Gå til innhold

The Voice 2024

Phoenix Heart

Anbefalte innlegg

Mollebolle skrev (2 timer siden):

Har fått skikkelig sansen for Nola 🥹🤩 Håper hun kommer langt. 
Veldig enig i de som gikk videre i går, men Eirik blir for mye. Som han sa selv flere ganger, det skal være plass til alle, men det er lov å roe litt ned. 

Helt enig med deg ang Nola, hun er flink og så god tvers gjennom, en sjelden diamant🤩🥹

Og Eirik ja, han er litt for mye, for meg er han litt for mye🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nola og Eirik heier jeg mest på 😍

(Lavrans synger hèlt fabelaktig, og jeg regner med at folk vil stå i kø etter å samarbeide med han. Tror nesten han kommer lenger uten en seier..❤️). 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har mistet litt sansen for Lavrans gitt… synes stemmen blir «skarpere og skarpere» på en måte, er en klang i den som ikke klinger såå godt i mine ører. 
Han tar litt vel av med flamboyant-heten sin også synes jeg, føler det er for tilgjort, fordi han vet han scorer sånn på det…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller mot Eirik nå. 😍Liker Lavrans, men syns vokalen der var litt svak i kveld. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Lavrans og bare Lavrans! Han er i en egen klasse, og alle de andre blir kjedelige i sammenligning. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Eirik. Han gjør meg glad, og han har en fin stemme. Lavrans er fryktelig ujevn. Han er artist da, der skal han ha. Nola er nydelig. Egentlig synes jeg alle er flinke. Men Eirik har noe som treffer meg, han er en vitamininnsprøyting. Jeg har likt ham best siden første audition. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik har den dårligste stemmen av de som er igjen. På tide han ryker nå. Selv om nedtonet Eirik var bedre å se på enn den "hyperaktive" utgaven. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gøy at alle mentorene har en hver i finalen 😀 Heier litt ekstra på Nola i finalen, men nå er alle verdige vinnere. Fantastisk fine artister alle 4.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lavrans var og har vært den svakeste i de siste rundene, og at han fortsetter å gå videre er et mysterium for meg. Han er også den som er minst genuin og har minst utstråling. Han har jo artige kostymer, men utover det er det ikke mye interessant. Kan noen forklare hypen?

Det var ikke rettferdig at han gikk videre i stedet for Eirik, som har en betydelig bedre stemme. Programmet heter tross alt «The voice». 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Lavrans så godt! Men hva skjedde i dag? Som en rockestjerne som var på bakrommet og tok ei line før han var utpå igjen.. for siste låt.

Han kan ikke ha vært nykter i dag?! Syns han var helt anderledes enn han pleier. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig likte jeg best Irina og Tor Vidar siden de begge har fått meg til å gråte. Men tydeligvis så er ikke Norge enig med meg. 😀

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
I.I.Rasta skrev (54 minutter siden):

Jeg liker Lavrans så godt! Men hva skjedde i dag? Som en rockestjerne som var på bakrommet og tok ei line før han var utpå igjen.. for siste låt.

Han kan ikke ha vært nykter i dag?! Syns han var helt anderledes enn han pleier. 

Halsbetennelse og feber.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 flotte finalister- jeg gleder meg til finalen!

Har fått mer sansen for Inger Lise etterhvert, synes det trakk litt ned tidligere at hun var såpass etablert fra før.

Arthur er bare kul- ferdig snakka! 

Nola er så stødig og særegen, og jeg kan høre på henne i evigheter. 

Jeg synes også at nå må «alle» rundt Lavrans roe litt ned, jeg digger ham og opptredene hans veldig , men all denne hyllesten blir litt mye. Tenker først og fremst på ham selv, har kommet frem litt sårbare detaljer om bakgrunnen hans. «Alle» vil ha en bit av ham nå.  Jeg ønsker meg ikke en dommer a’la Slemme-Tor tilbake, men litt edruelighet bør de ha. 

Endret av Zenhouse
Feilstavet
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på programmet i løpet av helgen, så jeg kan spole gjennom all bablingen, og bare få med meg sangene og hvem som går videre. Hver gang tenker jeg at dette var da ikke noe spesielt bra, men når resultatet kommer, så merker jeg at jeg heier på noen likevel. Og denne gangen var det Inger Lise.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...