Gå til innhold

Får ikke mail fra diverse butikker lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har glemt passord hos Vero moda f.eks, men får ikke mail for å lage nytt. Går glipp av diverse rabatter når jeg ikke logger inn.

Samme med Ringo. Får ikke lenger mail når det nærmer seg bursdagen til barnet mitt heller.

Og ikke mail om gratis bursdagspakke fra Kiwi.

Hva kan være galt? Og hvordan retter jeg det?

Anonymkode: 9ef24...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Havner de i søppelpost? 

Er du sikker på at du skriver inn riktig e-post når du ber om nytt passord for eks? 

Anonymkode: 8e46e...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Havner de i søppelpost? 

Er du sikker på at du skriver inn riktig e-post når du ber om nytt passord for eks? 

Anonymkode: 8e46e...649

Det hadde den ene gjort ser jeg ihvertfall. Hm.. Er det ikke rart at de plutselig havner der når de ikke gjorde det før?

 

Anonymkode: 9ef24...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det hadde den ene gjort ser jeg ihvertfall. Hm.. Er det ikke rart at de plutselig havner der når de ikke gjorde det før?

 

Anonymkode: 9ef24...ca7

Nei ikke rart i det hele tatt. Spam-filteret oppdateres innimellom og da kan det plutselig skje at vanlig mail havner rett i søppelmail. Dessuten er spam-filtrene litt ustabile av og til. Hvis du åpner mailen i søppelboksen skal det gå an å klikke på en link øverst i mailen der du kan angi mailen som "ikke søppelpost" og be om å alltid få mail fra den aktuelle avsenderen rett i innboksen.

Sjekk alltid søppelboksen når du sjekker mail, for det har lett for å havne mail der som ikke skal havne der.

Anonymkode: 3acb8...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...