Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

GrønnNellik68 skrev (5 timer siden):

Ja de virker som normale nordmenn har da datet folk fra Holland før. Dersom er fake er de som kontakter deg i Norge på fb dating eller tik tok som ser ut som fotomodeller.

Jeg reiste bare forbi i går der. Men hollendere er direkte til folk … 

Om de virker normale, er de nok det. Er bare bekymret for deg utifra det du tidligere forteller om hvilke menn du omgåes. Men er glad dette betyr du tørr å se på bilder 😊

Anonymkode: b0ba6...861

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg melder fortsatt med han samme, er vel på 5. uken. Det er utrolig koselig, og jeg gleder meg til å møte han. 

Jeg merker samtidig at jeg begynner nesten å falle for han (uten å ha møtt han), og det kan bli vondt for hjertet mitt. Enten om det tar veldig lang tid før vi møtes, at han mister interessen, at han finner en annen, eller at vi rett og slett ikke har kjemi eller tiltrekning når vi møtes. Jeg har egentlig ikke interesse av noen andre før jeg får møtt han og avklart hva dette er mellom oss. 

Jeg er så veldig håpefull❤️ Han virker så nydelig, den jeg liksom har håpet å finne. 

Anonymkode: 30ed0...061

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om de virker normale, er de nok det. Er bare bekymret for deg utifra det du tidligere forteller om hvilke menn du omgåes. Men er glad dette betyr du tørr å se på bilder 😊

Anonymkode: b0ba6...861

Ha ha ser som oftest på bilder. Men ja er ikke på dates nå da. Er på ferie😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden):

Ha ha ser som oftest på bilder. Men ja er ikke på dates nå da. Er på ferie😊

Drit koslig! 😄 Håper du har en kjempe fin tur, å alltid spennende med kjekkaser 😊🌅 Hadde vært gøy om du møtte noen, men uansett så må livet nytes, handler jo om mer enn bare kjærlighetslivet våre også. 

Anonymkode: b0ba6...861

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Drit koslig! 😄 Håper du har en kjempe fin tur, å alltid spennende med kjekkaser 😊🌅 Hadde vært gøy om du møtte noen, men uansett så må livet nytes, handler jo om mer enn bare kjærlighetslivet våre også. 

Anonymkode: b0ba6...861

Ja i ferien er det andre ting som prioritere enn dating da for min del. Da er det familie som gjelder. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg melder fortsatt med han samme, er vel på 5. uken. Det er utrolig koselig, og jeg gleder meg til å møte han. 

Jeg merker samtidig at jeg begynner nesten å falle for han (uten å ha møtt han), og det kan bli vondt for hjertet mitt. Enten om det tar veldig lang tid før vi møtes, at han mister interessen, at han finner en annen, eller at vi rett og slett ikke har kjemi eller tiltrekning når vi møtes. Jeg har egentlig ikke interesse av noen andre før jeg får møtt han og avklart hva dette er mellom oss. 

Jeg er så veldig håpefull❤️ Han virker så nydelig, den jeg liksom har håpet å finne. 

Anonymkode: 30ed0...061

Åh så koselig! Når skal dere møtes? 
Mulig du har skrevet det, men jeg er ny i tråden. 
 

🥰

Anonymkode: abb43...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Åh så koselig! Når skal dere møtes? 
Mulig du har skrevet det, men jeg er ny i tråden. 
 

🥰

Anonymkode: abb43...c18

Vi bor på hver vår kant av landet som gjør det litt mer problematisk å møtes. Det innebærer fly. Håper å møtes i løpet av sommeren🥰

Jeg er flyttbar, derfor tenker jeg at det går fint ift avstanden. 

Anonymkode: 30ed0...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! 
Nå er det jo sommer, så en sommerferie kan vel fort legges i den andres områende?

Anonymkode: abb43...c18

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så spennende!! 
Nå er det jo sommer, så en sommerferie kan vel fort legges i den andres områende?

Anonymkode: abb43...c18

Skal prøve det❤️ Vi begge har bestilt reiser i sommer før vi begynte å prate, men vi skal få det til🥰

Anonymkode: 30ed0...061

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - jeg tenkte i starten av året at jeg skulle gjøre en liten innsats i forsøk på å treffe noen, gå på date og se om det noen aktuelle kandidater. Vel, jeg har ikke gjort noe, bare levd mitt bedagelige single liv 😅

Joda, jeg tenker at det hadde vært koselig å treffe noen, men huff, jeg tror ikke jeg orker disse appene 😬 Og ellers i hverdagen er det ikke så mange muligheter, i ett kvinnedominert yrke og med 3 barn/ungdommer å følge opp, selvom de er hos pappaen annen hver uke. I ukene uten barn er det så deilig å nyte litt ro og fred, pluss at jeg har prioritert studier de ukene, så jeg har ikke prioritert å prøve å treffe noen.

Men vi får se….kanskje en dag ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silimonika skrev (9 timer siden):

Haha - jeg tenkte i starten av året at jeg skulle gjøre en liten innsats i forsøk på å treffe noen, gå på date og se om det noen aktuelle kandidater. Vel, jeg har ikke gjort noe, bare levd mitt bedagelige single liv 😅

Joda, jeg tenker at det hadde vært koselig å treffe noen, men huff, jeg tror ikke jeg orker disse appene 😬 Og ellers i hverdagen er det ikke så mange muligheter, i ett kvinnedominert yrke og med 3 barn/ungdommer å følge opp, selvom de er hos pappaen annen hver uke. I ukene uten barn er det så deilig å nyte litt ro og fred, pluss at jeg har prioritert studier de ukene, så jeg har ikke prioritert å prøve å treffe noen.

Men vi får se….kanskje en dag ❤️

En må jo ha lyst til å treffe noen nye først og fremst og føle man har nok overskudd til det. Er jo ikke det på plass er det vel ikke så stor vits. Eller man kan bare begynne med å chatte litt med folk da for å føle seg litt frem hva som er alright eller ikke og bli kjent med alt det rare som er der ute som du garantert vil komme i kontakt med på alle disse appene da. Noen er på så fort ett nytt dame bilde dukker opp på appene og som regel det samme mannfolka hele tiden. Merkelig greie. Om du sveiper dem 1000 ganger så dukker de opp igjen. Akkurat det der har jeg aldri skjønt. Er kanskje noe med logaritmen iappen som gjør det kanskje. Men lykke til når du finner ut at du vil ut og prøve deg igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (37 minutter siden):

En må jo ha lyst til å treffe noen nye først og fremst og føle man har nok overskudd til det. Er jo ikke det på plass er det vel ikke så stor vits. Eller man kan bare begynne med å chatte litt med folk da for å føle seg litt frem hva som er alright eller ikke og bli kjent med alt det rare som er der ute som du garantert vil komme i kontakt med på alle disse appene da. Noen er på så fort ett nytt dame bilde dukker opp på appene og som regel det samme mannfolka hele tiden. Merkelig greie. Om du sveiper dem 1000 ganger så dukker de opp igjen. Akkurat det der har jeg aldri skjønt. Er kanskje noe med logaritmen iappen som gjør det kanskje. Men lykke til når du finner ut at du vil ut og prøve deg igjen. 

Ja altså, jeg har jo lyst til å treffe noen, har bare ikke så lyst til å gjøre en innsats i forhold til å lage meg profil og sveipe rundt. Det beste hadde vært om han bare dukket opp med glimt i øye og småflørtete prat 😅

Men jeg har jo skjønt at det ikke skjer på den måten, så vi får se når jeg får ut fingeren og gjør en innsats selv. 
Jeg har det jo egentlig helt fint som singel, men gjerne når det er ferie, eller nærmer seg ferie, da kjenner jeg på at det hadde vært koselig å ha noen å dele slike dager med 🥰

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt bergtatt av en yngre herremann. Herrefred altså, så slitsomt. Tror dessverre det er bare en veis, men han har da hatt noe kontakt med meg. Og jeg vet ikke hva som er greit og ikke greit med initiativ lenger. Lenge siden jeg var på markedet for å si det sånn. 
Men jeg er så lyst til at det skal kunne bli noe mer her. Ikke forhold, men iallefall noe flørting og se hva som skjer.

Vet ikke hvordan trå frem derimot.. 

 

Anonymkode: abb43...c18

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, Silimonika said:

Ja altså, jeg har jo lyst til å treffe noen, har bare ikke så lyst til å gjøre en innsats i forhold til å lage meg profil og sveipe rundt. Det beste hadde vært om han bare dukket opp med glimt i øye og småflørtete prat 😅

Men jeg har jo skjønt at det ikke skjer på den måten, så vi får se når jeg får ut fingeren og gjør en innsats selv. 
Jeg har det jo egentlig helt fint som singel, men gjerne når det er ferie, eller nærmer seg ferie, da kjenner jeg på at det hadde vært koselig å ha noen å dele slike dager med 🥰

Så du vil egentlig ikke ha en i livet ditt, men bare av og til ha en kjekk mann når det passer? 

Lurt å være ærlig på det når du dater. 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å åpne øynene og tatt bort skylapper, siste jeg traff var bilselger, ala bamselignende utseende men veltrent, rolig og bestemt, men rapp i kjeften, og hadde greie på hva han dreiv med.... Nå var d bilkjøp som var fokus, men kjente på det etterpå, hadde vært digg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobTheNoob skrev (53 minutter siden):

Så du vil egentlig ikke ha en i livet ditt, men bare av og til ha en kjekk mann når det passer? 

Lurt å være ærlig på det når du dater. 😉

Nei, det er ikke det jeg sier. Om jeg treffer en jeg liker, vil jeg gjerne ha han i livet mitt i hverdagen også. Jeg er bare ikke så ivrig i søket - derfor er det ikke noe dates heller 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vært et stille år ass. Har sletta datingapper, for de får jeg ingenting ut av. Håpet at noe skulle skje organisk, men det gjør det ikke 😅 

Anonymkode: 2d660...e3c

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt bergtatt av en yngre herremann. Herrefred altså, så slitsomt. Tror dessverre det er bare en-veis, men han har da hatt noe kontakt med meg. Og jeg vet ikke hva som er greit og ikke greit med initiativ lenger. Lenge siden jeg var på markedet for å si det sånn. 
Men jeg er så lyst til at det skal kunne bli noe mer her. Ikke forhold, men iallefall noe flørting og se hva som skjer.

Vet ikke hvordan trå frem derimot.. Liker ikke spill og overtenke.

Mest lyst til å bare be han ut, men jeg får meg ikke til å gjøre det i frykt for å bli avvist …

Anonymkode: abb43...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det kom dobbelt… 

Anonymkode: abb43...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azarael

Jeg er 33 år gammel å vil gjerne finne kjærligheten. Tiden begynner å minske. Lykke til alle! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...