Gå til innhold

Menn: Hva definerer en "bra dame"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
ludden skrev (4 minutter siden):

Em må alltid veie fordeler opp mot ulemper........men fortsatt er bikkja et bedre selskap. Husk at om du får ei dame, så er det ikke sikkert hun vil pule heller 🙂

Nei, nå er det underforstått at en må skaffe seg ei dame som VIL det da. 🤭

Anonymkode: 4d95a...f52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Feminim, bruke mye kjoler og skjørt, Flink med mat og liker felles måltid med vin i en koslig atmosfere

Anonymkode: 12d87...720

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En bra dame er nok for mange menn ei dame alle kompisene (og ukjente) sikler på.

Anonymkode: 085d2...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er det så få av at det ikke er noe å tenke på....

Må heller ser fordelen ved den du kan ha et forhold til, enten det bare er sex eller noe mer. Ulemper er det jo alltid, så jeg holder meg til seksuelle forhold. Kvinnelig mentalitet er ikke noe jeg orker å forhold meg til mer enn jeg må, samme i arbeidslivet. Unngår alt jeg kan for å jobbe med kvinner, sluttet nylig et sted pga ny kvinnelig mellomleder.

Kvinnen fronter det falske, det som er det riktige i samfunnet. 100% sau, offerrolle, stakkars meg, tåler ingenting. Livredd for å ta egne valg i livet, må sjekke med andre hva som er greit. Overtenker, overanalyserer, setter griller i hodet på hverandre(andre kvinner), ofte et dårlig forhold til seg selv og sitt utseendet. Skal være god nok, bra nok...

Menn og kvinner har så forskjellig mentalitet at om det ikke var sex i bildet hadde vi aldri brukt tid på hverandre.

Anonymkode: 05fee...e9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Feminim, bruke mye kjoler og skjørt, Flink med mat og liker felles måltid med vin i en koslig atmosfere

Anonymkode: 12d87...720

Lange eller korte skjørt??

AnonymBruker
Skrevet

Må heller ser fordelen ved den du kan ha et forhold til, enten det bare er sex eller noe mer. Ulemper er det jo alltid, så jeg holder meg til seksuelle forhold. Kvinnelig mentalitet er ikke noe jeg orker å forhold meg til mer enn jeg må, samme i arbeidslivet. Unngår alt jeg kan for å jobbe med kvinner, sluttet nylig et sted pga ny kvinnelig mellomleder.

Kvinnen fronter det falske, det som er det riktige i samfunnet. 100% sau, offerrolle, stakkars meg, tåler ingenting. Livredd for å ta egne valg i livet, må sjekke med andre hva som er greit. Overtenker, overanalyserer, setter griller i hodet på hverandre(andre kvinner), ofte et dårlig forhold til seg selv og sitt utseendet. Skal være god nok, bra nok...

Menn og kvinner har så forskjellig mentalitet at om det ikke var sex i bildet hadde vi aldri brukt tid på hverandre.

Krysser fingrene for at du klarer å bytte fil i 2024, så du slipper oss, og vi deg 😄 

Anonymkode: ab8e7...661

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvem skadet deg? 

Anonymkode: b4df4...d4e

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Krysser fingrene for at du klarer å bytte fil i 2024, så du slipper oss, og vi deg 😄 

Trenger ikke det :) Fordi jeg søker ikke romantisk forhold med en kvinne, for meg er det sex som er relasjonen til en kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke det :) Fordi jeg søker ikke romantisk forhold med en kvinne, for meg er det sex som er relasjonen til en kvinne.

Å jeg håper du slutter med det når du er så seksist, derfor bytte fil. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å jeg håper du slutter med det når du er så seksist, derfor bytte fil. 

Er ikke seksist, jeg bare fortalte sannheten om den gjennomsnittlige kvinnen. Noe som du viser med svarene dine.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 23.28):

Desverre har jeg erfaring med å møtt noen som tilsynelatende har de egenskapene, så går det 1 år, så kommer den virkelige personen frem, som er langt ifra snill. Mulig det er vanlige egenskaper, men desverre vært uheldig der ett par ganger 

Anonymkode: effaf...f42

Kan det være at du har vist en annen side etter et år også? 

Anonymkode: 6c998...96b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

En bra dame er nok for mange menn ei dame alle kompisene (og ukjente) sikler på.

Anonymkode: 085d2...f65

Tråden er for menn. Ikke bitre damer som ikke skjønner hvorfor menn liker pene damer. 

Anonymkode: 731b2...994

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er ikke seksist, jeg bare fortalte sannheten om den gjennomsnittlige kvinnen. Noe som du viser med svarene dine.

Ja her er det jeg som er problemet for å peke på at du har et massivt problem med kvinner, du har helt rett.

Alle er like, du har nått høyden i logisk tenkning.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja her er det jeg som er problemet for å peke på at du har et massivt problem med kvinner, du har helt rett.

Alle er like, du har nått høyden i logisk tenkning.

Logisk tenking må du lære selv, for jeg skrev ikke alle. Men gjennomsnittet :) 

Tenking eller tekning... 🤗 Seksist eller sexist.... 😅

Skrevet

Ei jeg elsker akkurat som hu er..

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, ludden said:

Hvis du finner ei dame som er bedre selskap enn bikkja, så si fra. Det finnes nok ikke den dama som logrer med bakstussen hver dag du kommer hjem, selv etter ti år, eller slikker deg i fjeset for å få litt god saker etter ti år.

Hmm... Nå betød vel det som var skrevet at det der var ting han ikke ville ha fra dama da...

Anonymkode: ebf85...899

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 23.17):

Vær digg

Vær bedre selskap enn bikkja

Vær i stand til å ta vare på deg selv

Dett var dett.

Anonymkode: b6069...88f

Oi, vil ikke vite hva du gjør med den hunden

Anonymkode: 35645...51a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Logisk tenking må du lære selv, for jeg skrev ikke alle. Men gjennomsnittet :) 

Tenking eller tekning... 🤗 Seksist eller sexist.... 😅

Gjennomsnittet er mange fler enn du har hatt, så der er jeg uenig. Mye bedre å være språk dum, en sosialt dummmm. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gjennomsnittet er mange fler enn du har hatt, så der er jeg uenig. Mye bedre å være språk dum, en sosialt dummmm. 

"språkdum"

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

"språkdum"
"enn"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...