Gå til innhold

The Voice 2024

Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

tussi84 skrev (19 timer siden):

Ikke glemme at hun kom på 2 plass med gruppa Schackles i programmet x-factor i 2009. Jeg syns egentlig ikke at etablerte artister skulle fått lovt til å være med i The  voice da 

Og hun har masse konserter fremover i både konserthus osv. Levd av musikken i mange år på fulltid hun. Har selv vært tilstede i 2 bryllup hun har sunget i. Visste ikke hun var med i noe gruppe før og😅

Jeg heier på han fargerike Lavrans.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lawyam skrev (På 12.4.2024 den 23.21):

Jeg kårer Lavrans som årets vinner av the Voice!  :)

Jeg er sent ute i denne tråden, men vil bare stikke fram hodet og nikke her, sånn at jeg også kan skryte av å ha blinka ut vinneren tidlig 😜✌✌

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på Rakel, hun og Lavrans er mine topp to. Men Lavrans er uten tvil en fullbåren artist. 

(Jeg har ikke sett gårsdagens del ennå :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 timer siden):

Og hun har masse konserter fremover i både konserthus osv. Levd av musikken i mange år på fulltid hun. Har selv vært tilstede i 2 bryllup hun har sunget i. Visste ikke hun var med i noe gruppe før og😅

Jeg heier på han fargerike Lavrans.

Han fra Byremo ned countryen har hatt og har også fremover flust med konserter, han var for noen uker siden oppvarming for en av de store artistene fra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ikke liker Lavrans? 😵‍💫 Synes ikke han er noe som helst, liker ikke stemmen hans, føles som han rister med den, ubehagelig å høre på. 😮‍💨

Eirik burde ikke ha gått videre, pinlig berørt av scene performingen 🥴 Ikke har han noe fin stemme heller.

Adele og Irina burde definitivt gått videre, nydelige stemmer.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (5 timer siden):

Er jeg den eneste som ikke liker Lavrans? 😵‍💫 Synes ikke han er noe som helst, liker ikke stemmen hans, føles som han rister med den, ubehagelig å høre på. 😮‍💨

Eirik burde ikke ha gått videre, pinlig berørt av scene performingen 🥴 Ikke har han noe fin stemme heller.

Adele og Irina burde definitivt gått videre, nydelige stemmer.

Nei, du er ikke den eneste. Selv synes jeg det blir litt mye. Synes han synger bra, men virker som han går så veldig inn for å være en spesiell artist, og det hele blir litt tilgjort.

Håper Inger Lise vinner.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tutte skrev (På 28.4.2024 den 15.08):

Nei, du er ikke den eneste. Selv synes jeg det blir litt mye. Synes han synger bra, men virker som han går så veldig inn for å være en spesiell artist, og det hele blir litt tilgjort.

Håper Inger Lise vinner.

Håper ikke jeg. Greit nok hun er kjempe flink, men hun er jo allerede en artist med en karriere som det. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella1 skrev (På 26.4.2024 den 21.00):

Stemmer for at vi sender Lavrans til Eurovision neste år😍Han hadde nok blitt veldig populær blant Eurovisionfansen.

Tenk deg Lavrans og Metteson i en duett! ESC hadde klikket!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nola er bare så søt! 🥺

Livi (?) og Tor Vidar er favoritter i dag. 

Endret av powerpuffen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Joakim fortjente å gå videre😭

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å sovne. Kjedelig sending, men liker at Livi kom videre, men altså; gi meg Lavrans før heller alle disse rett opp og ned flinke syngedamer og -menn som det finnes så mange av fra før likevel.

Endret av Lawyam
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonyme-meg

Synd ikke Joachim og Margrethe gikk videre. De var de beste sammen med Tor Vidar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke teksta, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klarinetta skrev (På 27.4.2024 den 17.03):

Spent på Rakel, hun og Lavrans er mine topp to. Men Lavrans er uten tvil en fullbåren artist. 

(Jeg har ikke sett gårsdagens del ennå :)

Rakel var ikke på sitt beste i går, men skulle så gjerne hatt henne med. Hun lager liv😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor Vidar og Lavrans, er mine favoritter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Lisbeth røk ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk har ulik smak gitt. Lisbeth, en av de få med stjernepotensiale, ryker ut. Et par av de andre snorker jeg meg halvveis igjennom, selv om de er flinke nok. Lisbeth ser jeg for meg som popstjerne og på Hver gang vi møtes om 10 år 😛 Hun får ta en Astrid S og lykkes likevel 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisbeth valgte helt feil låt, den passet ikke henne i det hele tatt. 

Inger Lise, har lest alt dere har skrevet om henne men allikevel WOW!!! Hun er helt rå😍 For en stemme, for en STEMME!! 

Glad Tor Vidar gikk videre og Nola 🥰🥰

Endret av Sen ve ben
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått skikkelig sansen for Nola 🥹🤩 Håper hun kommer langt. 
Veldig enig i de som gikk videre i går, men Eirik blir for mye. Som han sa selv flere ganger, det skal være plass til alle, men det er lov å roe litt ned. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...