GrønnNellik68 Skrevet 8. oktober #1641 Del Skrevet 8. oktober Blått skrev (16 timer siden): De skriver rett ut at de vil knulle eller så kommer det noe sånt som jeg har en bra seng hjemme som jeg tror du vil like som er bare etter et par setninger Jeg har et langt foredrag i bio-teksten min at jeg ser etter en kjæreste, men på den korte tiden jeg har vært på Tinder nå så har jeg likevel fått så mange forespørsler at jeg ikke en gang gidder å telle dem. Det føles veldig merkelig med alle forespørslene fordi når man går så aggressivt ut så er inntrykket mitt at de tar hva som helst som er villig til å si ja til dem. En del forespørsler om trekant har jeg fått også.. fra det som ser ut som helt vanlige profiler 😅 Møte noen fort gjør jeg heller ikke, men det handler om at jeg har opplevd at menn kan bli veldig masete og aggressive dersom de ikke får sex selv om vi bare har tatt en kopp kaffe 🙂 Det er ikke alle menn som er sånn, men dessverre så er det jo sånn at det er de dårlige erfaringene som preger oss og jeg orker ikke drive å krangle med voksne menn om vi skal ligge sammen eller ikke så jeg har blitt litt føre var. Kan bare tenke meg at dersom jeg hadde sagt ja, så hadde jeg vært blokkert dagen etterpå uansett, og de hadde vært videre på neste - og det er ikke det jeg ønsker ut av en relasjon. Jeg trenger å snakke litt med dem og bli kjent med dem før jeg møter dem, for de som bare er ute etter en ONS har en tendens til å falle av etter en stund 🙂 Det er utrolig hyggelig at du er optimistisk og godhjertet når det kommer til dette. Det er fint å vite at det finnes noen av dere der ute ❤️ Dette… hvorfor skjønner mange ikke dette at man vil møte de å bli kjent på en normal trygg måte?? Har opplevd mye av det samme som Blått på apper så har blitt skeptisk og. Men det hjelper å være tydelig og klar på at det ikke blir sex på første møte og at man ønsker å bli kjent først for å se hva en ønsker videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 8. oktober #1642 Del Skrevet 8. oktober Irak skrev (12 timer siden): Dette her var skremmende å lese rett og slett... Virkelig? Jeg har alltid opplevd at man må sortere bort en del menn som bare er interessert i en ting. 😅 Men det mest spesielle tilfellet jeg har er faktisk fra Happn da en jeg hadde en som skrev til meg og jeg avslo med at jeg hadde oversett at han ønsket seg barn og det følte jeg meg ferdig med og ønsket han lykke til videre med jakten på kjærligheten. Han begynte å skrive tilbake at han "måtte ikke få barn med alle han lå med" og begynte å spørre meg om hva jeg likte i senga. Jeg satte og måpte over frekkheten til den mannen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 8. oktober #1643 Del Skrevet 8. oktober Blått skrev (7 minutter siden): Virkelig? Jeg har alltid opplevd at man må sortere bort en del menn som bare er interessert i en ting. 😅 Men det mest spesielle tilfellet jeg har er faktisk fra Happn da en jeg hadde en som skrev til meg og jeg avslo med at jeg hadde oversett at han ønsket seg barn og det følte jeg meg ferdig med og ønsket han lykke til videre med jakten på kjærligheten. Han begynte å skrive tilbake at han "måtte ikke få barn med alle han lå med" og begynte å spørre meg om hva jeg likte i senga. Jeg satte og måpte over frekkheten til den mannen... da du skal kjøre på med ja jeg liker å ta menn med lang og tjukk strap on, er det noe for deg? Sånne sier vel sikkert ja til alt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 8. oktober #1644 Del Skrevet 8. oktober GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden): Dette… hvorfor skjønner mange ikke dette at man vil møte de å bli kjent på en normal trygg måte?? Har opplevd mye av det samme som Blått på apper så har blitt skeptisk og. Men det hjelper å være tydelig og klar på at det ikke blir sex på første møte og at man ønsker å bli kjent først for å se hva en ønsker videre. Ja, men nå har jeg gjort dette her noen år og begynner å bli veldig god på å sette grenser. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 8. oktober #1645 Del Skrevet 8. oktober GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): da du skal kjøre på med ja jeg liker å ta menn med lang og tjukk strap on, er det noe for deg? Sånne sier vel sikkert ja til alt Jeg sa at jeg så etter kjæreste, at jeg hadde allerede sagt min mening om saken og at jeg syns han var en skikkelig gris 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. oktober #1646 Del Skrevet 8. oktober Blått skrev (6 minutter siden): Virkelig? Jeg har alltid opplevd at man må sortere bort en del menn som bare er interessert i en ting. 😅 Men det mest spesielle tilfellet jeg har er faktisk fra Happn da en jeg hadde en som skrev til meg og jeg avslo med at jeg hadde oversett at han ønsket seg barn og det følte jeg meg ferdig med og ønsket han lykke til videre med jakten på kjærligheten. Han begynte å skrive tilbake at han "måtte ikke få barn med alle han lå med" og begynte å spørre meg om hva jeg likte i senga. Jeg satte og måpte over frekkheten til den mannen... Altså de er i det minste ærlige og rett fram, så det står det respekt av sånn sett. De er tydelige og vet hva de vil. Jeg er lettskremt, så for meg blir det litt skremmende. Var slik jeg mente. Skygger fort banen, og for meg er det viktig å opparbeide en relasjon på forhånd uansett hva noen vil med meg. Så jeg siler ut med ru hånd. Orker simpelthen ikke. Nå er ikke jeg på apper nettopp av den grunn. Har lært at det er ikke noe for meg. Gøy at du deler dine erfaringer, for jeg er jo nysgjerrig på hvordan mange oppfører seg rett og slett. Hvordan går de fram liksom? Den som intet våger intet vinner. Mannfolka har vel skjønt at dem må være litt frampå skal det bli noe på dem. Er ikke alle som er like tålmodige, og tar det de kan få mens de venter 😉. Ikke vondt ment mot deg altså. Da fikk du ihvertfall en bekreftelse på at han syntes du var attraktiv. Så kan du selv velge hvordan du vil ta det sånn sett 🤗. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. oktober #1647 Del Skrevet 8. oktober Blått skrev (5 minutter siden): Ja, men nå har jeg gjort dette her noen år og begynner å bli veldig god på å sette grenser. 🙂 Det er jo en stor fordel 👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. oktober #1648 Del Skrevet 8. oktober (endret) GrønnNellik68 skrev (29 minutter siden): Dette… hvorfor skjønner mange ikke dette at man vil møte de å bli kjent på en normal trygg måte?? Har opplevd mye av det samme som Blått på apper så har blitt skeptisk og. Men det hjelper å være tydelig og klar på at det ikke blir sex på første møte og at man ønsker å bli kjent først for å se hva en ønsker videre. Jeg tør ikke å treffe dem for å bli kjent. Har brent meg på det.... Syns det er lettere å bli kjent skriftlig, for å kjenne etter om det er en person jeg kan føle meg trygg på. Det har utrolig mye å si for meg hvordan de ordlegger seg i forhold til hvordan jeg oppfatter en person. Jeg er veldig følsom i forhold til klang i ord. Liker jeg klangen så holder jeg gjerne kontakten. For det kan man lese mye ut av om man er følsom slik jeg er. Så har det mye å si for meg om han er leken. Det ser jeg med en gang. Så det er utrolig gøy om han er. Og noen ganger litt skummelt 😂. Det kommer an på. Føler selv at jeg er god til å sette grenser for meg selv, men merker at jeg har blitt satt på prøve mange ganger 🫣. Øvelse gjør mester 😉. Grensesetting er viktig 👏👏👏. Så stoler jeg bare på meg selv. Han må bevise at han er en mann jeg kan stole på. Får han meg til å føle det så får han hele meg i det lange løp ❤️. Endret 8. oktober av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1649 Del Skrevet 8. oktober Blått skrev (På 6.10.2024 den 1.38): Jaaaaaaa... en app for dype og fine samtaler, for de som vil på fine dates ❤️ Jeg lykkes med den stilen, på Tinder og Match, og har nå et godt kjæresteforhold. Jeg lurer på hvordan du skulle rekruttert folk til en slik app, uten intervjuer, eller harde opptakskrav? Anonymkode: 81b89...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1650 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lykkes med den stilen, på Tinder og Match, og har nå et godt kjæresteforhold. Jeg lurer på hvordan du skulle rekruttert folk til en slik app, uten intervjuer, eller harde opptakskrav? Anonymkode: 81b89...54d Det hadde hjulpet om alle som ser etter sex hadde visst å holdt seg unna. Det er jo hele problemet. Grunnen til at menn er så overrepresentert på app og nesten ikke møter på singel arrangementer er nettop derfor, de vil ha sex. De bryr seg ikke like mye om kjærligheten. Så om den massive kaka sexmenn holdte seg til andre apper, har den mindre gruppen menn som genuint søker forhold og er normale, vært lettere å finne, men sikkert ekstremt vanskelig å sloss om. Heller mangel på svipe en kjempe masse sex meldinger. Anonymkode: b0ba6...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1651 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Grunnen til at menn er så overrepresentert på app og nesten ikke møter på singel arrangementer er nettop derfor, de vil ha sex. De bryr seg ikke like mye om kjærligheten. Mulig du forenkler årsaken litt. Menn og kvinner er ulike på flere måter. Flere single menn, er det nok pga at de ikke har samme sosiale behov, eller egenskaper. For dem passer det bedre å sjekke online. Rent tallmessig er det også flere menn. Disse mennene som bare vil ha sex, og som skjønner spillet, de vet at sjansen er minst like god, hvis de går på byen, på singeltreff, eller på DNT- tur. Anonymkode: 81b89...54d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1652 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mulig du forenkler årsaken litt. Menn og kvinner er ulike på flere måter. Flere single menn, er det nok pga at de ikke har samme sosiale behov, eller egenskaper. For dem passer det bedre å sjekke online. Rent tallmessig er det også flere menn. Disse mennene som bare vil ha sex, og som skjønner spillet, de vet at sjansen er minst like god, hvis de går på byen, på singeltreff, eller på DNT- tur. Anonymkode: 81b89...54d Blir bare så lei av dette med spill, vet jeg forenkler. Men det er sannt at det ikke akkurat bugner av men som faktisk ønsker seg kjæreste. De fleste som møter opp gjør det jo for sex, av dem som også kommer sier du. Din versjon gir meg ikke mye håp da. Sier egentlig at menn ikke er noe kjerestematerialet, da sosiale egenskaper er viktige i et parforhold. Anonymkode: b0ba6...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 8. oktober #1653 Del Skrevet 8. oktober Hva med å droppe datingappene og heller gå ut, gjøre noe sosialt, møte folk ute i den virkelige verden, snakke med og flørte hvis du møter en du liker spesielt godt og oppleve ekte forelskelse ? Jeg ser jo jevnaldrende av begge kjønn som har brukt app`er i lang tid og som venner seg til å " shoppe" nye kortvarige romanser fordi det alltid vil finnes en som er litt mer attraktiv, litt mer spennende osv, så da dropper de den forrige og flytter oppmerksomheten til den nye flammen. Blir man lykkelig av det ? Noen får sikkert stillet sulten for en stund, men har man barn og et liv utenom blir det bare mas å hele tiden bli introdusert for nye kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1654 Del Skrevet 8. oktober DittHåp skrev (Akkurat nå): Hva med å droppe datingappene og heller gå ut, gjøre noe sosialt, møte folk ute i den virkelige verden, snakke med og flørte hvis du møter en du liker spesielt godt og oppleve ekte forelskelse ? Jeg ser jo jevnaldrende av begge kjønn som har brukt app`er i lang tid og som venner seg til å " shoppe" nye kortvarige romanser fordi det alltid vil finnes en som er litt mer attraktiv, litt mer spennende osv, så da dropper de den forrige og flytter oppmerksomheten til den nye flammen. Blir man lykkelig av det ? Noen får sikkert stillet sulten for en stund, men har man barn og et liv utenom blir det bare mas å hele tiden bli introdusert for nye kjærester. Det er greit i Oslo, men hvor jeg bor er det 3 sosiale arenaer. Drikking Råning Fotball Anonymkode: b0ba6...861 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 8. oktober #1655 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er greit i Oslo, men hvor jeg bor er det 3 sosiale arenaer. Drikking Råning Fotball Anonymkode: b0ba6...861 Ja.....da hadde jeg slitt også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1656 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Blir bare så lei av dette med spill, vet jeg forenkler. Men det er sannt at det ikke akkurat bugner av men som faktisk ønsker seg kjæreste. De fleste som møter opp gjør det jo for sex, av dem som også kommer sier du. Din versjon gir meg ikke mye håp da. Sier egentlig at menn ikke er noe kjerestematerialet, da sosiale egenskaper er viktige i et parforhold. Anonymkode: b0ba6...861 Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste singel mann som ikke vil ha kjæreste. Forskjellen på dem, og single venninner, er at mennene gjerne også har tilfeldig sex. Anonymkode: 5f890...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1657 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste singel mann som ikke vil ha kjæreste. Forskjellen på dem, og single venninner, er at mennene gjerne også har tilfeldig sex. Anonymkode: 5f890...a59 Kunne ønske de ikke ville det, da har det ikke vært så mye styr hvor du serriøst må dekode som en profesjonell for å finne ut en manns hensikter med deg. De kunne i det minste vært ærlige før den sexen om at dette blir ikke noe mer for min del, men det gjør de ikke, for da blir det ikke like mye sex. De er bedritne og løgnaktige. Aldri om jeg dater en mann som lyver for å få andre kvinner i seng. De er, sorry for å si det, noen hore bukker. Er egentlig ikke imot at noen har sex, men har noe imot at folk presser folk som søker andre ting til det og kaster bort folk sin tid og humør, bare for å få seg noe på bekostning av andre. Kan de ikke vike til siden istede for å være så fordømt ego? Står det at ei leter etter kjæreste, ikke prøv deg om du ikke ser på henne som kjæreste materialet. Gå vekk! Anonymkode: b0ba6...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #1658 Del Skrevet 8. oktober DittHåp skrev (1 time siden): Hva med å droppe datingappene og heller gå ut, gjøre noe sosialt, møte folk ute i den virkelige verden, snakke med og flørte hvis du møter en du liker spesielt godt og oppleve ekte forelskelse ? Jeg ser jo jevnaldrende av begge kjønn som har brukt app`er i lang tid og som venner seg til å " shoppe" nye kortvarige romanser fordi det alltid vil finnes en som er litt mer attraktiv, litt mer spennende osv, så da dropper de den forrige og flytter oppmerksomheten til den nye flammen. Blir man lykkelig av det ? Noen får sikkert stillet sulten for en stund, men har man barn og et liv utenom blir det bare mas å hele tiden bli introdusert for nye kjærester. Må si meg enig med en som siterte deg tidligere. Dette fungerer om man bor et sted med litt størrelse, der det er mange folk å møte, mange steder å gå ut og mange ulike ting man kan melde seg på og være med på. Her jeg bor har man to typer steder å velge mellom om man skal ut, enten grøftefylla med rånerne, eller å sitte alene blant par som stirrer forelsket på hverandre. Alternativet kunne vært hotellbaren i høysesong, men jeg er ikke flyttbar, så lite vits å finne en tysker som er på besøk en uke. Og så er det veldig begrenset hva man kan finne på her. Jeg kunne gjerne deltatt på både dansekurs og fotokurs, men jeg må reise i 1-2 timer for å komme meg til noe sånt. Siden jeg ikke har bil ville det fort innebære en overnatting også. Det er med andre ord ikke noe jeg kan delta på jevnlig, som for eksempel en gang i uken. Og uansett, så er jeg som sagt ikke flyttbar. Her hadde det sikkert vært mulig å finne noen om man elsker ski, fjell og friluftsliv, men det gjør ikke jeg. Og dette er jeg ferdig med å være åpen for å prøve, jeg har prøvd nok, og jeg liker det absolutt ikke. Så det er ikke så enkelt for alle å bare være litt sosial, så møter man sikkert noen. Anonymkode: b9556...c4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #1659 Del Skrevet 9. oktober Dere som bor på mindre steder og ikke er flyttbare, dere har kanskje barn? Jeg har blitt kjent med veldig mange via fritidsaktivitetene til ungene, i idrettslag o.l. Meld dere til å hjelpe til, så treffer man andre hyggelige foreldre. Kanskje er ikke de single, men et utvidet nettverk kan føre til at man etter hvert møter noen. Venners venner osv. Generelt blir gjerne mye gjort på dugnad på mindre steder, så også dere uten barn kan dra nytte av å hive dere med på sånt. Og ikke minst må dere komme dere ut på det som skjer av aktiviteter. Ok, så kanskje fotball ikke er helt din greie, men kanskje det skjer noe rundt fotballen som kan være hyggelig likevel? Mindre utvalg av single kan også være en fordel da folk er mer interessert i å faktisk bli kjent med andre single. Jeg har selv vokst opp i ei lita bygd, og har både familie og venner som bor på slike steder. Anonymkode: f3ed1...9e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 11. oktober #1660 Del Skrevet 11. oktober I dag har jeg og en kjekkas på andre siden av landet begynt å planlegge å få til å møtes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå