Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tja. Det er jo ikke noe de skriver akkurat. Men man vet jo gjerne om man vil ha barn på sikt. Det vil jeg også, så jeg har ikke tenkt å ødelegge sjansene mine ved å ikke date de. Men tidshorisonten er vel litt ulik. Jeg tenker om 4-5 år, mange damer tenker 1-2 år. Jeg får vel heller forsøke å date yngre.

Anonymkode: 00274...7d1

Vært tydelig på hva som du tenker er din tidshorisont, så blir det enklere for både deg og damene.

Sånn ellers - å føle at sex er litt stress fordi det kan lede til graviditet; velkommen til virkeligheta!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 0.48):

Okay, jeg er mann midt i livet, småfrustrasjonen min dreiet seg om en kvinne. Så de som antok at h*n var en mann kan ta seg en bolle 😅

Hadde en løs avtale om å treffes, men det måtte avlyses. Grunnen var god og noe vi hadde snakket om kunne skje. Men savnet fremdeles noe i kommunikasjonen på at hun virkelig ville treffe meg.

Børstet av meg feigheten min, var direkte med tanke på natten til tilbragte sammen og skrev rett ut at dersom hun egentlig innerst inne ikke ville treffe meg, så kan hun si det til meg. Jeg dør ikke av å være et ONS. Småkjipt å vente på svar på meldingen, men når den kom, så fikk jeg en forklaring og en ganske positiv tilbakemelding.

Så vi er enige at vi skal treffes, men når er usikkert. Mye som skjer i begge våre liv, så det er en kabal som må gå opp. Ingen av oss er stormforelsket eller noe sånt, men jeg har lyst til å utforske hva som gjorde at vi endte opp i samme seng.

Kanskje det er noe der, kanskje ikke.

Anonymkode: 324e0...811

Fremgang! 

Endelig kommunikasjon på noe annet enn på chat. En lengre telefonsamtale og da ble det mer konkret! Jeg var direkte og fikk de svarene jeg ønsket meg og gode forklaringer på det jeg opplevde som manglende engasjement fra hennes side.

Rimelig fornøyd mann her bak tastaturet 🥰

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rotet meg inn på Møteplassen i går, da jeg så at de skulle ha en gratishelg nå i helgen. Har ikke vært på Møteplassen på et par år, så tenkte jeg kunne gi det en sjanse.

Det første som skjer når jeg har lagd profilen der er at jeg får melding fra en jeg kjenner igjen fra tidligere (ikke endret bildene sine) Han rekker å sende to meldinger til meg før jeg får gått inn og lest, og i andre melding legger han ut om at han hadde badet naken i går....🤪 Og jeg husker han gjorde tilsvarende sist også. Altså... Og dette er bare et eksempel på hva som hagler inn. Det er jo fullstendig mangel på sosial kompetanse blandt  mannfolka der. Jeg ble sittende å bare slette meldinger og blokkere folk i går. Svarte 1(!!) mann hyggelig tilbake, han var innenfor alderen og rekkevidden jeg søkte og sendte en hyggelig og normal melding, han var bare overhodet ikke den type mann jeg søker. Men han fortjente et svar, og han tok avslaget fint også. Så lite skal det til for å skille seg positivt ut. Tviler på at jeg holder ut en hel helg der inne, mest sannsynlig sletter jeg hele i kveld😂 Blir jo bare deprimert over den verdenen med alt annet enn oppegående mannfolk. Det hjelper lite at jeg blir overøst av hvor fantasktisk vakker og sexy jeg er...😂😂

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (Akkurat nå):

Jeg rotet meg inn på Møteplassen i går, da jeg så at de skulle ha en gratishelg nå i helgen. Har ikke vært på Møteplassen på et par år, så tenkte jeg kunne gi det en sjanse.

Det første som skjer når jeg har lagd profilen der er at jeg får melding fra en jeg kjenner igjen fra tidligere (ikke endret bildene sine) Han rekker å sende to meldinger til meg før jeg får gått inn og lest, og i andre melding legger han ut om at han hadde badet naken i går....🤪 Og jeg husker han gjorde tilsvarende sist også. Altså... Og dette er bare et eksempel på hva som hagler inn. Det er jo fullstendig mangel på sosial kompetanse blandt  mannfolka der. Jeg ble sittende å bare slette meldinger og blokkere folk i går. Svarte 1(!!) mann hyggelig tilbake, han var innenfor alderen og rekkevidden jeg søkte og sendte en hyggelig og normal melding, han var bare overhodet ikke den type mann jeg søker. Men han fortjente et svar, og han tok avslaget fint også. Så lite skal det til for å skille seg positivt ut. Tviler på at jeg holder ut en hel helg der inne, mest sannsynlig sletter jeg hele i kveld😂 Blir jo bare deprimert over den verdenen med alt annet enn oppegående mannfolk. Det hjelper lite at jeg blir overøst av hvor fantasktisk vakker og sexy jeg er...😂😂

HUFF 😅 Det er jo trist om de ikke er selvbevisst valg fra deres side. Jeg syns det fremstår håpløst, men kan jo hende og jeg håper de vet hvordan de egentlig skal bli kjennt med ei, men heller bare kjører på for å raskest finne dem som ønsker sex.

Lykke til i helgen! 😂 

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (2 timer siden):

Det jeg syns er noe fascinerende med dette er at den ene mannen som sender noe hyggelig er "ikke den type mann jeg søker". Tror egentlig at det er mange oppegående mannfolk der ute, men det er ikke den type mann du søker. Eller damer flest søker. Jeg kjenner meg jo også igjen i det samme som mann, de fleste damer svarer ikke, men de damene som svarer er jo gjerne de jeg ikke er interessert i for meg enn noe kortvarig.

Ikke rart det er mange single.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det jeg syns er noe fascinerende med dette er at den ene mannen som sender noe hyggelig er "ikke den type mann jeg søker". Tror egentlig at det er mange oppegående mannfolk der ute, men det er ikke den type mann du søker. Eller damer flest søker. Jeg kjenner meg jo også igjen i det samme som mann, de fleste damer svarer ikke, men de damene som svarer er jo gjerne de jeg ikke er interessert i for meg enn noe kortvarig.

Med tanke på at de fleste ikke er som vi søker, uten at det har noen som helst negativ innvirkning på hvem de er som person, så skulle det vært et under om denne ene manne faktisk var. Så jeg syns ikke det er rart. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med tanke på at de fleste ikke er som vi søker, uten at det har noen som helst negativ innvirkning på hvem de er som person, så skulle det vært et under om denne ene manne faktisk var. Så jeg syns ikke det er rart. 

Mener ulike personligheter, utsneder, livstiler, verdier. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I dette tilfellet var han 10 cm lavere enn meg og hadde overhodet ikke noe felles interesser, i tillegg til at jeg ikke likte utseendet. Det er begrenset for hvor man orker å lete etter "gull" også. Det skal litt mer til enn normal høflighet.

Når det er sagt så har jeg erfart flere ganger at man oppdager gull når man har blitt kjent med personer over lang tid. Noen trenger lang tid for å tørre å vise sitt sanne jeg. Men man kan jo ikke gå inn i noe fra en datingapp som kanskje kan vise seg å bli bra når jeg har kjent vedkommende i over et år. Dette viser jo egentlig bare hvor dårlig datingapper og nettdating egentlig fungerer. Det er ikke uten grunn at jeg egentlig har kuttet de ut. Men så er det jo ikke så lett å finne de single utenom de da, i en alder hvor flertallet er i forhold og har familie.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hatt altfor tett program med chatting og dating på Tinder uten å ha funnet noe som vekker interesse, har det dukket opp en tidligere flørt der alt stemmer mye bedre en før, og det var full match på første nye møtet. Såpass bra at alt av apper er satt på pause, og det er en umiddelbar ro i heimen her! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 20.9.2024 den 8.40):

Samme erfaring. Har også vært på MP før, men ble litt vel mye tullball der. Men, siden sist jeg var der har jeg flytta og og tenkt jeg kan jo se om det er noen aktuelle i mitt område nå. Joda, ganske mange jeg kunne tenke meg å sjekke ut. Men blir jo bombardert med meldinger om kos, jeg skal gå i dusjen -være med? Hei, kommer du å tester sofaen min eller?  Å,du er så pen og vakker (jo takk, hyggelig med pene ord) og du har så deilig kyssemunn. Jeg elsker å kysse mye. MYE!  Liker du deilige klinekyss også ¤setter inn navnet mitt¤ .. (og bruker navnet mitt i annenhver setning, som han er en selger. Creepy!) , og så den fine, hei søta hva gjør du en tidlig søndagsmorgen? Nå hadde det vært koselig å være to. Kanskje litt lettkledd i senga sammen? ;)  ....   og sånn fortsetter det hele tida.

Og så har vi de unge, på 29-32 som bare SÅ gjerne vil ha et forhold til en moden dame (jeg er 47) og når jeg sier nei takk, syns du er litt vel ung (og de bor jo så jævlig langt unna og..) så er det: neida, jeg kan komme på besøk til deg jeg så ser vi. Send flere bilder da (selv om jeg har mange og varierte bilder i profilen) . Altså, ta nei for et nei når jeg sier ting på en pen måte.

At MP fortsatt har et nettsted som er oppe og går er meg av og til en gåte. Jeg har nå funnet to stk som ikke snakker om sex og som ikke maser, og som holder en normal samtale. Han ene bor litt langt unna, men er såpass interessant at jeg skal virkelig vurdere treff. Om ikke noe annet tror jeg det blir en god samtale ut av det, dersom vi finner tonen utafor appen og.

Men ellers, nei takk. Til han der med kyssinga måtte jeg si at nå syns jeg du er litt intens, jeg klarer liksom ikke henge med jeg.  Også et lite minus at han var så bekreftelsessøkende... han kom med komplimenter for mitt utseende og så er det på med "syns du jeg er tiltalende? Kan jeg være noe for deg tror du?  Vil du sitte i armkroken min?"  ... altså, jeg ser han har sjarm og det sa jeg til han. Men om han er noe for meg kan jeg ikke si noe om før jeg har møtt han. Og som han presser på så vet jeg ikke lenger om jeg vil møte han. blir litt too much der, altså..

og sånn går søndagen........

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 20.9.2024 den 8.40):

Blir litt skremt over oppførselen til eget kjønn på møteplassen og andre plasser...

Er menn virkelig så dårlige på dette? Tror "vi" desperat trenger å ta til oss litt kompetanse om hvordan vi oppfører oss. Har fått stadig tilbakemeldinger om at det er så positivt at jeg stiller spørsmål og er opptatt av damene som person...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (Akkurat nå):

Har fått stadig tilbakemeldinger om at det er så positivt at jeg stiller spørsmål og er opptatt av damene som person...

Ja,dersom du stiller spørsmål og virker interessert i mer enn bh-størrelse skiller du deg ut på en positiv måte. Skal ikke så mye til heller..

Den ene jeg skrev med i går måtte presisere i fire meldinger på rad at han er en "snill, kjærlig og varm mann" . Og det er alt jeg vet egentlig. Hva han vet om meg er fint lite, for det kommer jo ikke spørsmål , annt enn om jeg liker kos og nærhet og om jeg liker å kysse.  Sukk. Av alle de som har tatt kontakt der nå er det EN som har spurt hva jeg liker å gjøre på fritida og etterpå spurt litt mer om det, og jeg har også fått vite mer om han fordi jeg spør. Men ellers, det er langt mellom spørsmålene 😕 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt meg inn på Tinder.. for jeg har knapt hatt sex i mitt liv og jeg føler jeg går glipp av noe.. så har det gått 2 dager nå.. og jeg er lei.. jeg ghoster bare folk i noe som føles en klein samtale... den der evige «må holde samtalen i gang» og spørre om masse rare spørsmål.. jeg har skrevet så tydelig i profilen hva jeg driver med om dagen og får mange spørsmål om hva jeg jobber med og om jeg trives 🥲 i det minste hittil, så har ingen vært ekle eller frekke, ingen har spurt om Netflix og chill, ingen har kommet med seksuelle kommentarer.. 

Endret av Blått
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 11.46):

Nå har jeg klart å gå snart 42 år uten å finne noen jeg passer med, sånn statistisk sett så er det omtrent et halvt liv. Sannsynligheten for at det plutselig skulle dukke opp en eller flere jeg passer med de neste 42 årene er praktisk talt ikke-eksiterende. Og det hjelper fint lite om det sitter en person i Ghana som hadde passet meg, når jeg aldri kommer til å møte ham. 

Det handler forresten ikke om at jeg tror jeg er så veldig unik, det handler om at jeg har innsett at det er noe med meg menn som gruppe unngår som pesten. Eksakt hva det er vet jeg ikke, men sikkert en kombinasjon at uheldig utseende og kjedelig personlighet. 

Anonymkode: b9556...c4c

Har det helt likt som deg,godt å høre at det ikke bare er meg som har det sånn.Jeg var på festival i sommer,folk så bare vennina mi😥Så det er vel som du sier kjedelig personlighet og utseende.Men trives greit alene,så sånn sett går det bra.

Anonymkode: 1871d...50d

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (15 timer siden):

Ja,dersom du stiller spørsmål og virker interessert i mer enn bh-størrelse skiller du deg ut på en positiv måte. Skal ikke så mye til heller..

Den ene jeg skrev med i går måtte presisere i fire meldinger på rad at han er en "snill, kjærlig og varm mann" . Og det er alt jeg vet egentlig. Hva han vet om meg er fint lite, for det kommer jo ikke spørsmål , annt enn om jeg liker kos og nærhet og om jeg liker å kysse.  Sukk. Av alle de som har tatt kontakt der nå er det EN som har spurt hva jeg liker å gjøre på fritida og etterpå spurt litt mer om det, og jeg har også fått vite mer om han fordi jeg spør. Men ellers, det er langt mellom spørsmålene 😕 

😂 jeg var så vidt innom i går kveld. Ser hva dere mener. Pluss at det er samme profilene som sist. Ikke noe nytt. Samme profilene som også er på tinder og badoo😂. Ikke håp for apper ass.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (19 timer siden):

Samme erfaring. Har også vært på MP før, men ble litt vel mye tullball der. Men, siden sist jeg var der har jeg flytta og og tenkt jeg kan jo se om det er noen aktuelle i mitt område nå. Joda, ganske mange jeg kunne tenke meg å sjekke ut. Men blir jo bombardert med meldinger om kos, jeg skal gå i dusjen -være med? Hei, kommer du å tester sofaen min eller?  Å,du er så pen og vakker (jo takk, hyggelig med pene ord) og du har så deilig kyssemunn. Jeg elsker å kysse mye. MYE!  Liker du deilige klinekyss også ¤setter inn navnet mitt¤ .. (og bruker navnet mitt i annenhver setning, som han er en selger. Creepy!) , og så den fine, hei søta hva gjør du en tidlig søndagsmorgen? Nå hadde det vært koselig å være to. Kanskje litt lettkledd i senga sammen? ;)  ....   og sånn fortsetter det hele tida.

Og så har vi de unge, på 29-32 som bare SÅ gjerne vil ha et forhold til en moden dame (jeg er 47) og når jeg sier nei takk, syns du er litt vel ung (og de bor jo så jævlig langt unna og..) så er det: neida, jeg kan komme på besøk til deg jeg så ser vi. Send flere bilder da (selv om jeg har mange og varierte bilder i profilen) . Altså, ta nei for et nei når jeg sier ting på en pen måte.

At MP fortsatt har et nettsted som er oppe og går er meg av og til en gåte. Jeg har nå funnet to stk som ikke snakker om sex og som ikke maser, og som holder en normal samtale. Han ene bor litt langt unna, men er såpass interessant at jeg skal virkelig vurdere treff. Om ikke noe annet tror jeg det blir en god samtale ut av det, dersom vi finner tonen utafor appen og.

Men ellers, nei takk. Til han der med kyssinga måtte jeg si at nå syns jeg du er litt intens, jeg klarer liksom ikke henge med jeg.  Også et lite minus at han var så bekreftelsessøkende... han kom med komplimenter for mitt utseende og så er det på med "syns du jeg er tiltalende? Kan jeg være noe for deg tror du?  Vil du sitte i armkroken min?"  ... altså, jeg ser han har sjarm og det sa jeg til han. Men om han er noe for meg kan jeg ikke si noe om før jeg har møtt han. Og som han presser på så vet jeg ikke lenger om jeg vil møte han. blir litt too much der, altså..

og sånn går søndagen........

Jepp, godt oppsummert der😂 Jeg fikk en god påminnelse på hvorfor jeg sluttet å bruke datingapper/nettsteder der hvem som helst kan ta kontakt. Holdt ut til lørdag kveld, da slettet jeg brukeren. Da hadde jeg selv likt 2 profiler der inne, men kjente i hele meg at jeg ikke orket prøve å ta kontakt en gang. Mye fordi jeg regner med at de får oppmerksomheten til alle damene der også, som de eneste nogenlunde tiltalende mennene der inne... Neida, det var litt flere som så bra ut der inne, men de fleste av dem var litt lave for meg. Hjelper ikke å være over snittet høy heller.

Fjellmannover190 skrev (16 timer siden):

Blir litt skremt over oppførselen til eget kjønn på møteplassen og andre plasser...

Er menn virkelig så dårlige på dette? Tror "vi" desperat trenger å ta til oss litt kompetanse om hvordan vi oppfører oss. Har fått stadig tilbakemeldinger om at det er så positivt at jeg stiller spørsmål og er opptatt av damene som person...

Det finnes jo oppegående menn innimellom der altså. Det er bare at de drukner litt. Det er noen som ødelegger for alle, for å si det sånn.

Nei, bort med apper igjen ja. Vurderer om jeg skal hive meg med ei venninne og ta opp dansing igjen. Se om det kan dukke opp en bra singel mann på kurs der. Jeg har ikke helt trua basert på tidligere erfaring, men nå er det vel 25 år siden sist jeg var på et dansekurs, og det kan jo være litt annerledes når man er rundt 50 år kanskje enn tidlig i 20-åra... De sier jo "at når du ikke lykkes; prøv noe nytt!" Men det er en stund til det er noe kurs som passer.

Endret av Engel
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liten oppdatering her. Som @Engel synes jeg også dating er noe jævla, ja dritt! Har snakka med ei i seks uker nå. Det har vært hyggelig nok, men etter fire avlyste dater fra hennes side fikk jeg nok. Så jeg sendte henne en mld og sa at hvis du ikke kommer opp med en dag og tidspunkt nå, så sletter jeg deg fra alle plattformer. Vi bor i samme by, 10 min. unna hverandre. 

Etter den mld. er det total taushet. Jeg tror hun har ghostet meg. Det er så sykt barnslig. Dame på snart 40 år. Sånn går no dagan her!

Jeg tror ikke hun snakket med andre, men heller et stort oppmerksomhetsbehov. Hun sendte nemlig rimelig mange selfies av seg selv på Snapchat. Og SC, ja det var hennes idé, ikke min.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 23.29):

Fremgang! 

Endelig kommunikasjon på noe annet enn på chat. En lengre telefonsamtale og da ble det mer konkret! Jeg var direkte og fikk de svarene jeg ønsket meg og gode forklaringer på det jeg opplevde som manglende engasjement fra hennes side.

Rimelig fornøyd mann her bak tastaturet 🥰

Nå snakker vi fremgang! Faktisk avtalt date til helga 🥰

Sist jeg var på date var for nesten 30 år siden, så dette er jo spennende og gøy. Sommerfugler i magen, blir utrolig stas å møte henne igjen, husker nesten ikke hvordan hun ser ut 🤔

Gleder meg til å se hennes nydelige øyne igjen.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (11 timer siden):

Liten oppdatering her. Som @Engel synes jeg også dating er noe jævla, ja dritt! Har snakka med ei i seks uker nå. Det har vært hyggelig nok, men etter fire avlyste dater fra hennes side fikk jeg nok. Så jeg sendte henne en mld og sa at hvis du ikke kommer opp med en dag og tidspunkt nå, så sletter jeg deg fra alle plattformer. Vi bor i samme by, 10 min. unna hverandre. 

Etter den mld. er det total taushet. Jeg tror hun har ghostet meg. Det er så sykt barnslig. Dame på snart 40 år. Sånn går no dagan her!

Jeg tror ikke hun snakket med andre, men heller et stort oppmerksomhetsbehov. Hun sendte nemlig rimelig mange selfies av seg selv på Snapchat. Og SC, ja det var hennes idé, ikke min.

Syns d var bra du satte ett ultimatum. Bor i samme by skal det ikke være vanskelig og møtes hvis begge vil. Ikke noe å samle på det der.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (10 timer siden):

Syns d var bra du satte ett ultimatum. Bor i samme by skal det ikke være vanskelig og møtes hvis begge vil. Ikke noe å samle på det der.

Ja, måtte sette et ultimatum. På fredag sletter jeg henne. Da blir hun 40 år. Jeg håper det svir litt! Makan til ubrukelig oppførsel.

Next!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...