Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosakatt skrev (3 timer siden):

Men syns dere ikke det er litt kleint med ny kjæreste rett før jul?

Jeg hadde syns det var for stress å skulle gi julegave så fort uten å vite hva han liker så godt. Er generøs ja, handler om stresset, ikke at jeg ikke ønsker være gavmild. Er bare så kleint å ikke nå opp til noens gave opplevelse, vil liksom gi dem en perfekt gave.

Litt rart å gi julegave til noen man "akkurat har møtt" synes jeg. Jeg er som deg, og kan bruke mye tid og tankevirksomhet på å finne den "perfekte" gaven. Det er vanskelig om man ikke egentlig kjenner hverandre spesielt godt. Da er det bedre å bare avklare at man ikke gir hverandre julegaver før man f.eks. feirer jul sammen dersom det skjer om ett eller flere år.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Calaska skrev (12 timer siden):

Følelsen av å ikke være "god nok" er der og tårene renner av og til. Samtidig har jeg også mer ro og tenker at jeg vil ha en som godtar meg som jeg er og ikke noe tull

Den er vond. Men tidlig i datingen må man ikke la ting gå inn på seg. Alle leter etter den som passer, og man må bare erkjenne at ikke alle synes de passer med alle. Det handler ikke om "å være god nok". For den rette er du selvsagt det. 

Og så er det selvfølgelig en del useriøse der ute. Det må man bare stålsette seg på. 

Rosakatt skrev (12 timer siden):

Jeg hadde syns det var for stress å skulle gi julegave så fort uten å vite hva han liker så godt.

Vel. Jeg synes ikke det. Kjenner man hverandre ikke så får julegaven være litt enklere og kanskje bare være en hyggelig og romantisk ting. Å ikke gi daten noe synes jeg hadde vært rart. Da hadde jeg blitt skuffet i hvert fall. 

Jeg tror desember/nyttår er en like fin tid som noen annen tid. Da har kanskje folk litt mer tid. 

Jeg har aldri hatt troen på at det finnes noen fasit. 

Anonymkode: db83f...30b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme tid i fjor var jeg i ett forhold er jo en koslig årstid være i et forhold i, vi ga værandre julegaver og rakk akkurat (hva heter den dagen i februar den kjærlighet dagen - brain freeze😂). 

Egentlig har jo alle årstider sin sjarm vår og sommer er jo og fint. 

Men rart å tenke på at på denne tiden i fjor var jeg ett godt stykke inn i et forhold jeg hadde trua på og vi var skikkelig klistermerker begge to så var mye innekos men og mange mange dates 🤭

Syns det var litt gøy da å finne ut jeg kunne bli sånn kjæreste jente igjen for det hadde jeg egentlig mistet helt trua på. 

Jeg har hatt en fin vår og sommer og egentlig lagt dette litt bak meg men nå dukker det plutselig opp minner som at vinterjakka nå måtte frem og der var det en rull rosa bæsje poser (🤭) fordi han hadde en hund og kjøpte rosa bæsje poser sånn at jeg skulle gå rosa bæsje poser å bruke ææ hans hund når han var her enn svarte 😂😂

En litt sånn teit ting men han var veldig god på sånne små gester som jeg egentlig flirer litt av nå men som der og da var veldig koslig. Ingen av oss hadde vært i et forhold på lenge og gikk all inn med hud og hår i vårt. Morsomme er jo at jeg som egentlig ikke er så veldig romantiker syns at rosa bæsje poser var veldig koslig 😂

Etter at jeg slettet alt av apper her i sommer er jeg fortsatt ikke på noen. Derfor ingen dating nå i høst /vinter noe som fortsatt er uvant. Men jeg er enda på å bryte det mønsteret der tillate meg tid uten. Savner emosjonell og fysisk nærhet da. Jeg er jo en dater alltid vært og prøver nå unngå det mønsteret 🙈møtt mange hyggelige menn i sosiale sammenhenger da sist jeg var ute pratet jeg sikkert med 10-20 forskjellig som kom bort. Fokus var på å ha det gøy med veninner og jeg skulle og tidlig hjem. Hadde mange gøye samtaler og jeg liker jo det der å føle meg likt det må jeg innrømme så prøvde å bade litt i oppmerksomheten samtidig som jeg ignorerte hint om noe mer 🤭

Litt rart å være bevist på men veldig forskjell i menneske typer mange som hang rundt og kom bort å pratet men jeg er litt ekstra svak for de kjempe sjenerte de du ser virkelig kjemper med seg selv for å tørre. De treffer en sånn weak spot i meg, samtidig som jeg merker jeg kan bli irritert på de som tar veldig stor plass og prøver seg mye. 

Men erfaringsmessig de sjenerte gutta er det og mye rart med så fortsetter holde veggen oppe blir skeptisk til alle varianter 😂

Selv om de fleste er kjempe hyggelige ☺️jeg er nok fortsatt i en modus hvor jeg gjør meg selv veldig utilgjengelig også fordi jeg drikker minimalt og drar hjem tidlig. Sikkerhet og at jeg selv skal ha det bra er kommet veldig i høysete sikkert noe med alderen og å bli stuck i byen på natten uten å komme seg hjem er heller ikke fristende så da passer det meg fint å takke for meg etter veldig gøy sosialisering og dra hjem til mitt eget i fred og ro. 

Prosjekt ikke være på app fortsetter 🤭

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 12.22):

Test singelgrupper som Single & Mingle eller lignende? Finnes nok flere grupper på FB også. Bare å google. Alltid overskudd av damer der, så det er positivt for deg som mann.

Anonymkode: f3ed1...9e5

Øh, han vil ikke gjøre det digitalt og du anbefaler Facebook? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gjøre det slutt med en FF pga jeg begynner å få følelser. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det 😭

Anonymkode: 6ced5...3d1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må gjøre det slutt med en FF pga jeg begynner å få følelser. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det 😭

Anonymkode: 6ced5...3d1

Stakkars deg 💕.

Mange styrkeklemmer til deg 🫂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnløs jul her også ❤️🙈

Fortsatt vanskelig. Men skal gjøre max ut av adventstiden 🎄🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 15.11.2024 den 12.10):

Hei hei. 
Jeg er ho som har vært i ett hekt i 5 år. Det har endelig sluppet taket og jeg er fri.  Ikke at jeg har jobbet så mye for det men det har fiksa seg selv. 

Nå tar jeg ting litt som det kommer men jeg er litt sprø av meg.  Jeg har en jeg hadde snakket med over 1 år på snap som jeg hadde så lyst til å møte i virkeligheten. Han bor ett par timer unna men på et sted jeg aldri har vært.

Han har sagt han vil møtes flere ganger men feiget ut. 

Så han ble en utfordring for meg. Så sist helg fant jeg ut at han hadde fri på lørdag så da hadde en plan slått ned i hodet mitt om en måte å få møtt han på.

Målet var kun å bryte barrieren og møtes.

Sagt så gjort tok jeg meg en biltur utover dit. For det første fantastisk vakkert sted. Så når jeg var der ute så tenkte jeg lenge på om jeg skulle tørre å spørre om han ville møtes. Tenkte han sikkert trodde jeg var en stalker😁.

Men sendte en mld da om hva han holdt på med? Lite svarte han.

Så da slapp jeg bomben at jeg var der ute på biltur og om han ville møte meg?

Han svarte ja, men hadde nå mine tvil. Jeg vet jeg kom brått på men spurte om han kunne være tur guide da jeg ikke hadde vært der før og sitte på med meg.

Joda det ville han. Men det varte og rakk, tenkte han kom til å drøye ut tiden så jeg ga opp.  Nesten mørkt så plukket jeg han opp😀.

Han var en perfekt turguide jeg fikk sett siste rest av solnedgangen. Han holdt ut hånda hver gang en skulle ned en trapp eller skrent. Så gentleman. Vi gikk tur i mørket i lyset av mobilene. 

Så solnedgang, måne, stjerner og Nordlys. Tror aldri jeg har hatt det triveligere noen gang sammen med noen. Han er ekstremt rolig av seg som gjorde han behagelig å være rundt.

Jeg følte sånn en godhet for han på ett vis. Han var som jeg kjente han fra nett. Så vi var sammen en 4-5 t. Snakket mye og hadde det hyggelig. Jeg vet jeg kom brått på men han taklet det bra.

Jeg dro hjem og det ble stille etterpå og var sikker på at nå har jeg blitt ghosta men i går tok han kontakte og ytret ønske om  å møtes igjen og snakket mye i går.

Så ikke til helga men neste helg er planen å møtes igjen. 

Jeg syns jeg skal ha for innsatsen det var verd det denne gangen. 

Og det å få møtt han endelig som var målet fikk jeg til.

Mission Completed.

Hei ja det har ikke skjedd så mye mer her da. Har forsatt kontakt og han ytrer ønske om å møtes snart. Han var uheldig for litt over en uke siden og vri kneet ut av ledd så går for tiden på krykker.  Om det blir operasjon ut av det vet jeg ikke enda da. Så det ble en set back der, ellers hadde vi  snakket om å møtes i helga som var.  Men kjemien via meldinger er forsatt god. Så får se hvordan det blir. Jeg har fortsatt lyst til å se han igjen. 

Jeg har vært på forskjelige sider og snakket med folk, men tenker bare inni meg at nei vil heller møte han. Det er så mye enklere alt med han. Han er enkel og forholde seg til enn mange av de andre. 

Jeg var innom nakentid her men må innrømme at jeg fikk "pikk" sjokk. Tror aldri jeg har sett så mange pikk bilder på ett døgn ass. Som kom i innboksen der, absolutt ingen side for meg. Der var det bare sexfiksert hele  opplegget. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Installerte en app igjen etter en del måneder uten. Fikk omtrent ingen respons sist, men bysjekking funker overhode ikke for meg, så er ikke så mange alternativer egentlig. Lurt litt på å prøve å endre noe på tilnærmingen, men synes ikke forumet har vært kolossalt hjelpsomt på den fronten. Mange sterke meninger, men ca. like mange sterke meninger i totalt motsatt retning. :P 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (21 timer siden):

Øh, han vil ikke gjøre det digitalt og du anbefaler Facebook? ;)

Man møtes fysisk, det er bare at eventene gjerne organiseres og annonseres i fb-gruppe. Det er tross alt vanskelig å delta på noe uten å innom en eller annen form for digital annonsering i dag. Plakattavler er litt utgått på dato tross alt.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Man møtes fysisk, det er bare at eventene gjerne organiseres og annonseres i fb-gruppe. Det er tross alt vanskelig å delta på noe uten å innom en eller annen form for digital annonsering i dag. Plakattavler er litt utgått på dato tross alt.😉

Hvordan er det forskjellig fra Tinder? Der organiserer man også møte mellom to personer, og så møtes man fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (1 time siden):

Hvordan er det forskjellig fra Tinder? Der organiserer man også møte mellom to personer, og så møtes man fysisk.

Det er for det første ikke snakk om et møte mellom 2 personer, det er snakk om sosiale aktiviteter der man møter flere single av begge kjønn og gjør noe sammen, og blir kjent/venner FØR man vurderer om det er aktuelt å date. Stort sett vet man lite om de andre som deltar før man møtes, annet enn aldersspenn og at de mest sannsynlig liker den type aktivitet. Man får snakket med personen og sett de i samspill med andre, det blir noe helt annet enn å velge noen basert på bilde på en app.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette her er så vanskelig. 

Var frem og tilbake med en dame, veldig frem og tilbake. Hun avviste og jeg la det dødt. Så kommer hun etter mange måneder tilbake og ønsker å treffes og finne på ting. Greit det, jeg gir det en sjanse til, for syns egentlig hun er bra. Tiden går, hun inviterer på tur dog ser jeg ikke meldingen før seint. Så plutselig smeller hun at hun ikke dater grunner på grunn et par ting (har jobb, men ikke en jobb man ønsker å stå i) (Ikke egen bolig, leier). , det er helt greit. Men hvorfor tok du kontakten igjen for å treffes når du allerede har bestemt deg for noe og du visste om de tingene. Fatter ikke hva enkelte tenker med og hvordan de kan leke med følelsene til folk 

Anonymkode: 04ecc...711

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette her er så vanskelig. 

Var frem og tilbake med en dame, veldig frem og tilbake. Hun avviste og jeg la det dødt. Så kommer hun etter mange måneder tilbake og ønsker å treffes og finne på ting. Greit det, jeg gir det en sjanse til, for syns egentlig hun er bra. Tiden går, hun inviterer på tur dog ser jeg ikke meldingen før seint. Så plutselig smeller hun at hun ikke dater grunner på grunn et par ting (har jobb, men ikke en jobb man ønsker å stå i) (Ikke egen bolig, leier). , det er helt greit. Men hvorfor tok du kontakten igjen for å treffes når du allerede har bestemt deg for noe og du visste om de tingene. Fatter ikke hva enkelte tenker med og hvordan de kan leke med følelsene til folk 

Er det greit for deg at hun ikke har de delene på stell?

For meg høres det ut som om hun bare er usikker på fremtiden og på segselv, og derfor har trekke seg vekk fra andre, ikke fordi hun ikke har lyst til å møte noen eller deg?

Anonymkode: b0ba6...861

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 25.11.2024 den 6.03):

Hei ja det har ikke skjedd så mye mer her da. Har forsatt kontakt og han ytrer ønske om å møtes snart. Han var uheldig for litt over en uke siden og vri kneet ut av ledd så går for tiden på krykker.  Om det blir operasjon ut av det vet jeg ikke enda da. Så det ble en set back der, ellers hadde vi  snakket om å møtes i helga som var.  Men kjemien via meldinger er forsatt god. Så får se hvordan det blir. Jeg har fortsatt lyst til å se han igjen. 

Jeg har vært på forskjelige sider og snakket med folk, men tenker bare inni meg at nei vil heller møte han. Det er så mye enklere alt med han. Han er enkel og forholde seg til enn mange av de andre. 

Jeg var innom nakentid her men må innrømme at jeg fikk "pikk" sjokk. Tror aldri jeg har sett så mange pikk bilder på ett døgn ass. Som kom i innboksen der, absolutt ingen side for meg. Der var det bare sexfiksert hele  opplegget. 

Forventer du å finne noen seriøse på en sånn plass?  

Anonymkode: 870b9...9c9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

De som er der er seriøst kåte.

Anonymkode: 1d440...5f5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (På 24.11.2024 den 23.24):

En ny singel og barnløs jul står for døren.

-Missi- skrev (På 25.11.2024 den 2.23):

Barnløs jul her også ❤️🙈

Fortsatt vanskelig. Men skal gjøre max ut av adventstiden 🎄🥰

:klem3:Det er alltid litt tøft. Jeg har heldigvis mine ungdommer i jula i år, men hadde min første jul hvor jeg faktisk var helt alene i fjor (dvs feiret ikke sammen med noen andre heller). Og utrolig nok gikk det veldig greit også, jeg klarte å nyte å ha noen helt rolige dager for meg selv🥰 Pass på at dere koser dere masse med barna i adventstiden ja, jeg er veldig glad i tradisjonene vi har bygget opp gjennom årene, og det er ungdommene også. Selv den utflyttede studenten måtte spørre om vi kunne spare noen av tingene til han kommer hjem på ferie så han får være med.🥰Får ellers ikke lov til å endre noe.😅 Selve juleaften er jo faktisk bare en liten del av hele juletida, det er greit å minne seg selv på det.

I år ser det ut til å bli nyttårsfeiring med en ganske stor gjeng nye venner, det må jeg si at jeg setter veldig pris på🙂 Det er også en tøff dag når man er singel syns jeg.

Endret av Engel
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei innser det nå da men de som tipset meg sa det også var seriøse folk der. Men er nok langt mellom de😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det greit for deg at hun ikke har de delene på stell?

For meg høres det ut som om hun bare er usikker på fremtiden og på segselv, og derfor har trekke seg vekk fra andre, ikke fordi hun ikke har lyst til å møte noen eller deg?

Anonymkode: b0ba6...861

For meg har det ikke så mye å si. Så lenge hun ikke har mye usikret gjeld så går det helt fint. Viktigste er personen, en fremtid og alt det materialistiske vil komme med jobb og innsats.

Hun er definitivt usikker, på hva/hvordan og hvorfor kan jeg ikke svare på. Eneste jeg vet at hun har hatt et trøblete tidligere forhold. Problemet jeg har her er bare det at man tar iniativ også kommer man med ting man vet for lenge siden og bruker det som unnskyldning. 

Hun er egentlig en veldig bra og hyggelig kvinne, men vingler voldsomt og spesielt etter jentekvelder. Det er jo ikke mer enn et par uker siden hun begynte å ta iniativ igjen og spurte om alt fra hva man skal i helgen til julen. Snakket vell sammen flere timer og eg fikk kjeft av arbeidsgiver for mobilbruk, til at hun hadde jentekveld et par dager etterpå og hun ble fullstendig iskald. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...