DittHåp Skrevet 15. november #1741 Del Skrevet 15. november Hvor finner man kjærligheten i Oslo hvis man er mann 50+ og naiv nok til å tro at det skal være mulig uten å måtte gjøre det digitalt ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. november #1742 Del Skrevet 15. november GrønnNellik68 skrev (9 minutter siden): Hei hei. Jeg er ho som har vært i ett hekt i 5 år. Det har endelig sluppet taket og jeg er fri. Ikke at jeg har jobbet så mye for det men det har fiksa seg selv. Nå tar jeg ting litt som det kommer men jeg er litt sprø av meg. Jeg har en jeg hadde snakket med over 1 år på snap som jeg hadde så lyst til å møte i virkeligheten. Han bor ett par timer unna men på et sted jeg aldri har vært. Han har sagt han vil møtes flere ganger men feiget ut. Så han ble en utfordring for meg. Så sist helg fant jeg ut at han hadde fri på lørdag så da hadde en plan slått ned i hodet mitt om en måte å få møtt han på. Målet var kun å bryte barrieren og møtes. Sagt så gjort tok jeg meg en biltur utover dit. For det første fantastisk vakkert sted. Så når jeg var der ute så tenkte jeg lenge på om jeg skulle tørre å spørre om han ville møtes. Tenkte han sikkert trodde jeg var en stalker😁. Men sendte en mld da om hva han holdt på med? Lite svarte han. Så da slapp jeg bomben at jeg var der ute på biltur og om han ville møte meg? Han svarte ja, men hadde nå mine tvil. Jeg vet jeg kom brått på men spurte om han kunne være tur guide da jeg ikke hadde vært der før og sitte på med meg. Joda det ville han. Men det varte og rakk, tenkte han kom til å drøye ut tiden så jeg ga opp. Nesten mørkt så plukket jeg han opp😀. Han var en perfekt turguide jeg fikk sett siste rest av solnedgangen. Han holdt ut hånda hver gang en skulle ned en trapp eller skrent. Så gentleman. Vi gikk tur i mørket i lyset av mobilene. Så solnedgang, måne, stjerner og Nordlys. Tror aldri jeg har hatt det triveligere noen gang sammen med noen. Han er ekstremt rolig av seg som gjorde han behagelig å være rundt. Jeg følte sånn en godhet for han på ett vis. Han var som jeg kjente han fra nett. Så vi var sammen en 4-5 t. Snakket mye og hadde det hyggelig. Jeg vet jeg kom brått på men han taklet det bra. Jeg dro hjem og det ble stille etterpå og var sikker på at nå har jeg blitt ghosta men i går tok han kontakte og ytret ønske om å møtes igjen og snakket mye i går. Så ikke til helga men neste helg er planen å møtes igjen. Jeg syns jeg skal ha for innsatsen det var verd det denne gangen. Og det å få møtt han endelig som var målet fikk jeg til. Mission Completed. Så utrolig koselig å lese!❤️ Dette fortjener du! 🤞 for bra fortsettelse!❤️ Kjenner at nå ble jeg oppriktig glad her! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #1743 Del Skrevet 15. november DittHåp skrev (1 minutt siden): Hvor finner man kjærligheten i Oslo hvis man er mann 50+ og naiv nok til å tro at det skal være mulig uten å måtte gjøre det digitalt ? Test singelgrupper som Single & Mingle eller lignende? Finnes nok flere grupper på FB også. Bare å google. Alltid overskudd av damer der, så det er positivt for deg som mann. Anonymkode: f3ed1...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 15. november #1744 Del Skrevet 15. november Engel skrev (5 timer siden): Så utrolig koselig å lese!❤️ Dette fortjener du! 🤞 for bra fortsettelse!❤️ Kjenner at nå ble jeg oppriktig glad her! Jeg og. Helga mi ble faktisk litt bedre. Veldig glad på dine vegne @GrønnNellik68 🤗 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 15. november #1745 Del Skrevet 15. november (endret) sofie777 skrev (På 9.11.2024 den 23.42): Dette er til @Rosakatt , men også andre Jeg tenker som så at jeg ser ut som jeg ser ut, det er faktisk folk som er verre enn meg som har fått kjæreste og er gift (det finnes noen stygge brudebilder på nettet...). Jeg har ingen store fysiske skavanker, men noen små, som alle har, faktisk. Gå på et kjøpesenter, sett deg ned på en benk eller en åpen kafé og se på par som går rundt. Er alle der perfekte? Tror ikke det. Han kan være overvektig og hun tynn og motsatt, eller begge kan være overvektige (ikke sitt deg ned utenfor sportsbutikken ). Jeg vil ha en mann som ser meg sånn jeg er og ser forbi utseendet. Vi skal bruke tid på å bli kjent med det som er på innsiden før vi tenker at "nå er det oss". Det betyr ikke at man ikke skal se ok ut når man går på date, men husk at man forhåpentligvis skal stå opp med denne personen resten av livet, og ting skjer med kroppen når man blir eldre. Da må man lene seg på de tingene man har felles og så glede seg over det. Det er ingenting som heter Tinder-utseende. Det er faktisk alle mulige folk der også, for hver mann du vil sveipe til venstre KUN for utseendet, så er det minst en kvinne som er det også. Da er det bedre å satse på en god tekst og håpe at noen menn faktisk leser denne teksten. Takk for at du sier det og jeg tenker egentlig likt 😊 Endret 15. november av Rosakatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 15. november #1746 Del Skrevet 15. november GrønnNellik68 skrev (6 timer siden): Hei hei. Jeg er ho som har vært i ett hekt i 5 år. Det har endelig sluppet taket og jeg er fri. Ikke at jeg har jobbet så mye for det men det har fiksa seg selv. Nå tar jeg ting litt som det kommer men jeg er litt sprø av meg. Jeg har en jeg hadde snakket med over 1 år på snap som jeg hadde så lyst til å møte i virkeligheten. Han bor ett par timer unna men på et sted jeg aldri har vært. Han har sagt han vil møtes flere ganger men feiget ut. Så han ble en utfordring for meg. Så sist helg fant jeg ut at han hadde fri på lørdag så da hadde en plan slått ned i hodet mitt om en måte å få møtt han på. Målet var kun å bryte barrieren og møtes. Sagt så gjort tok jeg meg en biltur utover dit. For det første fantastisk vakkert sted. Så når jeg var der ute så tenkte jeg lenge på om jeg skulle tørre å spørre om han ville møtes. Tenkte han sikkert trodde jeg var en stalker😁. Men sendte en mld da om hva han holdt på med? Lite svarte han. Så da slapp jeg bomben at jeg var der ute på biltur og om han ville møte meg? Han svarte ja, men hadde nå mine tvil. Jeg vet jeg kom brått på men spurte om han kunne være tur guide da jeg ikke hadde vært der før og sitte på med meg. Joda det ville han. Men det varte og rakk, tenkte han kom til å drøye ut tiden så jeg ga opp. Nesten mørkt så plukket jeg han opp😀. Han var en perfekt turguide jeg fikk sett siste rest av solnedgangen. Han holdt ut hånda hver gang en skulle ned en trapp eller skrent. Så gentleman. Vi gikk tur i mørket i lyset av mobilene. Så solnedgang, måne, stjerner og Nordlys. Tror aldri jeg har hatt det triveligere noen gang sammen med noen. Han er ekstremt rolig av seg som gjorde han behagelig å være rundt. Jeg følte sånn en godhet for han på ett vis. Han var som jeg kjente han fra nett. Så vi var sammen en 4-5 t. Snakket mye og hadde det hyggelig. Jeg vet jeg kom brått på men han taklet det bra. Jeg dro hjem og det ble stille etterpå og var sikker på at nå har jeg blitt ghosta men i går tok han kontakte og ytret ønske om å møtes igjen og snakket mye i går. Så ikke til helga men neste helg er planen å møtes igjen. Jeg syns jeg skal ha for innsatsen det var verd det denne gangen. Og det å få møtt han endelig som var målet fikk jeg til. Mission Completed. Tøft! Så herlig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 16. november #1747 Del Skrevet 16. november (endret) Te- Presten skrev (På 14.11.2024 den 16.43): For meg som kommer syklende inn i en pågående samtale.. Herr gift som i en gift fyr eller herr gift som at han er ren gift for deg, men det er vanskelig å holde fornuftig avstand til han? Som i en gift fyr.. Endret 16. november av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 16. november #1748 Del Skrevet 16. november (endret) AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 17.25): 🏆 Anonymkode: db83f...30b Takk. Jeg fortjener den der. Burde stå stor skrift IDIOT på den.. Endret 16. november av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 16. november #1749 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 9.25): Jeg kan forstå deg når ingenting annet har funket da er det lett å gå til noe kjent. Har gjort det selv før flere ganger så vi er flere som er idiot her hvis det er til noen trøst. Anonymkode: ef97d...751 AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 9.46): Enig. Å du gjør jo ikke noe galt @Blått sånn sett. Anonymkode: 6ced5...3d1 Tja, jeg føler jeg bare plager meg selv med dette og det er ikke hva jeg ønsker i livet, men ja, han er veldig fin mann og vi har utrolig god kjemi så det er veldig vanskelig.. spesielt når vi har så mange felles kjente.. det er ikke en Tinder match som du kan slette og bare tenke at slipper jeg å snakke med deg noen gang igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 16. november #1750 Del Skrevet 16. november GrønnNellik68 skrev (På 15.11.2024 den 12.10): Hei hei. Jeg er ho som har vært i ett hekt i 5 år. Det har endelig sluppet taket og jeg er fri. Ikke at jeg har jobbet så mye for det men det har fiksa seg selv. Nå tar jeg ting litt som det kommer men jeg er litt sprø av meg. Jeg har en jeg hadde snakket med over 1 år på snap som jeg hadde så lyst til å møte i virkeligheten. Han bor ett par timer unna men på et sted jeg aldri har vært. Han har sagt han vil møtes flere ganger men feiget ut. Så han ble en utfordring for meg. Så sist helg fant jeg ut at han hadde fri på lørdag så da hadde en plan slått ned i hodet mitt om en måte å få møtt han på. Målet var kun å bryte barrieren og møtes. Sagt så gjort tok jeg meg en biltur utover dit. For det første fantastisk vakkert sted. Så når jeg var der ute så tenkte jeg lenge på om jeg skulle tørre å spørre om han ville møtes. Tenkte han sikkert trodde jeg var en stalker😁. Men sendte en mld da om hva han holdt på med? Lite svarte han. Så da slapp jeg bomben at jeg var der ute på biltur og om han ville møte meg? Han svarte ja, men hadde nå mine tvil. Jeg vet jeg kom brått på men spurte om han kunne være tur guide da jeg ikke hadde vært der før og sitte på med meg. Joda det ville han. Men det varte og rakk, tenkte han kom til å drøye ut tiden så jeg ga opp. Nesten mørkt så plukket jeg han opp😀. Han var en perfekt turguide jeg fikk sett siste rest av solnedgangen. Han holdt ut hånda hver gang en skulle ned en trapp eller skrent. Så gentleman. Vi gikk tur i mørket i lyset av mobilene. Så solnedgang, måne, stjerner og Nordlys. Tror aldri jeg har hatt det triveligere noen gang sammen med noen. Han er ekstremt rolig av seg som gjorde han behagelig å være rundt. Jeg følte sånn en godhet for han på ett vis. Han var som jeg kjente han fra nett. Så vi var sammen en 4-5 t. Snakket mye og hadde det hyggelig. Jeg vet jeg kom brått på men han taklet det bra. Jeg dro hjem og det ble stille etterpå og var sikker på at nå har jeg blitt ghosta men i går tok han kontakte og ytret ønske om å møtes igjen og snakket mye i går. Så ikke til helga men neste helg er planen å møtes igjen. Jeg syns jeg skal ha for innsatsen det var verd det denne gangen. Og det å få møtt han endelig som var målet fikk jeg til. Mission Completed. Ååååååååh!! ❤️ hold oss oppdatert ok? Pleeeeeeeeeease! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 16. november #1751 Del Skrevet 16. november Blått skrev (39 minutter siden): Takk. Jeg fortjener den der. Burde stå stor skrift IDIOT på den.. Du er ikke en idiot, men det kommer ikke til å komme noe godt ut av dette. Og du vet det. Skal sies at jeg kan også være en idiot til tider 🏆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 16. november #1752 Del Skrevet 16. november Blått skrev (29 minutter siden): Ååååååååh!! ❤️ hold oss oppdatert ok? Pleeeeeeeeeease! We got your back @GrønnNellik68 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 16. november #1753 Del Skrevet 16. november (endret) DeLorean skrev (1 time siden): Du er ikke en idiot, men det kommer ikke til å komme noe godt ut av dette. Og du vet det. Skal sies at jeg kan også være en idiot til tider 🏆 Jeg vet det. Fullstendig klar over det 🙈 men det er vel noe at man må bare lære på den harde måten. Det kommer sikkert til å irritere meg snart igjen.. at det ikke kommer til å gå noen vei og forhåpentligvis tar jeg til vettet snart.. Endret 16. november av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 16. november #1754 Del Skrevet 16. november Blått skrev (6 timer siden): Jeg vet det. Fullstendig klar over det 🙈 men det er vel noe at man må bare lære på den harde måten. Det kommer sikkert til å irritere meg snart igjen.. at det ikke kommer til å gå noen vei og forhåpentligvis tar jeg til vettet snart.. Det er som du sier, når dere har felles bekjente, at han er der og da gnistrer det til igjen. Vær snill med deg selv, pust og gå videre i den rettnigna du ønsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 17. november #1755 Del Skrevet 17. november Sparkling_Pink skrev (10 timer siden): Det er som du sier, når dere har felles bekjente, at han er der og da gnistrer det til igjen. Vær snill med deg selv, pust og gå videre i den rettnigna du ønsker. Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 18. november #1756 Del Skrevet 18. november (endret) Blått skrev (På 16.11.2024 den 15.33): Som i en gift fyr.. Siden flere har påpekt dette og du garantert vet det selv, trenger jeg vil ikke skrive masse om at dette har stor sjanse for å ende opp med at du blir såret og skuffet, ikke sant? Men det ER veldig vanskelig å være helt rasjonell når noen følelser har våknet og kommer til uttrykk. Hvis man først blir hekta gir det seg ikke før det har gjort vondt en stund. Får håpe du ikke kommer dit. Endret 18. november av Te- Presten 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 23. november #1757 Del Skrevet 23. november Jeg skulle møte en for 3.gang, var så glad for det. Men han ombestemte seg, etter en periode der han aldri hadde anledning eller tid. Vi hadde kontakt på meldinger og vi snakket på telefon på hans initiativ så han gjorde det fint og avsluttet ordentlig 🤗 lot meg vente for lenge, men greit nok. Følelsen av å ikke være "god nok" er der og tårene renner av og til. Samtidig har jeg også mer ro og tenker at jeg vil ha en som godtar meg som jeg er og ikke noe tull... Litt lei, men tror jeg skal ha profil på noen datingapper for å se om det kan lykkes. Jeg tror denne tiden på året er den mest ensomme og da flest søker etter kjæreste(egen erfaring), er dere enige? 🤗🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november #1758 Del Skrevet 23. november Calaska skrev (26 minutter siden): Litt lei, men tror jeg skal ha profil på noen datingapper for å se om det kan lykkes. Jeg tror denne tiden på året er den mest ensomme og da flest søker etter kjæreste(egen erfaring), er dere enige? 🤗🥰 Helt enig! Det er ikke noe kos å tilbringe hele desember alene i sofaen mens alle par snakker om hvor kos de har det hjemme. Stor klem til deg, kast deg ut på apper igjen! du har verden for dine føtter Anonymkode: 3559d...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 23. november #1759 Del Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Helt enig! Det er ikke noe kos å tilbringe hele desember alene i sofaen mens alle par snakker om hvor kos de har det hjemme. Stor klem til deg, kast deg ut på apper igjen! du har verden for dine føtter Anonymkode: 3559d...716 Men syns dere ikke det er litt kleint med ny kjæreste rett før jul? Jeg hadde syns det var for stress å skulle gi julegave så fort uten å vite hva han liker så godt. Er generøs ja, handler om stresset, ikke at jeg ikke ønsker være gavmild. Er bare så kleint å ikke nå opp til noens gave opplevelse, vil liksom gi dem en perfekt gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 23. november #1760 Del Skrevet 23. november Calaska skrev (1 time siden): Jeg skulle møte en for 3.gang, var så glad for det. Men han ombestemte seg, etter en periode der han aldri hadde anledning eller tid. Vi hadde kontakt på meldinger og vi snakket på telefon på hans initiativ så han gjorde det fint og avsluttet ordentlig 🤗 lot meg vente for lenge, men greit nok. Følelsen av å ikke være "god nok" er der og tårene renner av og til. Samtidig har jeg også mer ro og tenker at jeg vil ha en som godtar meg som jeg er og ikke noe tull... Litt lei, men tror jeg skal ha profil på noen datingapper for å se om det kan lykkes. Jeg tror denne tiden på året er den mest ensomme og da flest søker etter kjæreste(egen erfaring), er dere enige? 🤗🥰 Det er jo lov å føle to ting samtidig, er det ikke? Både føle at det er trist det ikke ble noe mer, siden det lå et lite håp eller ønske om det, og litt mer rasjonelt at det var greit å få en verdig slutt på det? Noen ganger har man bare ikke kjemi, gnist, dypnok tiltrekning osv til at det kan vokse til et langvarig godt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå