AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Del Skrevet 31. desember 2023 er det noen som vet om det er di pingvinene som man kan holde seg fast i spikersuppa? eller noe annet jeg vet det er noen som bruker bruskasser .jeg brukte det når jeg var liten men det blir for lavt jeg vil ha noe selv og holde i siden det er år og dag siden jeg har stått på skøyter og sliter med balansen fra før av, så jeg er nok bambi på isen til gans Anonymkode: 4fafa...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #2 Del Skrevet 1. januar er vel noen her inne som har gått på skøyter i spikersuppa, som vet hva man kan låne\leie der jeg har prøvd og søke men finner ikke ut om dem har noen ting man kan støtte seg på når man går på skøyter jeg vet storo har disse pigvinene men di blir litt lave igjen jeg har sett bilde av flere som er større men aner ikke hvor det er (pigviner) noe alle disse Anonymkode: 4fafa...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå