Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ble bare så lei meg av den VG artikkelen.. føler alt er min feil, og at jeg som er singel og uten barn ikke bidrar med noe verdi til samfunnet eller verden. Har virkelig prøvd å finne noen, men synes det har vært vanskelig etter et veldig tøft brudd.

Nå har jeg møtt en som virkelig er forelska i meg, og som jeg tror elsker meg. Men.. han har 2 barn, og jeg klarer bare ikke å se det for meg. Og blir så lei meg av det. At det ikke skulle klaffe den gangen her heller 😢

Anonymkode: 4377b...afb

Kan jeg spørre hvor gamle de er? Gjør det som føles riktig for deg. 

Irriterer meg om det med babymaskin også. Har sett det på TikTok også, og en kvinner bare ler av det og sier at det frister mer med selvutslettelse enn med menn i dagens samfunn. 

Anonymkode: 41db3...562

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.vg.no/nyheter/i/o36p0a/velger-heller-selvutslettelse-enn-aa-begrense-kvinners-datingmakt
 

angående dette med heller å være singel enn med feil person. 

Anonymkode: 41db3...562

Føler han sier, kvinner er alene om å bry seg om å være knyttet til dem de velger, så DE må velge noen de ikke liker for å redde dette. Menn bryr seg ikke, så bare ta en av de som ikke har draget på sex og føler han må bli med deg for lage barn.

Nå ble jeg veldig romantisk inspirert 🤭💖

Anonymkode: b0ba6...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Føler han sier, kvinner er alene om å bry seg om å være knyttet til dem de velger, så DE må velge noen de ikke liker for å redde dette. Menn bryr seg ikke, så bare ta en av de som ikke har draget på sex og føler han må bli med deg for lage barn.

Nå ble jeg veldig romantisk inspirert 🤭💖

Anonymkode: b0ba6...861

Eggstokkene mine kommer til å evakuere om de ikke slutter å male menn som de verste du kan dele livet med.

Anonymkode: b0ba6...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapper ujevnt med en fyr. Ikke vært noe spesielt mellom oss, men det er «noe» som nevnt før. Vi har ikke møttes under riktige omstendigheter, så får se om det lar seg gjøre. Ingen er spesielt på, men jeg oppfatter likevel det er en form for spenning der. Svarer hvis jeg spør på snap, blitt invitert en gang av han som dessverre ikke passet. Sendte snap her for litt siden og fikk noen snaps tilbake med svar på det jeg spurte om, men som hadde høy kameravinkel; så man så myyyye av et nakent lår. Tilfelle at det snappes sånn eller ikke, tro…

Snakker ikke her noe forhold/dating eller noe, så er ikke det, men jeg oppfatter som sagt at det er en form for nysgjerrighet på hverandre….

Jeg tviler på det var tilfeldig vinkel… Eller legger jeg for mye i det? 
 

Anonymkode: abb43...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt når jeg hadde bestemt meg for å komme i gang med ex/FF igjen fikk jeg en lang mld fra en jeg data/var sammen med en periode tidligere men som avsluttet på en kanskje litt dårlig måte «det er ikke deg det er meg, jeg har ikke noe å tilby deg blablabla. Har nok med meg selv»

Han gav meg min første kjærlighetssorg (jeg er 46 år skal sies) å jeg satt igjen med masse spørsmål, jeg grein å kasta opp i flere uker. Det var så vondt. 
Så plutselig livstegn. Han ville forklare seg. 
Så i kveld har vi møttes igjen å jeg må bare si at selv om det var så vondt den gangen, han er mannen i mitt liv. Tross issues å alt han bærer på. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

I natt når jeg hadde bestemt meg for å komme i gang med ex/FF igjen fikk jeg en lang mld fra en jeg data/var sammen med en periode tidligere men som avsluttet på en kanskje litt dårlig måte «det er ikke deg det er meg, jeg har ikke noe å tilby deg blablabla. Har nok med meg selv»

Han gav meg min første kjærlighetssorg (jeg er 46 år skal sies) å jeg satt igjen med masse spørsmål, jeg grein å kasta opp i flere uker. Det var så vondt. 
Så plutselig livstegn. Han ville forklare seg. 
Så i kveld har vi møttes igjen å jeg må bare si at selv om det var så vondt den gangen, han er mannen i mitt liv. Tross issues å alt han bærer på. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

Var det en god forklaring? 

Anonymkode: b0ba6...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var det en god forklaring? 

Anonymkode: b0ba6...861

Om han hadde en god forklaring ? 

Anonymkode: 6ced5...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om han hadde en god forklaring ? 

Anonymkode: 6ced5...3d1

I såfall tja nei. Han sier en ting å viser noe helt annet. Så jeg vet ikke… jeg har ganske vondt nå iallefall. Å han jobber i hele dag og kveld så får ikke snakket noe med han heller. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å få snap med utydelige tegn.. Merkelig sak!

Anonymkode: abb43...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Fortsetter å få snap med utydelige tegn.. Merkelig sak!

Anonymkode: abb43...c18

Er dette en person du liker sånn ?

Anonymkode: 6ced5...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man egentlig når man får beskjed om at man må finne seg en med bedre forutsetninger forde jeg fortjener en bedre mann å et bedre liv enn han kan gi meg. Hjertet mitt gråter. Å det er ikke at han ikke vil ha meg heller, men han mener altså at han ikke har noe å tilby meg sånn at jeg bare må gå videre. Det er så mye følelser å kaos nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør man egentlig når man får beskjed om at man må finne seg en med bedre forutsetninger forde jeg fortjener en bedre mann å et bedre liv enn han kan gi meg. Hjertet mitt gråter. Å det er ikke at han ikke vil ha meg heller, men han mener altså at han ikke har noe å tilby meg sånn at jeg bare må gå videre. Det er så mye følelser å kaos nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

Nå mulig jeg bommer men ut fra alt jeg har lest her inne på kg så er det enn mann's måte og fortelle at de ikke er interessert uten å måtte såre deg. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (22 minutter siden):

Nå mulig jeg bommer men ut fra alt jeg har lest her inne på kg så er det enn mann's måte og fortelle at de ikke er interessert uten å måtte såre deg. 

Normalt ville jeg også sagt det. Men han er intressert. Long story er det, skulle ønske han ikke kontaktet meg å ville prate. Å virkelig vi skulle bare prate. Jeg var så innstillt på å nesten være «kald å ufølsom» for å få det ut av verden. Det gikk ikke akkurat som planlagt…

Anonymkode: 6ced5...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Normalt ville jeg også sagt det. Men han er intressert. Long story er det, skulle ønske han ikke kontaktet meg å ville prate. Å virkelig vi skulle bare prate. Jeg var så innstillt på å nesten være «kald å ufølsom» for å få det ut av verden. Det gikk ikke akkurat som planlagt…

Anonymkode: 6ced5...3d1

Litt usammenhengende det du skriver her. 

Men... Ja, både menn og kvinner bruker den "det er ikke deg, deg er meg" / "du fortjener noe bedre" unnskyldningen når du slår opp. 

Men det kan også være et utslag av tilknytningsangst og at dårlig selvtillit og angst har tatt litt knekken på ham. I så fall er det verd å gå litt dypere inn i det og snakke om det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er dette en person du liker sånn ?

Anonymkode: 6ced5...3d1

Absolutt! 🤭

Anonymkode: abb43...c18

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva gjør man egentlig når man får beskjed om at man må finne seg en med bedre forutsetninger forde jeg fortjener en bedre mann å et bedre liv enn han kan gi meg. Hjertet mitt gråter. Å det er ikke at han ikke vil ha meg heller, men han mener altså at han ikke har noe å tilby meg sånn at jeg bare må gå videre. Det er så mye følelser å kaos nå at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

Min mann gjorde det. Sa han var vanskelig og jeg burde finne meg noen andre. Jeg valgte å overse det 🤭
Vi hadde 12 gode år sammen, og 3 rævva år, totalt 15 år sammen. 

Anonymkode: abb43...c18

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BobTheNoob skrev (2 timer siden):

Litt usammenhengende det du skriver her. 

Men... Ja, både menn og kvinner bruker den "det er ikke deg, deg er meg" / "du fortjener noe bedre" unnskyldningen når du slår opp. 

Men det kan også være et utslag av tilknytningsangst og at dårlig selvtillit og angst har tatt litt knekken på ham. I så fall er det verd å gå litt dypere inn i det og snakke om det. 

Det er nok helst det siste der. Prøver å snakke om det. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min mann gjorde det. Sa han var vanskelig og jeg burde finne meg noen andre. Jeg valgte å overse det 🤭
Vi hadde 12 gode år sammen, og 3 rævva år, totalt 15 år sammen. 

Anonymkode: abb43...c18

Herlig. Kanskje det er håp. Det er vondt å være glad i en som sliter sånn som han gjør akkuat nå. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er lenge siden jeg har oppdatert her i tråden. Det dukket opp en for to måneders siden. Han spurte om date, fikk det og lot meg vite for noen uker siden at han aldri blir romantisk interessert i meg. Det gjør jævlig vondt for meg.

Jeg vurderer å la være å nærme meg en eneste mann i lang tid, men jeg er nå slik at den neste mannen jeg ser er den mest nydelige jeg har sett. Jeg har sendt ei melding til en flørt tidligere i år, ikke fått svar, flørter på nett med en søt en en kvart jordklode unna, venter på at en potensiell elsker skal toffe forbi, har et skakt prosjekt på gang av nysgjerrighet og har det lokalt tungt.

Jeg tror ikke noe kjærlighet rekker å oppstå i år. Det virkelige livet et tomt for gode kandidater og nettprofilen min er fraværende. Jeg setter inn målrettetheta andre steder og nekter å flørte med så og si alle siden jeg føler meg så utilpass.

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling_Pink skrev (3 timer siden):

Det er lenge siden jeg har oppdatert her i tråden. Det dukket opp en for to måneders siden. Han spurte om date, fikk det og lot meg vite for noen uker siden at han aldri blir romantisk interessert i meg. Det gjør jævlig vondt for meg.

Jeg vurderer å la være å nærme meg en eneste mann i lang tid, men jeg er nå slik at den neste mannen jeg ser er den mest nydelige jeg har sett. Jeg har sendt ei melding til en flørt tidligere i år, ikke fått svar, flørter på nett med en søt en en kvart jordklode unna, venter på at en potensiell elsker skal toffe forbi, har et skakt prosjekt på gang av nysgjerrighet og har det lokalt tungt.

Jeg tror ikke noe kjærlighet rekker å oppstå i år. Det virkelige livet et tomt for gode kandidater og nettprofilen min er fraværende. Jeg setter inn målrettetheta andre steder og nekter å flørte med så og si alle siden jeg føler meg så utilpass.

Du er veldig ressurssterk. Jeg går å håper jeg skal rekke å møte noen, snakker ikke med en eneste person og har absolutt ingen plattform eller møtested hvor jeg kan treffe noen. Allikevel er det et, jeg går forbi mange mennesker, kanskje en dag noe utav det ordinære skjer. 

Har tro på at du vil møte noen, når livet ditt er sånn i bevegelse på grunn av din innsats. Du har ikke sett alle kandidatene som finns, du er jo til å med på internasjonalt farvann. 

Anonymkode: b0ba6...861

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...