Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle utlendinger jeg kjenner klager over akkurat det samme. Det er et globalt fenomen.

Anonymkode: 5f890...a59

Ja, det skjer mye ghosting på datingapper her også, men har aldri opplevd det etter date før.

Men ja, datingapper er fryktelig for alle, tror jeg. Hadde ikke brukt dem på et år, men tenkte jeg skulle prøve litt i Norge.

Det var ikke et stort tap, bare lurer på om det er slik det funker.

Anonymkode: 2d660...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjompenisse skrev (På 16.10.2024 den 8.27):

Fra å være en mild dame som visstnok så det gode i alt, til å plutselig vise seg å ha et relativt rasistisk syn, den så jeg ikke komme.

Den der er dealbreaker de luxe for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (4 timer siden):

Den der er dealbreaker de luxe for meg også.

Det som er litt merkelig er at hun selv mener det ikke vil være noe problem at jeg er antirasist og hun vil fremdeles ha kontakt med meg. Hun mener at jeg misforsto hennes meninger, samtidig som hun mener at jeg lever i en drømmeverden.

Veldig spesiell…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (3 timer siden):

Det som er litt merkelig er at hun selv mener det ikke vil være noe problem at jeg er antirasist og hun vil fremdeles ha kontakt med meg. Hun mener at jeg misforsto hennes meninger, samtidig som hun mener at jeg lever i en drømmeverden.

Veldig spesiell…

Det er mye rart av begge kjønn der ute. Tro meg! Jeg vet, som deg 😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (3 timer siden):

Veldig spesiell…

Velkommen til Tinder. 

Jeg hadde en som slang ut at alenemødre fikk alt servert i fanget og jeg burde være jævlig takknemlig for at staten bare ga oss alt på sølvfat.. og den gratis leiligheten som staten hadde gitt meg var en velsignelse. 🙄 Meg, som da satt der med 2 millioner i boliglån, på minstesats på AAP og hentet mat hos Frelsesarmeen i perioden.. lurte på hvilken fantasiverden han levde i. Riktignok snart ti år siden, men irriterer meg fortsatt 😝

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (På 16.10.2024 den 9.23):
:popcorn:Forventer selvfølgelig referat😉

Daten gikk meget bra. Ble invitert hjem til henne, kom relativt tidlig på ettermiddagen og selv om vi prater høl i huet på hverandre på telefon, var jeg litt spent på om vi ville ha den samme flyten i maaaaange timer face to face.

Det var IKKE noe problem.

Mulig vinen hjalp til, men klokka bikket midnatt med flere timer før det ble litt kyssing og endte opp i samme seng 😉

En helt fantastisk dame, penere i virkeligheten enn på bilder og vi er så like på mange områder at det nesten er skremmende. 

Her blir det flere dater 🥰

• Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (8 timer siden):

Daten gikk meget bra. Ble invitert hjem til henne, kom relativt tidlig på ettermiddagen og selv om vi prater høl i huet på hverandre på telefon, var jeg litt spent på om vi ville ha den samme flyten i maaaaange timer face to face.

Mulig vinen hjalp til, men klokka bikket midnatt med flere timer før det ble litt kyssing og endte opp i samme seng 😉

En helt fantastisk dame, penere i virkeligheten enn på bilder og vi er så like på mange områder at det nesten er skremmende. 

🥰Så hyggelig å lese! Da håper jeg virkelig at det fortsetter sånn for dere også!❤️

Og godt å se at det finnes noen tilsynelatende oppegående og seriøse menn på rundt 50 på Tinder også😉 Det er langt mellom dere.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (11 timer siden):

Så koselig! ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (3 timer siden):

🥰Så hyggelig å lese! Da håper jeg virkelig at det fortsetter sånn for dere også!❤️

Og godt å se at det finnes noen tilsynelatende oppegående og seriøse menn på rundt 50 på Tinder også😉 Det er langt mellom dere.

Veldig langt imellom de😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (4 timer siden):

Håper det fortsetter sånn jeg også, men er avhengig av at den andre parten ønsker det samme 😉 Nå er det ingenting som tyder på at følelsene ikke er gjensidige, så jeg er foreløpig meget håpefull. Selv om jeg også febrilsk prøver å ikke overtenke dette, fremdeles tidlig fase...

Når det gjelder om jeg er oppegående og seriøs, så er vel nøkkelordet "tilsynelatende". Alle kan være høye og mørke bak et anonymt brukernavn, jeg er hverken høy eller mørk IRL😅. Men seriøs er jeg. Avklart med andre matcher at jeg ønsker å fokusere på hun jeg dater nå. Tinder-varsler har vært skrudd av i en snau uke, kan like gjerne skjule den kontoen så jeg ikke dukker opp i bunken. For akkurat nå er jeg opptatt 😍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (1 time siden):

Håper det fortsetter sånn jeg også, men er avhengig av at den andre parten ønsker det samme 😉 Nå er det ingenting som tyder på at følelsene ikke er gjensidige, så jeg er foreløpig meget håpefull. Selv om jeg også febrilsk prøver å ikke overtenke dette, fremdeles tidlig fase...

Når det gjelder om jeg er oppegående og seriøs, så er vel nøkkelordet "tilsynelatende". Alle kan være høye og mørke bak et anonymt brukernavn, jeg er hverken høy eller mørk IRL😅. Men seriøs er jeg. Avklart med andre matcher at jeg ønsker å fokusere på hun jeg dater nå. Tinder-varsler har vært skrudd av i en snau uke, kan like gjerne skjule den kontoen så jeg ikke dukker opp i bunken. For akkurat nå er jeg opptatt 😍

Det var en grunn til at jeg skrev "tilsynelatende" ja.😉😂 Man kan bli overrasket. Men det virker som du har både folkeskikk og respekt for andre også, og det er dessverre ikke noe man kan forvente av flertallet på Tinder. Så med andre ord har du alle sjanser til å lykkes godt med å finne en seriøs partner, selv om du er hverken høy eller mørk😉 Så får vi satse på at du har for mye gammel bagasje eller annet som kan dukke opp og ødelegge. Eller at hun ikke har det også for den saks skyld. Uansett, jeg heier på kjærligheten!:heiajente:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal møte en for tredje GANG. 

Orker ikke fortelle alt, men han virker som en seriøs og rolig (treg type, det kan være positivt såvidt jeg tolker det). 

I alle fall. JEG FÅR SÅNN PRESTASJONSANGST. 

Er det flere som har det? Får sånn trang til å framstille meg positivt sånn som jeg tror han vil ha. 

(Vet at jeg har litt problemer med tilknytningsstil, men f**' det har vi alle og jeg skal ha han her) 

Parentes fordi jeg har adhd og ptsd og asberger men jeg vil jo ha en kjæreste fordi. 

Jeg var sammen med en i fjor og merket veldig godt at jeg bare prøvde hardt å gjøre det som at "rett". 

Er det noen som skjønner  og kan svare? 

Anonymkode: 852a6...888

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg skal møte en for tredje GANG. 

Orker ikke fortelle alt, men han virker som en seriøs og rolig (treg type, det kan være positivt såvidt jeg tolker det). 

I alle fall. JEG FÅR SÅNN PRESTASJONSANGST. 

Er det flere som har det? Får sånn trang til å framstille meg positivt sånn som jeg tror han vil ha

(Vet at jeg har litt problemer med tilknytningsstil, men f**' det har vi alle og jeg skal ha han her) 

Parentes fordi jeg har adhd og ptsd og asberger men jeg vil jo ha en kjæreste fordi. 

Jeg var sammen med en i fjor og merket veldig godt at jeg bare prøvde hardt å gjøre det som at "rett". 

Er det noen som skjønner  og kan svare? 

❤️ Vær deg selv! Husk at du er god nok sånn som du er. Du er flott, fantastisk og kan by på masse! 

Jeg har også litt angst for å prestere noen ganger, dersom jeg liker han godt, men prøver å puste rolig og tenke at det går fint. Noen ganger så går det bare ikke, selv om man har prøvd! 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @Blått. Vær deg selv. Du kan ikke vite hva han vil ha, og da er det mye bedre å bare vise ham hva han faktisk får. Kanskje er det nettopp det han ser etter, men så viser du ham noe annet som du tror han vil ha, og da går dere glipp av hverandre. Det er tredje date, så han er interessert. I deg!

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (13 timer siden):

Enig med @Blått. Vær deg selv. Du kan ikke vite hva han vil ha, og da er det mye bedre å bare vise ham hva han faktisk får. Kanskje er det nettopp det han ser etter, men så viser du ham noe annet som du tror han vil ha, og da går dere glipp av hverandre. Det er tredje date, så han er interessert. I deg!

Tusen takk ❤️🥰 så fint sagt, jeg har litt lite tro på at noen liker meg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blått skrev (15 timer siden):

❤️ Vær deg selv! Husk at du er god nok sånn som du er. Du er flott, fantastisk og kan by på masse! 

Jeg har også litt angst for å prestere noen ganger, dersom jeg liker han godt, men prøver å puste rolig og tenke at det går fint. Noen ganger så går det bare ikke, selv om man har prøvd! 

Tusen takk ❤️🥰 jeg skal prøve å slappe av, har følt meg komfortabel med han. 

Det er fint sagt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (På 21.10.2024 den 12.54):

Jeg heier på deg 🙌

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 1.25):

Tusen takk ❤️🥰 jeg skal prøve å slappe av, har følt meg komfortabel med han. 

Det er fint sagt 😊

Det fikser du! Masse lykke til ❤️ Oppdaterer oss når du har møtt han?! :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (15 timer siden):

Det fikser du! Masse lykke til ❤️ Oppdaterer oss når du har møtt han?! :D 

Tusen takk, ja må inn her og rapportere 🌸😅 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...