AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Og hvilket er favoritt Storesøster heter Maia Anonymkode: 6d9af...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar Synes Anine, Mie og Jenny er fine navn. Fay er ok men synes ikke det passer med Maia. Synes ikke Mie heller passer helt med Maia, litt for like. Anonymkode: 73568...804 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. januar #3 Del Skrevet 5. januar Liker Anine og Jenny. Anine er nok favoritten. Mie er ok. Fay liker jeg ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Del Skrevet 5. januar Mie og Jenny er kjempefine Anonymkode: 9211a...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Del Skrevet 5. januar Synes også at Jenny og Anine passer best sammen med Maia. De 2 andre blir for like Anonymkode: 8e60d...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Del Skrevet 5. januar Anine er grusomt. Fay er homofilt. Jenny er fint👍🏼 Anonymkode: a1ce6...2f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 5. januar #7 Del Skrevet 5. januar Liker best Jenny. Anine er også fint. 😊 Fay synes jeg er rart og passer dårlig på norsk. Det blir for likt fei som i å feie gulvet. Mie forbinder jeg med kallenavn for Marie og ikke noe eget selvstendig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glenda27 Skrevet 5. januar #8 Del Skrevet 5. januar Liker veldig godt Jenny. Jenny og Maia klinger fint! Anine og Mie er også fint, men blir litt hakkete sammen med Maia. Mie og Maia, da burde det kanskje vært Mia og Maia. Anine og Maia stopper litt opp syns jeg kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Del Skrevet 5. januar Ps. Maia og Mie….. det høres ut som om dere totalt mangler fantasi😬 Anonymkode: a1ce6...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #10 Del Skrevet 5. januar Anine minner meg for mye om Anime. Fay, der må dere forvente at det blir sagt "fay" og "fey" om hverandre ut og bort. Passer ikke så godt sammen med Maia.. Mie er fint, men ungene kommer konsekvent til å lure på hvem du ropte på, så bli vant til "HÆ?" eller ingen respons. Hadde gått for Jenny. Anonymkode: 06a80...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 5. januar #11 Del Skrevet 5. januar Beklager, men Maia og Mie høres litt ut som to katter. 😸 Det får meg til å tenke på Mio og Mao som var to katter på barne-TV da jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #12 Del Skrevet 5. januar Anine er fint og uvanlig. Jeg liker Jenny også. Ville valgt et av disse - helst Anine Fay liker jeg ikke. Mie er helt ok, men litt likt Maia. Anonymkode: da93e...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå