Omine Skrevet tirsdag kl 22:11 #1901 Del Skrevet tirsdag kl 22:11 Jeg fant den ikke i år. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:52 #1902 Del Skrevet tirsdag kl 22:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er forelsket sånn helt på tampen av 2024 jeg 😍og jeg tror det er gjensidig 🤩 Anonymkode: 6ced5...3d1 Fortell! Anonymkode: 30ed0...061 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:17 #1903 Del Skrevet fredag kl 13:17 Oppdatering 2024 veldig kort. Ble singel - ble sammen med eksmannen igjen - limbo og vi er litt sånn i løse lufta - møtte en mann - hadde fint - ble ikke noe mer ut av det - møtte en ny mann og det er såååå spennende! Men føler ting er vanskelig siden jeg vil gjerne være sammen med eksmannen min, men samtidig han nye jeg har møtt er og veldig spennende. Så 2025 blir å ta et skritt tilbake og bare la livet gå litt og ta ting som det kommer. Anonymkode: abb43...c18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:05 #1904 Del Skrevet fredag kl 14:05 AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 22.40): Jeg er forelsket sånn helt på tampen av 2024 jeg 😍og jeg tror det er gjensidig 🤩 Anonymkode: 6ced5...3d1 Siterer meg selv for en liten oppdatering. Det er gjensidig og vi har det veldig fint. Tenk at man skulle finne en mann utenom datingapp 🤩. Kanskje jeg ikke blir med i 2025tråden 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 17:14 #1905 Del Skrevet fredag kl 17:14 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Siterer meg selv for en liten oppdatering. Det er gjensidig og vi har det veldig fint. Tenk at man skulle finne en mann utenom datingapp 🤩. Kanskje jeg ikke blir med i 2025tråden 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 🥰🥰🥰❤️ så koselig å høre!! Masse lykke til!! Og du kan jo gjerne oppdatere oss i 2025 tråden «nå er vi kjærester» f.eks er en veldig, veldig hyggelig oppdatering å få.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet fredag kl 17:15 #1906 Del Skrevet fredag kl 17:15 Fjompenisse skrev (På 24.12.2024 den 0.07): Fjompenisse har truffet ei som er like fjompete som ham. Det hadde jeg ikke trodd fantes. Blitt noen heite dater, men å date en dame med omsorg for barn og enda fullere kalender enn meg kan være smått frustrerende for en fyr som er jævlig betatt. Men er allikevel optimist og tror og håper at dette fullklaff! Avslutter 2024 med nok en vellykket date. Makan til dame! Så utrolig sexy, herlig seksuelt frigjort, morsom, intelligent og ungdommelig. Fjompenisse klarte å vise sider av seg som gledelig overrasket henne og vi fortsetter å date eksklusivt fremover. Vi har visst noen ting vi ønsker å utforske sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 17:16 #1907 Del Skrevet fredag kl 17:16 Fjompenisse skrev (Akkurat nå): Avslutter 2024 med nok en vellykket date. Makan til dame! Så utrolig sexy, herlig seksuelt frigjort, morsom, intelligent og ungdommelig. Fjompenisse klarte å vise sider av seg som gledelig overrasket henne og vi fortsetter å date eksklusivt fremover. Vi har visst noen ting vi ønsker å utforske sammen. Awwww! 🫶 så koselig!! Gleder meg til å høre neste oppdatering! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 17:25 #1908 Del Skrevet fredag kl 17:25 Mitt lille eventyr med den gifte britiske mannen. Jeg.. han snakket til meg i går etter ikke å ha snakket med han på så lenge og vi snakket så lite sammen, men hjertet mitt går helt løpsk igjen. Hater livet mitt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:54 #1909 Del Skrevet fredag kl 18:54 Blått skrev (1 time siden): Mitt lille eventyr med den gifte britiske mannen. Jeg.. han snakket til meg i går etter ikke å ha snakket med han på så lenge og vi snakket så lite sammen, men hjertet mitt går helt løpsk igjen. Hater livet mitt 😂 Tenk på hvor løpsk hjertet til dama hans går når hun innser hun kaster bort sin ene kjærlighet på en mann like lite verdig henne som en lort under skoa hennes på tur til jobb. Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:13 #1910 Del Skrevet fredag kl 21:13 Blått skrev (3 timer siden): 🥰🥰🥰❤️ så koselig å høre!! Masse lykke til!! Og du kan jo gjerne oppdatere oss i 2025 tråden «nå er vi kjærester» f.eks er en veldig, veldig hyggelig oppdatering å få.. selvsagt, slike hyggelige oppdateringer kan jeg jo komme med. Er det laget en 2025tråd ? Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 21:30 #1911 Del Skrevet fredag kl 21:30 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): selvsagt, slike hyggelige oppdateringer kan jeg jo komme med. Er det laget en 2025tråd ? Anonymkode: 6ced5...3d1 Nei. Jeg laget denne tråden, så håpet noen skulle lage den for 2025 lol 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 21:41 #1912 Del Skrevet fredag kl 21:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenk på hvor løpsk hjertet til dama hans går når hun innser hun kaster bort sin ene kjærlighet på en mann like lite verdig henne som en lort under skoa hennes på tur til jobb. Anonymkode: b0ba6...861 Det var derfor jeg sluttet å flørte med han fordi jeg tenkte hva ville jeg følt hvis jeg var henne og leste dette, men vi har mange felles kjente via gaming og omgås fra en tid til annen så jeg får ikke kuttet han ut. Jeg merker jo virkelig nå hvordan han har krøpet under huden min 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:23 #1913 Del Skrevet fredag kl 23:23 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Siterer meg selv for en liten oppdatering. Det er gjensidig og vi har det veldig fint. Tenk at man skulle finne en mann utenom datingapp 🤩. Kanskje jeg ikke blir med i 2025tråden 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 Hvordan møttes dere? Anonymkode: 30ed0...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:43 #1914 Del Skrevet fredag kl 23:43 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan møttes dere? Anonymkode: 30ed0...061 Felles bekjente 🥰 Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 16 timer siden #1915 Del Skrevet 16 timer siden Ja her avslutter vi vel på stedet null.. han jeg traff som jeg hadde litt forhåpeninger med har jeg ikke møtt igjen .. Pluss at jeg ble nyskjerrig og spurte litt rundt personen jeg møtte da jeg møtte på noen fra samme sted.. kom med opplysninger om at han var gift med en asiater og hadde barn. Så hva som er sant vet jeg jo ikke nå da. Han selv har sagt han er single hvertfall 2 ganger. Istede dukker gammelt "rask" opp. Hektet er der og lurer og prøvde å få møttes nå før jul men jeg var opptatt.. selv om det også frister litt.. men vet jo at det er dumt å gjøre. Men alt annet slår lissom feil så er det lett å gå til noe som er kjent. Men skal stå i mot. I tillegg har det vært en som har prøvd seg nå i 2-3 mnd på å møtes igjen. Han klarte jeg å havne i seng med for 3 år siden da jeg ble for full .. vi var ute på bar. Dette var en mann jeg hadde hatt lenge på snap som jeg aldri i mitt liv trodde jeg kom til å treffe. Men plutselig var han på plassen min og for å være hyggelig gikk jeg ut med han. Han var da 32.. Nå vil han møtes igjen da. Jeg husker ikke så mye av forrige møte, husker jeg ikke syns han var spesielt kjekk heller. Men så fikk jeg sett bilde av han nå. Og tenkte at han så jo ikke så hestgæli ut lell da ha ha ha ha.. ja nei.. får vel stå imot der og tenker jeg. Så er da noen som roter i bakgrunnen da men det er jo bare folk jeg aldri kan få til noe med da. Så er bare dumt å involvere seg med. 2025 kommer enten man vil eller ikke. Jeg var på 1 date i 2024. Så håper jeg dobler den i 2025. Jeg har fått sansen for militærfolk. er flaut og innrømme men herregud de syns jeg er spennende... kniis.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1916 Del Skrevet 10 timer siden Prøve å skrive ned hele 2024 for å se hvor ille det har vært. Året startet med FWB som jeg har hatt i mange år men bestemte meg for å avslutte etterhvert da han aldri ville gå videre. Februar, får en match på happn med en ganske ung fyr. Vi møtes et par ganger men ble ikke noe mer. Møter en fyr på fest i slutten av mnd uten at noe skjer der utenom dansing å prat. Mars, Tindermatch som kjappt utviklet seg. Fantastisk kjemi å en super mann men helt plutselig etter to mnd vil han ikke mer, livredd for å forplikte seg å knytte seg. Jeg får tidenes kjærlighetssorg å gråt i to uker. Mai/juni dater en fin fyr endel men jeg klarer ikke å åpne meg å prate så mye som han ønsker. Følte hele tiden at han var «for bra» for meg så det bare blir ikke mer litt uti juni men vi har kontakt litt til. Møter mannen fra festen i februar igjen på fest siste uka i juni men fortsatt ikke noe mer som skjer. Jeg tar oppigjen kontakten med FWB samtidig som mannen fra happn også tar opp kontakt å vi starter et fantastisk sexforhold. Har da to elskere plutselig 🤣 koser meg max en periode. August/høst, mannen fra festene har en periode (egentlig siden siste festen) sett alle snappene mine (offentlig story) å legger meg ettehvert til på snap. Jeg er litt laidback for jeg har mye som skjer med FF og FWB, trening/konkurranser og flytting etterhvert men vi prater mer å mer men begge er ganske sjenerte så det får utvikle seg rolig. Vi prater om å møtes men med unger, jobb å litt lang reisevei renner det alltid bort. Blir litt frustrert så… Desember, det får briste eller bære. Jeg går all inn å klarer å «overbevise» han om at han er velkommen her så han kommer på besøk å vi får mange deilige timer sammen (14 tror jeg) før han må hjem å ha pappauke. Så er det juleuka🎄 å jeg feirer borte. Men etter det har vi nå hatt to herlige døgn sammen ❤️ Så nå ska jeg avslutte med FF og FWB for det han å jeg har er noe helt annet enn jeg har følt på på lenge å selv om det er ferskt så er den følelsen av at man er elsket der. (Jeg har ikke hatt sex med de andre etterpå men ikke tatt praten siden jeg jo ikke visste, kanskje ville han også bare ha sex etter at vi ikke trivdes i lag i det heletatt) Gleder meg til 2025 ❤️ Det ble langt… beklager det Anonymkode: 6ced5...3d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silimonika Skrevet 6 timer siden #1917 Del Skrevet 6 timer siden Vel, jeg var egentlig motivert for å prøve å treffe noen, men jeg har ikke lagt inn noen innsats. Det er ulike grunner til det, men jeg har kommet frem til at jeg først og fremst skal fokusere på å bli ferdig med studier/ videreutdanning det neste halvåret og jobbe for å få ny jobb, så får vi se om jeg er klar for å jakte litt når dette er i boks 😅 Foreløpig melder jeg meg ikke på neste års tråd, men kanskje henger jeg meg på etter hvert. Jeg kommer vel til å henge i bakgrunnen uansett 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå