Pippi Lotta Skrevet 29. april 2024 #1141 Del Skrevet 29. april 2024 velociraptor skrev (6 timer siden): Det hadde vært litt lettere å lese hvis du hadde giddet å bruke et retteprogram eller noe før du poster… Så dumt om dysleksien min plager deg, den plager meg også egentlig. Jeg bruker selfølgelig retteprogram, men vet at jeg skriver langt fra perfekt alikeveld. Det å skrive på KG er litt eksponeringsterapi i forhold til det å poste ting som bare er så bra jeg får de og en måtte å lære meg å ikke bry meg om eventuelle sure kommentarer angående stavingen min. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulovlig verdi Skrevet 30. april 2024 #1142 Del Skrevet 30. april 2024 Flott opptrapping av studentprotestene i USA. Studenter har en rar tendens til å være på rett side av historien: Kamp for svartes borgerrettigheter i USA, motstand mot Vietnamkrigen, kamp mot apartheid i Sør-Afrika og nå kampen mot Israels sadistiske folkemord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 30. april 2024 #1143 Del Skrevet 30. april 2024 Ulovlig verdi skrev (2 timer siden): Flott opptrapping av studentprotestene i USA. Studenter har en rar tendens til å være på rett side av historien: Kamp for svartes borgerrettigheter i USA, motstand mot Vietnamkrigen, kamp mot apartheid i Sør-Afrika og nå kampen mot Israels sadistiske folkemord. Ja,det er flott med antisemittisme… 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulovlig verdi Skrevet 30. april 2024 #1144 Del Skrevet 30. april 2024 Bacteria skrev (25 minutter siden): Ja,det er flott med antisemittisme Er det ikke litt snodig at en betydelig andel av demonstrantene selv er jøder, hvis antisemittismen er så utbredt som Israel-propagandaen skal ha det til? Her er et eksempel på hvor mye antisemittisk hets en standhaftig pro-Israel-demonstrant blir utsatt for: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crab_Nebula6523 Skrevet 6. mai 2024 #1145 Del Skrevet 6. mai 2024 Nei, de eneste jeg syntes veldig synd på er alle eslene og hestene der nede. Stakkars så grusomt for de. Jeg undres også veldig over alle de feite tørklekjerringene når det skrikes om for lite mat og at alle sulter 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 6. mai 2024 #1146 Del Skrevet 6. mai 2024 On 4/30/2024 at 1:46 PM, Ulovlig verdi said: Er det ikke litt snodig at en betydelig andel av demonstrantene selv er jøder, hvis antisemittismen er så utbredt som Israel-propagandaen skal ha det til? Her er et eksempel på hvor mye antisemittisk hets en standhaftig pro-Israel-demonstrant blir utsatt for: Blir det ikke mer slikt at unntaket bekrefter regelen? Tullinger finnes det over alt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 7. mai 2024 #1147 Del Skrevet 7. mai 2024 (endret) Jeg er på Israels side og det vil jeg fortsette å være til evig tid 🇮🇱❤️ Er så takknemlig for at noen gjorde meg oppmerksom på at nyhetene vi får er tall og løgner fra den maktsyke og grenseløse terrorgruppa Hamas. Og en gjentagende, skremmende ting jeg har lagt merke til i det siste, er hvor tydelig aggressive og hatefulle Palestina-supporterne er. Det sier mye for min del. Jeg har et stort ønske om å gå ut med israelsk flagg og plakat for å vise min støtte og kjærlighet til jøder og israelere der ute, men jeg tør faktisk ikke i frykt for at noen pro-palestinere skal fly på meg. Endret 7. mai 2024 av Lexie Grey Omformulering 8 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homber Skrevet 7. mai 2024 #1148 Del Skrevet 7. mai 2024 Lexie Grey skrev (9 minutter siden): Jeg er på Israels side og det vil jeg fortsette å være til evig tid 🇮🇱❤️ Til evig tid er drøyt å si. Uavhengig av hva Israel vil gjøre i fremtiden? Selv amerikanerne motsetter seg det Israel nå gjør når de går inn i Rafah. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 7. mai 2024 #1149 Del Skrevet 7. mai 2024 (endret) 4 hours ago, homber said: Til evig tid er drøyt å si. Uavhengig av hva Israel vil gjøre i fremtiden? Selv amerikanerne motsetter seg det Israel nå gjør når de går inn i Rafah. Nå må jo den tilsynelatende demente presidenten høre på hva de rasistiske, nazisitiske, islamistiske velgerne sine vil. Dem truer jo med å ikke stemme på biden lengre hvis han ikke viser antisemitistiske holdninger. Det hvite hus prøver jo å gjøre biden spiselig for flest mulig, så dem må jo si noe for å gjøre disse velgerne fornøyde. Men slike velgere blir aldri fornøyde, så burde bare ha latt være. Endret 7. mai 2024 av Duraton 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 7. mai 2024 #1150 Del Skrevet 7. mai 2024 homber skrev (8 timer siden): Til evig tid er drøyt å si. Uavhengig av hva Israel vil gjøre i fremtiden? Selv amerikanerne motsetter seg det Israel nå gjør når de går inn i Rafah. Ja, jeg står med dem. De driver rettferdig krigføring med et høyt fokus på å beskytte sivile (som dessverre blir svertet av Hamas-styrt media som Norge bruker som kilde), det har kommet frem i flere intervjuer med IDF og flere enkeltsoldater som kjemper i IDF. De har et ekstremt strengt regime de er pålagt å forholde seg til, som igjen inngår å beskytte sivile. Selvsagt er det ekstremt risikofylt å gå inn i Rafah, men hvem er det som er så hjerteløse, kyniske og hjernevaskede at de skjuler seg i en flyktningleir, og atter en gang bruker sivile som beskyttelse? Jo, det er Hamas. Og Hamas må nedkjempes til den siste er borte. Det er fysisk umulig å drive en krig uten at sivile liv går tapt, men IDF bruker i det minste ikke sykehus, skoler, kirker, boligområder med mange familier -og nå en flyktningleir- som skjulested, noe Hamas gjør. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homber Skrevet 7. mai 2024 #1151 Del Skrevet 7. mai 2024 Lexie Grey skrev (36 minutter siden): Ja, jeg står med dem. De driver rettferdig krigføring med et høyt fokus på å beskytte sivile (som dessverre blir svertet av Hamas-styrt media som Norge bruker som kilde), det har kommet frem i flere intervjuer med IDF og flere enkeltsoldater som kjemper i IDF. De har et ekstremt strengt regime de er pålagt å forholde seg til, som igjen inngår å beskytte sivile. Selvsagt er det ekstremt risikofylt å gå inn i Rafah, men hvem er det som er så hjerteløse, kyniske og hjernevaskede at de skjuler seg i en flyktningleir, og atter en gang bruker sivile som beskyttelse? Jo, det er Hamas. Og Hamas må nedkjempes til den siste er borte. Det er fysisk umulig å drive en krig uten at sivile liv går tapt, men IDF bruker i det minste ikke sykehus, skoler, kirker, boligområder med mange familier -og nå en flyktningleir- som skjulested, noe Hamas gjør. Du svarte ikke på spørsmålet mitt (som forventet). 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 7. mai 2024 #1152 Del Skrevet 7. mai 2024 homber skrev (2 timer siden): Du svarte ikke på spørsmålet mitt (som forventet). Du er pro-palestiner altså, tolker jeg ut ifra hersketeknikken din. Jeg føler jeg besvarte spørsmålet ditt da jeg skrev "Ja, jeg står med dem" og begrunnet svaret. Med andre ord stoler jeg på at det er dette de fortsetter med i fremtiden. Hva annet ønsker du svar på? Bare for å bruke samme hersketeknikk som deg, så regner jeg med du sitter og venter på at Israel og IDF hvert øyeblikk vil bli til bestialske mordere - og at jeg fortsatt vil støtte dem? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homber Skrevet 7. mai 2024 #1153 Del Skrevet 7. mai 2024 Lexie Grey skrev (6 timer siden): Med andre ord stoler jeg på at det er dette de fortsetter med i fremtiden. Hva annet ønsker du svar på? Takk for svaret. Du skrev til evig tid i det forrige innlegget skjønner du, men godt du utdypet det. Det med at jeg er pro palestina og bestialske mordere osv er så usaklig og ubehagelig at jeg velger å ikke kommentere noe videre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 7. mai 2024 #1154 Del Skrevet 7. mai 2024 homber skrev (3 timer siden): Takk for svaret. Du skrev til evig tid i det forrige innlegget skjønner du, men godt du utdypet det. Det med at jeg er pro palestina og bestialske mordere osv er så usaklig og ubehagelig at jeg velger å ikke kommentere noe videre. Jeg burde droppet å skrive det siste der. Ble smått provosert og da blir det noen ganger usaklig. Jeg beklager og det mener jeg. 🤝 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 8. mai 2024 #1155 Del Skrevet 8. mai 2024 Fader altså! Alle de barna som har gått tapt i denne jævla krigen! Det røsker så forbanna langt inni hjerterota å se bildene av alle de uskyldige barna som ikke har noen muligheter til å komme seg unna. Verden i dag.... FAEN 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clefable Skrevet 9. mai 2024 #1156 Del Skrevet 9. mai 2024 (endret) Goodtimes skrev (På 8.5.2024 den 12.43): Fader altså! Alle de barna som har gått tapt i denne jævla krigen! Det røsker så forbanna langt inni hjerterota å se bildene av alle de uskyldige barna som ikke har noen muligheter til å komme seg unna. Verden i dag.... FAEN Jeg klarer på en måte ikke se lenger, jeg får så sykt vondt av dem. Og det føles så maktesløst, Israel lar seg ikke stoppe i folkemordet (ikke at de møter så mye motstand heller fra verden). Jeg skjønner ikke at noen har hjerte til dette. Endret 9. mai 2024 av Clefable 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 9. mai 2024 #1157 Del Skrevet 9. mai 2024 1 hour ago, Clefable said: Jeg klarer på en måte ikke se lenger, jeg får så sykt vondt av dem. Og det føles så maktesløst, Israel lar seg ikke stoppe i folkemordet (ikke at de møter så mye motstand heller fra verden). Jeg skjønner ikke at noen har hjerte til dette. Nå er det khamas og de andre islamistiske gruppene som har uttrykt seg i klartekst, igjen og igjen, at dems mål er folkemord. Det skulle bare mangle at Israel forsvarer seg mot slike. Israel har tatt ekstraordinære grep for å skåne sivilbefolkningen, hvorfor gjør dem det hvis dem holder på med folkemord? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 9. mai 2024 #1158 Del Skrevet 9. mai 2024 Israel the state of destruction Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 9. mai 2024 #1159 Del Skrevet 9. mai 2024 Duraton skrev (3 timer siden): Nå er det khamas og de andre islamistiske gruppene som har uttrykt seg i klartekst, igjen og igjen, at dems mål er folkemord. Det skulle bare mangle at Israel forsvarer seg mot slike. Israel har tatt ekstraordinære grep for å skåne sivilbefolkningen, hvorfor gjør dem det hvis dem holder på med folkemord? Forsvarer seg med å drepe 14000 barn, det er ingenting som kan forsvare det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 9. mai 2024 #1160 Del Skrevet 9. mai 2024 Clefable skrev (5 timer siden): Jeg klarer på en måte ikke se lenger, jeg får så sykt vondt av dem. Og det føles så maktesløst, Israel lar seg ikke stoppe i folkemordet (ikke at de møter så mye motstand heller fra verden). Jeg skjønner ikke at noen har hjerte til dette. Altså, er du hverken på sosiale medier eller leser aviser i det hele tatt, siden du påstår at Israel ikke får mye motstand???? Israel blir hetset overalt i verden, og en del av kritikk er berettiget, jøder blir forfulgt og trakassert, new feeden min renner over av hyklere som hyler om palestina men aldri har postet et ord om alle andre som lider, det er massive og til dels voldelige (og fullstendig meningsløse) demonstrasjoner, både Sverige og USA ser ut til å være på randen av borgerkrig på grunn av Gaza, alt fra islamister til LBGT-forkjempere (det siste er så ironisk at man burde ledd seg fillete - transer, homofile og frittalende kvinner er de første til å bli steinet til døde om Hamas vinner 🤣) er på Hamas sin side - men du påstår at Israel ikke møter motstand? Er du fuckings seriøs? 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå