Gå til innhold

Finnes det mennesker som ALDRI har kjørt for fort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som kan med hånda på hjertet si at de aldri har kjørt over fatsgrensen? Tenker ikke nødvendigvis råkjøring men 5-10 km/t over fartsgrensen? 
 

Når en er litt seint ute? Eller i nødssituasjon? 
 

Ser du på personer som har fått fartsbot som kriminelle? (Forskjell på fartsbot og å kjøre så fort at en mister lappen) 

 

Nyskjerrig…

Anonymkode: 5ca78...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei

Anonymkode: 75815...7ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe. Og hvis de finnes er de løgnere eller dølle.

Anonymkode: bb324...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neppe. Og hvis de finnes er de løgnere eller dølle.

Anonymkode: bb324...0c9

Hva om jeg forteller deg at jeg under utredning for personlighetsforstyrrelse fikk dette listet opp som et antisosialt trekk? 
Altså at jeg har fått to fartsbøter ila 20 år.

 

Anonymkode: 5ca78...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bot på en 600m lang vei som brukes kun av oss lokale i nabolaget som snarvei mot en Fv: veien er uten fartskilt, det er kun åker på begge sider av veien, og ikke noe mer enn det. Jeg kjørte alltid 40 km/h her og var en av de sakteste til jeg fikk bot på 4200,- for kjøring over fartsgrensen da ifølge politimannen var denne en 30-sone. 🥲 

Etter det ble jeg enda saktere selv om naboene kjører meg forbi i stor irritasjon - de får ikke bot for kjøring 60-70 km/h der, nei.

Anonymkode: 710d6...fd8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har fått bot på en 600m lang vei som brukes kun av oss lokale i nabolaget som snarvei mot en Fv: veien er uten fartskilt, det er kun åker på begge sider av veien, og ikke noe mer enn det. Jeg kjørte alltid 40 km/h her og var en av de sakteste til jeg fikk bot på 4200,- for kjøring over fartsgrensen da ifølge politimannen var denne en 30-sone. 🥲 

Etter det ble jeg enda saktere selv om naboene kjører meg forbi i stor irritasjon - de får ikke bot for kjøring 60-70 km/h der, nei.

Anonymkode: 710d6...fd8

Tror det har rabla for menneskeheten… Hvordan kunne han gi bot da det ikke var skilt? 

Anonymkode: 5ca78...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er farlig med å bryte en fart? Kriminelle er mer avorlige ting som narkotika, drap, ran etc

Anonymkode: df21a...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva er farlig med å bryte en fart? Kriminelle er mer avorlige ting som narkotika, drap, ran etc

Anonymkode: df21a...0c3

Det var det jeg også trodde, men… 

Anonymkode: 5ca78...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ofte med skrekk på den gangen jeg tok en forbikjøring på motorveien og var oppe i 120kmt for å komme forbi… blir faktisk skikkelig stressa ved tanken 😅

Anonymkode: 39c46...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke fart og har ikke kjørt for fort på 20 år. Har det ikke travelt og jeg kommer heller 5 minutt for sent på jobb enn å kjøre for fort. Har ikke råd og betale noen bot jeg. 

Anonymkode: 03c4e...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle menn med hatt 😂

Anonymkode: bc0a0...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det var det jeg også trodde, men… 

Anonymkode: 5ca78...97c

Men hva? 

Anonymkode: 6a118...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva er farlig med å bryte en fart? Kriminelle er mer avorlige ting som narkotika, drap, ran etc

Anonymkode: df21a...0c3

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det var det jeg også trodde, men… 

Anonymkode: 5ca78...97c

Haha, troll!

Anonymkode: fd5ba...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner en fyr, han er verdens tregeste mann! Han går i sneglefart, snakker sakte og er som ett lite dovendyr. Dama hans er ett råskinn, så tror ham bare er vant til at ting ordner seg for han er så treg...  Uansett.. Han kjører alltid! 10km eller mer under fartsgrensa. (Møter han ofte på vei til jobb). Han kjører så tregt! Han kan aldri ha kjørt over fartsgrensa! Han har det nok ikke i seg....  

Anonymkode: e7e29...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...