Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå skal vi på andre date på lørdag - gleder meg vilt! 😁 

Tenker altfor mye på han. 😅

Beklager hvis jeg sa dette før - prøvde å finne igjen innlegget mitt... 

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Var på noen dater med en jeg likte ganske godt, men valgte å avslutte for noen dager siden da jeg fikk en magefølelse som var noe dårlig. Jeg har han fortsatt på snap. Venter på at han skal slette meg, men han har ikke gjort det enda. Er det jeg som må slette han? Eller er det vanlig at man beholder hverandre på snap, ettersom vi aldri var i er forhold? Jeg liker han jo fortsatt. En del av meg vil fortsatt ha han der.🙈

Anonymkode: d39d5...fcd

min erfaring er at menn aldri sletter noen på snap. Det tar jo bort sjansen for at de kan dukke opp igjen etter mange år, når DE selv vil og har anledning (= blitt dumpa av fler antall damer og trenger rebound eller no)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Var på noen dater med en jeg likte ganske godt, men valgte å avslutte for noen dager siden da jeg fikk en magefølelse som var noe dårlig. Jeg har han fortsatt på snap. Venter på at han skal slette meg, men han har ikke gjort det enda. Er det jeg som må slette han? Eller er det vanlig at man beholder hverandre på snap, ettersom vi aldri var i er forhold? Jeg liker han jo fortsatt. En del av meg vil fortsatt ha han der.🙈

Anonymkode: d39d5...fcd

Jeg kan kun snakke for min egen del, men hadde det vært meg så hadde jeg slettet deg. Samtidig, og ikke for å spore av tråden, men, om rollene hadde vært omvendt og du hadde møtt en som avsluttet det, hvilke tanker hadde det gitt deg om vedkommende ikke slettet deg? Og hva med denne noe dårlige magefølelsen, men fortsatt liker han. Er ikke det litt selvmotsigende? Det å fortsatt beholde han på Snap, kan ikke det bidra til å gi han falskt håp og i så fall være egoistisk av deg?

Anonymkode: 2937d...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2024 den 22.03):

Foreløpig suksess 😍

Fikk et bekreftende svar. H*n reiser snart en uke til utlandet (det visste jeg om), men vi kunne treffes når h*n er tilbake. 

Mangler bare at det blir total kræsj når vi faktisk møtes igjen og at dette uansett nivå ikke er liv laga😅

Anonymkode: 324e0...811

Fremdeles på stedet hvil. Sendt noen meldinger, hjertet litt og gitt noen komplimenter på utseendet, men fått ikke noe tilbake i samme retning. Hyggelige meldinger sånn sett, men ikke noe som skulle tilsi at h*n er interessert i noe romantikk.

 

Anonymkode: 324e0...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fremdeles på stedet hvil. Sendt noen meldinger, hjertet litt og gitt noen komplimenter på utseendet, men fått ikke noe tilbake i samme retning. Hyggelige meldinger sånn sett, men ikke noe som skulle tilsi at h*n er interessert i noe romantikk.

 

Anonymkode: 324e0...811

Dessverre er det ofte slik at de kommer med en "vi kan møtes i neste uke" eller lignende når de egentlig ikke er så interessert. Akkurat opplevd det samme (Igjen!) selv, men nå vet jeg jo godt at det egentlig er et avslag med mindre det følges opp med hyppig kontakt som tyder på oppriktig interesse. Bare å gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (54 minutter siden):

Dessverre er det ofte slik at de kommer med en "vi kan møtes i neste uke" eller lignende når de egentlig ikke er så interessert. Akkurat opplevd det samme (Igjen!) selv, men nå vet jeg jo godt at det egentlig er et avslag med mindre det følges opp med hyppig kontakt som tyder på oppriktig interesse. Bare å gå videre.

Vil gjerne gå videre, men kjenner at jeg vil ha et tydelig avslag først. Og er samtidig litt nervøs for å få det avslaget...

Vi er voksne mennesker, hvorfor så vanskelig for h*n å si det eventuelt rett ut at det var en natt med sex og that's it? Kanskje redd for å såre meg, men skal takle det veldig fint. Jeg er uansett ikke ute etter noe forhold nå, men om kjemien stemmer, kan det jo kanskje vokse seg til noe på sikt.

Nå høres jeg sikkert forelsket ut, men det er jeg definitivt ikke. Jeg ble betatt (blir lett betatt) og jeg ble nysgjerrig på om det er noe mer enn bare seksuell attraksjon (en ganske heftig natt). 

Denne uka MÅ jeg få avklart dette, er litt småfrustrert om dagen!

 

Anonymkode: 324e0...811

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidder dere brukte tid på å finne en partner? Jeg lurer oppriktig, malen er jo dette i samfunnet. At man skal leve sammen med noen, bo sammen.

Vært igjennom flere samboerskap selv, det er ikke verdt det. Å ha en mann for sex regelmessig trives jeg godt med ❤️

Å bli kjent med seg selv er viktig, å dyrke sin tid og liv....dette har større verdi enn en mann. Må få tar seg tid til å utvikle seg selv, bare jager etter normene...skal ha det andre har.

Anonymkode: 1b83e...298

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 10.49):

Hva søren er greia med voksne mannfolk som flørter og står på over tid, men om man faktisk spør om de har lyst til å møtes på tomannshånd så kommer unnskyldningen om at de er "opptatt denne uka, men kanskje kan få til noe neste uke?" for at du så ikke hører noe fra de igjen?? Og dette er menn som er single, og som godt vet at jeg er singel også. Og ja, selvfølgelig er jeg vant til overfladisk, vennskaplig eller kollegial flørting, men dette har vært mer enn det fra deres side. En ting er i alle fall sikkert, jeg kommer aldri til å bli klok på menn🤯

Anonymkode: f3ed1...9e5

Flørting er jo gøy det 😂. Dem er vel tøffe langt ifra, men langt ifra tøffe kan det virke som. Tror ikke menn syns det er så enkelt å bli klok på damer heller til tider. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil gjerne gå videre, men kjenner at jeg vil ha et tydelig avslag først. Og er samtidig litt nervøs for å få det avslaget...

Vi er voksne mennesker, hvorfor så vanskelig for h*n å si det eventuelt rett ut at det var en natt med sex og that's it? Kanskje redd for å såre meg, men skal takle det veldig fint. Jeg er uansett ikke ute etter noe forhold nå, men om kjemien stemmer, kan det jo kanskje vokse seg til noe på sikt.

Nå høres jeg sikkert forelsket ut, men det er jeg definitivt ikke. Jeg ble betatt (blir lett betatt) og jeg ble nysgjerrig på om det er noe mer enn bare seksuell attraksjon (en ganske heftig natt). 

Denne uka MÅ jeg få avklart dette, er litt småfrustrert om dagen!

 

Anonymkode: 324e0...811

Da kan jo du spørre rett ut om det plager deg. Kan du ikke det? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 timer siden):

Da kan jo du spørre rett ut om det plager deg. Kan du ikke det? 

Hadde jeg gjort. Du får ikke noe mindre vondt i magen av å vente.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vil gjerne gå videre, men kjenner at jeg vil ha et tydelig avslag først. Og er samtidig litt nervøs for å få det avslaget...

Vi er voksne mennesker, hvorfor så vanskelig for h*n å si det eventuelt rett ut at det var en natt med sex og that's it? Kanskje redd for å såre meg, men skal takle det veldig fint. Jeg er uansett ikke ute etter noe forhold nå, men om kjemien stemmer, kan det jo kanskje vokse seg til noe på sikt.

Nå høres jeg sikkert forelsket ut, men det er jeg definitivt ikke. Jeg ble betatt (blir lett betatt) og jeg ble nysgjerrig på om det er noe mer enn bare seksuell attraksjon (en ganske heftig natt). 

Denne uka MÅ jeg få avklart dette, er litt småfrustrert om dagen!

 

Anonymkode: 324e0...811

En ting jeg har lært menn har vondt for å avvise direkte til deg. De vil fortsette med laber kommunikasjon til du gir opp. Så dette tror jeg er lost case. Eneste du kan gjøre er å ikke skrive noe mer til han. Trekk deg tilbake og se om han tar kontakt igjen. Og se hva slags kontakt det er.  Kjenner jeg han rett vil han ta kontakt når han er kåt igjen og være på og bla bla bla...og du som allerede har fått feelings for ham vil gå på åtet igjen. Det der vil hele tiden gi deg håp om noe mer. Så nei eneste er å trekke seg unna. Bestemme deg hva du vil selv ha ut av dette og så ikke gi noe mer sex hvis det er forhold du vil ha. Da må en kommunisere det da. I mens ut og flørt med andre. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor gidder dere brukte tid på å finne en partner? Jeg lurer oppriktig, malen er jo dette i samfunnet. At man skal leve sammen med noen, bo sammen.

Vært igjennom flere samboerskap selv, det er ikke verdt det. Å ha en mann for sex regelmessig trives jeg godt med ❤️

Å bli kjent med seg selv er viktig, å dyrke sin tid og liv....dette har større verdi enn en mann. Må få tar seg tid til å utvikle seg selv, bare jager etter normene...skal ha det andre har.

Anonymkode: 1b83e...298

Enig i dette. Mye enklere og forholde seg til.  Og man har sitt eget liv for seg selv lissom. Mindre drama og styr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (7 timer siden):

Da kan jo du spørre rett ut om det plager deg. Kan du ikke det? 

Nei, jeg er dessverre litt for feig til det. Virker så desperat og selv om jeg er småfrustrert er jeg ikke desperat. Og vil ikke skremme vekk før jeg selv vet om dette er noe jeg etter hvert vil satse på. Er for min del klar for å holde det casual nå i begynnelsen.

Jeg veit det er teit, men siden vi har hatt en ganske ensidig kommunikasjon hvor jeg har bydd mest på meg selv og alt av chat går sååå tregt, så vil jeg helst si det face to face. Kan jo ta et døgn før h*n svarer…

Men har nå foreslått noen konkrete dager for å treffes og fått delvis positivt svar, men ganske nøytralt språk. Ikke noe om at det ville være hyggelig eller at h*n så frem til det. Så får vi se om h*n gjennomfører eller om det dør ut…
 

 

Anonymkode: 324e0...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (5 timer siden):

En ting jeg har lært menn har vondt for å avvise direkte til deg. De vil fortsette med laber kommunikasjon til du gir opp. Så dette tror jeg er lost case. Eneste du kan gjøre er å ikke skrive noe mer til han. Trekk deg tilbake og se om han tar kontakt igjen. Og se hva slags kontakt det er.  Kjenner jeg han rett vil han ta kontakt når han er kåt igjen og være på og bla bla bla...og du som allerede har fått feelings for ham vil gå på åtet igjen. Det der vil hele tiden gi deg håp om noe mer. Så nei eneste er å trekke seg unna. Bestemme deg hva du vil selv ha ut av dette og så ikke gi noe mer sex hvis det er forhold du vil ha. Da må en kommunisere det da. I mens ut og flørt med andre. 

Er jo tre uker siden vi traff hverandre første gang, må jo ha blitt kåt igjen på den tiden? Casual er greit for meg, er ikke klar for noe forhold nå og vet strengt tatt ikke om jeg uansett vil ha et forhold med h*n. Men så lenge vi ikke får truffet hverandre og blitt bedre kjent, så er jo alt bare usikkert.

Anonymkode: 324e0...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er jo tre uker siden vi traff hverandre første gang, må jo ha blitt kåt igjen på den tiden? Casual er greit for meg, er ikke klar for noe forhold nå og vet strengt tatt ikke om jeg uansett vil ha et forhold med h*n. Men så lenge vi ikke får truffet hverandre og blitt bedre kjent, så er jo alt bare usikkert.

Anonymkode: 324e0...811

Kan du ikke skrive om det er en hun eller han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (7 timer siden):

Kan du ikke skrive om det er en hun eller han?

he he he trodde det var en han, så du har ett poeng. Men er det en hun så sletter ofte damer folk når de ikke er interessert inkludert meg selv, men mannfolk gjør det omtrent aldri.  Så hadde vært greit å vite om det er han eller hun ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja åssen går det folkens? Finner dere noen?

Jeg skulle likt og sett på slutten av året av alle som meldte sin interesse her i januar 2024 om hvor mange som egentlig fant seg noen i løpet av året. Er det så mye som 50% lissom eller mindre?

Men det burde bare vært for folk som skriver med nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg hater dating når jeg begynner å utvikle følelser for han. Den usikkerheten om hvorvidt han liker meg tilbake er grusom, særlig når jeg får så blandete signaler. 

Anonymkode: 83edb...6f3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (5 timer siden):

he he he trodde det var en han, så du har ett poeng. Men er det en hun så sletter ofte damer folk når de ikke er interessert inkludert meg selv, men mannfolk gjør det omtrent aldri.  Så hadde vært greit å vite om det er han eller hun ja. 

Siden det gjøres et poeng ut av at det er en h*n så tipper jeg vi snakker om en hun. Damer her på KG pleier å være tydelig på at det er en mann de snakker om. 

Om jeg har rett, er det påfallende at mange tar det for gitt at det er en mann det snakkes om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (23 minutter siden):

Siden det gjøres et poeng ut av at det er en h*n så tipper jeg vi snakker om en hun. Damer her på KG pleier å være tydelig på at det er en mann de snakker om. 

Om jeg har rett, er det påfallende at mange tar det for gitt at det er en mann det snakkes om.

Fordi d heter kvinneguiden😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...