Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TomSawyer skrev (1 minutt siden):

Kan jeg spørre hvorfor du ikke var så mye på når du følte så mye for ham som du gjorde?

Det var feiltolkning tror jeg. Jeg var absolutt på, men han var enda mer om du skjønner. Vi hadde veldig til kjemi fra første date. Men nå er det slutt. Det gjør vondt. Jeg har lært at det tar slutt selv når alt er fint å det ikke er noen røde flagg.  Nå skal jeg ikke skrive mer for jeg blir bare lei meg. 

Anonymkode: 6ced5...3d1

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange som er med i denne serien her da??😂

IMG_6259.jpeg.48f34f29aa080f2d3adfe987a2ec00e0.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (5 minutter siden):

😂🫂

Anonymkode: b0ba6...861

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (54 minutter siden):

Han har spilt inn sine scener, jeg har ikke, så jeg vet ikke hva som fører meg til ham enda ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det har jeg blitt spurt på to dates til helgen. Naturlig pessimistisk her nå, så tenker at det blir ikke noe av! 🤣 Men har takket ja.. 😊

Anonymkode: 41db3...562

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (4 timer siden):

Jeg var med i en helvetes mange episoder, men så ble jeg lei av at karakteren min gikk på tomgang og det samme skjedde hele tiden. Så jeg skrev meg selv ut. Kommer snart en spin off, den heter "The Woman who Married her Job". Det er en blanding av drama og komedie, så byr på flere gode følelser enn den tragedien jeg var med på alt for lenge. 

Anonymkode: b9556...c4c

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Veldig sannt. Det jeg ikke håper er sannt er at du i begynnelsen av 40 årene anser deg for gammel. Forstår at du ikke gidder, jeg er bare en geleklump av innsats selv, men teknisk sett er du ikke for gammel. 

Anonymkode: b0ba6...861

Har begynt å spøke med at jeg ikke trenger noen å bli gammel sammen med, for jeg har klart å bli gammel helt alene. 

Jeg er en av dem som skrev tidlig i tråden at jeg har gitt opp for godt. Når det ikke har skjedd til nå, så kommer det aldri til å skje. Om det fantes noen der ute som jeg passer med, og som i tillegg vil ha meg, så hadde jeg møtt minst en av dem for lenge siden. Derfor gidder jeg ikke bruke tid og krefter på det lenger, jeg legger heller energien min på noe jeg lykkes med, og som gjør meg glad. Som venner, hobbyer og jobb. Jeg har aldri opplevd noe positivt med menn og kjærlighet, men jeg har opplevd mye positivt med venner, hobbyer og jobb. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd å se at så mange i tråden virker å ha havnet i et veldig pessimistisk modus. Selv ble jeg singel på nyåret, og har gradvis startet opp prosessen med å se etter en ny. Først bare å swipe på Tinder for å få hjulet i gang. Så hev jeg meg ut på date, med selvtillit på bunn. Merket at jeg var ute av trening og på den første daten flørtet jeg knapt. Ikke overraskende ville han ikke treffes igjen. Neste date var med en som tilsynelatende var ok når vi skrev, men i virkeligheten var veldig umoden og virket å bare være ut etter en ting selv om det tydelig stod at jeg søkte et forhold. Det var litt godt å kjenne på at jeg ikke nødvendigvis ville ha alle jeg møtte heller.

Så på tredje forsøk begynte det å løsne. Jeg klarte å flørte mer, slappe av. Plutselig ble det flere dater på kort tid med en mann som er både smart, sprek og utrolig kjekk. Han er langt over my league. Noen ville kanskje diskvalifisert han for høyden, men da går de virkelig glipp av en bra mann. Jeg vet ikke hva det vil bli, men uansett nyter jeg det som er nå. Blir det ikke noe dypere med han, så har jeg troen på at det finnes nye. Den som ikke våger vil ikke finne. Jeg er langt i fra den peneste damen i gaten, heller tvert om. Men en virkelig bra mann ser det du har på innsiden. 😊

Anonymkode: 11685...40b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Så synd å se at så mange i tråden virker å ha havnet i et veldig pessimistisk modus. Selv ble jeg singel på nyåret, og har gradvis startet opp prosessen med å se etter en ny. Først bare å swipe på Tinder for å få hjulet i gang. Så hev jeg meg ut på date, med selvtillit på bunn. Merket at jeg var ute av trening og på den første daten flørtet jeg knapt. Ikke overraskende ville han ikke treffes igjen. Neste date var med en som tilsynelatende var ok når vi skrev, men i virkeligheten var veldig umoden og virket å bare være ut etter en ting selv om det tydelig stod at jeg søkte et forhold. Det var litt godt å kjenne på at jeg ikke nødvendigvis ville ha alle jeg møtte heller.

Så på tredje forsøk begynte det å løsne. Jeg klarte å flørte mer, slappe av. Plutselig ble det flere dater på kort tid med en mann som er både smart, sprek og utrolig kjekk. Han er langt over my league. Noen ville kanskje diskvalifisert han for høyden, men da går de virkelig glipp av en bra mann. Jeg vet ikke hva det vil bli, men uansett nyter jeg det som er nå. Blir det ikke noe dypere med han, så har jeg troen på at det finnes nye. Den som ikke våger vil ikke finne. Jeg er langt i fra den peneste damen i gaten, heller tvert om. Men en virkelig bra mann ser det du har på innsiden. 😊

Herlig å lese! I likhet med deg er jeg også overrasket over pessimismen hos flere her, og håper det ordner seg for dere alle! ❤️

Anonymkode: 17388...432

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/6/2024 at 5:01 PM, AnonymBruker said:

Ok, da har jeg hatt både date to og tre med denne fantastiske fyren. Og jeg forstår ingenting. Alt kommer liksom bare så lett og seilende på et fat. Alt er for godt til å være sant. Samtale, fysisk kjemi, like verdier, humor og interesser. 

Er det i det hele tatt mulig å treffe blink på første Tinder-date? Dette må jo krasjlande? Ingen har så flaks?!?

Meg over! Da har vi, etter noen fantastiske uker, hatt kjærestepraten, og begge er enige om at vi er et par fra nå av! Hurra!!!

• Hjerte 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Meg over! Da har vi, etter noen fantastiske uker, hatt kjærestepraten, og begge er enige om at vi er et par fra nå av! Hurra!!!

Masse gratulerer 💖 så utrolig koselig 😊 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror grunnen til at mange er pessimistiske i tråden her er at det er litt enten eller. Vi skriver gjerne her når vi er håpefulle eller skuffet og ikke så mye midt i mellom.

Jeg er ikke på noen apper for tiden, men er positiv likevel. Etter å ha testet Tinder så har jeg ikke lyst til å bruke så mye energi på den type dating. Jeg må være introvert tror jeg, for jeg syntes det er mer slitsomt enn spennende å møte masse nye mennesker og usikkerheten som følger med i dating. 

Jeg er optimistisk for fremtiden selv om jeg ikke snur hver stein eller sveiper til mobilen får heteslag. Jeg vet det finnes mange flotte menn der ute og en dag så finner vi nok hverandre.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så synd å se at så mange i tråden virker å ha havnet i et veldig pessimistisk modus.

For min del, som naturlig pessimistisk, så er det noe jeg jobber med. 😊 Jeg har slitt en del med depresjon, har en del symptomer på ptsd og sosial angst også, levd veldig isolert med mishandling fra familien som eneste personer rundt meg. Jeg har vært et vandrende rødt flagg som har tiltrukket meg menn på mitt nivå, så jeg jobber veldig med å ta kontroll og bli bedre for å tiltrekke meg en mann som jeg trenger i livet mitt. Har nå hatt en veldig opprydning i livet mitt og det har gjort meg veldig godt å f.eks ikke ha noe kontakt med familien. Jeg kan faktisk glede meg over hyggelig ting, glede meg over jobber og glede meg over fine øyeblikk uten å bli kjeftet huden full over at søppel som man må ikke innbille meg at jeg er noe. 😊 Øver på å sette grenser nå, bygge mitt eget liv og danne gode menneskelig relasjoner! 

Det er en vei å gå, men etter å ha vært ensom og «bare» hatt meg selv i ufattelig mange år - så er jeg naturlig pessimistisk ennå. Litt med den holdningen om hvorfor skulle noen like meg? Men som sagt, jobber med det. Så har ikke troen på at det blir noen dates før jeg står der. 🤣

Jeg er over gjennomsnittet attraktiv, men problemet mitt er jo personligheten og at jeg kan fremstå veldig negativ. Litt med den type holdning om «my presence doesn’t matter so why bother?» 

DPS anser meg som oppegående, selvgående og intelligent som vil klare å riste dette av meg på egenhånd. Og at jeg har masse selvinnsikt og forståelse for situasjonen min. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg startet året veldig håpefull siden jeg var forelsket (og sjokkert at det kunne skje igjen, og så raskt), men så var han ikke klar for noe mer og jeg fikk hjertet knust. At jeg gir opp betyr hovedsakelig at jeg ikke orker appene. Og ikke klar for noe nå. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager på kurs, med rundt 40 menn og 1 dame utenom meg. Altså jeg vasser jo i menn i jobben min, skulle jo tro at det økte sjansen for å møte noen. Men nei. 🤪 Jaja, hyggelige dager og mye læring i det minste. Og jeg møter jo veldig mye hyggelige menn, så klarer å beholde trua på at det finnes bra menn. Det er bare ikke så ofte de er single 😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann A. La oss kalle han Truls. Nå har vi avtalt klokkeslett, sted og utvekslet mobilnummer 😊 

Mann B. La oss kalle han Jens. Han har unmatched meg så da var det bare en forespørsel som rant ut i ingenting. 🥲

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Litt med den holdningen om hvorfor skulle noen like meg? Men som sagt, jobber med det. Så har ikke troen på at det blir noen dates før jeg står der. 🤣

Den " hvorfor skulle noen like meg" holdningen er typisk for empatiske & oppegående kvinner faktisk.

Kvinner som strutter av selvfølelse + selvtillit er ofte dumme som brød & bitchy er min erfaring..I det ligger vel og svarer på hvorfor noen skulle like deg..?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har begynt å spøke med at jeg ikke trenger noen å bli gammel sammen med, for jeg har klart å bli gammel helt alene. 

Jeg er en av dem som skrev tidlig i tråden at jeg har gitt opp for godt. Når det ikke har skjedd til nå, så kommer det aldri til å skje. Om det fantes noen der ute som jeg passer med, og som i tillegg vil ha meg, så hadde jeg møtt minst en av dem for lenge siden. Derfor gidder jeg ikke bruke tid og krefter på det lenger, jeg legger heller energien min på noe jeg lykkes med, og som gjør meg glad. Som venner, hobbyer og jobb. Jeg har aldri opplevd noe positivt med menn og kjærlighet, men jeg har opplevd mye positivt med venner, hobbyer og jobb. 

Du vet hva de sier hvis alle du møter kjører på feil side av veien ?

Fellesnevneren gjennom alle forsøkene dine på å finne samhørighet med og kjærlighet til et annet menneske er deg...

Hvor i prosessen stopper det opp da? Eller starter det i det hele tatt?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke pessimistisk iallefall. Fortsatt lei meg men innser jo at det er over. Så jeg hadde et lyeblikk litt tid på facebook i sted, fant ut at jeg kunne sjekke en singelside for området her. Den er offentlig så da jeg fant bilde av en veldig kjekk mann der ville jeg ikke skrive på siden der så jeg sendte han mld på messenger, å nå har han svart. Jeg var litt ivrig så jeg fant han på snap også🤪 rene stalkeren. Herreguuud det er litt flaut faktisk. Må prøve å finne ut hva jeg skal skrive 😂

Anonymkode: 6ced5...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (2 timer siden):

Du vet hva de sier hvis alle du møter kjører på feil side av veien ?

Fellesnevneren gjennom alle forsøkene dine på å finne samhørighet med og kjærlighet til et annet menneske er deg...

Hvor i prosessen stopper det opp da? Eller starter det i det hele tatt?

Det starter aldri. Det er alltid noen som er penere, yngre og mer spennende de heller vil ha. Og jeg gidder ikke å kjempe om noens oppmerksomhet, så jeg bare trekker meg tilbake. Det samme skjer hver eneste gang. Det å være lite pen, og samtidig helt håpløs sosialt, er en ekstremt dårlig kombinasjon. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...