Gå til innhold

Menn: Hva definerer en "bra dame"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"språkdum"

Anonymkode: ebf85...899

Språkdum og sosialt dum?

Anonymkode: 05fee...e9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Språkdum og sosialt dum?

Kritiserer du skrive måte eller kategoriene? Jeg er ikke god på grammatikk. 

Anonymkode: ab8e7...661

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kritiserer du skrive måte eller kategoriene? Jeg er ikke god på grammatikk. 

Du falt helt igjennom på alle områder.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du falt helt igjennom på alle områder.

For deg ja, men liker ikke hvordan du tenker så har humøret og motet i behold. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 23.28):

Desverre har jeg erfaring med å møtt noen som tilsynelatende har de egenskapene, så går det 1 år, så kommer den virkelige personen frem, som er langt ifra snill. Mulig det er vanlige egenskaper, men desverre vært uheldig der ett par ganger 

Anonymkode: effaf...f42

Personen skjuler sine dårlige egenskapene sine til hun har fått fanget deg i nettet sitt. Da kan hun begynne å nedgradere deg og psykisk mishandle deg. Narsissister er eksperter på å finne partnere som de kan mishandle...ofte empatiske mennesker

Anonymkode: 800ba...d5c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 21.11):

Veltrent kropp med rumpe formet av hipthrusts og 3x legday i uka. Flat mage. Faste velformede pupper som ikke henger. Ok ansikt og ikke kort hår. Under 175cm.

Om det er på plass så er ikke andre ting så viktig, men hjelper om hun er ukomplisert, mentalt stabil og eventyrlysten. Og at hun ikke stemmer SV.

Anonymkode: 2319c...16d

Jadda....ikke akkurat det svaret en ønsker å høre. Siden det ikke er mange som kan oppfylle sånne krav.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Perfekte damen for meg er ei som har humor, egne hobbyer, familieorientert og empatisk. 
Pene øyne, lukte godt og har god musikksmak. 

Anonymkode: e5d70...776

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei som ikke er så opptatt av hva andre synes, og at alt skal være likt andres liv. Mao. avslappet med fokus på de viktige tingene.

Anonymkode: 2f88f...7b9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 23.59):

Ser du ikke hvor trist det er at du dømmer kvinner generelt fordi du har vært uheldig i møte med to enkeltkvinner?

Som kvinne som har de egenskapene du søker, så har jeg opplevd å bli dumpet fordi mannen ble så usikker, for han gikk og ventet på at jeg skulle "vis min virkelige personlighet"... og så gikk han rett videre til en dramadame som ble et mareritt for ham, for det var jo den typen damer han hadde hatt før meg.

Jeg dømmer virkelig ikke alle menn av den grunn.

Møt andre med troen på at gode og oppriktige personer finnes av begge kjønn, da blir det lettere å finne de oppriktig gode også. Lar man seg styre av tidligere erfaringer og frykt så vil man mest trolig finne samme type man har hatt dårlig erfaring med før.

Anonymkode: bf2aa...fec

Neida, jeg dømmer ikke alle, har truffet en bra dame nå (håper jeg). Men lett å bli skeptisk når man opplever å bli lurt trill rundt flere ganger, da er det lurt å lære litt av det, og være mindre naiv 

Anonymkode: effaf...f42

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jadda....ikke akkurat det svaret en ønsker å høre. Siden det ikke er mange som kan oppfylle sånne krav.

Hæ? Det er jo flust av unge jenter som ser sånn ut. Nok av de til å ikke velge noe dårligere hvertfall. Forøvrig er det også ting de fleste kan oppnå bare de gidder, og de ikke har et helt malplassert fjes. 

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Det er jo flust av unge jenter som ser sånn ut. Nok av de til å ikke velge noe dårligere hvertfall. Forøvrig er det også ting de fleste kan oppnå bare de gidder, og de ikke har et helt malplassert fjes. 

Ja, og de aller fleste av dem er kvinner under 25 som ikke har landet hvem de er, er usikker på sitt selv, utseende og sitt liv. Etterhvert som de modnes vil de aller fleste av dem lande på at de driter i menn som deg og at det du liker dem for er ting de misliker å bli likt for.

Anonymkode: 48396...b0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 18.33):

Fysisk, mentalt og materielle assets 

Anonymkode: d36d2...3a8

En bra dame er en dame som er ærlig, lojal og omtenksom. Lett å prate med. Ei som har varierte interesser, og deler felles interesser.

Hun er oppegående, dvs. Med en normal mengde sunn fornuft og med en livsførsel som reflekterer at hun er en oppegående dame som tar gode valg.

Majoriteten av damer ryker på overnevnte. Det er faen meg helt sjokkerende hva såkalt opplyste norske damer kan få seg til å si, gjøre, og mene i 2024. Alt fra å hverdagslig pule uten kondom med folk de knapt kjenner, til å normalisere utroskap, til å brette ut i avisen om herpes foran og bak, til å være selvutslettende woke og politisk korrekte. For eksempel så stemmer majoriteten av norske damer på venstresiden. Altså her bor du i et land hvor det har tatt 100 år å jobbe frem likestilling og jevnbyrdighet mellom kjønnene, likevel så stemmes og støttes partier, folk/organisasjoner, som står for en masseimport av ikke vestlige verdier som med 100 % sikkerthet om et par tiår vil sørge for at du behandles som et annenrangs kjønn med minimalt av rettigheter. Det var gaven du som mor ønsket å gi datteren din.

Det er mer enn vanskelig nok å finne norske damer som går klar av overnevnte feil og mangler, så når det kommer til fysikk og materiell status har jeg intet andre krav enn at hun ikke kan være en gjeldsslave og at hun må være født dame.

Anonymkode: 89d8e...b0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rasisme er ikke sjarmerende

Anonymkode: 27c3c...9d0

• Nyttig 1
Gjest AnonymVestlending
Skrevet
On 12/30/2023 at 11:22 PM, AnonymBruker said:

Snill, omsorgsfull og lojal er jo kjempe normalt? 

Overhodet ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Damer har de fleste egenskaper synes jeg. De er omtenksomme og trivelige. De fleste damer er bra for meg. Eneste jeg savner er litt mer ekshibisjonisme, at de er litt frekkere og viser seg fram mer. Jeg vil se og fristes av hvor fin hun er, der skuffer mange av for mye beskjedenhet. Trange klær og synlige pupper er utrolig fint!

Anonymkode: 5c582...a20

Skrevet

En som er voksen og småfeit og brei og fin over ræva... og som kommer seg gjennom en lengre setning uten 20 og/ å feil og annet som skurrer..

AnonymBruker
Skrevet
LadeJarl skrev (53 minutter siden):

En som er voksen og småfeit og brei og fin over ræva... og som kommer seg gjennom en lengre setning uten 20 og/ å feil og annet som skurrer..

:( Skillt av dårlig grammatikk, både skriftlig og verbalt. 

Skrevet

:( Skillt av dårlig grammatikk, både skriftlig og verbalt. 

Synd å høre..litt mange l-er i starten der..

AnonymBruker
Skrevet
LadeJarl skrev (13 minutter siden):

Synd å høre..litt mange l-er i starten der..

Den var spesielt til deg 🤭 Uvitende, men av kjærlighet.

Skrevet

Vet ikke om det er nevnt, men at hun lener seg på deg (mannen) for lederskap, kløkt og trygghet.

For å ikke starte misforståelser, så krever det selvsagt at mannen er oppegående nok for å ta det ansvaret. Det krever alt i fra å bygge seg opp verdig i utgangspunktet og daglige ego sjekk foran speilet, slik at han også kan lytte. 

Sistnevnte er undervurdert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...