Gå til innhold

The Voice 2024


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Sen ve ben skrev (51 minutter siden):

Kan ikke si meg enig at hun var best, hun var litt sånn njaaa….jeg synes hun siste var best, Iben, hun var helt rå i mine ører, elsker stemmen hennes. 

Jeg hadde helt glemt hennes fremføring, så måtte inn å høre igjen. Veldig flink hun også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neshorn skrev (På 31.1.2024 den 22.09):

Jeg er også fra Rogaland og vet at Inger Lise er en kjent artist her. Lurer på om The Voice har noen retningslinjer ift hvor grensa går. Satt på spissen: Kunne Tone Damli eller Kurt Nilsen meldt seg på liksom? Eller deltakere fra Stjernekamp; flere der er mindre etablert som artister enn Inger Lise.

Ja enig🙈 Har sett folk på stjernekamp mindre etablerte enn hun Inger Lise. F.eks han Adrian var ex on the beach som var med der🙊

Likte godt hun aller siste nå fredag,husker ikke navnet. Inger Lise lever jo av musikken på heltid allerede,blir helt feil. Hun er like vant å stå på en scene som jeg er å kjøre bil hver dag....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (8 timer siden):

Ja enig🙈 Har sett folk på stjernekamp mindre etablerte enn hun Inger Lise. F.eks han Adrian var ex on the beach som var med der🙊

Likte godt hun aller siste nå fredag,husker ikke navnet. Inger Lise lever jo av musikken på heltid allerede,blir helt feil. Hun er like vant å stå på en scene som jeg er å kjøre bil hver dag....

Iben heter hun :) Helt nydelig stemme, likte også henne best av alle. Elsket også komentaren til Jarle, han er så morsom og god han 😅 

Når det er sagt så synes jeg det er mange som er flinke til å synge, jeg blir helt betatt as🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I kveld synes jeg dommerne ga ufortjent mye ros til de fleste duellparene. Synes Kristina og hun andre fortjente rosen de fikk. De andre var også flinke, men det var ikke oohh myyy goood såå bra!!!-nivå over det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode duetter i kveld synes jeg. Liker Lisbeth veldig godt (første paret)! Blir bare dratt mot henne når hun synger. Pop-stjerne vibes der altså. Og trioen til slutt var nydelig. Og han med skjegget hos Ina, vakker stemme. 

For meg er det ikke bare stemmen som teller, noen har bare noe man blir berørt av og som gjør at man bare.. lytter. Noen av verdens beste vokalister har jo ikke nødvendigvis verdens beste stemmer. Er det som er så fint med musikk, det er subjektivt. De kan ha så nydelig stemme de bare vil, men har de ikke det lille ekstra så holder det ikke. For meg. Så det er ingen fasit på hvem som bør videre her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Soleil70 skrev (5 minutter siden):

Synes det var litt kjedelig i dag ...

Enig! Sitter ikke igjen med noen «wow»-følelse. Sikkert fordi det var mange ukjente, og ikke så bra (i følge meg selv), sanger. 
ingen jeg har behov for å høre på nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg ser på i dag, og jeg blir ikke videre imponert. For all del gode sangere, men ingen stjernepotensiale, tenker jeg. Virker som at det er lavt "nivå" i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde noen ville stjele Jesper😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Trodde noen ville stjele Jesper😢

Synd han ikke gikk videre. 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Trodde noen ville stjele Jesper😢

Det håpet jeg på og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (11 minutter siden):

Første gang jeg ser på i dag, og jeg blir ikke videre imponert. For all del gode sangere, men ingen stjernepotensiale, tenker jeg. Virker som at det er lavt "nivå" i år. 

Syns mange er flinke jeg. Har ikke sett denne episoden eller den forrige, men tenker også at du ikke ser noen i sitt element heller. Du ser dem trengt inn i en låt valgt for dem uten å kunne styre showet med scene og alt annet. 

Har tenkt på hvor mange sangere hvor jeg egentlig ikke syns de er så alt for flinke til å synge og teksten er litt så som så, men melodien og viben er så fin at det blir en magisk opplevelse uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Trodde noen ville stjele Jesper😢

Jeg og 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 15.3.2024 den 22.05):

Trodde noen ville stjele Jesper😢

Syntes han var bedre enn hun som gikk videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det irriterer meg veldig at dommerne ofte sier at sangerne har hatt så bra "progresjon" - etter at de bare har vært med noen få ganger. Det er som om de vil ta æren selv for sangen til deltagerne. Deltagerne har jo øvd og sunget i årevis, og så er det takket være bra progresjon etter en uke med mentorene at de synger bra.

Sånn er det på andre serier også, Bakermesterskapet for eksempel. Irriterer meg veldig. Folk som var kjempeflinke da de kom inn i første episode får ros for sin bra progresjon under mentorenes ledelse... Som om de ikke allerede hadde denne kunnskapen/ferdigheten på dag 1, i første møtet med mentorene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyibyen skrev (På 21.3.2024 den 12.18):

Det irriterer meg veldig at dommerne ofte sier at sangerne har hatt så bra "progresjon" - etter at de bare har vært med noen få ganger. Det er som om de vil ta æren selv for sangen til deltagerne. Deltagerne har jo øvd og sunget i årevis, og så er det takket være bra progresjon etter en uke med mentorene at de synger bra.

Sånn er det på andre serier også, Bakermesterskapet for eksempel. Irriterer meg veldig. Folk som var kjempeflinke da de kom inn i første episode får ros for sin bra progresjon under mentorenes ledelse... Som om de ikke allerede hadde denne kunnskapen/ferdigheten på dag 1, i første møtet med mentorene...

Du verden, alt man skal irritere seg over 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Spoiler

Lavrans i dag! Er det bare meg som får gåsehud? Tenker han kan vinne hele greia og det er i så fall vel fortjent! Måtte spole tilbake og høre fremføringen flere ganger. ❤️

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåsehud nå i hvertfall under Yellow brick road 🤩

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...