AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1881 Del Skrevet 15. desember 2024 Blått skrev (43 minutter siden): Så du inviterte han på besøk? Krysser fingrene for nytt møte snart!🤞❤️ Ja jeg inviterte (igjen 🫣) Nå får han ungen igjen i morra å i ei uke så blir det jo jul (å jeg skal feire med datter og barnebarn) Men i romjula kanskje 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1882 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg er invitert neste helg, men jeg vet ikke om jeg tørr. Vi har bare snappet og snakket på IG, men kjenner hverandre litt fra andre medier også🤪 men å møtes ble brått veldig skummelt! Kleint lissom… Anonymkode: abb43...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #1883 Del Skrevet 19. desember 2024 Da er 2024 snart ferdig. Fikk meg en date, men ble avvist etterpå (etter jeg hadde sittet flere timer på telefonen og følte meg som en hobbypsykolog) Kanskje det blir bedre til neste år, vet aldri! Prøver å være positiv, ikke sååå ille å være singel Anonymkode: eb59d...eaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 19. desember 2024 #1884 Del Skrevet 19. desember 2024 13 dager igjen av 2024, er vel på tide å starte en ny tråd for 2025 egentlig, begrenset hva som kan skje på 2 uker. Eller man kan jo fortsatt møte noen da, men det rekker jo ikke akkurat å etablere seg helt...😅 Det skulle vært mulig å ha en statistikk her, sett hvor mange som faktisk fant kjærligheten i 2024 av de her inne. Men til de av oss som ikke gjorde det: Det kommer nye muligheter!❤️ 2024 var året da jeg endelig la datingapper på hylla for godt. Noe som sikkert er litt medvirkende årsak til at jeg ikke har vært på noen date sidenstarten av februar. Men også sterkt medvirkende til betydelig mindre frustrasjon!😂 2024 har vært et fint år, selv om kjærligheten uteblir. Egentlig trives jeg bare bedre og bedre med å være singel. Og ikke date....😅 Slipper veldig mye styr. Det har kommet flere nye mennesker inn i livet mitt, og jammen lurer jeg på om jeg faktisk har blitt litt småinteressert/betatt av en nå på slutten av året. Får se hva som skjer der, jeg trenger å bli bedre kjent før jeg vurderer å evt gjøre noe med det. Men det er litt deilig bare å kjenne på det også🥰 Går uansett inn i juleferie med en veldig god følelse❤️ Og 2025 er fullt av nye muligheter! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #1885 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg kan ta en liten oppsummering av 2024 for min del. Jeg er i slutten av 30-årene og har ikke vært i forhold tidligere, føler meg dritt av den grunn blant annet. Var på 1 date i vår. Han lignet ikke på bildene i det hele tatt, og personlighetsmessig var vi ikke en match. Han prøvde å holde kontakten i ettertid, men jeg lot det fade ut. Siden i sommer har jeg chattet med en mann som jeg har blitt betatt av uten å møtt han. Vi bor langt fra hverandre. Jeg har vært usikker på hvor interessert han er i å møtes, så vi har bare pratet løst om det. For et par uker siden kom det frem at vi begge har hatt lyst til å møtes, men ingen av oss har turt å spørre den andre rett ut. Det passet ikke å møtes før jul (må være helgetur ettersom vi bor en flytur unna hverandre), så vi ønsker å møtes over nyttår. Vi har ikke bestemt helg, igjen er vi begge litt tafatte/redde? Jeg hadde kastet meg på første fly om jeg hadde fått invitasjon! Men jeg håper virkelig at vi får møtt hverandre, for å se om det er noe potensielt bra der. Jeg føler samtidig at jeg liker han veldig godt, og jeg har ikke møtt irl han en gang. Så det kan jo bli en stor nedtur, eller det kan bli bra! Min lykke i kjærlighet taler mot meg dessverre. Han virker i hvertfall som en nydelig person. Jeg tror også at jeg er mer interessert i han, enn han i meg. Men av og til skriver han på en sånn måte at han virker veldig interessert. Jeg er i hvertfall veldig forvirret av hele greien. Jeg tror uansett ikke at jeg kan date andre før jeg har møtt han. Hodet og hjertet mitt klarer kun 1 mann om gangen. Så det blir jo veldig spennende hva 2025 bringer Anonymkode: 30ed0...061 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 19. desember 2024 #1886 Del Skrevet 19. desember 2024 Oppsummering 2024 Har vel snust på ca 6 stykker. Sveket av en, jeg dumpet en, en ombestemte seg, to viste seg å være i forhold fra før og så finalen, karen som får hjertet mitt til både å gløde og henge helt alene i løse luften. Med han siste her regner jeg med at det kommer en form for oppdatering en gang på nyåret. Det har og vært en 10 dagers romanse på nett, som jeg avsluttet. En kar i nabolaget mitt som det ikke ble noe med, en gammel bekjent jeg har fått kontakt med igjen og noe styr via nett med folk som er i en annen galakse enn meg eller noe i den duren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 21. desember 2024 #1887 Del Skrevet 21. desember 2024 Update, årsslutt. Jeg har skrevet før i tråden om at jeg traff en vidunderlig kvinne tidlig på året. Hun er fortsatt vidunderlig. Vi har hatt ferier, turer, utflukter, teaterforestillinger, kinoer, hjemmemiddager, krangel med de "voksne" ungene våre, krangel med hverandre, skufffelser, jobbutfordringer, praktiske utfordringer, mye latter og romantikk. Og det beste er når vi legger oss sammen så holder vi rundt hverandre til vi sovner. Jeg skal ikke stikke under en stol at med litt dårlige erfaringer i ryggsekken, så herjer det litt usikkerhet og unnvikendehet innimellom hos oss begge. Det er rett og slett litt jobb å beholde et forhold. Alt går ikke på autopilot. Vi er såpass voksne at vi har skjønt det. Nå skal vi feire julen sammen med hyggelige juleselskaper sammen hele tiden. Gleder meg. Det nytter, folks. Ha trua og legg litt innsats i det hvis dere finner en "keeper" ❤️ 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. desember 2024 #1888 Del Skrevet 22. desember 2024 Oppsummering: Same procedure as every year, but no James 😭 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 22. desember 2024 #1889 Del Skrevet 22. desember 2024 sofie777 skrev (10 timer siden): Oppsummering: Same procedure as every year, but no James 😭 Same here Miss Sofie, same procedure as the last three years... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #1890 Del Skrevet 23. desember 2024 Siden alke andre oppsummerer 2024 gjør jeg det og. Her gikk det akkurat som forventet, absolutt ingenting har skjedd. Jeg har vært på flere kontinenter enn på dater, for å si det sånn. Har generelt gjort mer av alt enn dater, for jeg har ikke vært på en eneste en. Våget meg så vidt på å åpne meg for en, og det gikk til helvete, så det gjør jeg aldri igjen. Dette året harderimot vært helt fantastisk når det kommer til jobb og utvikling. Så sent som i begynnelsen av desember var jeg på en større internasjonal konferanse hvor jeg kunne knyte nye kontakter. Skal prøve å spille kortene mine riktig der, og se hva slags muligheter som åpner seg. Så får jeg bruke de neste årene på noe som gir meg glede og som jeg er flink til, og la mannfolk være i fred til å løpe etter den typen damer de faktisk liker. Som overhodet ikke er meg, det har jeg lært en gang for alle nå. Anonymkode: b9556...c4c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 23. desember 2024 #1891 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Siden alke andre oppsummerer 2024 gjør jeg det og. Her gikk det akkurat som forventet, absolutt ingenting har skjedd. Jeg har vært på flere kontinenter enn på dater, for å si det sånn. Har generelt gjort mer av alt enn dater, for jeg har ikke vært på en eneste en. Våget meg så vidt på å åpne meg for en, og det gikk til helvete, så det gjør jeg aldri igjen. Dette året harderimot vært helt fantastisk når det kommer til jobb og utvikling. Så sent som i begynnelsen av desember var jeg på en større internasjonal konferanse hvor jeg kunne knyte nye kontakter. Skal prøve å spille kortene mine riktig der, og se hva slags muligheter som åpner seg. Så får jeg bruke de neste årene på noe som gir meg glede og som jeg er flink til, og la mannfolk være i fred til å løpe etter den typen damer de faktisk liker. Som overhodet ikke er meg, det har jeg lært en gang for alle nå. Anonymkode: b9556...c4c Jeg skal date mer ute til neste år. Jeg gidder ikke Tinder mer. Man finner ikke kjærligheten der. Har en kompis som skal skille seg og han vil på byen og kikke etterhvert. Har sagt at jeg er med på det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #1892 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Siden alke andre oppsummerer 2024 gjør jeg det Våget meg så vidt på å åpne meg for en, og det gikk til helvete, så det gjør jeg aldri igjen. …… Så får jeg bruke de neste årene på noe som gir meg glede og som jeg er flink til, og la mannfolk være i fred til å løpe etter den typen damer de faktisk liker. Som overhodet ikke er meg, det har jeg lært en gang for alle nå. Anonymkode: b9556...c4c Hva mener du med gikk til helvete? Hvor traff du ham? Ikke gi opp, det finnes noen for alle. Hva gjør deg så sikker på at menn ikke vil ha deg? Anonymkode: 324e0...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 23. desember 2024 #1893 Del Skrevet 23. desember 2024 Det var absolutt ikke mitt år innen kjærligheten, men det går veldig bra likevel. Ett kort forhold og utallige dater senere så er jeg like langt og ingenting lengre. Satser på 2025 blir ett episk bra år, på alle måter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 23. desember 2024 #1894 Del Skrevet 23. desember 2024 Fjompenisse har truffet ei som er like fjompete som ham. Det hadde jeg ikke trodd fantes. Blitt noen heite dater, men å date en dame med omsorg for barn og enda fullere kalender enn meg kan være smått frustrerende for en fyr som er jævlig betatt. Men er allikevel optimist og tror og håper at dette fullklaff! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #1895 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med gikk til helvete? Hvor traff du ham? Ikke gi opp, det finnes noen for alle. Hva gjør deg så sikker på at menn ikke vil ha deg? Anonymkode: 324e0...811 Erfaring. Erfaring gjør meg sikker på at menn ikke vil ha meg. Anonymkode: b9556...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #1896 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Erfaring. Erfaring gjør meg sikker på at menn ikke vil ha meg. Anonymkode: b9556...c4c Du får ikke det med enn mann 😅 Skjønner om du er redd, men jeg tenker du avslår deg selv for fort. Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #1897 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du får ikke det med enn mann 😅 Skjønner om du er redd, men jeg tenker du avslår deg selv for fort. Anonymkode: b0ba6...861 Ja, kjempemorsomt. Vi snakker 2024 her, ikke hele mitt over 40 år lange liv. Jeg tør påstå at jeg gjennom livet har fått mer enn nok erfaring til å vite at menn ikke vil ha meg. Anonymkode: b9556...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #1898 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, kjempemorsomt. Vi snakker 2024 her, ikke hele mitt over 40 år lange liv. Jeg tør påstå at jeg gjennom livet har fått mer enn nok erfaring til å vite at menn ikke vil ha meg. Anonymkode: b9556...c4c Mente ikke å ta ifra deg opplevelsen din. Men jeg tror genuint ikke på at det finnes en kvinne ingen menn kan like. Sier ikke det for å såre deg, men å trøste deg. Tenkte heller ikke det var morsomt. Brukte den her 😅 for å prøve å gjøre det mildt, ikke hånende. Beklager at jeg ytret meg på et vis som var sårende. Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #1899 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg er forelsket sånn helt på tampen av 2024 jeg 😍og jeg tror det er gjensidig 🤩 Anonymkode: 6ced5...3d1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 24. desember 2024 #1900 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg har vært veldig frem og tilbake om jeg skal skrive dette, men prøver meg. Jeg fikk en ny C fra universitet, i et fag som jeg knapt har jobbet med, for dette halvåret her har vært beinhardt psykisk fordi det er så mye av traumene mine som jeg har møtt. Jeg har hele veien gått inn til eksamen med at jeg kommer til å stryke, kommer ikke til å klare det, men det dårligste jeg har fått er da faktisk en C og jeg har fått 3 av dem. Samtidig som jeg har måtte «lære» meg norsk, dvs ordforrådet mitt var helt elendig - 10-åringer har nok hatt bedre ordforråd enn meg da jeg begynte på denne veien. I tillegg så har jeg måtte lære meg engelsk, ganske brått, fordi det er også noe jeg ikke har vært flink til. Og det jeg tar med meg fra denne ferden fra 2024 er at jeg undervurderer meg selv. Jeg tenker jeg skal stryke, at jeg elendig og dum, men likevel så klarer jeg å levere C uten noe særlig arbeid (og dette er ikke det første gangen). Jeg tror at det er problemet mitt i datingen også. Jeg føler ikke at jeg fortjener det og undervurderer meg selv så jeg har havnet i relasjoner med menn som ikke liker meg, på samme måte som familien min ikke liker meg. Men det er det eneste jeg er kjent med.. Så for 2025, så er mitt nyttårsforsett å være litt snill med meg selv! ❤️ jeg skal si til meg selv at jeg fortjener noen som er snill mot meg, som bryr seg om hvordan jeg har det, noen som er glad i meg. Jeg skal ikke undervurdere meg selv, men jeg skal fortelle meg selv, dette får du til. Også vil jeg ønske dere alle en god jul! Takk for at dere har troen på meg, er snill med meg og omsorgsfulle ❤️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå