Gå til innhold

Menn: Hva definerer en "bra dame"?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Den var spesielt til deg 🤭 Uvitende, men av kjærlighet.

Anonymkode: ab8e7...661

😂🌹❤️..Tusen takk kjære..

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 10.13):

De er det så få av at det ikke er noe å tenke på....

Må heller ser fordelen ved den du kan ha et forhold til, enten det bare er sex eller noe mer. Ulemper er det jo alltid, så jeg holder meg til seksuelle forhold. Kvinnelig mentalitet er ikke noe jeg orker å forhold meg til mer enn jeg må, samme i arbeidslivet. Unngår alt jeg kan for å jobbe med kvinner, sluttet nylig et sted pga ny kvinnelig mellomleder.

Kvinnen fronter det falske, det som er det riktige i samfunnet. 100% sau, offerrolle, stakkars meg, tåler ingenting. Livredd for å ta egne valg i livet, må sjekke med andre hva som er greit. Overtenker, overanalyserer, setter griller i hodet på hverandre(andre kvinner), ofte et dårlig forhold til seg selv og sitt utseendet. Skal være god nok, bra nok...

Menn og kvinner har så forskjellig mentalitet at om det ikke var sex i bildet hadde vi aldri brukt tid på hverandre.

Anonymkode: 05fee...e9c

Hmm....

Tror jeg må gå på badet og sjekke om jeg egentlig heller har pikk, for dette kjente jeg meg overhode ikke igjen i. Men nå er jeg også voksen, -så kanskje det er å styre unna de på 24 med dårlig selvbilde og lite livserfaring?

Anonymkode: e5a46...8cb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den var spesielt til deg 🤭 Uvitende, men av kjærlighet.

Anonymkode: ab8e7...661

Men ikke fra hu jeg trodde..😂🌹.lnnboksen min er vid åpen..nyskjerrigheten på hypermode..😂

AnonymBruker
Skrevet
Fluefisker1 skrev (På 1.1.2024 den 9.12):

For meg er en bra dame:

Lojal, smart, reflektert, empatisk og kan like gode samtaler om alt mulig fra politikk og nyheter til menneskesinnet og hverdagslige ting. Omsorgsfull uten å være selvutslettende. Litt spontan. Står greit i seg selv og er til å stole på. Utseende ikke så viktig om den rette gode kjemien er der.

Hva legger du i lojal?

Anonymkode: bba9a...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...