Gjest takinova Skrevet 18. januar 2024 #61 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 11.11): Trolletråd👍 Anonymkode: 93c4c...acc Jeg har hørt om lignende i min egen omgangskrets så....
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #62 Skrevet 18. januar 2024 Siden de allerede har et barn sammen, og samarbeidet er greit, så ser jeg ikke problemet med dette. Med mindre mannen selv ikke vil. Men klart at han må jo også være i stand til å ta avstand til dette, å forstå at han "bare" er en donor, og ikke en far. Anonymkode: c8b66...633
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #63 Skrevet 18. januar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Siden de allerede har et barn sammen, og samarbeidet er greit, så ser jeg ikke problemet med dette. Med mindre mannen selv ikke vil. Men klart at han må jo også være i stand til å ta avstand til dette, å forstå at han "bare" er en donor, og ikke en far. Anonymkode: c8b66...633 Samarbeidet er ikke greit. Anonymkode: da9bb...f57
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #64 Skrevet 18. januar 2024 Det verste her er at jeg kunne tenkt meg hvem dette er... 🙈😂 Men, bare for mannen din å si NEI. Jeg er skeiv selv, og dro til Danmark. Det eksen hans prøver på er oppskriften på problemer. Anonymkode: b7b3a...911
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #65 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Siden de allerede har et barn sammen, og samarbeidet er greit, så ser jeg ikke problemet med dette. Med mindre mannen selv ikke vil. Men klart at han må jo også være i stand til å ta avstand til dette, å forstå at han "bare" er en donor, og ikke en far. Anonymkode: c8b66...633 Men er ikke poenget her at samarbeidet ikke er på topp, og at far ikke vil? Og at ts syns det er litt spesielt at de likevel foreslår dette og informerer om dette til fellesbarnet? Anonymkode: 30b44...c80
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #66 Skrevet 18. januar 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Synes ikke det er så rart da når de er lesbiske og trenger en mann som sæddonor. Et kompliment til mannen din tenker jeg han er nok en god far. Men selvfølgelig bare å takke nei. Anonymkode: 44100...b70 Han har sagt nei. De fortsetter å komme med argumenter og forsøk på å overtale ham. Anonymkode: da9bb...f57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå