BobTheNoob Skrevet 28. januar #361 Del Skrevet 28. januar 8 minutter siden, Fighter83 said: Jeg er ikke erfaren med tyskere så... mulig det var hun jeg siterte du tenkte å svare? Sorry. Ja. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #362 Del Skrevet 29. januar Carolain skrev (11 timer siden): Nei, ikke et eneste ordspill faktisk😂 er selv stoor tilhenger av pappa -humor og tørre vitser.. Hvor gamle er dere? Kan være han holder litt igjen for å ikke være for tullete eller oppfattes useriøs Anonymkode: 04ecc...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3. februar #363 Del Skrevet 3. februar Hvordan går det med folket? Blir det noe kjæreste på dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #364 Del Skrevet 3. februar 12 minutter siden, GrønnNellik68 said: Hvordan går det med folket? Blir det noe kjæreste på dere? Jeg får bare masse passiv-aggressive meldinger, så jeg har ikke ork. Hadde heller foretrukket et enkelt hei da. 🥲 Anonymkode: 41db3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 3. februar #365 Del Skrevet 3. februar 1 hour ago, GrønnNellik68 said: Hvordan går det med folket? Blir det noe kjæreste på dere? Næh, går tregt. Vært på Tinder i en måned, fått én match og tre likes. Trodde ikke jeg var så grim, men hvem vet. Prøver meg på Facebook Dating nå, men er litt usikker på hvor aktive folk er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3. februar #366 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg får bare masse passiv-aggressive meldinger, så jeg har ikke ork. Hadde heller foretrukket et enkelt hei da. 🥲 Anonymkode: 41db3...562 hva menes med passiv aggressive meldinger? er du mann eller dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3. februar #367 Del Skrevet 3. februar Okapi skrev (2 timer siden): Næh, går tregt. Vært på Tinder i en måned, fått én match og tre likes. Trodde ikke jeg var så grim, men hvem vet. Prøver meg på Facebook Dating nå, men er litt usikker på hvor aktive folk er der. jeg får en del likes på facebook dating. Men enten er det kjekke 28 åringer som jeg ikke har noen intersse av eller så er det menn jeg syns er fæle og ser rett og slett creepy ut og ikke i vater for 5 øre jeg får likes fra. Eller utlendinger på andre sia av jorda ha ha ha... Men jeg syns jeg har tatt ett steg i riktig retning idag da og meldt meg inn i treningsstudio og vært på en prøve time og hilst på folket der. Trives ikke med den kroppen jeg har nå. Så planen er å komme i gang med noe trening. Jeg har slitt med å finne ett treningsstudio der jeg trives. Men der jeg var idag så det veldig trivelig ut og joviale folk og vanlige folk.. ikke noe pes om at alle går i siste skrik i treningstøy osv osv.. alt var lov å trene i. Det er mer min gate. Jeg har og ett ønske om en mer aktiv sommer og komme meg ut på tur igjen med en kropp som fungerer bedre. Har mista så motivasjonen når det er alltid noe som gjør vondt når man er ute på tur. Så trene litt muskler tenkte jeg sikkert var lurt nå da. Noe dates er det ikke da ha ha ha. Men ja kanskje på sikt. Okapi... ikke gi opp. men heller slapp og ta det som det kommer. Vært litt innom andre apper osv, møte folk ute hvis du kan det tror jeg er aller beste og da tenker jeg ikke på bar og pub og sånt . Har du noen hobbyer du driver med som du møter folk? Felles interesser er jo ofte en fin greie. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolain Skrevet 3. februar #368 Del Skrevet 3. februar Neei, gikk som jeg fryktet. Etter en stund begynte jeg å like ham. Meldingene fra ham ble sjeldnere , og så sendte han melding at han trodde han heller ville lete videre på Tinder. Akkurat lurt hjertet mitt utpå ..❤️🩹 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolain Skrevet 3. februar #369 Del Skrevet 3. februar Okapi skrev (2 timer siden): Næh, går tregt. Vært på Tinder i en måned, fått én match og tre likes. Trodde ikke jeg var så grim, men hvem vet. Prøver meg på Facebook Dating nå, men er litt usikker på hvor aktive folk er der. Er det en egen app? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 3. februar #370 Del Skrevet 3. februar Carolain skrev (4 minutter siden): Neei, gikk som jeg fryktet. Etter en stund begynte jeg å like ham. Meldingene fra ham ble sjeldnere , og så sendte han melding at han trodde han heller ville lete videre på Tinder. Akkurat lurt hjertet mitt utpå ..❤️🩹 Det er kjipt. Skjedd meg og. Virker som om mange får litt 'panikk' når de skjønner at du er oppriktig interessert. Egentlig rart hele greia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 3. februar #371 Del Skrevet 3. februar GrønnNellik68 skrev (7 minutter siden): jeg får en del likes på facebook dating. Men enten er det kjekke 28 åringer som jeg ikke har noen intersse av eller så er det menn jeg syns er fæle og ser rett og slett creepy ut og ikke i vater for 5 øre jeg får likes fra. Eller utlendinger på andre sia av jorda ha ha ha... Men jeg syns jeg har tatt ett steg i riktig retning idag da og meldt meg inn i treningsstudio og vært på en prøve time og hilst på folket der. Trives ikke med den kroppen jeg har nå. Så planen er å komme i gang med noe trening. Jeg har slitt med å finne ett treningsstudio der jeg trives. Men der jeg var idag så det veldig trivelig ut og joviale folk og vanlige folk.. ikke noe pes om at alle går i siste skrik i treningstøy osv osv.. alt var lov å trene i. Det er mer min gate. Jeg har og ett ønske om en mer aktiv sommer og komme meg ut på tur igjen med en kropp som fungerer bedre. Har mista så motivasjonen når det er alltid noe som gjør vondt når man er ute på tur. Så trene litt muskler tenkte jeg sikkert var lurt nå da. Noe dates er det ikke da ha ha ha. Men ja kanskje på sikt. Okapi... ikke gi opp. men heller slapp og ta det som det kommer. Vært litt innom andre apper osv, møte folk ute hvis du kan det tror jeg er aller beste og da tenker jeg ikke på bar og pub og sånt . Har du noen hobbyer du driver med som du møter folk? Felles interesser er jo ofte en fin greie. Veldig bra! Trening er sunt og godt. Man føler seg bedre. Trener styrke selv. Gjort det lenge, men det går opp og ned. Akkurat nå går det meget bra og jeg føler meg sterkere og buksene sitter løsere 💪 Så kommer den vanskelige biten. Holde det vedlike og spise regelmessig sunt! Jeg heier på deg 😊 P.S. Se opp for ballongmenn! 🎈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #372 Del Skrevet 3. februar 17 minutter siden, GrønnNellik68 said: hva menes med passiv aggressive meldinger? er du mann eller dame? Jeg er trådstarter (dame) 🙂 "Må ikke bruke lang tid på å svare da hehe vet hvordan dere damer er" For eksempel. 😅 Anonymkode: 41db3...562 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #373 Del Skrevet 3. februar 12 minutter siden, Carolain said: Neei, gikk som jeg fryktet. Etter en stund begynte jeg å like ham. Meldingene fra ham ble sjeldnere , og så sendte han melding at han trodde han heller ville lete videre på Tinder. Akkurat lurt hjertet mitt utpå ..❤️🩹 Anonymkode: 41db3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3. februar #374 Del Skrevet 3. februar Jeg har kjærlighetssorg og skal nok droppe videre dating. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 3. februar #375 Del Skrevet 3. februar miss summers skrev (7 minutter siden): Jeg har kjærlighetssorg og skal nok droppe videre dating. Vet du. Det er så mange andre flotte menn der ute. Det skal ordne seg og alt skal bli bra igjen 🤗 ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3. februar #376 Del Skrevet 3. februar DeLorean skrev (26 minutter siden): Veldig bra! Trening er sunt og godt. Man føler seg bedre. Trener styrke selv. Gjort det lenge, men det går opp og ned. Akkurat nå går det meget bra og jeg føler meg sterkere og buksene sitter løsere 💪 Så kommer den vanskelige biten. Holde det vedlike og spise regelmessig sunt! Jeg heier på deg 😊 P.S. Se opp for ballongmenn! 🎈 ha ha ha ha ja nå kom jeg på den svenske ballong mannen ja... nei ikke sett og hørt noe etter jeg sa i fra at jeg ikke har noe interesse av disse ballongene hans. En blir jo lei tilslutt da. Jeg orker ikke å være så sunn i maten. Spiser som normalt men unngå å døtte innpå alt for usunn mat da. Vet det blir tungt i begynnelsen men på sikt blir det jo bedre. Har trent regelmessig før en gang på gym og da fikk eg nesten abstinenser når jeg ikke kom meg på trening så håper på å komme dit igjen. Da var det lett å komme seg i vei. Jeg har kjent på den at jeg får litt panikk hvis det blir alvor... vet ikke hva..er vel redd for å rote seg inni noe som man har en liten magefølelse på ikke blir rett for meg, men så gjør man det lell for man tror det skal ordne seg og så roter man seg enda lenger inn i noe som blir vanskelig og vondt å komme seg ut av.. kan være mange kjenner på den da.. da er det lettere å stikke før det blir alvor lissom. Eller er jeg på bærtur? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 3. februar #377 Del Skrevet 3. februar miss summers skrev (25 minutter siden): Jeg har kjærlighetssorg og skal nok droppe videre dating. Føler med deg. Det er vondt. Har kjent på litt det samme da jeg har hatt hekt og har vel forsåvidt fått en avslutning på det og har nå grått noen dager over det da. men tenker at jeg må se fremover og gjøre noe produktivt da for å komme seg videre så da var trening en nærliggende ting og gjøre for seg selv om ikke annet da. Men du trener kanskje allerede? Beste er å ha ting å holde på med så man ikke blir sittende alene for mye og gruble og grave seg enda mer ned i elendigheten... Dating er ofte avvisning så er vel noe en må leve med skal en ut på det gamet der. Men sånt tar jo tid da .. er jo noe man helst vil være over fort som faan så en kan se fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #378 Del Skrevet 3. februar 35 minutter siden, miss summers said: Jeg har kjærlighetssorg og skal nok droppe videre dating. Høres lurt ut! Ta deg en pause, slapp av litt og ta vare på deg selv Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #379 Del Skrevet 3. februar Så du har to typer menn: De som har ræva profil og blir valgt bort fordi de er håpløse. De kjekke med bra profil og som blir valgt bort fordi damene ikke tør date kjekke fyrer. Noe mer jeg trenger å forstå her? Anonymkode: db83f...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3. februar #380 Del Skrevet 3. februar GrønnNellik68 skrev (16 minutter siden): Føler med deg. Det er vondt. Har kjent på litt det samme da jeg har hatt hekt og har vel forsåvidt fått en avslutning på det og har nå grått noen dager over det da. men tenker at jeg må se fremover og gjøre noe produktivt da for å komme seg videre så da var trening en nærliggende ting og gjøre for seg selv om ikke annet da. Men du trener kanskje allerede? Beste er å ha ting å holde på med så man ikke blir sittende alene for mye og gruble og grave seg enda mer ned i elendigheten... Dating er ofte avvisning så er vel noe en må leve med skal en ut på det gamet der. Men sånt tar jo tid da .. er jo noe man helst vil være over fort som faan så en kan se fremover. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høres lurt ut! Ta deg en pause, slapp av litt og ta vare på deg selv Anonymkode: 41db3...562 Takk dere. Det er et lite helvete. Mister troen mitt. Og jeg sliter så veldig med å stole på folk fra før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå