Sparkling_Pink Skrevet 13. august #1401 Del Skrevet 13. august Skulle møte en ny en i dag. Det kokte bort. Jeg var så ulykkelig over det at jeg gråt en time. Så må jeg trolig av forskjellige årsaker avlyse avtalen jeg har i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 13. august #1402 Del Skrevet 13. august Da har «Vegard» og jeg, som jeg møtte her i mars og skrev om i denne tråden, flyttet sammen 😂 Hei hvor det går. 2 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #1403 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det lenge siden du traff morgenkaffe mannen? Lykke til med han andre 😊 Anonymkode: e9182...059 Noen uker siden vi møttes sist nå ja, merkelig opplegg selv om jeg var forberedt på at han plutselig skulle zone ut igjen… tror han er «love of my life» sånn egentlig men alt for mye issues som han ikke rår over. Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #1404 Del Skrevet 14. august Blått skrev (16 timer siden): Jeg prøvde to uker i mai. 😩 men ja, nei, har ikke helt energi til der kaoset på appene så tar det litt med ro. Støtter den. Var innom appene såvidt på starten av sommeren, men la de fort bort igjen. Tror ikke det er riktig måte å møte noen på for meg i alle fall, selv om det helt sikkert er mulig å være heldig der også. Jeg nyter nye venner og masse sosialt som skjer, men null dating😉 Har dog møtt på en som jeg var på en første date/gåtur med for 2-3 år siden i disse sosiale settingene. Og er faktisk litt nysgjerrig på han. Fin type, jeg bare husker ikke hvorfor det bare ble den ene turen😅 Tror det bare døde ut. Han virker interessert i å ha kontakt nå han også, om enn mulig bare vennskaplig. Han har tatt initiativ til det i alle fall. Hyggelig er det nå i alle fall. Hvem vet hva som kan skje når vi blir bedre kjent?😉 Anonymkode: f3ed1...9e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14. august #1405 Del Skrevet 14. august 1 hour ago, AnonymBruker said: Støtter den. Var innom appene såvidt på starten av sommeren, men la de fort bort igjen. Tror ikke det er riktig måte å møte noen på for meg i alle fall, selv om det helt sikkert er mulig å være heldig der også. Jeg nyter nye venner og masse sosialt som skjer, men null dating😉 Har dog møtt på en som jeg var på en første date/gåtur med for 2-3 år siden i disse sosiale settingene. Og er faktisk litt nysgjerrig på han. Fin type, jeg bare husker ikke hvorfor det bare ble den ene turen😅 Tror det bare døde ut. Han virker interessert i å ha kontakt nå han også, om enn mulig bare vennskaplig. Han har tatt initiativ til det i alle fall. Hyggelig er det nå i alle fall. Hvem vet hva som kan skje når vi blir bedre kjent?😉 Anonymkode: f3ed1...9e5 Ja, det er litt det jeg føler og, så jeg har litt full fokus på meg selv om dagen (blant annet så sliter jeg en del med bivirkningene etter jeg brakk håndleddet i januar) og koser meg med livet. Jeg trenger tid til at ting kan utvikle seg, sakte og rolig, at ting ikke må skje med en gang, så fort. Det er noe med den følelsen at du gleder deg til å se dem igjen, at du setter pris på meldingene som kommer inn, at du undrer på hva de driver med mens du venter på den ene meldingen skal komme og du gleder deg til å høre fra dem igjen! En del menn fra Tinder virker jo helt panisk dersom man ikke snakker sammen hver dag og en del menn virker jo helt panisk dersom det ikke blir sex på første date 😅 og jeg blir litt sånn ja, men jeg kjenner deg ikke, vet ingenting om deg, vet ikke en gang om jeg liker å være rundt deg. Veldig spennende å høre om tur-mannen! Du får oppdatere oss hvordan det går 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 14. august #1406 Del Skrevet 14. august Nuttery skrev (12 timer siden): Da har «Vegard» og jeg, som jeg møtte her i mars og skrev om i denne tråden, flyttet sammen 😂 Hei hvor det går. Gratulerer! 🥰🥳 Hehe, hei hvor det går! 🌼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 14. august #1407 Del Skrevet 14. august Blått skrev (4 timer siden): Veldig spennende å høre om tur-mannen! Du får oppdatere oss hvordan det går 😄 Slik datinglivet mitt har vært de siste årene så koker det nok bort til ingenting😉 Men holder dere selvfølgelig oppdatert på alt som (ikke) skjer på veien her😂🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 14. august #1408 Del Skrevet 14. august Her er det ikke noe å oppdatere. Skal oppdatere dere når det er noe. Da er dere oppdatert! 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14. august #1409 Del Skrevet 14. august 17 hours ago, Nuttery said: Da har «Vegard» og jeg, som jeg møtte her i mars og skrev om i denne tråden, flyttet sammen 😂 Hei hvor det går. Åååh, den så jeg først nå! Gratulerer så masse ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. august #1410 Del Skrevet 14. august Nuttery skrev (22 timer siden): Da har «Vegard» og jeg, som jeg møtte her i mars og skrev om i denne tråden, flyttet sammen 😂 Hei hvor det går. Gratulerer ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #1411 Del Skrevet 14. august Vet enda ikke hva som skjer eller hvor det bærer, men etter en kjedelig opplevelse på forsommeren så har ting tatt en overraskende vending. Egentlig burde jeg jo ikke være overrasket siden mine tidligere forhold som regel har oppstått der jeg ikke forventet det, men denne gangen virker det som noen usynlige krefter har overgått seg selv. Jeg er fortsatt singel, og strengt tatt bryr jeg meg ikke så mye om å definere noe hvis det bare faller seg naturlig. Det kan fort bli litt som lapper i sjette klasse, "Vil du være kjæresten min?". Men, det kan se ut til at et godt vennskap er i ferd med å utvikle seg og gå inn i et nytt kapittel ☺️ Anonymkode: 2937d...a4a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. august #1412 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vet enda ikke hva som skjer eller hvor det bærer, men etter en kjedelig opplevelse på forsommeren så har ting tatt en overraskende vending. Egentlig burde jeg jo ikke være overrasket siden mine tidligere forhold som regel har oppstått der jeg ikke forventet det, men denne gangen virker det som noen usynlige krefter har overgått seg selv. Jeg er fortsatt singel, og strengt tatt bryr jeg meg ikke så mye om å definere noe hvis det bare faller seg naturlig. Det kan fort bli litt som lapper i sjette klasse, "Vil du være kjæresten min?". Men, det kan se ut til at et godt vennskap er i ferd med å utvikle seg og gå inn i et nytt kapittel ☺️ Anonymkode: 2937d...a4a Åååå🥰 Det må jo være verdens beste start tenker jeg.❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 15. august #1413 Del Skrevet 15. august 13 hours ago, AnonymBruker said: Vet enda ikke hva som skjer eller hvor det bærer, men etter en kjedelig opplevelse på forsommeren så har ting tatt en overraskende vending. Egentlig burde jeg jo ikke være overrasket siden mine tidligere forhold som regel har oppstått der jeg ikke forventet det, men denne gangen virker det som noen usynlige krefter har overgått seg selv. Jeg er fortsatt singel, og strengt tatt bryr jeg meg ikke så mye om å definere noe hvis det bare faller seg naturlig. Det kan fort bli litt som lapper i sjette klasse, "Vil du være kjæresten min?". Men, det kan se ut til at et godt vennskap er i ferd med å utvikle seg og gå inn i et nytt kapittel ☺️ Anonymkode: 2937d...a4a Veldig enig med Engel her! Veldig spennende å høre mer om hvor dette går ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #1414 Del Skrevet 15. august Engel skrev (1 time siden): Åååå🥰 Det må jo være verdens beste start tenker jeg.❤️ I grunn et veldig godt utgangspunkt, ja. Men det innebærer jo noen utfordringer når man skal begynne å forholde seg til hverandre, kanskje ikke på en helt ny måte, men det blir jo like fullt annerledes. Og når begge er litt usikre på hvordan man skal gjøre dette, og noen tanker og bekymringer tenkes på egen hånd i stedet for å luftes.. men det er i ferd med å bedre seg og løsne. Samtidig er det igjen litt utfordrende når ferie og avstand hindrer ansikt til ansikt, og fysisk kontakt, så begge opptrer fortsatt gode gamle venner på meldinger. Men, det varer jo ikke evig 😊 Blått skrev (1 time siden): Veldig enig med Engel her! Veldig spennende å høre mer om hvor dette går ❤️ Jeg er spent selv, jeg 😅 Litt nervøs, men likevel ikke fordi jeg kjenner oss og ganske trygg på at hva enn som skjer ikke vil gjøre noe skade. Dessuten, når man har blitt såpass voksne så er det mindre press, og mer pragmatisk. Det er andre følelser og holdninger som betyr mer enn å føle seg svimeslått av å tenke på den andre 😊 Anonymkode: 2937d...a4a 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1415 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 22.09): Vet enda ikke hva som skjer eller hvor det bærer, men etter en kjedelig opplevelse på forsommeren så har ting tatt en overraskende vending. Egentlig burde jeg jo ikke være overrasket siden mine tidligere forhold som regel har oppstått der jeg ikke forventet det, men denne gangen virker det som noen usynlige krefter har overgått seg selv. Jeg er fortsatt singel, og strengt tatt bryr jeg meg ikke så mye om å definere noe hvis det bare faller seg naturlig. Det kan fort bli litt som lapper i sjette klasse, "Vil du være kjæresten min?". Men, det kan se ut til at et godt vennskap er i ferd med å utvikle seg og gå inn i et nytt kapittel ☺️ Anonymkode: 2937d...a4a Så koselig. ☺️ Hvor lenge har dere vært gode venner? Anonymkode: e9182...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 17. august #1416 Del Skrevet 17. august Jeg sitter her og sukker litt oppgitt, fordi jeg vil snakke med engelskmannen. Jeg er nok absolutt litt betatt, minimum. HELVETE 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1417 Del Skrevet 17. august Sparkling_Pink skrev (På 13.8.2024 den 20.31): Skulle møte en ny en i dag. Det kokte bort. Jeg var så ulykkelig over det at jeg gråt en time. Så må jeg trolig av forskjellige årsaker avlyse avtalen jeg har i morgen. Jeg hadde to avlyste møter i dag🙁 den ene interesserte jeg meg ikke for lenger, men den andre gledet jeg meg skikkelig til.. 💔 Anonymkode: 1c4e6...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 17. august #1418 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde to avlyste møter i dag🙁 den ene interesserte jeg meg ikke for lenger, men den andre gledet jeg meg skikkelig til.. 💔 Anonymkode: 1c4e6...076 Det blir noen sånne, ja. Også avtalen min i dag ble avlyst. Så hva gjør en flørteklar dame? Jo, jeg hev meg rundt og dro på en spontan og plutselig førstedate i dag. Kjekk fyr. Deilig avslappet menneske som er trygg på seg selv og som jeg har mange felles interesser med. Godt mulig han velger meg bort og at jeg i verpeklarhet vil ha en annen, men også veldig lovende. Håper det kommer flere muligheter til deg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silimonika Skrevet 17. august #1419 Del Skrevet 17. august Det er koselig å høre om alle dere som flørter og er på dates og kjenner kjemi og har det fint ❤️ Selv er jeg fortsatt der at det er for mye «styr» med disse appene, og ja - jeg er litt redd for nedturer og å ikke få matcher også, så det holder meg nok også litt tilbake 🫣 Nå er hverdagen tilbake med jobb, studier og barn på deltid, så mulig jeg fortsetter å drømme meg bort i romcom når barna er hos pappaen, i stedet for å « put myself out there» som det heter så fint 😊 Men jeg koser meg med å lese om alle dere som prøver, og lykkes 🥰 og det er også fint å lese om dere som prøver og ikke lykkes også - dere gjør iallefall en innsats ( i motsetning til meg). Så hold oss oppdatert, så kan vi drømme oss litt bort i deres verden 😉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1420 Del Skrevet 17. august GrønnNellik68 skrev (På 30.6.2024 den 17.51): det der har vi jo sett en stund nå tendensen. Alt har sin pris. Når alt dreier seg om sex uten forpliktelser og menn ligger med hva som helst og damer kan få veldig kjekke menn i seng som de også kunne tenkt seg som partner så er jeg enig iat det er fuck boysa som vinner dette slaget egentlig. Tror ikke det der er mulig å redde. Bra det kommer folk fra andre kulturere da som har klarer å lage masse flere barn enn det nordmenn kan. Eneste måtte være å fjerne pp pillene å markedet da. Blitt flere barn men langt flere ufrivillig gravide da selvsagt. Nei tror vi er kjørt der altså. Umulig å rette opp. Helt enig med deg. Vi er fucked, og ingen endring kommer til å skje på dette området. Tenker det er like greit.. sivilisasjoner går under og nye oppstår har historien lært oss. Kanskje tiden for «Nordmenn» er over? Der er ikke bare bare å gjøre en uattraktiv mann attraktiv for kvinnen. Og det er ikke bare bare å få noen til å fire på kravene. Mannen vil ha henne, men kvinnen vil ikke ha han. Sorry Mac, men dagens damer er for gode for oss menn. En alternativ løsning som ikke ble nevnt av forskeren. 5% av mennene er attraktive for «alle» damene. Hva med å hanke inn alle sammen, la de gjøre det de liker å gjøre best, og befrukte alle single damer i dette landet? På den måten ville vi vel også fått videreført disse genene som kvinner vil ha? Vinn vinn, så kan vi andre ta oss en lengre ferie Anonymkode: 3f3f4...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå