Gå til innhold

The Voice 2024


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (17 timer siden):

Jepp. Hun står like mye på en scene som andre sitter på kontoret....

Synes The Voice bør være for dem helt ukjente sjenerte som skal komme ut i full blomst i løpet av showet. Inger Lise visste også hvor dyktig og rutinert hun er, ble litt for dumt når hun nesten er sjokka over at alle snudde seg... Hun er kjent navn her,og alle vet hun har en meget flott stemme,inkludert henne selv. 😉

Fikk ikke det med meg jeg. Ser nå det står at hun er artist/sanger😏 Det er dårlig gjort ass🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ok, jeg blir bare frustrert av å se på The Voice. Så mange som er helt sjukt flinke som ingen snur seg på. Skjønner ikke🤯

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella Grisella skrev (8 timer siden):

Ok, jeg blir bare frustrert av å se på The Voice. Så mange som er helt sjukt flinke som ingen snur seg på. Skjønner ikke🤯

Ikke jeg heller. Han Lavrans med det nydelige lange blonde håret burde ikke gått videre, ok han skilte seg ut litt, ikke med stemmen men det antrekket, trodde man bedømmer stemme jeg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (4 minutter siden):

Ikke jeg heller. Han Lavrans med det nydelige lange blonde håret burde ikke gått videre, ok han skilte seg ut litt, ikke med stemmen men det antrekket, trodde man bedømmer stemme jeg?

Jeg tror vi blir litt påvirket fordi vi faktisk kan se deltagerne. 

Det er ikke alltid jeg er enig med dommerne heller (både hvem som går videre og ikke) men vi får heller ikke sittet i studioet med ryggen til og stemmen rett inn i øret.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (2 timer siden):

Ikke jeg heller. Han Lavrans med det nydelige lange blonde håret burde ikke gått videre, ok han skilte seg ut litt, ikke med stemmen men det antrekket, trodde man bedømmer stemme jeg? 

Hvordan tenker du han kom videre på grunn av antrekket når mentorene sitter med ryggen til? Øyne i nakken kanskje?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også opplevelsen må være annerledes i studio. Noen ganger snur alle fire seg på folk jeg ikke synes er spesielt bra. Men på andre som jeg liker veldig godt, snur ingen seg. Så mulig lyden er annerledes live, eller at jeg blir lurt av at jeg liker personligheten og dermed er mer positivt innstilt eller noe. Og så vektlegger de nok andre ting enn det jeg gjør, for eksempel egenart. Jeg synes hun som sang Billie Eilish sang helt nydelig, men de sa hun la seg for tatt opptil originalen. Det er sikkert sant, men jeg synes likevel hun sang veldig fint og tenker at hun kunne blir veldig god med hjelp fra mentor. Men nå er det viktig å huske på at alle som kommer på The Voice synger fint. På Idol kom alle mulige folk med, men her har de jo hatt en utvelgelse på forhånd.. Så de må jo velge bort noen, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sen ve ben skrev (3 timer siden):

Ikke jeg heller. Han Lavrans med det nydelige lange blonde håret burde ikke gått videre, ok han skilte seg ut litt, ikke med stemmen men det antrekket, trodde man bedømmer stemme jeg?

Jeg syns han var overraskende god, jeg. Ble så overrasket over at han ikke hadde stressende skrullestemme, men en dyp, varm og fyldig stemme. Han var nydelig. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (På 1.2.2024 den 15.37):

Fikk ikke det med meg jeg. Ser nå det står at hun er artist/sanger😏 Det er dårlig gjort ass🙄

Ja hun er veletablert artist her. Ser hun legger ut masse om the voice på hennes facebook " artist" side. Virker som hun nærmest er i sjokk over hvor mye skryt hun får,men hallo dette er hun vant med. Hun er kjempe flink synge og det vet folk i byen for lenge siden😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir litt feil, når en som hun første i dag, som jobber som musikalartist - deltar. En ting er de som driver mye med sang, på fritiden. Blir litt annet når en som allerede livnærer seg på sangen skal delta synes jeg…  er det bare jeg som synes det? 
 

Jeg ser nå at det ble reagert på en slik deltager forrige helg og… fikk ikke med meg den episoden

Endret av Fjugur
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (Akkurat nå):

Synes det blir litt feil, når en som hun første i dag, som jobber som musikalartist - deltar. En ting er de som driver mye med sang, på fritiden. Blir litt annet når en som allerede livnærer seg på sangen skal delta synes jeg…  er det bare jeg som synes det? 

Ikke bare du. Jeg sa akkurat det samme til samboeren da hun hadde sunget. Syns det blir litt urettferdig overfor de andre som har lyst til å prøve seg og ikke er etablerte artister.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (3 timer siden):

Synes det blir litt feil, når en som hun første i dag, som jobber som musikalartist - deltar. En ting er de som driver mye med sang, på fritiden. Blir litt annet når en som allerede livnærer seg på sangen skal delta synes jeg…  er det bare jeg som synes det? 
 

Jeg ser nå at det ble reagert på en slik deltager forrige helg og… fikk ikke med meg den episoden

Jeg er helt enig med deg. Og jeg synes det var utrolig synd at hun som sang «I need a hero» ikke gikk videre. Hun var jo så flink!

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (10 timer siden):

Jeg er helt enig med deg. Og jeg synes det var utrolig synd at hun som sang «I need a hero» ikke gikk videre. Hun var jo så flink!

Ja helt enig. Nydelig stemme! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var mange sangpedagoger og div som har drevet mye med proffe samgoppdrag i år. Skuffende at hun ikke gikk videre hun som sang Bonnie Tyler i går, fikk den følelsen av når livet er skikkelig tungt og man trenger en solid helt. Altså en helt annen type helt enn den Bonnie synger om.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duff skrev (24 minutter siden):

Synes det var mange sangpedagoger og div som har drevet mye med proffe samgoppdrag i år. Skuffende at hun ikke gikk videre hun som sang Bonnie Tyler i går, fikk den følelsen av når livet er skikkelig tungt og man trenger en solid helt. Altså en helt annen type helt enn den Bonnie synger om.

Jeg er helt enig med deg. Skikkelig skuffende at hun ikke gikk videre. 

Endret av Freyja Valkyrie
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (11 timer siden):

Jeg er helt enig med deg. Og jeg synes det var utrolig synd at hun som sang «I need a hero» ikke gikk videre. Hun var jo så flink!

Jeg syntes hun var den beste i går. Skikkelig synd hun ikke gikk videre

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor Vidar er han som har truffet mine nerver i år. Går i rundt med sangen hans i hodet og har sunget på den siden jeg hørte den. Number, Name, Rank heter sangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ametyst88 skrev (9 timer siden):

Tor Vidar er han som har truffet mine nerver i år. Går i rundt med sangen hans i hodet og har sunget på den siden jeg hørte den. Number, Name, Rank heter sangen.

Ja, håper han vinner hele greia! Den sangen var helt fantastisk! Har sunget på den jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (9 timer siden):

Synes det var mange sangpedagoger og div som har drevet mye med proffe samgoppdrag i år. Skuffende at hun ikke gikk videre hun som sang Bonnie Tyler i går, fikk den følelsen av når livet er skikkelig tungt og man trenger en solid helt. Altså en helt annen type helt enn den Bonnie synger om.

Godt det ikke bare var meg! Veldig overrasket over tilbakemeldingene og at ingen snudde seg. Synes hun fortjente det mye mer enn mange av de andre.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (3 timer siden):

Godt det ikke bare var meg! Veldig overrasket over tilbakemeldingene og at ingen snudde seg. Synes hun fortjente det mye mer enn mange av de andre.

Hun har fått enormt mye skryt for sangen på youtube, fra hele verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyme-meg skrev (20 timer siden):

Jeg syntes hun var den beste i går. Skikkelig synd hun ikke gikk videre

Kan ikke si meg enig at hun var best, hun var litt sånn njaaa….jeg synes hun siste var best, Iben, hun var helt rå i mine ører, elsker stemmen hennes. 

Endret av Sen ve ben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...