Gå til innhold

Menn: Hva definerer en "bra dame"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysisk, mentalt og materielle assets 

Anonymkode: d36d2...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veltrent kropp med rumpe formet av hipthrusts og 3x legday i uka. Flat mage. Faste velformede pupper som ikke henger. Ok ansikt og ikke kort hår. Under 175cm.

Om det er på plass så er ikke andre ting så viktig, men hjelper om hun er ukomplisert, mentalt stabil og eventyrlysten. Og at hun ikke stemmer SV.

Anonymkode: 2319c...16d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vær digg

Vær bedre selskap enn bikkja

Vær i stand til å ta vare på deg selv

Dett var dett.

Anonymkode: b6069...88f

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Snill, omsorgsfull og lojal står høyt, egenskaper som det desverre er mangelvare på. Intelligent og evnen til gode dype samtaler. Kroppslig må hun ha litt former, gjerne litt lubben, høy sexlyst og være åpen seksuelt uten fordommer 

Anonymkode: effaf...f42

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Snill, omsorgsfull og lojal står høyt, egenskaper som det desverre er mangelvare på. Intelligent og evnen til gode dype samtaler. Kroppslig må hun ha litt former, gjerne litt lubben, høy sexlyst og være åpen seksuelt uten fordommer 

Snill, omsorgsfull og lojal er jo kjempe normalt? 

Anonymkode: ab8e7...661

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veltrent kropp med rumpe formet av hipthrusts og 3x legday i uka. Flat mage. Faste velformede pupper som ikke henger. Ok ansikt og ikke kort hår. Under 175cm.

Om det er på plass så er ikke andre ting så viktig, men hjelper om hun er ukomplisert, mentalt stabil og eventyrlysten. Og at hun ikke stemmer SV.

Anonymkode: 2319c...16d

Ha ha ha. Huff. Triste greier. 

Anonymkode: 53bed...f72

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Humoristisk, smart, tar seg selv lite høytidelig, raus, interessert, empatisk, moderne og tradisjonell, passe snakkesalig, kosete, romantisk - og hygienisk.

Anonymkode: 3ca87...8c0

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Snill og med godt humør. 

Anonymkode: 05c97...ccf

• Nyttig 2
Skrevet

Du må ikke spørre menn som henger på KVINNEguiden 😅 har du ikke lest hva menn skriver her?

Du er ikke bra nok etter 25, er du over 30 er løpet kjørt osv. tynn, men store naturlige (silikon) pupper, trent rumpe og nikkedukke som er som en ekstra mamma, da er du drømmedama.

Hilsen hu på 31 som fant seg en på 29, som faktisk er hot og snill

Anonymkode: 4d7a1...16a

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snill, omsorgsfull og lojal er jo kjempe normalt? 

Anonymkode: ab8e7...661

Desverre har jeg erfaring med å møtt noen som tilsynelatende har de egenskapene, så går det 1 år, så kommer den virkelige personen frem, som er langt ifra snill. Mulig det er vanlige egenskaper, men desverre vært uheldig der ett par ganger 

• Nyttig 2
Skrevet

Intelligent, vittig, familiekjær, belest, varm, omsorgsfull. Gjerne praktisk anlagt og villig til å bli møkkete på henda. Hun trenger ikke skifte dekk eller måke snø, det gjør jeg gladelig - men jeg blir glad hvis hun blir med meg. 

Utseende spiller ikke så stor rolle så lenge kjemien er der. 

Anonymkode: 9e650...5d4

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Feminin og enkel å ha med å gjøre, ikke kravstor, lager ikke unødvendig drama eller er humørsyk, går ikke rundt å klager på ting, kan fikse enkle ting selv (lese manualer).

Anonymkode: eab20...883

• Liker 3
Skrevet

May be an image of 1 person and text that says 'Time magazines definition of a perfect body in 1955 fembible fembible p'

Som på bildet - Feminin, morsom, intelligent, easy going, vil være med på ting, ta ting litt på sparket, men også ha eget liv.

Trenger ingen utdannelse for min del, intelligensen er noe man plukker opp fort

Anonymkode: 6b47a...223

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Desverre har jeg erfaring med å møtt noen som tilsynelatende har de egenskapene, så går det 1 år, så kommer den virkelige personen frem, som er langt ifra snill. Mulig det er vanlige egenskaper, men desverre vært uheldig der ett par ganger 

Ser du ikke hvor trist det er at du dømmer kvinner generelt fordi du har vært uheldig i møte med to enkeltkvinner?

Som kvinne som har de egenskapene du søker, så har jeg opplevd å bli dumpet fordi mannen ble så usikker, for han gikk og ventet på at jeg skulle "vis min virkelige personlighet"... og så gikk han rett videre til en dramadame som ble et mareritt for ham, for det var jo den typen damer han hadde hatt før meg.

Jeg dømmer virkelig ikke alle menn av den grunn.

Møt andre med troen på at gode og oppriktige personer finnes av begge kjønn, da blir det lettere å finne de oppriktig gode også. Lar man seg styre av tidligere erfaringer og frykt så vil man mest trolig finne samme type man har hatt dårlig erfaring med før.

Anonymkode: bf2aa...fec

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Snill, empatisk, jordnær, lite materialistisk, intelligent, vis, fint smil, kjekk å snakke med om alt og ingenting.

Anonymkode: 27c3c...9d0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så dumt spørsmål. Hva som er "perfekt" for noen, kommer jo helt an på øyet som ser og hvilke preferanser man har.

Anonymkode: bf31b...47a

Skrevet

For meg er en bra dame:

Lojal, smart, reflektert, empatisk og kan like gode samtaler om alt mulig fra politikk og nyheter til menneskesinnet og hverdagslige ting. Omsorgsfull uten å være selvutslettende. Litt spontan. Står greit i seg selv og er til å stole på. Utseende ikke så viktig om den rette gode kjemien er der.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 23.17):

Vær digg

Vær bedre selskap enn bikkja

Vær i stand til å ta vare på deg selv

Dett var dett.

Anonymkode: b6069...88f

Hvis du finner ei dame som er bedre selskap enn bikkja, så si fra. Det finnes nok ikke den dama som logrer med bakstussen hver dag du kommer hjem, selv etter ti år, eller slikker deg i fjeset for å få litt god saker etter ti år.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
ludden skrev (21 minutter siden):

Hvis du finner ei dame som er bedre selskap enn bikkja, så si fra. Det finnes nok ikke den dama som logrer med bakstussen hver dag du kommer hjem, selv etter ti år, eller slikker deg i fjeset for å få litt god saker etter ti år.

Nei, men så kan du ikke pule bikkja heller (ikke lovlig) 

Anonymkode: 4d95a...f52

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, men så kan du ikke pule bikkja heller (ikke lovlig) 

Anonymkode: 4d95a...f52

Em må alltid veie fordeler opp mot ulemper........men fortsatt er bikkja et bedre selskap. Husk at om du får ei dame, så er det ikke sikkert hun vil pule heller 🙂

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...