Sen ve ben Skrevet 11. mai 2024 #121 Del Skrevet 11. mai 2024 Mollebolle skrev (2 timer siden): Har fått skikkelig sansen for Nola 🥹🤩 Håper hun kommer langt. Veldig enig i de som gikk videre i går, men Eirik blir for mye. Som han sa selv flere ganger, det skal være plass til alle, men det er lov å roe litt ned. Helt enig med deg ang Nola, hun er flink og så god tvers gjennom, en sjelden diamant🤩🥹 Og Eirik ja, han er litt for mye, for meg er han litt for mye🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 11. mai 2024 #122 Del Skrevet 11. mai 2024 Eirik er ALT for mye for meg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 11. mai 2024 #123 Del Skrevet 11. mai 2024 Alle er flinke, men Nola og Lavrans er de jeg liker best å høre på 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 15. mai 2024 #124 Del Skrevet 15. mai 2024 Nola og Eirik heier jeg mest på 😍 (Lavrans synger hèlt fabelaktig, og jeg regner med at folk vil stå i kø etter å samarbeide med han. Tror nesten han kommer lenger uten en seier..❤️). 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 24. mai 2024 #125 Del Skrevet 24. mai 2024 (endret) Noen som vet hva de skal synge i kveld? Ps; fant det ut selv; https://www.f-b.no/lavrans-har-utfordring-denne-uken-heldigvis-friskere-allerede/s/5-59-3297831 Endret 24. mai 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 24. mai 2024 #126 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg har mistet litt sansen for Lavrans gitt… synes stemmen blir «skarpere og skarpere» på en måte, er en klang i den som ikke klinger såå godt i mine ører. Han tar litt vel av med flamboyant-heten sin også synes jeg, føler det er for tilgjort, fordi han vet han scorer sånn på det… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 24. mai 2024 #127 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg heier på Lavrans, Nola og Eirik 🥳🥳 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai 2024 #128 Del Skrevet 24. mai 2024 Heller mot Eirik nå. 😍Liker Lavrans, men syns vokalen der var litt svak i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 24. mai 2024 #129 Del Skrevet 24. mai 2024 Heier på Lavrans og bare Lavrans! Han er i en egen klasse, og alle de andre blir kjedelige i sammenligning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 24. mai 2024 #130 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg elsker Eirik. Han gjør meg glad, og han har en fin stemme. Lavrans er fryktelig ujevn. Han er artist da, der skal han ha. Nola er nydelig. Egentlig synes jeg alle er flinke. Men Eirik har noe som treffer meg, han er en vitamininnsprøyting. Jeg har likt ham best siden første audition. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 24. mai 2024 #131 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg gleder meg alltid til å se Lavrans og Erik. De andre kjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 24. mai 2024 #132 Del Skrevet 24. mai 2024 Eirik har den dårligste stemmen av de som er igjen. På tide han ryker nå. Selv om nedtonet Eirik var bedre å se på enn den "hyperaktive" utgaven. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 24. mai 2024 #133 Del Skrevet 24. mai 2024 Litt gøy at alle mentorene har en hver i finalen 😀 Heier litt ekstra på Nola i finalen, men nå er alle verdige vinnere. Fantastisk fine artister alle 4. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medicus Skrevet 24. mai 2024 #134 Del Skrevet 24. mai 2024 Lavrans var og har vært den svakeste i de siste rundene, og at han fortsetter å gå videre er et mysterium for meg. Han er også den som er minst genuin og har minst utstråling. Han har jo artige kostymer, men utover det er det ikke mye interessant. Kan noen forklare hypen? Det var ikke rettferdig at han gikk videre i stedet for Eirik, som har en betydelig bedre stemme. Programmet heter tross alt «The voice». 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I.I.Rasta Skrevet 24. mai 2024 #135 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg liker Lavrans så godt! Men hva skjedde i dag? Som en rockestjerne som var på bakrommet og tok ei line før han var utpå igjen.. for siste låt. Han kan ikke ha vært nykter i dag?! Syns han var helt anderledes enn han pleier. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 24. mai 2024 #136 Del Skrevet 24. mai 2024 Personlig likte jeg best Irina og Tor Vidar siden de begge har fått meg til å gråte. Men tydeligvis så er ikke Norge enig med meg. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 24. mai 2024 #137 Del Skrevet 24. mai 2024 I.I.Rasta skrev (54 minutter siden): Jeg liker Lavrans så godt! Men hva skjedde i dag? Som en rockestjerne som var på bakrommet og tok ei line før han var utpå igjen.. for siste låt. Han kan ikke ha vært nykter i dag?! Syns han var helt anderledes enn han pleier. Halsbetennelse og feber. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. mai 2024 #138 Del Skrevet 25. mai 2024 (endret) 4 flotte finalister- jeg gleder meg til finalen! Har fått mer sansen for Inger Lise etterhvert, synes det trakk litt ned tidligere at hun var såpass etablert fra før. Arthur er bare kul- ferdig snakka! Nola er så stødig og særegen, og jeg kan høre på henne i evigheter. Jeg synes også at nå må «alle» rundt Lavrans roe litt ned, jeg digger ham og opptredene hans veldig , men all denne hyllesten blir litt mye. Tenker først og fremst på ham selv, har kommet frem litt sårbare detaljer om bakgrunnen hans. «Alle» vil ha en bit av ham nå. Jeg ønsker meg ikke en dommer a’la Slemme-Tor tilbake, men litt edruelighet bør de ha. Endret 25. mai 2024 av Zenhouse Feilstavet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 25. mai 2024 #139 Del Skrevet 25. mai 2024 Jeg har mistet det, likte så godt Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollyann Skrevet 26. mai 2024 #140 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg ser på programmet i løpet av helgen, så jeg kan spole gjennom all bablingen, og bare få med meg sangene og hvem som går videre. Hver gang tenker jeg at dette var da ikke noe spesielt bra, men når resultatet kommer, så merker jeg at jeg heier på noen likevel. Og denne gangen var det Inger Lise. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå