Gå til innhold

Innenfor normene? Er det egentlig så viktig som man skal ha det til.


jordbærpike2006

Anbefalte innlegg

 

Hei til alle dere som leser på denne bloggen, enten det er jenter eller gutter. 

Jeg ville lage et blogginnlegg om noe jeg synes bør belyses i disse tider. 

Nå er det like før nyttårsaften, da det stadig forventes at alle skal føle seg tipp topp og være med venneflokken sin å drikke dyr champagne. Jeg synes det er rart at samfunnets normer for fester og dager skal ta plass hos all. Dersom man ikke "følger" disse planene man liksom skal ha så er man ikke kul eller bra nok. Vil gjøre alle oppmerksomme på at mange er og eller føler seg alene på dager som dette. Personlig opplever jeg mye angst før slike dager der det er veldig forventet at man skal ha det kjempegøy med en stor bukett av venner/familie. Det må belyses at ikke alle alltid har en stor gjeng man kan henge med på slike dager, eller til vanlig. Disse dagene blir det nok ekstra sårt og tøft for de som ikke føler at de er som resten, fordi det belyses veldig hvem som har noen og de som er eller føler seg alene og utenfor. 

Så til deg som kjenner seg litt igjen, det finnes mange der ute og jeg heier på dere alle som har det ekstra tøft på disse dagene. Noen ganger trenger man å høre at du ikke er alene. 

 

-Hugs & love jordbærpike2006💟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...