AnonymBruker Skrevet 28. august #1461 Del Skrevet 28. august Heier på alle her inne som er på leting! Selv har jeg akkurat avsluttet et 4 mnd langt datingforhold der han ikke var klar for et forhold, men meg var det ikke noe feil med. Klarer nok ikke 100% å tro på den, og føler nok det heller handlet om å investere for lite inn i relasjonen til at den kunne vokse. Jeg vet jeg fortjener bedre enn det jeg fikk, men det er naturlig nok sårt all den tid man har hatt forhåpninger. Så er det litt skjebnens ironi at jeg den siste uken har blitt kontaktet av tre tidligere fyrer som jeg ikke har hatt kontakt med mens jeg datet han. Hva er oddsen for det? Det er nesten så det virker som universet så dette komme. Anonymkode: 11685...40b 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #1462 Del Skrevet 28. august 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvis han er interessert så ville han jo skrevet til deg. Anonymkode: 852a6...888 Mulig jeg som overtenker det hele. Vi har jo sendt noen meldinger frem og tilbake, men da om mer nøytrale greier. Da jeg dristet meg til å skrive at jeg tenkte mye på h*n, så får jeg ikke den samme reaksjonen tilbake og siste melding som er sendt er fra meg (bare noe hverdagslig pjatt). Men jeg skal ta mot til meg og sende en melding som i klartekst sier at jeg vil treffe h*n igjen og at jeg vil vite om h*n også vil treffe meg. Det verste som kan skje er jo at jeg blir avvist og at dette bare var et ONS fra h*n sin side. Men det er jo samme resultat som om samtalen bare dør ut. Føler meg som en fjortiss i tankegangen her 😅 Anonymkode: 324e0...811 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 28. august #1463 Del Skrevet 28. august Blått skrev (14 timer siden): Jeg snakket med han i går og han var lei seg over noe.. i en bisetning så kom «og kona».. og det var bare nei, nei, nei for meg. Jeg har blokkert han nå og føler meg helt knust 😭 Vi har hatt en følelsesmessig affære. Jeg satt så mye pris på dette.. de små samtalene, latteren, alt tullet vårt.. Trist å høre. Jeg tenkte tanken når du skrev han hadde barn, men man håper jo at folk ikke oppfører seg sånn om de er i forhold. Godt du bare blokkerte.❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 28. august #1464 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Mulig jeg som overtenker det hele. Vi har jo sendt noen meldinger frem og tilbake, men da om mer nøytrale greier. Da jeg dristet meg til å skrive at jeg tenkte mye på h*n, så får jeg ikke den samme reaksjonen tilbake og siste melding som er sendt er fra meg (bare noe hverdagslig pjatt). Men jeg skal ta mot til meg og sende en melding som i klartekst sier at jeg vil treffe h*n igjen og at jeg vil vite om h*n også vil treffe meg. Det verste som kan skje er jo at jeg blir avvist og at dette bare var et ONS fra h*n sin side. Men det er jo samme resultat som om samtalen bare dør ut. Føler meg som en fjortiss i tankegangen her 😅 Anonymkode: 324e0...811 Like greit å bare spørre rett ut ja, så slipper du å lure. Men jeg tenker nok at han hadde hengt seg på flørtingen din om han faktisk var interessert i noe mer, så det er nok lurt å ikke ha for høye forventninger tror jeg. Men kjenner igjen både tankene og følelsen av å være fjortis igjen altså😅 Akkurat nå er jeg skikkelig bekymret fordi det virker som den sosiale greien der jeg evt møter han jeg muligensen begynner å få en flørt med (jada, usikkerhet i fleng her 😅) ser ut til å ikke bli noe av denne uka.😬 Pokker altså! Så er spørsmålet da om jeg klarer å bare vente og se om det blir noe neste uke, eller om jeg skal ta noe initiativ her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #1465 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mulig jeg som overtenker det hele. Vi har jo sendt noen meldinger frem og tilbake, men da om mer nøytrale greier. Da jeg dristet meg til å skrive at jeg tenkte mye på h*n, så får jeg ikke den samme reaksjonen tilbake og siste melding som er sendt er fra meg (bare noe hverdagslig pjatt). Men jeg skal ta mot til meg og sende en melding som i klartekst sier at jeg vil treffe h*n igjen og at jeg vil vite om h*n også vil treffe meg. Det verste som kan skje er jo at jeg blir avvist og at dette bare var et ONS fra h*n sin side. Men det er jo samme resultat som om samtalen bare dør ut. Føler meg som en fjortiss i tankegangen her 😅 Anonymkode: 324e0...811 Jeg synes man skal snakke sammen og si rett ut hva det handlet om i stedet for at man bare lar være å svare. Bedre med et nei enn manglende svar 😊🤗 Anonymkode: 852a6...888 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #1466 Del Skrevet 28. august 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes man skal snakke sammen og si rett ut hva det handlet om i stedet for at man bare lar være å svare. Bedre med et nei enn manglende svar 😊🤗 Anonymkode: 852a6...888 Kunne tenke meg å ringe h*n, men fjortissen i meg er redd for at det blir for pushy. Bruker laaaang tid på å svare på Messenger. Nå har jeg i alle fall sendt en melding med litt pjatt som ble besvart på en fin måte, for deretter å sende en ny med hvor jeg sier klart i fra at jeg har lyst til å treffes igjen. Par timer siden den ble sendt, står som lest, men ikke noe svar. Anonymkode: 324e0...811 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. august #1467 Del Skrevet 28. august Blir litt fortvilet her. Av grunner som jeg nevner over, er jeg på ganske mange apper. Jeg er innom Tinder ca en gang i uken og da er det en liten "haug" med menn som har sveipet til høyre på meg. Er det noen som jeg finner interessante av dem, så sveiper jeg også til høyre, og det er minst en mann annenhver uke. Likevel stopper det der. Er det altså så mange som sveiper til høyre på absolutt alle damer? Og når det kommer til stykket, så gidder ingen å snakke likevel? Får vel en samtale i året på det viset og så langt 2 dater på 9 år. Og så leser jeg om flere over som snakker med flere samtidig og vurderer hvem dere skal date. Dere har et luksusproblem!! Jeg er tydelig på hva jeg vil ha i teksten min, så kanskje jeg skremmer noen, det er helt greit. Men igjen, alle som høyresveipet på meg, kan jo ikke gjøre det fordi de sveiper på alle, NOEN må jo gjøre det fordi jeg var interessant på et vis. I tillegg ligger bare matchen der, veldig få blokkerer uten at vi har snakket sammen. Jeg har tatt kontakt med noen, men det hjelper ikke på prosenten, jeg vil jo at mannen skal være MANN og ta initiativet!! (Helt forskjellig fra hvem som betaler på date og husk at jeg også har tatt kontakt) Kan noen forklare dette? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #1468 Del Skrevet 28. august sofie777 skrev (3 minutter siden): Blir litt fortvilet her. Av grunner som jeg nevner over, er jeg på ganske mange apper. Jeg er innom Tinder ca en gang i uken og da er det en liten "haug" med menn som har sveipet til høyre på meg. Er det noen som jeg finner interessante av dem, så sveiper jeg også til høyre, og det er minst en mann annenhver uke. Likevel stopper det der. Er det altså så mange som sveiper til høyre på absolutt alle damer? Og når det kommer til stykket, så gidder ingen å snakke likevel? Får vel en samtale i året på det viset og så langt 2 dater på 9 år. Og så leser jeg om flere over som snakker med flere samtidig og vurderer hvem dere skal date. Dere har et luksusproblem!! Jeg er tydelig på hva jeg vil ha i teksten min, så kanskje jeg skremmer noen, det er helt greit. Men igjen, alle som høyresveipet på meg, kan jo ikke gjøre det fordi de sveiper på alle, NOEN må jo gjøre det fordi jeg var interessant på et vis. I tillegg ligger bare matchen der, veldig få blokkerer uten at vi har snakket sammen. Jeg har tatt kontakt med noen, men det hjelper ikke på prosenten, jeg vil jo at mannen skal være MANN og ta initiativet!! (Helt forskjellig fra hvem som betaler på date og husk at jeg også har tatt kontakt) Kan noen forklare dette? De sveiper som du sier først, så sorterer de etterpå. Før du har rukket å sett matchen(siden du er der en gang i uken) kan han som hadde interesse for deg rukket å matche med noen andre han tar kontakt eller blir kontaktet av. Alle andre har jo også flere de syns er interessante. Å om du har en smal gruppe med muligheter, så blir den jo bare enda smalere av alle de sjangsespillene. Anonymkode: b0ba6...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. august #1469 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De sveiper som du sier først, så sorterer de etterpå. Før du har rukket å sett matchen(siden du er der en gang i uken) kan han som hadde interesse for deg rukket å matche med noen andre han tar kontakt eller blir kontaktet av. Alle andre har jo også flere de syns er interessante. Å om du har en smal gruppe med muligheter, så blir den jo bare enda smalere av alle de sjangsespillene. Anonymkode: b0ba6...861 Ville jo fått lyd på mobilen om jeg hadde fått melding og da ville den jo kommet ca samme dag om det du sier er rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #1470 Del Skrevet 28. august sofie777 skrev (29 minutter siden): Ville jo fått lyd på mobilen om jeg hadde fått melding og da ville den jo kommet ca samme dag om det du sier er rett. Åja, beklager. Da vet jeg ikke. Er det noen som kan se på profilen din? Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #1471 Del Skrevet 29. august sofie777 skrev (9 timer siden): Blir litt fortvilet her. Av grunner som jeg nevner over, er jeg på ganske mange apper. Jeg er innom Tinder ca en gang i uken og da er det en liten "haug" med menn som har sveipet til høyre på meg. Er det noen som jeg finner interessante av dem, så sveiper jeg også til høyre, og det er minst en mann annenhver uke. Likevel stopper det der. Er det altså så mange som sveiper til høyre på absolutt alle damer? Og når det kommer til stykket, så gidder ingen å snakke likevel? Får vel en samtale i året på det viset og så langt 2 dater på 9 år. Og så leser jeg om flere over som snakker med flere samtidig og vurderer hvem dere skal date. Dere har et luksusproblem!! Jeg er tydelig på hva jeg vil ha i teksten min, så kanskje jeg skremmer noen, det er helt greit. Men igjen, alle som høyresveipet på meg, kan jo ikke gjøre det fordi de sveiper på alle, NOEN må jo gjøre det fordi jeg var interessant på et vis. I tillegg ligger bare matchen der, veldig få blokkerer uten at vi har snakket sammen. Jeg har tatt kontakt med noen, men det hjelper ikke på prosenten, jeg vil jo at mannen skal være MANN og ta initiativet!! (Helt forskjellig fra hvem som betaler på date og husk at jeg også har tatt kontakt) Kan noen forklare dette? Spent på om du får noe godt svar her altså, for jeg har opplevd akkurat det samme når jeg er på Tinder. Det er nok dessverre mange som sveiper mange til høyre og bare samler opp matcher før de finner den mest interessante og begynner der. Og det er vel også et tegn på at man selv sveiper på menn som er relativt populære vil jeg tro. Det er nok også mange som ikke egentlig leter etter partner men heller leter etter bekreftelse også av mannfolk (vet det er ganske vanlig blandt kvinner), samt at en del bruker det som rent tidsfordriv. Det er gjort en del undersøkelser på hvordan menn og kvinner bruker Tinder som sier litt om dette. Anonymkode: f3ed1...9e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 29. august #1472 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spent på om du får noe godt svar her altså, for jeg har opplevd akkurat det samme når jeg er på Tinder. Det er nok dessverre mange som sveiper mange til høyre og bare samler opp matcher før de finner den mest interessante og begynner der. Og det er vel også et tegn på at man selv sveiper på menn som er relativt populære vil jeg tro. Det er nok også mange som ikke egentlig leter etter partner men heller leter etter bekreftelse også av mannfolk (vet det er ganske vanlig blandt kvinner), samt at en del bruker det som rent tidsfordriv. Det er gjort en del undersøkelser på hvordan menn og kvinner bruker Tinder som sier litt om dette. Anonymkode: f3ed1...9e5 Det var ikke intensjonen at den skulle være anonym...🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 29. august #1473 Del Skrevet 29. august 11 hours ago, sofie777 said: Blir litt fortvilet her. Av grunner som jeg nevner over, er jeg på ganske mange apper. Jeg er innom Tinder ca en gang i uken og da er det en liten "haug" med menn som har sveipet til høyre på meg. Er det noen som jeg finner interessante av dem, så sveiper jeg også til høyre, og det er minst en mann annenhver uke. Likevel stopper det der. Er det altså så mange som sveiper til høyre på absolutt alle damer? Og når det kommer til stykket, så gidder ingen å snakke likevel? Får vel en samtale i året på det viset og så langt 2 dater på 9 år. Og så leser jeg om flere over som snakker med flere samtidig og vurderer hvem dere skal date. Dere har et luksusproblem!! Jeg er tydelig på hva jeg vil ha i teksten min, så kanskje jeg skremmer noen, det er helt greit. Men igjen, alle som høyresveipet på meg, kan jo ikke gjøre det fordi de sveiper på alle, NOEN må jo gjøre det fordi jeg var interessant på et vis. I tillegg ligger bare matchen der, veldig få blokkerer uten at vi har snakket sammen. Jeg har tatt kontakt med noen, men det hjelper ikke på prosenten, jeg vil jo at mannen skal være MANN og ta initiativet!! (Helt forskjellig fra hvem som betaler på date og husk at jeg også har tatt kontakt) Kan noen forklare dette? Mann i 40 årene her som har måtte roe litt på sveiping fordi matchene har hopet seg litt opp. Jeg sveiper på ca 10%. Men det er et problem for oss menn, at for mange av oss sveiper til høyre på for mange, og det sluttet jeg ganske fort meg. Har ikke abonnement på tinder. Mitt problem er vel strengt tatt og finne tid til å møtes, nå har det vært ferietid, og det er alltid litt kaos å komme igang etter sommeren på jobb/skole, med mye som skjer på både jobb og skole. Jeg er på tilbudsiden på forslag til tidspunkt, men det stopper litt opp hos den andre part, og det kan virke som de forventer at jeg skal styre hele prosessen. Jeg trenger en dame med litt tak i, og da forventer jeg også at det blir litt dialog om det å møtes, og at man får motforslag på tidspunkt og en god dialog. Damer har vel ingen problem med å få matcher, så det kan vel være at det har blitt en litt for stor kultur for å samle på matcher og kanskje bare sette pris på å få den oppmerksomheten som en match er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. august #1474 Del Skrevet 29. august Fjellmannover190 skrev (1 time siden): Mann i 40 årene her som har måtte roe litt på sveiping fordi matchene har hopet seg litt opp. Jeg sveiper på ca 10%. Men det er et problem for oss menn, at for mange av oss sveiper til høyre på for mange, og det sluttet jeg ganske fort meg. Har ikke abonnement på tinder. Mitt problem er vel strengt tatt og finne tid til å møtes, nå har det vært ferietid, og det er alltid litt kaos å komme igang etter sommeren på jobb/skole, med mye som skjer på både jobb og skole. Jeg er på tilbudsiden på forslag til tidspunkt, men det stopper litt opp hos den andre part, og det kan virke som de forventer at jeg skal styre hele prosessen. Jeg trenger en dame med litt tak i, og da forventer jeg også at det blir litt dialog om det å møtes, og at man får motforslag på tidspunkt og en god dialog. Damer har vel ingen problem med å få matcher, så det kan vel være at det har blitt en litt for stor kultur for å samle på matcher og kanskje bare sette pris på å få den oppmerksomheten som en match er? Problemet er at vi ikke kommer så langt som til snakking en gang. Dette er ikke et sommerfenomen heller, jeg har vært på Tinder i 5-10 år, så det har vært et problem hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 29. august #1475 Del Skrevet 29. august 44 minutter siden, sofie777 said: Problemet er at vi ikke kommer så langt som til snakking en gang. Dette er ikke et sommerfenomen heller, jeg har vært på Tinder i 5-10 år, så det har vært et problem hele tiden. Høres litt rart ut. Vil anbefale deg å prøve litt ulike måter å føre dialog for å se om der er noe du kan endre. Test gjerne med en PM med meg, så kan du få veldig direkte tilbakemeldinger😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #1476 Del Skrevet 29. august sofie777 skrev (17 timer siden): Ville jo fått lyd på mobilen om jeg hadde fått melding og da ville den jo kommet ca samme dag om det du sier er rett. Tenkte også på at, hva om han som passer for deg bare rett og slett ikke befinner seg på tinder? Anonymkode: b0ba6...861 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. august #1477 Del Skrevet 29. august (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tenkte også på at, hva om han som passer for deg bare rett og slett ikke befinner seg på tinder? Anonymkode: b0ba6...861 Det er selvfølgelig mulig, derfor er jeg andre steder også (som nevnt over). Brukte bare Tinder som eksempel. Det er like lite kontakt eller ingen kontakt andre steder Endret 29. august av sofie777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 29. august #1478 Del Skrevet 29. august sofie777 skrev (20 timer siden): Blir litt fortvilet her. Av grunner som jeg nevner over, er jeg på ganske mange apper. Jeg er innom Tinder ca en gang i uken og da er det en liten "haug" med menn som har sveipet til høyre på meg. Er det noen som jeg finner interessante av dem, så sveiper jeg også til høyre, og det er minst en mann annenhver uke. Likevel stopper det der. Er det altså så mange som sveiper til høyre på absolutt alle damer? Og når det kommer til stykket, så gidder ingen å snakke likevel? Får vel en samtale i året på det viset og så langt 2 dater på 9 år. Og så leser jeg om flere over som snakker med flere samtidig og vurderer hvem dere skal date. Dere har et luksusproblem!! Jeg er tydelig på hva jeg vil ha i teksten min, så kanskje jeg skremmer noen, det er helt greit. Men igjen, alle som høyresveipet på meg, kan jo ikke gjøre det fordi de sveiper på alle, NOEN må jo gjøre det fordi jeg var interessant på et vis. I tillegg ligger bare matchen der, veldig få blokkerer uten at vi har snakket sammen. Jeg har tatt kontakt med noen, men det hjelper ikke på prosenten, jeg vil jo at mannen skal være MANN og ta initiativet!! (Helt forskjellig fra hvem som betaler på date og husk at jeg også har tatt kontakt) Kan noen forklare dette? Synes det er trist lesning. Du er sikkert ei flott og oppegående dame, men to dates på ni år? Det var da voldsomt. Jeg har fått til en to-tre på ett år. Må være tilfeldig eller hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. august #1479 Del Skrevet 29. august DeLorean skrev (10 minutter siden): Synes det er trist lesning. Du er sikkert ei flott og oppegående dame, men to dates på ni år? Det var da voldsomt. Jeg har fått til en to-tre på ett år. Må være tilfeldig eller hva tror du? Det er akkurat det jeg synes er merkelig. Hadde jeg i det minste fått noen samtaler som førte til en passende mengde dater i løpet av et år, hadde jeg vært litt mer fornøyd, selv om det ikke førte til noe mer. Jeg har til og med et relativt stort "nedslagsfelt", så selv om jeg bor et par timer utenfor Oslo, kan jeg reise dit relativt raskt med tog, eller han med bil. Så det er ikke problemet. Men detaljer om sånne ting kommer jeg aldri til siden ingen snakker med meg. Jeg lever et godt liv, altså, men det hadde vært kjekt å være to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #1480 Del Skrevet 29. august sofie777 skrev (1 minutt siden): Det er akkurat det jeg synes er merkelig. Hadde jeg i det minste fått noen samtaler som førte til en passende mengde dater i løpet av et år, hadde jeg vært litt mer fornøyd, selv om det ikke førte til noe mer. Jeg har til og med et relativt stort "nedslagsfelt", så selv om jeg bor et par timer utenfor Oslo, kan jeg reise dit relativt raskt med tog, eller han med bil. Så det er ikke problemet. Men detaljer om sånne ting kommer jeg aldri til siden ingen snakker med meg. Jeg lever et godt liv, altså, men det hadde vært kjekt å være to Vet av ei skikkelig fin ei, sprudlende og søt men sjenert, som ikke får matcher på tinder i Oslo og ikke dater. Hun ser ut som er som aldri skulle slitt med menn, så jeg tror det kan være veldig tilfeldig. Anonymkode: b0ba6...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå