gammel da. 

Anonymkode: b71d0...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk i barnehagen og fikk ikke med meg OL.

Anonymkode: 3d4fd...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med på åpningsseremonien. Var 3 mnd gammel. Min mor måtte dra halvveis da jeg begynte å bli blå av kulden😅 (har jeg blitt fortalt i ettertid)

Anonymkode: df33e...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var 11 år og bodde i Afrika pga foreldres jobb. Fikk ikke med meg noe av OL.

Anonymkode: a933c...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bare 5 år, så jeg husker ikke selv. Men vi var på Lillehammer og så på litt er jeg blitt fortalt. Bodde ikke der da, men vi flyttet dit i 95.

Anonymkode: f238e...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så langrensstafettene fra løypene. Jeg tok turen hjem til Lillehammerområdet de dagene det var stafetter + påfølgende helg. Resten av tida var jeg i Trondheim som student. 

Anonymkode: 684fd...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerte, og brydde meg ikke om OL i det hele tatt. 

Anonymkode: 5f867...1de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...