AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #21 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 19.32): Stappfullt på parkeringen og inne i senteret i dag. Kjenner jeg blir stressa av så mange folk i garderobe og arealene. Hver januar er det sånn 😅😂 Noen andre som kjenner på det samme? Vurderer å si opp for en periode.. 😂 Anonymkode: f3818...0b5 Ekspander Har lagd hjemme studio, bruker det januar - 1 mars, etter det hver lørdag, ellers er jeg på treningstudio💪 Anonymkode: 5fa5f...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #22 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 23.04): Her jeg bor er det fysisk umulig å jogge ute (1m snø) Så er tvunget inn på et overfylt treningssenter. I dag trippet jeg rundt og ventet på de som går i på typ 6 km/t på mølla. Vet at de er ute om noen uker, men irriterende likevel. Anonymkode: 3d93f...e6d Ekspander Veldig unødvenige kommentar. Det er jo kjempe bra at andre ønsker å begynne å trene. Å gå kan være kjempebra trening. heia alle som prøver 🙌 Anonymkode: 823ae...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 6. januar 2024 #23 Del Skrevet 6. januar 2024 Husk at det er det er "støttemedlemmene" som gjør at du kan trene til en overkommelig pris uansett. Og selv om de trener annerledes enn deg, har de vel like mye rett til å være der som du har? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #24 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.1.2024 den 23.04): Her jeg bor er det fysisk umulig å jogge ute (1m snø) Så er tvunget inn på et overfylt treningssenter. I dag trippet jeg rundt og ventet på de som går i på typ 6 km/t på mølla. Vet at de er ute om noen uker, men irriterende likevel. Anonymkode: 3d93f...e6d Ekspander Det kan jo være at de ikke kan gå ute, og derfor må gå på tredemølle. De har kanskje en skade som skal trenes opp, medisinske ting som gjør at de må gå osv. Spiller da vel ingen rolle hvilken hastighet folk bruker på tredemøllen!?! Det er folk som løper over 1 time, og noen som går i 15 min.. Enkelte tror de eier treningssenteret fordi de er der oftere... Anonymkode: 8d7ef...b88 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #25 Del Skrevet 9. januar 2024 Var digg å trene hjemme, jeg kommer tilbake til treningstudio i mars🙂. Alle kan ikke være der til samme tid. Jeg følger aldri strømmen💪 Anonymkode: 5fa5f...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #26 Del Skrevet 9. januar 2024 Jeg er en av de som begynte å trene i en januarmåned på det siste treningssentret jeg trente ved. Jeg trente der i 7 år før jeg flyttet. Så dere må tenke at noen er der for å bli der. Men ja husker selv det var slitsomt, men de som faller fra faller ganske raskt fra var min erfaring. Nå har jeg trent hjemme de siste årene da det passer min livssituasjon med et lite barn på 1 år bedre. Men håper en gang i fremtiden å komme meg tilbake til senter igjen. Og til deg som dømte de som "bare" gikk 6km/t på mølle. Skjerpings! Mennesker som gjør en innsats for helsen burdes hylles. Selv jeg som trente i åresvis drev aldri å løp i høy hastighet på mølla. For meg var mølle kun oppvarming. Cardio tok jeg på gruppetimer ellers så trente jeg styrke på egenhånd. Farten på mølla sier svært lite om personen.. Anonymkode: 5c4d5...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #27 Del Skrevet 9. januar 2024 Jeg begynte i januar for 8 år siden og har vært der ca 4 dager i uka siden da. Håper flest mulig lykkes med planene sine, og slike som deg bør starte med hjemmetrening. Anonymkode: 11f8e...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå