Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Oi, jeg ble invitert på noe jeg tror var en minidate… Tror jeg. Tenker i ettertid det kanskje bare var en hyggelig gest, men litt rart det og… Hmm. 
Passet dessverre ikke i dag, så da kom han faktisk opp med forslag om en ny dag.

Derimot det vanskeligste av alt da, nemlig BADE-DATE. Møtes rett i bikini liksom. Det var den spenningen er jeg redd. Da ser man jo den andre i «undertøy» med en gang… 🙈

Anonymkode: abb43...c18

Det er på en måte hyggelig med strand og bading, og det kan bli en avslappet og fin date. 

Men jeg hadde vært ganske nervøs for det. Jeg er ikke spesielt fin på stranden, svett og jævlig i ansiktet og kroppen😭😂

Anonymkode: 30ed0...061

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er på en måte hyggelig med strand og bading, og det kan bli en avslappet og fin date. 

Men jeg hadde vært ganske nervøs for det. Jeg er ikke spesielt fin på stranden, svett og jævlig i ansiktet og kroppen😭😂

Anonymkode: 30ed0...061

Pluss at jeg liker å være sminket på første date. Egentlig de første datene. 

Anonymkode: 30ed0...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Pluss at jeg liker å være sminket på første date. Egentlig de første datene. 

Anonymkode: 30ed0...061

Kan være derfor det ble bade date 😅 Har sett flere menn plotte med å ta med kvinner for å bade så de får se hvordan vi egentlig ser ut. 

Men det er jo gøy å bade også da, å en fin tid for det. Har ingen å finne på ting med i sommer, å om jeg ikke var så flau over utsendet mitt og følte jeg må gjennom ekstrem oppussing først, har jeg absolutt prøvd å lagt dater til aktiviteter jeg uansett mangler følge i 😅 om de har hatt lyst, ingen tvang.

Anonymkode: b0ba6...861

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Oi, jeg ble invitert på noe jeg tror var en minidate… Tror jeg. Tenker i ettertid det kanskje bare var en hyggelig gest, men litt rart det og… Hmm. 
Passet dessverre ikke i dag, så da kom han faktisk opp med forslag om en ny dag.

Derimot det vanskeligste av alt da, nemlig BADE-DATE. Møtes rett i bikini liksom. Det var den spenningen er jeg redd. Da ser man jo den andre i «undertøy» med en gang… 🙈

Anonymkode: abb43...c18

Jeg har vært på første date i basseng i badedrakt da men det gikk mye bedre enn forventet. Hadde det skikkelig gøy med sklier og boblebad og sauna. Er nok beste date jeg har vært på som første date. Vær sporty og bli med på moroa. Lykke til🍀👏

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker lite sminke, så der er det ingen overraskelse… 

Problemet mitt er at jeg ikke er noe glad i å bade. Hater det. Alltid kaldt og er dårlig på å svømme. Liker ikke hoppe i vannet eller nei, jeg liker ikke vann 😅😅😅😅 

Anonymkode: abb43...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker lite sminke, så der er det ingen overraskelse… 

Problemet mitt er at jeg ikke er noe glad i å bade. Hater det. Alltid kaldt og er dårlig på å svømme. Liker ikke hoppe i vannet eller nei, jeg liker ikke vann 😅😅😅😅 

Anonymkode: abb43...c18

Da vil de på kg si at dere ikke er på samme side😂. Forstår deg da. Forskjellen er at  jeg elsker vann😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Da vil de på kg si at dere ikke er på samme side😂. Forstår deg da. Forskjellen er at  jeg elsker vann😊

Ahahahha jaaa, sannsynligvis dødfødt pga det 🤣🤣

Anonymkode: abb43...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg bruker lite sminke, så der er det ingen overraskelse… 

Problemet mitt er at jeg ikke er noe glad i å bade. Hater det. Alltid kaldt og er dårlig på å svømme. Liker ikke hoppe i vannet eller nei, jeg liker ikke vann 😅😅😅😅 

Anonymkode: abb43...c18

Kan du ikke bare spørre om dere kan gjøre noe annet? Si at du nok var litt rask når du sa ja til bading. Ellers må du nesten bare krysse fingrene for dårlig vær eller noe... Ser utfordringen når du ikke vet helt hva som ligger i invitasjonen.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (På 24.6.2024 den 14.14):

Så spennende!! Lykke til 😍

Takk. Vi har såvidt hatt litt kontakt i etterkant (jeg tok kontakt), og har en litt vag avtale om å møtes om et par uker (er litt ferietid med unger som virker inn der). Men jeg kjenner nok på at det virker som hans interesse var mest der og da...(Det skjedde ingen ting annet enn at vi snakket litt altså), og med den erfaringen jeg har med menn etter disse årene som singel så tviler jeg egentlig på at det blir noe av at vi møtes... Hadde han faktisk vært interessert så hadde han gjort litt for å holde kontakten tenker jeg. Så jeg legger egentlig bort hele greia, med et oppgitt "MANNFOLK!🙄"

Men sommeren tror jeg kan bli bra, har fått meg noen nye, single venninner som er ivrig etter å finne på ting.🤩 Så kommer meg i alle fall ut, og da øker jo egentlig sjansen for å møte noen også. I teorien i alle fall.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (1 time siden):

Takk. Vi har såvidt hatt litt kontakt i etterkant (jeg tok kontakt), og har en litt vag avtale om å møtes om et par uker (er litt ferietid med unger som virker inn der). Men jeg kjenner nok på at det virker som hans interesse var mest der og da...(Det skjedde ingen ting annet enn at vi snakket litt altså), og med den erfaringen jeg har med menn etter disse årene som singel så tviler jeg egentlig på at det blir noe av at vi møtes... Hadde han faktisk vært interessert så hadde han gjort litt for å holde kontakten tenker jeg. Så jeg legger egentlig bort hele greia, med et oppgitt "MANNFOLK!🙄"

Men sommeren tror jeg kan bli bra, har fått meg noen nye, single venninner som er ivrig etter å finne på ting.🤩 Så kommer meg i alle fall ut, og da øker jo egentlig sjansen for å møte noen også. I teorien i alle fall.

Urk mannfolk!! Jeg er så lei av tafatte menn. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (1 time siden):

Urk mannfolk!! Jeg er så lei av tafatte menn. 

Eller menn som ikke vet hva de vil. Hvorfor vise interesse når vi møtes for å så ikke følge opp? Men fylla har vel skylda antar jeg... Kjenner at jeg egentlig begynner å bli møkk lei menn generelt. Har stor forståelse for de damene som bare velger å være single. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (7 timer siden):

Eller menn som ikke vet hva de vil. Hvorfor vise interesse når vi møtes for å så ikke følge opp? Men fylla har vel skylda antar jeg... Kjenner at jeg egentlig begynner å bli møkk lei menn generelt. Har stor forståelse for de damene som bare velger å være single. 

Jeg tror egentlig de kanskje er mest ute etter sex da, eller var interisert for å så kjenne at de ikke føler det rette. Eller fylla ja, hadde aldri turt å rote med en full mann, sånn tilfelle dømmekraften hans er på et annet kontinent, men så er jeg fullstendig edru også da og da blir det bare rart. 

Men ikke gi opp damer, mennene som bryr seg om oss, de finns et eller annet sted 😊 Eller det er lov å gi opp da.

Anonymkode: b0ba6...861

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har du de mennene som bryr seg, tar initiativ osv... Det går ikke alltid så bra med dem heller... Skjønner at folk blir mer kyniske etter noen runder med dating. 

Anonymkode: db83f...30b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (12 timer siden):

Kan du ikke bare spørre om dere kan gjøre noe annet? Si at du nok var litt rask når du sa ja til bading. Ellers må du nesten bare krysse fingrene for dårlig vær eller noe... Ser utfordringen når du ikke vet helt hva som ligger i invitasjonen.

Ja, spørs det! Ble ingenting i dag, men var ingen spikret avtale. Var en «kanskje» så ikke superstresset over det. Irritere meg litt at jeg ikke hører bie da, men dette er veldig low key og veldigveldig tidlig for å si det sånn. Tror ingen har super interessen enda, men jeg tror begge er litt nysgjerrige.. 

Anonymkode: abb43...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og så har du de mennene som bryr seg, tar initiativ osv... Det går ikke alltid så bra med dem heller... Skjønner at folk blir mer kyniske etter noen runder med dating. 

Anonymkode: db83f...30b

Etter noen år som singel må jeg jo innrømme at online dating er frustrerende🙄. Når du tar kontakt på en hyggelig måte, men ingen svarer. Alle kikker. 
 

Når man samtidig leser at mange mener at mannen skal ta kontakt først, blir man litt matt. Er det liksom her likestillingen stopper?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og så har du de mennene som bryr seg, tar initiativ osv... Det går ikke alltid så bra med dem heller... Skjønner at folk blir mer kyniske etter noen runder med dating. 

Anonymkode: db83f...30b

Men kan hende de som møtes, at begge parter vil møte noen, men at dem imellom er det ikke rett kjemi. 

 

remix2020 skrev (1 time siden):

Etter noen år som singel må jeg jo innrømme at online dating er frustrerende🙄. Når du tar kontakt på en hyggelig måte, men ingen svarer. Alle kikker. 
 

Når man samtidig leser at mange mener at mannen skal ta kontakt først, blir man litt matt. Er det liksom her likestillingen stopper?

Er det folk du har matchet med? 

Anonymkode: b0ba6...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nuttery skrev (På 30.4.2024 den 19.09):

Oppdatering fra forrige post (s. 42, post #838).

"Vegard" og jeg ble enige om at vi var kjærester 17/4, i god barneskolestil (altså - han spurte). Jeg sa ja, men sa at jeg gjerne ville ha det på en lapp slik at jeg kunne krysse av - sånn for morroskyld! ;) 

Helt ærlig så er alt veldig fint. Han er trygg og god - uten å være kjedelig. Han er morsom! Han ser på meg som jeg er verdens fineste dame, og jeg tar meg selv i å sitte og smugtitte på ham i beundring. Vi har mange felles verdier og tanker om verden. Han er tydelig på at han er seriøs - i hva han sier, og hva han gjør. Jeg føler meg aldri usikker.

Artig hvordan dette har utviklet seg fra begynnelsen av tråden. Fra rare dates, blind-dates etc, til å plutselig ha det så fint. På slutten av fjordåret dro jeg faktisk til USA for å teste lykken - til min store fortvilelse det også. Jeg har vært singel i over fire år, og datet mye i denne perioden, uten at det har ledet frem. Det er først nå jeg endelig hadde gitt litt opp, og skulle fokusere på jobb og studier frem til sommeren. Så løste alt seg.

Hurra :) 

Hurra Nuttery, så flott å lese. Håper det fremdeles går deres vei 🥰

Måneskinn skrev (På 13.5.2024 den 19.04):

Fortell meg en ting... Hvorfor spør menn om det er lenge siden jeg har hatt sex? 

Skriver med en nå som spør hvor lenge jeg har vært singel. 2 og et halvt år sier jeg. 

Vært uten sex den tida? Spør han. Jeg spør hvorfor er det relevant? Hva vil han med det? 

 

Opplever at veldig mange menn spør om dette.. Men jeg forstår ikke hvorfor de spør! Hva er så viktig med det da? Kan dere opplyse meg? 

Jeg tror jeg vet svaret på det, det er for å pensle samtalen inn på sex, så kan man sexte en stund. For meg tilsier det at fyren ikke er interessert i noe seriøst. Mange får så lite napp på tinder at de gir opp og ender med å behandle det som en sexte-app. 

ELLER så er det for å avgjøre om dama er verdt mer enn bare et ligg. Altså om en kvinne går inn på sex-prat med hvem som helst (som jo han er når han spør) så er hun "low value", mens om hun tar avstand er hun "high value". Problemet med dette er jo at de risikerer at de som faktisk er kjærestemateriale for dem og ikke bare liggemateriale sletter dem med det samme. Sånn sett kan man se det som en "just not that into you"-greie. 

Andre igjen gjør det nok fordi de mener at de vil finne ut at man er seksuelt kompatible, og ikke kaste bort tiden på en date. Men det finnes andre måter å spørre om det på som ikke er ekle. :P 

Bare noen tanker. Verste jeg opplevde i denne sjangeren var en som i løpet av våre første 10 minutt med chat spurte meg om jeg likte analfisting ... :ler:

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (9 timer siden):

Etter noen år som singel må jeg jo innrømme at online dating er frustrerende🙄. Når du tar kontakt på en hyggelig måte, men ingen svarer. Alle kikker. 
 

Når man samtidig leser at mange mener at mannen skal ta kontakt først, blir man litt matt. Er det liksom her likestillingen stopper?

Det er nok dessverre mange som er på appene kun for bekreftelse ja. Av begge kjønn. Og de ødelegger for alle oss andre.

Jeg tar ofte kontakt først ved match, men det er veldig mange menn som ikke svarer også. Kanskje 20% svarer.

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men kan hende de som møtes, at begge parter vil møte noen, men at dem imellom er det ikke rett kjemi. 

Anonymkode: b0ba6...861

Det skjer selvfølgelig også ganske ofte, har jo hatt mange sånne dater også, med hyggelige menn som bare ikke er en match for meg. Men når man bare møter de en gang så vet man heller ikke hvordan de ville oppført seg i andre situasjoner da. Fint mulig at de også er menn som ghoster eller lignende...

Jeg tror nettdating/datingapper ødelegger mye. Man oppfører seg annerledes mot folk man har møtt der. Er ikke så nøye med folkeskikk liksom... Om man møtes på andre arenaer så vet man også at dette er en person man kanskje kan komme til å støte på i andre settinger, og da må man rett og slett oppføre seg mer ryddig. Men utrolig merkelig at folk ikke oppfører seg skikkelig i alle situasjoner. Det er helt naturstridig for meg.

Endret av Engel
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (8 timer siden):

Hurra Nuttery, så flott å lese. Håper det fremdeles går deres vei 🥰

Jeg tror jeg vet svaret på det, det er for å pensle samtalen inn på sex, så kan man sexte en stund. For meg tilsier det at fyren ikke er interessert i noe seriøst. Mange får så lite napp på tinder at de gir opp og ender med å behandle det som en sexte-app. 

ELLER så er det for å avgjøre om dama er verdt mer enn bare et ligg. Altså om en kvinne går inn på sex-prat med hvem som helst (som jo han er når han spør) så er hun "low value", mens om hun tar avstand er hun "high value". Problemet med dette er jo at de risikerer at de som faktisk er kjærestemateriale for dem og ikke bare liggemateriale sletter dem med det samme. Sånn sett kan man se det som en "just not that into you"-greie. 

Andre igjen gjør det nok fordi de mener at de vil finne ut at man er seksuelt kompatible, og ikke kaste bort tiden på en date. Men det finnes andre måter å spørre om det på som ikke er ekle. :P 

Bare noen tanker. Verste jeg opplevde i denne sjangeren var en som i løpet av våre første 10 minutt med chat spurte meg om jeg likte analfisting ... :ler:

Tror jeg ingenting på. Hun sa hun ikke hadde hatt sex på 2,5 år så egentlig etter det du skriver så skulle hun være high value. Men er mange av oss som ikke sexter med folk men vi blir jo ikke sett på som high value. Det er nok mer andre ting som spiller inn for oss.. at vi ikke er 25 lengre osv osv.. og kun brukanes til ett ligg så hvorfor stille sånne spørsmål er jo bare idiotiske det vil uansett ikke gjelde litt mer modne damer. Men ja kanskje for 25 åringer ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men kan hende de som møtes, at begge parter vil møte noen, men at dem imellom er det ikke rett kjemi. 

 

Er det folk du har matchet med? 

Anonymkode: b0ba6...861

Både ja og nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...