Gå til innhold

Hva menes egentlig med «gåen i båseren»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kollega sa rundt lunsjbordet at han var gåen i blåseren, noe alle lo mye av. Jeg syns også at dette var en artig formulering. Jeg tolket det slik at han mente at han var sliten i munnen etter mye prating. Det er en kjent sak at han snakker mye i tlf på jobb.  I går kveld feiret vi 60-årsdagen til min mor, og jeg sa i min lille tale at det var beundringsverdig av min far å holde ut i så mange år med ei som var så pass gåen i blåseren. Hun har vanligvis masse selvironi på at hun snakker mye. Men virket ikke som hun eller de andre likte det jeg sa. Har tenkt på om jeg misforstår utrykket og er livredd for at det har noe med suging å gjøre eller noe 😩 Noen som vet? 

Anonymkode: 13f87...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha. Vil tro han tenkte på blåseren i andre enden. Der man slipper ut luft. 

Anonymkode: 4ae01...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gåen i blåseren" tenker jeg? Eller noen sier "gåen i tuten".  Gæærn i magen. Må fise mye 😄

Anonymkode: 7d133...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah right. Dette har aldri skjedd.

Du har sånn "dritseint med edel"-humor, da betyr gåen i blåseren at man har hatt masse analsex.

Anonymkode: a68d2...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanken min er at det gjelder motsatt ende ts. Enten at det er mye "luft" som må ut eller at man  har magesjau. 

Det gjelder tydeligvis familien din også. 😂

Anonymkode: 447ef...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Første tanken min er at det gjelder motsatt ende ts. Enten at det er mye "luft" som må ut eller at man  har magesjau. 

Det gjelder tydeligvis familien din også. 😂

Anonymkode: 447ef...9e6

 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

"Gåen i blåseren" tenker jeg? Eller noen sier "gåen i tuten".  Gæærn i magen. Må fise mye 😄

Anonymkode: 7d133...d1f

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Første tanken min er at det gjelder motsatt ende ts. Enten at det er mye "luft" som må ut eller at man  har magesjau. 

Det gjelder tydeligvis familien din også. 😂

Anonymkode: 447ef...9e6

Hehe, okei med det var ikke så ille som fryktet, men var jo ikke det jeg mente da 😂

Anonymkode: 13f87...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En kollega sa rundt lunsjbordet at han var gåen i blåseren, noe alle lo mye av. Jeg syns også at dette var en artig formulering. Jeg tolket det slik at han mente at han var sliten i munnen etter mye prating. Det er en kjent sak at han snakker mye i tlf på jobb.  I går kveld feiret vi 60-årsdagen til min mor, og jeg sa i min lille tale at det var beundringsverdig av min far å holde ut i så mange år med ei som var så pass gåen i blåseren. Hun har vanligvis masse selvironi på at hun snakker mye. Men virket ikke som hun eller de andre likte det jeg sa. Har tenkt på om jeg misforstår utrykket og er livredd for at det har noe med suging å gjøre eller noe 😩 Noen som vet? 

Anonymkode: 13f87...152

😅:fise: aldri hørt det begrepet før, men hvis det betyr at man fiser overstadig mye så skjønner jeg jo at familien reagerer. holder på å le meg forderva her jeg sitter. Hadde jeg sagt det om min mor hadde jeg ikke vært velkommen på 10 år tror jeg :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (2 timer siden):

😅:fise: aldri hørt det begrepet før, men hvis det betyr at man fiser overstadig mye så skjønner jeg jo at familien reagerer. holder på å le meg forderva her jeg sitter. Hadde jeg sagt det om min mor hadde jeg ikke vært velkommen på 10 år tror jeg :D 

😅😅

Anonymkode: 13f87...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...