Gå til innhold

Bare jeg som får lyst til å si opp på treningssenteret hver januar?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Stappfullt på parkeringen og inne i senteret i dag. Kjenner jeg blir stressa av så mange folk i garderobe og arealene. 

Hver januar er det sånn 😅😂 Noen andre som kjenner på det samme? Vurderer å si opp for en periode.. 😂

Anonymkode: f3818...0b5

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slapp av, første uka i mars er det meste tilbake til normalen 😅

Anonymkode: cd2d6...e2c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Slapp av, første uka i mars er det meste tilbake til normalen 😅

Ikke det en gang. De begynner å falle fra allerede i slutten av januar 😅

Anonymkode: 3d93f...e6d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke det en gang. De begynner å falle fra allerede i slutten av januar 😅

Oi jo tidligere jo bedre, da er det bare hardhausene hos meg som kloret seg fast til mars i fjor 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er snart borte igjen 😛 takke meg til å ha eget treningsrom i garasjen! 🙈 

Anonymkode: 44dbb...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Neh, overser de glatt. Snart er de borte. 

Anonymkode: 78f5c...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vis litt respekt. De betaler jo for at det er god plass resten av året😂

Anonymkode: f727f...0cc

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det hvert år 😁 finne parkering et annet sted hvis du ikke er der veldig tidlig og stappa garderobe er det alltid så. men i mars-ish begynner det å bli mere vanlig igjen så 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Stappfullt på parkeringen og inne i senteret i dag. Kjenner jeg blir stressa av så mange folk i garderobe og arealene. 

Hver januar er det sånn 😅😂 Noen andre som kjenner på det samme? Vurderer å si opp for en periode.. 😂

Anonymkode: f3818...0b5

Ser den. Jeg jogger ute jeg. Ble alltid sur før når senteret var så fullt at det ikke var plass... Så liker meg ute! Men det er kaldt nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lillevill skrev (19 minutter siden):

Ser den. Jeg jogger ute jeg. Ble alltid sur før når senteret var så fullt at det ikke var plass... Så liker meg ute! Men det er kaldt nå da. 

Her jeg bor er det fysisk umulig å jogge ute (1m snø) Så er tvunget inn på et overfylt treningssenter. I dag trippet jeg rundt og ventet på de som går i på typ 6 km/t på mølla. Vet at de er ute om noen uker, men irriterende likevel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gang var du der for første gang og. Og vær heller glad for de som blir der og finner glede i trening. 

Anonymkode: 0ba50...207

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

En gang var du der for første gang og. Og vær heller glad for de som blir der og finner glede i trening. 

Anonymkode: 0ba50...207

Poenget er vel at disse ikke finner glede i trening. De gjør det av plikt fordi det er symbolsk å starte på begynnelsen av året. 

Sier alltid til venner som ønsker å begynne å trene at det er mye bedre å begynne på våren når det er lyst og varmere, og man naturlig har mer energi. Drit i det symbolske med "nytt år, ny giv". Den motivasjonen brenner fort ut. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Her jeg bor er det fysisk umulig å jogge ute (1m snø) Så er tvunget inn på et overfylt treningssenter. I dag trippet jeg rundt og ventet på de som går i på typ 6 km/t på mølla. Vet at de er ute om noen uker, men irriterende likevel. 

Håper jeg aldri trener på samme senter som deg hvis du driver og dømmer folk for farten de har på tredemølla. Skam deg!

Anonymkode: 5c423...9e4

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trener på et sted med både treningssenter og badeland, så klarer meg med å svømme noen uker 😄

Anonymkode: 61c4e...483

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har gjort forberedelsene godt denne gangen, og meldte meg ut i november, med virkning fra 1. januar 😁 Synes det er en lettelse å slippe å tenke på at jeg "skulle vært" på det overfylte treningssenteret.

Har treningsrom hjemme og gleder meg dessuten til å gå masse på ski! 

Anonymkode: dfe78...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Og hva er gale med å  på en tredemølle da?! Jeg er en av dem som gjør det og håper virkelig ikke at jeg trener på et senter hvor mine medtreningsfolk ser ned på oss som gjør det! Jeg håper at de blir værende leeeeenge slik at det fortsatt kan irritere deg!

Anonymkode: a9be6...6ac

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og hva er gale med å  på en tredemølle da?! Jeg er en av dem som gjør det og håper virkelig ikke at jeg trener på et senter hvor mine medtreningsfolk ser ned på oss som gjør det! Jeg håper at de blir værende leeeeenge slik at det fortsatt kan irritere deg!

Anonymkode: a9be6...6ac

Det er absolutt ikke noe galt i å gå på mølla, det der er bare en sånn typisk ting å si for de som føler seg litt bedre og viktigere enn alle andre, ignorer det ☺️

Anonymkode: 6151f...583

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dersom du ennå irriterer deg, fremfor å håpe de får det til så har du ikke trent lenge nok, din n00b!

Anonymkode: a5b6c...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom du ennå irriterer deg, fremfor å håpe de får det til så har du ikke trent lenge nok, din n00b!

Anonymkode: a5b6c...0ae

Det går an å ha to tanker i hodet på en gang. Jeg håper jo enkeltmenneskene får det til, men hvis mitt senter skal være så fullt som i dag så må jeg faktisk slutte. Ingenting manualer ledige i dag, ingen knebøystativ ledige, flere apparater konstant opptatt. 🥵 Jeg misliker ikke folkene, men det er et herk hver eneste januar med denne boomen. 

(ikke ts) 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...