Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

GrønnNellik68 skrev (11 timer siden):

Tror jeg ingenting på. Hun sa hun ikke hadde hatt sex på 2,5 år så egentlig etter det du skriver så skulle hun være high value. Men er mange av oss som ikke sexter med folk men vi blir jo ikke sett på som high value. Det er nok mer andre ting som spiller inn for oss.. at vi ikke er 25 lengre osv osv.. og kun brukanes til ett ligg så hvorfor stille sånne spørsmål er jo bare idiotiske det vil uansett ikke gjelde litt mer modne damer. Men ja kanskje for 25 åringer ja. 

Verdi som 25-åring og 40-åring er naturligvis ulikt. Og dette er jo ikke snakke om hvilken verdi en har som menneske, men relativt datingmarkedet. Det handler om hva man ser i en langvarig partner, å snakke løst om sexlivet sitt til enhver Tindermatch gir signalet om at en har "lav seksualmoral", og for mange gir det inntrykk av at en vil være mindre lojal o.l. i et forhold.

Endret av Rainstorm2.0
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rainstorm2.0 skrev (16 timer siden):

Hurra Nuttery, så flott å lese. Håper det fremdeles går deres vei 🥰

Det gjør det - alt virker veldig lovende! Fortsatt ingen røde flagg, og han blir igrunn bare bedre for hver dag :) jeg har møtt familien hans, og han skal møte min i løpet av neste uke. Vi sikter på å flytte sammen til jul! (Så her går ting fort 😅)

alt i alt topp stemning! 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuttery skrev (2 minutter siden):

Det gjør det - alt virker veldig lovende! Fortsatt ingen røde flagg, og han blir igrunn bare bedre for hver dag :) jeg har møtt familien hans, og han skal møte min i løpet av neste uke. Vi sikter på å flytte sammen til jul! (Så her går ting fort 😅)

alt i alt topp stemning! 

Wææ, hvem skulle visst da du skrev om datene du hadde i begynnelsen av tråden. Så gøy! 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 27.6.2024 den 13.18):

Eller menn som ikke vet hva de vil. Hvorfor vise interesse når vi møtes for å så ikke følge opp? Men fylla har vel skylda antar jeg... Kjenner at jeg egentlig begynner å bli møkk lei menn generelt. Har stor forståelse for de damene som bare velger å være single. 

Du møter en bekjent, så forventer du så mye? Veldig negativ innstilling, i tillegg var det alkohol i bildet. Så tar du møtet alvorlig, hvor lite oppegående går det ann å bli. Alkohol påvirker ganske mye hos et menneske...

Skal man møte noen for en seriøs relasjon er ikke byen/alkohol stedet.

Siden du er drittlei menn, hva med å finne seg en sexpartner? Som man møter 1-2 ganger pr mnd, helt ukomplisert. Slipper noe mer mas, kjipt å gå uten sex pga "drittlei" menn.

Anonymkode: 1b83e...298

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuttery skrev (5 minutter siden):

Det gjør det - alt virker veldig lovende! Fortsatt ingen røde flagg, og han blir igrunn bare bedre for hver dag :) jeg har møtt familien hans, og han skal møte min i løpet av neste uke. Vi sikter på å flytte sammen til jul! (Så her går ting fort 😅)

alt i alt topp stemning! 

Har du skrevet om første date i tråden? Og litt underveis i datingen? Vil så gjerne lese hele reisen🥰

Anonymkode: 30ed0...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden):

Verdi som 25-åring og 40-åring er naturligvis ulikt. Og dette er jo ikke snakke om hvilken verdi en har som menneske, men relativt datingmarkedet. Det handler om hva man ser i en langvarig partner, å snakke løst om sexlivet sitt til enhver Tindermatch gir signalet om at en har "lav seksualmoral", og for mange gir det inntrykk av at en vil være mindre lojal o.l. i et forhold.

For øvrig, har du tenkt på hvilket signal du gir når du møter fremmede som du ikke en gang har sett bilde av på CircleK? Jeg forstår godt ditt standpunkt, med hensyn til bilder, tiltrekning, og ønsket om å få en date. Samtidig utenfra så signaliserer det at du er grenseløs, ikke har noen som helst standard, og lar deg tråkke på. Var jeg en mann på 40 ville jeg tenkt at du ville bli pult på CircleK-dassen, og bakket ut fordi jeg egentlig så etter noe litt mer seriøst, og at hvis du møtte meg uten å ha sett bilde, hvor mange andre hadde du ligget med på CirkleK-dassen siste måned. Mange menn er kjipe, helt sant, samtidig er det ofte noe i at en gjenskaper mønster med måten man selv handler på, så kanskje du gjør deg selv en bjørnetjeneste og rett og slett frastøter de du søker med å ha null krav? Bare noen tanker, siden du flere ganger sier du ikke er interessert i bare sex uten følelser og samtidig håndterer din profil på en måte som gir det signalet. PS, jeg har bare lest hva du skriver her og aner jo ikke noe om hva du sier til de du snakker med, men tenkte bare dele det i tilfelle du selv kanskje ikke har tenkt over hvordan det kan fremstå for den andre part at du er villig til å møte noen du ikke aner hvem er. 

Jeg er enig i dette. Det er lett å bli helt oppgitt, og samtidig… så glemmer man jo helt at man snakker med helt andre folk. Ting kan jo bli helt annerledes. Og de skal jo ikke starte en «relasjon» basert på hvordan en annen tenker og føler om ting, dårlige relasjoner osv). Det blir feil, og kan ikke gagne deg. Helt personlig hadde jeg fått skrekken av å snakke med folk uten bilde, den gjengse teorien er vel at de er gift…

Anonymkode: d33c2...c1f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skremmende endring av profilbildet @GrønnNellik68

Er det en en vennlig påminnelse om at en potensiell beiler kan forvente å bli fortært etter en mulig parring? :overrasket:

 

 

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (30 minutter siden):

Skremmende endring av profilbildet @GrønnNellik68

Er det en en vennlig påminnelse om at en potensiell beiler kam forvente å bli fortært etter en mulig parring? :overrasket:

 

 

Parrer ikke så mye så du er trygg.😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (5 minutter siden):

Parrer ikke så mye så du er trygg.😊

Følte meg trygg fra starten av. Jeg er visstnok uspiselig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (16 minutter siden):

Følte meg trygg fra starten av. Jeg er visstnok uspiselig 😉

Om du ikke var så utagerende hadde jeg spist den røde knappen din. 

Anonymkode: b0ba6...861

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om du ikke var så utagerende hadde jeg spist den røde knappen din. 

Anonymkode: b0ba6...861

Du er et menneske med meget av visdom, søte pudding ❤️ Damn straight er'e best å ligge unna den røde knappen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 18.16):

Har du skrevet om første date i tråden? Og litt underveis i datingen? Vil så gjerne lese hele reisen🥰

Anonymkode: 30ed0...061

Det har jeg!

I denne tråden kan du lese: 

Side 12 - post #224
Side 25 - post #500
Side 30 - post #600
Side 39 - post #770
Side 42 - post #838
Side 48 - post #945

Veldig morsomt å lese tilbake for meg også - fra starten på året, og til nå. Jeg hadde vært kronisk singel i nesten fem år, til tross for iherdig dating. Hadde virkelig mistet troa på at det kom til å løse seg for meg med det første. Egentlig begynte jeg å bli veldig komfortabel med å være singel, og ønsket meg igrunn ikke kjæreste heller. Dating var nok nesten et tidsfordriv til slutt (med en dåres håp om å finne en god mann, selvsagt). 

Og plutselig fant jeg "Vegard", som er alt jeg kunne ønske meg. Livet blir bare bedre og bedre! Akkurat nå er vi i gang med å møte hverandres familie og venner. Han skal møte mine foreldre til uka som kommer - spennende. Vi planlegger også å flytte sammen til jul, noe jeg virkelig aldri kunne sett for meg i januar i år :) Så bra kunne det gå! 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går trått for tiden, min nye date har hatt litt for mange unnskyldninger for å ikke møtes… så nå har det gått tre uker igjen. Jeg spurte på søndag om han ville møte meg mer, ellers måtte han si i fra. Vil fortsatt møtes sier han. Enda ei uke er gått. Jeg har ikke spurt noe mer, det ligger på han nå… 

En gammel FF har tatt kontakt igjen, å jeg vurderer å ta opp igjen «forholdet» bare for å få hatt litt deilig sex mens jeg venter/leter… han er den jeg har hatt mest og best sex med så å jeg er jo singel… 

Anonymkode: 6ced5...3d1

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuttery skrev (2 timer siden):

Det har jeg!

I denne tråden kan du lese: 

Side 12 - post #224
Side 25 - post #500
Side 30 - post #600
Side 39 - post #770
Side 42 - post #838
Side 48 - post #945

Veldig morsomt å lese tilbake for meg også - fra starten på året, og til nå. Jeg hadde vært kronisk singel i nesten fem år, til tross for iherdig dating. Hadde virkelig mistet troa på at det kom til å løse seg for meg med det første. Egentlig begynte jeg å bli veldig komfortabel med å være singel, og ønsket meg igrunn ikke kjæreste heller. Dating var nok nesten et tidsfordriv til slutt (med en dåres håp om å finne en god mann, selvsagt). 

Og plutselig fant jeg "Vegard", som er alt jeg kunne ønske meg. Livet blir bare bedre og bedre! Akkurat nå er vi i gang med å møte hverandres familie og venner. Han skal møte mine foreldre til uka som kommer - spennende. Vi planlegger også å flytte sammen til jul, noe jeg virkelig aldri kunne sett for meg i januar i år :) Så bra kunne det gå! 

Dette er altså så nydelig, og det gir håp til oss "vanlige dødelige" som fortsatt er på jakt og håper... Det kan faktisk løse seg, og det er så godt å lese. Utrolig glad på dine vegne, selv om jeg ikke kjenner deg :)

Heia kjærligheten ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 18.15):

Du møter en bekjent, så forventer du så mye? Veldig negativ innstilling, i tillegg var det alkohol i bildet. Så tar du møtet alvorlig, hvor lite oppegående går det ann å bli. Alkohol påvirker ganske mye hos et menneske...

Skal man møte noen for en seriøs relasjon er ikke byen/alkohol stedet.

Siden du er drittlei menn, hva med å finne seg en sexpartner? Som man møter 1-2 ganger pr mnd, helt ukomplisert. Slipper noe mer mas, kjipt å gå uten sex pga "drittlei" menn.

Anonymkode: 1b83e...298

Ja, innser at jeg nok har urealistiske forventninger til dagens menn, det er jo tydelig, men jeg har ikke tenkt å endre kravene heller, da er jeg heller alene. Så jeg får heller være "lite oppegående" i dine øyne, fordi jeg faktisk har håp og tro innimellom. For det er jo nesten ingen forhold som har startet med alkohol involvert her i Norge?😉🤪 Men ja, man blir nesten alltid skuffet, det er derfor man blir lei.

Og nei, jeg er ikke desperat etter sex, og har ingen interesse av å innlede den type forhold selv om jeg tidligere har vært inne på tanken. Siden jeg faktisk må oppriktig like og respektere og være interessert i noen for å tenne på vedkommende så begrenser det seg av seg selv.

@Nuttery, så utrolig hyggelig å høre at det går så bra❤️ Det gir håp til oss andre også.

Endret av Engel
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/i/o36p0a/velger-heller-selvutslettelse-enn-aa-begrense-kvinners-datingmakt
 

angående dette med heller å være singel enn med feil person. 

Anonymkode: 41db3...562

det der har vi jo sett en stund nå tendensen. Alt har sin pris. Når alt dreier seg om sex uten forpliktelser og menn ligger med hva som helst og damer kan få veldig kjekke menn i seng som de også kunne tenkt seg som partner så er jeg enig iat det er fuck boysa som vinner dette slaget egentlig. Tror ikke det der er mulig å redde. Bra det kommer folk fra andre kulturere da som har  klarer å lage masse flere barn enn det nordmenn kan. Eneste måtte være å fjerne pp pillene å markedet da. Blitt flere barn men langt flere ufrivillig gravide da selvsagt. Nei tror vi er kjørt der altså. Umulig å rette opp. 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bare så lei meg av den VG artikkelen.. føler alt er min feil, og at jeg som er singel og uten barn ikke bidrar med noe verdi til samfunnet eller verden. Har virkelig prøvd å finne noen, men synes det har vært vanskelig etter et veldig tøft brudd.

Nå har jeg møtt en som virkelig er forelska i meg, og som jeg tror elsker meg. Men.. han har 2 barn, og jeg klarer bare ikke å se det for meg. Og blir så lei meg av det. At det ikke skulle klaffe den gangen her heller 😢

Anonymkode: 4377b...afb

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/i/o36p0a/velger-heller-selvutslettelse-enn-aa-begrense-kvinners-datingmakt

angående dette med heller å være singel enn med feil person. 

Anonymkode: 41db3...562

Vi får sette vår lit til de yngste av Gen Z og Generation Alpha 🤷‍♂️ Men de blir jo oppdratt av oss, så..

Anonymkode: 2937d...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, GrønnNellik68 said:

det der har vi jo sett en stund nå tendensen. Alt har sin pris. Når alt dreier seg om sex uten forpliktelser og menn ligger med hva som helst og damer kan få veldig kjekke menn i seng som de også kunne tenkt seg som partner så er jeg enig iat det er fuck boysa som vinner dette slaget egentlig. Tror ikke det der er mulig å redde. Bra det kommer folk fra andre kulturere da som har  klarer å lage masse flere barn enn det nordmenn kan. Eneste måtte være å fjerne pp pillene å markedet da. Blitt flere barn men langt flere ufrivillig gravide da selvsagt. Nei tror vi er kjørt der altså. Umulig å rette opp. 

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle. Irriterer meg mer over at han går inn i kategorien at kvinner må skjerpe. Datingmarkedet er ganske slitsomt og for jævlig på mange punkter om du er kvinne. 

Anonymkode: 41db3...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...