AnonymBruker Skrevet 18. mai #1061 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja. Å siden det var så vellykket ble det en Pinsaften tur på oss også. Ikke så langt å gå som i går men vi gikk til en gapahuk i skogen hvor vi satt å pratet ganske lenge. Anonymkode: 6ced5...3d1 Så koselig! Skal dere fortsette å møtes? Anonymkode: 30ed0...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #1062 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Så koselig! Skal dere fortsette å møtes? Anonymkode: 30ed0...061 Absolutt 😍😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai #1063 Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Så koselig! Skal dere fortsette å møtes? Anonymkode: 30ed0...061 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Absolutt 😍😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 Vi bor ca 1 time fra hverandre. I dag møttes vi på midten å gikk tur. I morgen passerer jeg der han bor på vei til hytta, hehe uuups. For fire dager siden visste jeg ikke hvem denne mannen var, det føles ganske utrolig. Det skader jo ikke at han er noe av det kjekkeste jeg har møtt 🤤 (når det er sagt, jeg er ikke rehabilitert fra mitt siste relativt korte forhold enda.. men jeg har sluttet å grine nå å jeg vet jo at det er over. Han vil jo ikke. Så da må man bare gå videre) Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sveomili Skrevet 19. mai #1064 Del Skrevet 19. mai Jeg vet mange menn drar på dansekurs mer for å møte damer enn å danse, men er det motsatte tilfelle for kvinner også? Virker som damer melder seg mer på fordi de har lyst å danse. Og jeg funderer på om jeg skal melde meg på dansekurs for å møte noen i det virkelige liv, fremfor via apper. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #1065 Del Skrevet 19. mai Sveomili skrev (5 timer siden): Jeg vet mange menn drar på dansekurs mer for å møte damer enn å danse, men er det motsatte tilfelle for kvinner også? Virker som damer melder seg mer på fordi de har lyst å danse. Og jeg funderer på om jeg skal melde meg på dansekurs for å møte noen i det virkelige liv, fremfor via apper. Hmm. Prøv på dansekurs 😊 Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai #1066 Del Skrevet 19. mai 6 hours ago, Sveomili said: Jeg vet mange menn drar på dansekurs mer for å møte damer enn å danse, men er det motsatte tilfelle for kvinner også? Virker som damer melder seg mer på fordi de har lyst å danse. Og jeg funderer på om jeg skal melde meg på dansekurs for å møte noen i det virkelige liv, fremfor via apper. Hmm. Ja det er definitivt damer som drar på dansekurs for å treffe single menn. Anonymkode: f7963...6ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UpNorthSerenity Skrevet 20. mai #1067 Del Skrevet 20. mai Kvinne 48 år melder meg inn i denne tråden. Er klar for å finne en kjæreste, livspartner. De appene er ikke for meg. Der er det bare menn som er på en annen planet enn meg. Type «fest og ha det gøy mannen». Utrulig hvor mange menn på rundt 50 som ikke tar vare på seg selv. Mentalt og fysisk. De aner ikke hva de ønsker for livet sitt og hva de ønsker. Så jeg etter han ene overalt ellers. Over fruktdisken og på bussen. På fjellet. Masse lykke til for alle med å finne kjærligheten♥️ Egenkjærlighet er også viktig å praktisere🥰 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #1068 Del Skrevet 22. mai Møttes igjen i dag 🫶🏻. Egentlig skulle vi ikke treffes før til helgen pga jobb osv men vi valgte å kjøre for å møtes på halvveien igjen så satt ved et vann å pratet å kosa oss i noen timer. Ganske romantisk i grunn. Regner med det blir fjelltur eller noe til helgen. Helst burde vi vel kommet oss til et sted vi kunne p*lt for det er gaaaanske hett nå 😅å da er det frustrerende med masse badegjester rundt 😂 Anonymkode: 6ced5...3d1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #1069 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Møttes igjen i dag 🫶🏻. Egentlig skulle vi ikke treffes før til helgen pga jobb osv men vi valgte å kjøre for å møtes på halvveien igjen så satt ved et vann å pratet å kosa oss i noen timer. Ganske romantisk i grunn. Regner med det blir fjelltur eller noe til helgen. Helst burde vi vel kommet oss til et sted vi kunne p*lt for det er gaaaanske hett nå 😅å da er det frustrerende med masse badegjester rundt 😂 Anonymkode: 6ced5...3d1 Så sjukt koselig! Hvordan møttes dere? Anonymkode: 30ed0...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #1070 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så sjukt koselig! Hvordan møttes dere? Anonymkode: 30ed0...061 Tinder 😅 Eneste aberet her er jo at han bor et stykke unna (ca 1 time ned bil) og har unge 100% så det er jo ikke kjempe lett å møtes spontant. Men han er en veldig fin og koselig mann så det er verdt å kjøre litt. Vertfall når man kan møtes sånn som i går 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 24. mai #1071 Del Skrevet 24. mai En times kjøring er jo innafor Litt mer utfordrende å ha unge 100% som man må passe på (?) Men man må jo helst gjøre det beste ut av det man har. Håper det utvikler seg godt for dere! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #1072 Del Skrevet 24. mai Var på 1 date med ei dame på 34 år (jeg er 29), og sa jeg hadde det hyggelig på date. Det hadde hun også. Prøvde å skrive til henne over de neste dagene, men fikk bare 1-2 ord i respons på hver melding. Ingen spørsmål tilbake, ingen entusiasme slik det var før vi møttes. Så jeg spurte i går om hun hadde helt mistet interessen eller hva. Hun mente vi passet best som venner. Sukk. Jeg blir ganske frustrert over at ei på 34 kan holde på som en fjortis med å gi korte, uinteresserte svar fremfor å bare si at hun ikke følte noe mer enn vennskap. Trodde vi var for gamle til slikt. Hun var ganske nysingel og veldig attraktiv, så hun er nok på mange dates, men ja... Neste gang skal jeg bare være helt direkte og spørre om å møtes igjen, men er man for "på" så skremmer man de bort også. Anonymkode: 00274...7d1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #1073 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Var på 1 date med ei dame på 34 år (jeg er 29), og sa jeg hadde det hyggelig på date. Det hadde hun også. Prøvde å skrive til henne over de neste dagene, men fikk bare 1-2 ord i respons på hver melding. Ingen spørsmål tilbake, ingen entusiasme slik det var før vi møttes. Så jeg spurte i går om hun hadde helt mistet interessen eller hva. Hun mente vi passet best som venner. Sukk. Jeg blir ganske frustrert over at ei på 34 kan holde på som en fjortis med å gi korte, uinteresserte svar fremfor å bare si at hun ikke følte noe mer enn vennskap. Trodde vi var for gamle til slikt. Hun var ganske nysingel og veldig attraktiv, så hun er nok på mange dates, men ja... Neste gang skal jeg bare være helt direkte og spørre om å møtes igjen, men er man for "på" så skremmer man de bort også. Anonymkode: 00274...7d1 Du skremmer sikkert ikke bort de som er interiserte i deg med å være på, om det bare er å ønske å møtes igjen. Det må jo være lov å ønske å møtes syns nå jeg 😅 Men veldig synd det ble sånn her med 34 damen. Anonymkode: b0ba6...861 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #1074 Del Skrevet 24. mai BobTheNoob skrev (7 timer siden): En times kjøring er jo innafor Litt mer utfordrende å ha unge 100% som man må passe på (?) Men man må jo helst gjøre det beste ut av det man har. Håper det utvikler seg godt for dere! Ja en time er helt ok altså. Ungen er straks tenåring så klarer seg selvsagt litt alene samt har besteforeldre og en tante i nærheten. Vi skal møtes igjen i morgen. Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 27. mai #1075 Del Skrevet 27. mai Jeg som hadde gitt opp datingapper hadde et svakt øyeblikk i forrige uke og logget på Tinder igjen. Og på lørdag dukket det opp en veldig lovende match, som faktisk svarte på melding også... Når jeg leste Bio så var tanken "den teksten de kunne jeg hatt i min bio", og faktisk så er tekstene våre ganske like😆 Veldig like interesser. Det er så sjeldent med gode matcher og gode samtaler at jeg kjenner forventningene kommer veldig fort. Vi har begge sagt at vi ønsker å møtes, så vi får se om vi finner en dag som passer denne uka, og at det faktisk blir date ut av det. Det hender jo at de forsvinner før man kommer så lang.🤪Kjenner det var godt med et litt positivt blaff her nå, har vært litt nede og slitt litt med å tenke positivt de siste ukene, i forhold til det å klare å møte noen som er interessante. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 27. mai #1076 Del Skrevet 27. mai Engel skrev (2 timer siden): Jeg som hadde gitt opp datingapper hadde et svakt øyeblikk i forrige uke og logget på Tinder igjen. Og på lørdag dukket det opp en veldig lovende match, som faktisk svarte på melding også... Når jeg leste Bio så var tanken "den teksten de kunne jeg hatt i min bio", og faktisk så er tekstene våre ganske like😆 Veldig like interesser. Det er så sjeldent med gode matcher og gode samtaler at jeg kjenner forventningene kommer veldig fort. Vi har begge sagt at vi ønsker å møtes, så vi får se om vi finner en dag som passer denne uka, og at det faktisk blir date ut av det. Det hender jo at de forsvinner før man kommer så lang.🤪Kjenner det var godt med et litt positivt blaff her nå, har vært litt nede og slitt litt med å tenke positivt de siste ukene, i forhold til det å klare å møte noen som er interessante. Krysser fingrene for deg at det blir en date denne gangen👍🏻😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 27. mai #1077 Del Skrevet 27. mai Engel skrev (2 timer siden): Jeg som hadde gitt opp datingapper hadde et svakt øyeblikk i forrige uke og logget på Tinder igjen. Og på lørdag dukket det opp en veldig lovende match, som faktisk svarte på melding også... Når jeg leste Bio så var tanken "den teksten de kunne jeg hatt i min bio", og faktisk så er tekstene våre ganske like😆 Veldig like interesser. Det er så sjeldent med gode matcher og gode samtaler at jeg kjenner forventningene kommer veldig fort. Vi har begge sagt at vi ønsker å møtes, så vi får se om vi finner en dag som passer denne uka, og at det faktisk blir date ut av det. Det hender jo at de forsvinner før man kommer så lang.🤪Kjenner det var godt med et litt positivt blaff her nå, har vært litt nede og slitt litt med å tenke positivt de siste ukene, i forhold til det å klare å møte noen som er interessante. Lykke til! 🥰 Jeg logget også på tinder igjen, men ikke særlig lykke å finne så jeg hopper nok av igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 27. mai #1078 Del Skrevet 27. mai GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Krysser fingrene for deg at det blir en date denne gangen👍🏻😊 Takk!❤️ og nå som jeg innså at håpet i løpet av de siste årene har gått fra "finne den store kjærligheten" til "håpe det i alle fall blir en date" lurer jeg nok en gang på hvorfor i all verden jeg gidder å utsette meg selv for dette...🤪 😂 Men lenge leve håpet! Var jo på 2 dater med en i januar, så hadde vært hyggelig å slå den...😉 Sommeren er jo en deilig tid for flørting og dating. Mer "in the mood" nå enn på vinteren. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #1079 Del Skrevet 29. mai Tinder fri måned! Veldig deilig 😊 det eneste jeg savner utrolig mye er sex. I løpet av livet mitt så har jeg hatt sex rundt 70-80 ganger og mesteparten av de var før jeg ble 20 år. Jeg trenger å ha de gode følelsene, føle en nærhet og en relasjon til mannen for å få det til å fungere. Jeg har prøvd one night stands, men liker det ikke. Føler meg skitten, ekkel og motbydelig etterpå. Klarer ikke å bli tent ordentlig. Vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette.. sukk. Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #1080 Del Skrevet 29. mai On 5/27/2024 at 10:13 AM, Engel said: Jeg som hadde gitt opp datingapper hadde et svakt øyeblikk i forrige uke og logget på Tinder igjen. Og på lørdag dukket det opp en veldig lovende match, som faktisk svarte på melding også... Når jeg leste Bio så var tanken "den teksten de kunne jeg hatt i min bio", og faktisk så er tekstene våre ganske like😆 Veldig like interesser. Det er så sjeldent med gode matcher og gode samtaler at jeg kjenner forventningene kommer veldig fort. Vi har begge sagt at vi ønsker å møtes, så vi får se om vi finner en dag som passer denne uka, og at det faktisk blir date ut av det. Det hender jo at de forsvinner før man kommer så lang.🤪Kjenner det var godt med et litt positivt blaff her nå, har vært litt nede og slitt litt med å tenke positivt de siste ukene, i forhold til det å klare å møte noen som er interessante. Krysser fingrene! 😊 Anonymkode: 41db3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå