Gå til innhold

The Voice 2024


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Cookiesandcream skrev (11 timer siden):
  Vis skjult innhold

Lavrans i dag! Er det bare meg som får gåsehud? Tenker han kan vinne hele greia og det er i så fall vel fortjent! Måtte spole tilbake og høre fremføringen flere ganger. ❤️

 

Ja! Lavrans var virkelig RÅ!! 🤩👏👏

For en runde (foreløpig) 😳👏👏🎶😍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Lavrans! ♥️♥️♥️

Han er en superstar jo!!🤩🤩🤩

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dagens episoder i dag tidlig og jeg har sikkert sett på Lavrans minst ti ganger i løpet av dagen. Han har virkelig stjernepotensiale! 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Han er en superstar jo!!🤩🤩🤩

Ja! 🤩 Helt fantastisk! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irina og Lavrans var absolutt de beste i dag. 🤩

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (4 minutter siden):

Jeg kårer Lavrans som årets vinner av the Voice!  :)

Enig! 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Lavrans og Nola veldig godt. Liker egentlig Ina også jeg, men ikke at hun fokuserer så sykt mye på hvor pen og flott Lavrans er… var spent på om hun tok av idag, men hun holdt seg til at «hun skulle gjerne slått kloa i han» el noe sånt… hadde en mannlig dommer sagt så mye om det fysiske utseendet til en ung jente hadde det kommet reaksjoner…. Syns Ina kan skjerpe seg litt der. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet på Lavrans i dag men jeg forstår ikke hvorfor Arthur gikk videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Jeg liker Lavrans og Nola veldig godt. Liker egentlig Ina også jeg, men ikke at hun fokuserer så sykt mye på hvor pen og flott Lavrans er… var spent på om hun tok av idag, men hun holdt seg til at «hun skulle gjerne slått kloa i han» el noe sånt… hadde en mannlig dommer sagt så mye om det fysiske utseendet til en ung jente hadde det kommet reaksjoner…. Syns Ina kan skjerpe seg litt der. 

Det var ikke det hun sa, hun kommenterte ikke utseendet hans i går. Hun sa han var salgbar og at artsteriet rundt han ønsket hun å sette kloa i. Jeg derimot kan si det; han ser ut som en gresk gud.

Endret av Lawyam
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider


😊

Endret av Granneman82
Feil
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (3 timer siden):

Jada, Lavrans er kjempeflink han, og er tøff som kjører sin egen stil, men i går synes jeg Odette var MYE bedre og her har Jarle bomma grovt! Folk må lære seg å se forbi utseende og alt det "spesielle" og heller bruke øra 😵‍💫😵‍💫 Lavrans kommer aldri til å vinne The Voice uansett, bare vent og se😊😊

Altså. Jeg brukte ørene og måten Lavrans synger gir meg gåsehud og frysninger. Jeg ELSKER det. Kan ikke huske Odette sin fremføring en gang. Den var sikkert bra den også altså, for alle som er med nå er jo veldig flinke. Jeg bryr meg ikke om hvordan folk ser ut, eneste som teller for meg er hvordan de synger. 😊 Jeg tror han vinner!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyam skrev (8 timer siden):

Det var ikke det hun sa, hun kommenterte ikke utseendet hans i går. Hun sa han var salgbar og at artsteriet rundt han ønsket hun å sette kloa i. Jeg derimot kan si det; han ser ut som en gresk gud.

Sett i sammenheng med uttalelsene hennes tidligere- så var gjentagelsen hennes «satt kloa i» mens hun fysisk viste det med hendene, en klar moderering ja. Men endrer ikke faktum at hun hadde blitt sett på som en gammel gris hvis hun var mann. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (8 timer siden):

Altså. Jeg brukte ørene og måten Lavrans synger gir meg gåsehud og frysninger. Jeg ELSKER det. Kan ikke huske Odette sin fremføring en gang. Den var sikkert bra den også altså, for alle som er med nå er jo veldig flinke. Jeg bryr meg ikke om hvordan folk ser ut, eneste som teller for meg er hvordan de synger. 😊 

 

Endret av Granneman82
Feilsitert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (3 timer siden):

Hvis du ikke husker Odette kan du umulig ha brukt ørene 🤣🤣🤣 Noen har gehør og andre ikke, sånn er det bare, og nei det har ingenting med hva man liker å gjøre, gehør går på rene fakta 😊😊

Vet du egentlig hva gehør er? Jeg må si jeg tviler siden du drar frem gehør som fasit på at dine preferanser innen musikk er riktig.

La meg hjelpe deg. Gehør er menneskets evne til å oppfatte et budskap på lyd og omhandler også evnen til å oppfatte toneforhold og musikalske strukturer.

Det at en person ikke husker en artists fremføring, men spiller en annen om og om igjen sier ikke noe om gehør. Det sier alt om smak og behag. Så uansett hvor mange smilefjes du krydrer dine bastante uttalelser med, beklager dine preferanser innen sang og musikk er ikke fasiten.

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Granneman82 skrev (11 timer siden):

Jada, Lavrans er kjempeflink han, og er tøff som kjører sin egen stil, men i går synes jeg Odette var MYE bedre og her har Jarle bomma grovt! Folk må lære seg å se forbi utseende og alt det "spesielle" og heller bruke øra 😵‍💫😵‍💫 Lavrans kommer aldri til å vinne The Voice uansett, bare vent og se😊😊

Jeg er ikke enig. Hun har nok bedre stemme, men hun er bare 'flink'. Hun har ikke hele pakken, slik Lavrans har, og som få andre har; sex-appeal, x-factor, han kan få både damer og menn til å dåne bare han viser seg, han er spennende, og stemmen hans er slik at vi kan høre at det er han. Den hesheten, raspende lyden.

Inger Lise f.eks er sikkert den beste der, men ja, fint å høre på, nydelig. Nytelse å høre, men hylende fans og tapetserte vegger, kunne lage 'show'; glem det. Det har to stk i det programmet nå: Lavrans og 'han i dusjen'. De andre får jobb, men de får et stillesittende publikum, ikke et som går av hengslene når navnet ropes opp, de er 'bare' flinke. Sangteknisk dyktige mennesker finnes overalt, men selger ikke på samme måte som den som har 'it'. For meg er det en helhetsopplevelse og ikke bare 'ørebalsam'. Lavrans stemme graver ut ørevoksen, mens de andre bare smører ørene. De er ikke spennende.

Endret av Lawyam
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (6 timer siden):

Hvis du ikke husker Odette kan du umulig ha brukt ørene 🤣🤣🤣 Noen har gehør og andre ikke, sånn er det bare, og nei det har ingenting med hva man liker å gjøre, gehør går på rene fakta 😊😊

Jeg har hverken utdannelse eller mye kunnskap i musikk, men det har heller ikke 99% av de som kommer til å høre på musikken og de den faktisk skal selges til. Mulig Odette synger bedre, faglig sett, men så lenge hun leverer en fremførelse jeg ikke husker etterpå, så har det jo ikke mye å si. Og da snakker jeg ikke om utseendet, men nerven, følelsene, formidlingen. The Voice ser ikke kun etter den beste tekniske sangeren, men en som har "hele pakka" som artist. Jeg brukte ørene, og synes vibratoen (eller hva det heter) til Lavrans var helt fantastisk. Det er helt OK at du ikke er enig, for musikk er til syvende og sist smak og behag. Poenget mitt var jeg ikke liker Lavrans på grunn av utseendet, men fordi jeg elsker måten han synger på og formidlingsevnen hans.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😆😆😄😄😄😄

Endret av Granneman82
Feil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavrans uten tvil.

Ingen slår han. 

Inger Lise oppskrytt og hun jobber som fulltids artist (!!) allerede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...