Gå til innhold

The Voice 2024

Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

Ny sesong starter i morgen (5.januar)

408990139_6478621558908643_3757415343377918181_n.jpg?stp=dst-jpg_p640x640&_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=783fdb&_nc_ohc=PkxJMdYPhAoAX90dhrW&_nc_ht=scontent.fsvg1-1.fna&oh=00_AfCUA32G7zT7NOEVHvad8s_aSTbypgWwI3nVaVI_SHpOug&oe=659CACB6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg! Liker best disse utvelgelsesrundene, skal sitte klar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy søren!! For en start! 🤩 
-lett å blekne i forhold til hun der… puh! 👏👏👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! 🎉 Hun som sang først - wow!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissStiles skrev (35 minutter siden):

Tror hun kan vinne, vet veldig tidlig å si, men det var stjerneklasse. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet før jeg fikk sett ferdig del 2 igår. 
Jeg så på det nå og han Bjørn Olav sang fint. Tårene rant hos meg og 😭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (På 5.1.2024 den 20.18):

Inger Lise er flink hun, men hun deltok i x-factor i 2009 med gruppa schakels så.. De kom helt til finalen men tapte for Chand Torsvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hvorfor er dommere likt kledd, hver fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle auditioner er samtidig, det er ikke live. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (15 timer siden):

Og slik at de kan redigere programmene uten at vi merker at det blir «feil». Noen ganger får kanskje en mentor 5 stk på rappen- det gir ikke bra tv. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (På 5.1.2024 den 20.55):

Tror hun kan vinne, vet veldig tidlig å si, men det var stjerneklasse. 

Hun heter Inger Lise og har LANG karriere bak seg allerede. Stått på en scene hele livet. Jobbet med ulike bank. Hun har sunget i 2 bryllup og en kirke konsert jeg har vært på. Kjent sanger i Rogaland. Så ikke akkurat et nytt talent....blir litt feil med the voice da?

Kjekkest med de som kommer rett fra dusj sang og bare WOW🤷

Og ja hun er veldig flink. Derfor hun har et veldig kjent navn i Rogaland allerede.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Hun heter Inger Lise og har LANG karriere bak seg allerede. Stått på en scene hele livet. Jobbet med ulike bank. Hun har sunget i 2 bryllup og en kirke konsert jeg har vært på. Kjent sanger i Rogaland. Så ikke akkurat et nytt talent....blir litt feil med the voice da?

Og ja hun er veldig flink. Derfor hun har et veldig kjent navn i Rogaland allerede.

Band*

Jobber jo som artist på heltid allerede 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HSV50 skrev (14 timer siden):

Takk.🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (18 timer siden):

HSV50 skrev (18 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "samtidig". Auditionrundene blir spilt inn over tre dager. Mulig det er det du mener er "samtidig"?

Dommerne har samme antrekk fordi det redigeres og klippes i opptak. I et program kan de vise opptredener fra alle dagene med audition. Som at de alltid avslutter programmet med en person som synger veldig bra og får mentorene til å kjapt trykke på knappen. Ofte kan det være en dommer som ikke snur seg. Da er det gjerne fordi denne mentoren har fylt opp laget sitt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oida skrev (9 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "samtidig". Auditionrundene blir spilt inn over tre dager. Mulig det er det du mener er "samtidig"?

Dommerne har samme antrekk fordi det redigeres og klippes i opptak. I et program kan de vise opptredener fra alle dagene med audition. Som at de alltid avslutter programmet med en person som synger veldig bra og får mentorene til å kjapt trykke på knappen. Ofte kan det være en dommer som ikke snur seg. Da er det gjerne fordi denne mentoren har fylt opp laget sitt.

Det er det jeg mener med samtidig ja. At det ikke er live-sendinger. Ikke at alt er spilt inn over en dag (måtte jo vært syyyyk lang dag). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (16 timer siden):

Ja, jeg synes det blir feil med The Voice når man er så veletablert som artist som Inger Lise er, selv om hun var ukjent for meg før hun dukket opp på TV-skjermen min. Hun er jo scenevant til tusen og har helt andre forutsetninger enn en person som kommer rett fra pikerommet eller dusjen, så derfor synes jeg det blir helt feil at så etablerte artister får delta i The Voice.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (4 timer siden):

Ja, jeg synes det blir feil med The Voice når man er så veletablert som artist som Inger Lise er, selv om hun var ukjent for meg før hun dukket opp på TV-skjermen min. Hun er jo scenevant til tusen og har helt andre forutsetninger enn en person som kommer rett fra pikerommet eller dusjen, så derfor synes jeg det blir helt feil at så etablerte artister får delta i The Voice.

Jepp. Hun står like mye på en scene som andre sitter på kontoret....

Synes The Voice bør være for dem helt ukjente sjenerte som skal komme ut i full blomst i løpet av showet. Inger Lise visste også hvor dyktig og rutinert hun er, ble litt for dumt når hun nesten er sjokka over at alle snudde seg... Hun er kjent navn her,og alle vet hun har en meget flott stemme,inkludert henne selv. 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fra Rogaland og vet at Inger Lise er en kjent artist her. Lurer på om The Voice har noen retningslinjer ift hvor grensa går. Satt på spissen: Kunne Tone Damli eller Kurt Nilsen meldt seg på liksom? Eller deltakere fra Stjernekamp; flere der er mindre etablert som artister enn Inger Lise.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...