Blått Skrevet 11. desember 2024 #1861 Del Skrevet 11. desember 2024 Calaska skrev (2 minutter siden): Ja. Jeg beklager, jeg trykker anonym av og til fordi jeg vil anonymisere de jeg snakker om. Men nå er det toget kjørt 🤣 neida, det går vel bra. Jeg er vel uansett anonym. Nei nei, ikke beklag. Det bare forvirret meg litt, om det var deg eller om det var en annen AB som snakket 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. desember 2024 #1862 Del Skrevet 11. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Morra kanskje 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 Giiiiirl, we need some details tomorrow! Det først og store er HVA skal dere? Hva er kanskje planen?? Endret 11. desember 2024 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. desember 2024 #1863 Del Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er vel omtrent to og halv time med bil. Men dette har med retning og landsdel å gjøre for min del. Jeg flytter gjerne dit han bor, men om det var like langt til andre steder så har jeg ikke lyst å flytte dit. Jeg bor blant fjord og fjell og det vil jeg fortsette med. Anonymkode: 852a6...888 To og en halv time en vei med bil er ikke ille. Det er ikke sånn at du kan stikke innom på en hverdag (med mindre du jobber hjemmekontor?), men et forhold med at man ser hverandre i helgene og har det fint sammen - absolutt mulig! Om du vil ha han, så legg an på han! Kjør på 🥰 det verste som kan skje er at han sier nei, men da har du prøvd og den som intet våger, intet vinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. desember 2024 #1864 Del Skrevet 11. desember 2024 Trek skrev (2 timer siden): Kjærlighetsmønster er både en podcast og en bok. Begge deler er fine synes jeg. I en podcast som heter Relasjonspodden så snakker de om EQ terapi innimellom. Det er kurs og behandling som går mye på relasjoner og selvfølelsen. Jeg har selv hatt problemer i oppveksten så jeg startet heller ikke med å lese om disse tingene med det første, men så gikk det opp for meg at det er i grunnen i relasjoner med menn jeg har slitt mest. Mye fordi jeg blir alt for knyttet til menn som ikke behandler meg bra. Når man har blitt behandlet dårlig veldig lenge så skjønner man ikke alltid at man blir behandlet dårlig heller. Det er velkjent og trygt på en måte. Så man gjør alt man kan i relasjonen for å få feil mann til å behandle deg slik du ønsker å bli behandlet. Det går jo selvsagt ikke, for du valgte en mann som ikke er i stand til å gi deg den kjærligheten du trenger. Så da blir spørsmålet heller, hvordan velge riktig mann. Jeg skal sjekke ut podcasten takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. desember 2024 #1865 Del Skrevet 12. desember 2024 (endret) Blått skrev (19 timer siden): 1) Jeg googlet EQ-terapi i stad, men jeg har ikke blitt helt klok på hva det er. Derimot dette med å lese.. det skal jeg innrømme at jeg har gjort, mye. Ikke om kjærlighet, men om psykisk helse og hvordan oppveksten påvirker oss. Du kan lese om det her: EQ-terapi - EQ Institute Har ei venninne med en del traumer fra barndommen (overgrep) som sier at EQ terapi har endret livet hennes. Det går direkte på å rydde opp i gammelt gruff fra barndommen. Kan ellers anbefale podcasten "realasjonspodden", med Dora Thorhallsdottir og Kjersti idem som begge er EQ-terapeuter (og fantastisk fine og morsomme damer!) og nå så jeg at du akkurat hadde fått det tipset ja😅 Endret 12. desember 2024 av Engel 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12. desember 2024 #1866 Del Skrevet 12. desember 2024 Engel skrev (7 timer siden): Du kan lese om det her: EQ-terapi - EQ Institute Har ei venninne med en del traumer fra barndommen (overgrep) som sier at EQ terapi har endret livet hennes. Det går direkte på å rydde opp i gammelt gruff fra barndommen. Kan ellers anbefale podcasten "realasjonspodden", med Dora Thorhallsdottir og Kjersti idem som begge er EQ-terapeuter (og fantastisk fine og morsomme damer!) og nå så jeg at du akkurat hadde fått det tipset ja😅 Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12. desember 2024 #1867 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg åpnet snapchat og bang bang.. han lå øverst.. det sto at jeg hadde mottatt noe for to timer siden, men det ligger ingenting i chatten.. ikke står det at han har slettet noe heller.. argh.. jeg vurderer bare å slette hele mannen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 12. desember 2024 #1868 Del Skrevet 12. desember 2024 Blått skrev (42 minutter siden): Jeg åpnet snapchat og bang bang.. han lå øverst.. det sto at jeg hadde mottatt noe for to timer siden, men det ligger ingenting i chatten.. ikke står det at han har slettet noe heller.. argh.. jeg vurderer bare å slette hele mannen nå.. Håper du finner en bra mann som vil ha forhold snart. Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 15. desember 2024 #1869 Del Skrevet 15. desember 2024 stian42 skrev (På 12.12.2024 den 23.13): Håper du finner en bra mann som vil ha forhold snart. Lykke til Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 15. desember 2024 #1870 Del Skrevet 15. desember 2024 (endret) En liten gjennomgang av 2024 for min del, for alt er jo en og samme vei. På starten av året så falt jeg, brakk armen og måtte inn på sykehuset, måtte opereres. Jeg dro hjem fra operasjonen, lagde middag til sønnen min og la meg. Begynte mange uker for sent på universitet, og denne gangen så møtte jeg faktisk opp i timene som var veldig tungt. Jeg hadde perioder hvor jeg gråt på veien hjem fra t-banen, gråt mens jeg lagde middag. Jeg vet ikke hvorfor det skjedde, men det var det som skjedde. Jeg fikk så mye ros av den ene professoren min, at jeg følte meg som en idiot. Det var som å gå inn i en annen verden, der noen faktisk syns jeg var smart, intelligent, hyggelig. Det var som jeg satt i timene og drømte, det føltes ikke ekte, føltes ikke som det skjedde. Noen som faktisk ikke skriker til meg? Noen som faktisk ikke kaller meg dum, ubrukelig, stygg? Noen som faktisk er hyggelig mot meg? Noen som faktisk liker at jeg er der og ikke jager meg ut fordi jeg «er bare plagsom»? Lenge sa jeg til meg selv at han sikkert ser hvor patetisk og tragisk jeg er, han syns synd på meg så han prøver å være grei, men nå så tror jeg han faktisk mente det. I mai hadde jeg et mentalt sammenbrudd og ble nesten innlagt. Jeg måtte utsette eksamen. Tok dem etter sommeren. I løpet av sommeren så kunne jeg begynne å kjenne at det løsnet litt. I august begynte jeg på en privat skole for å ordne litt på mine vgs-fag. Det var et mareritt å starte på et nytt sted. Jeg hadde akkurat begynt med og bli trygg på universitet. Hormonene mine var helt på bærtur, men etter ti år der jeg knapt har hatt mensen - så er den nå her, hver måned og det var ganske brutalt. Jeg vet en del av de ungene så på meg med kniver i øynene og det kan jeg forstå for jeg har vært skikkelig rar og fæl dette semesteret, men jeg har bare lukket øynene og ørene for det. Jeg blir ikke bedre av å sitte hjemme, av å stenge meg inne og isolere meg selv. Føler nå at det begynner å løsne mye, veldig mye. Jeg gikk fra muntlig eksamen, der også, med masse skryt for å være intelligent. Jeg har rotet meg borti noen som er gifte, men samtidig så setter jeg grenser for meg selv som jeg aldri har gjort før. Jeg, noen ganger, fortsatt overforklarer når jeg setter grensene men det også begynner å løsne og forsvinne. Jeg føler at før så har jeg nærmest tryglet folk om å være glad i meg, om å redde meg fra den sorgen jeg lever i, men nå begynner jeg å bli glad i meg selv og finne meg selv - som gjør at jeg også kaster ut de som er en negativ påvirkning i livet mitt og kan faktisk finne noen som er liker å være rundt meg - noen som jeg føler at bidrar til å gjøre livet mitt bedre. Mange av de som jeg går på skole med er født i 2001-2005 så blir nok ikke så mye i 2025. Jeg føler at, for å prøve Tinder igjen, så må det gå mer tid. Jeg trenger mer stabilitet og trygghet for å komme meg ditt. 2025? På veien videre. Hvem vet hva som skjer? Jeg har i hvert fall troen på fremtiden. Og jeg skal følge neste års tråd. Skal heie på dere alle! Syns det er utrolig koselig å lese tråden med dater❤️ Endret 15. desember 2024 av Blått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1871 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg tror jeg aldri blir forelsket eller finner kjærlighet igjen 😭 Anonymkode: 0d31d...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1872 Del Skrevet 15. desember 2024 Altså hææææ, hva skjedde nå ? Har siden august snakka på snap med en venn av et vennepar. Har kjent han siden februar ca. å i starten på snap var jeg lunken men de siste to mnd har det vært myyye kontakt men ikke møttes selv om vi har snakket om det. Han har unge 50%, litt lang avstand, jobb, ganske sjenerte begge to osv så det har blitt bare med praten å jeg trodde at det nok kom til å forbli sånn. Men så dukka han plutselig opp i går kveld noe som var veldig koselig, praten å timene gikk å han dro akkurat hjem… Anonymkode: 6ced5...3d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 15. desember 2024 #1873 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror jeg aldri blir forelsket eller finner kjærlighet igjen 😭 Anonymkode: 0d31d...980 Joda 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 15. desember 2024 #1874 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tror jeg aldri blir forelsket eller finner kjærlighet igjen 😭 Anonymkode: 0d31d...980 ❤️ 🫂 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Altså hææææ, hva skjedde nå ? Har siden august snakka på snap med en venn av et vennepar. Har kjent han siden februar ca. å i starten på snap var jeg lunken men de siste to mnd har det vært myyye kontakt men ikke møttes selv om vi har snakket om det. Han har unge 50%, litt lang avstand, jobb, ganske sjenerte begge to osv så det har blitt bare med praten å jeg trodde at det nok kom til å forbli sånn. Men så dukka han plutselig opp i går kveld noe som var veldig koselig, praten å timene gikk å han dro akkurat hjem… Anonymkode: 6ced5...3d1 Hva mener du med dukket plutselig opp? Trenger litt detaljer her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 15. desember 2024 #1875 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg møtte naboen min igjen, for såvidt, her om dagen. Jeg trodde han hadde flyttet for jeg hadde ikke sett han på kjempelenge, men ropte nesten etter han at han var veldig fin i dress. Angrer litt på at jeg ikke gjorde det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1876 Del Skrevet 15. desember 2024 Blått skrev (Akkurat nå): ❤️ 🫂 Hva mener du med dukket plutselig opp? Trenger litt detaljer her.. han turte endelig å komme på besøk 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 15. desember 2024 #1877 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): han turte endelig å komme på besøk 😍 Anonymkode: 6ced5...3d1 Så du inviterte han på besøk? Krysser fingrene for nytt møte snart!🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 15. desember 2024 #1878 Del Skrevet 15. desember 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Jeg møtte naboen min igjen, for såvidt, her om dagen. Jeg trodde han hadde flyttet for jeg hadde ikke sett han på kjempelenge, men ropte nesten etter han at han var veldig fin i dress. Angrer litt på at jeg ikke gjorde det.. Kanskje du skal sende han en melding å si at du tenker på hvor fin han var i den dressen? Det høres kanskje veldig direkte og alvorlig ut 😅 Men syns ikke du skal avlyse å si noe til han. Om ikke dette er en negativ kontakt? Er det en du liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 15. desember 2024 #1879 Del Skrevet 15. desember 2024 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Kanskje du skal sende han en melding å si at du tenker på hvor fin han var i den dressen? Det høres kanskje veldig direkte og alvorlig ut 😅 Men syns ikke du skal avlyse å si noe til han. Om ikke dette er en negativ kontakt? Er det en du liker? Vel.. jeg har ikke nummeret hans. 🙈 Jeg ymtet frempå før her inne at jeg liker energien hans og at jeg kanskje må være litt frempå om jeg skal bli kjent med han, men det var like før han plutselig ble borte så jeg, som sagt, trodde han hadde flyttet. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 15. desember 2024 #1880 Del Skrevet 15. desember 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Vel.. jeg har ikke nummeret hans. 🙈 Jeg ymtet frempå før her inne at jeg liker energien hans og at jeg kanskje må være litt frempå om jeg skal bli kjent med han, men det var like før han plutselig ble borte så jeg, som sagt, trodde han hadde flyttet. 😅 Åja 😅 Flaks at han enda er der 😊 Du er sikkert glad nå. Å ha noe så spennede i så nær omkrets, ja du bør ta en sjangs 💃 Dumt det er vinter, jeg hadde sikkert ligget å solt meg mye om mulig innsyn, bare for å vite at kanskje han ser 🤭 Krysser fingrene for at du våger neste gang du ser han 😊 Eller kanskje han sier noe til deg? 🤞 Fannt ut at min, som jeg også likte energien av, er gift eller i forhold. Så fantasien er offisielt over, men er ikke så trist for det har gått så lang tid og jeg visste det bare var tøys fra min side uansett. Liker å ha noen å tenke på, syns det er dumt å ikke ha noe som helst der, føler jeg bruker det litt til å planlegge og kartlegge livsdrømmer, for å dømme dem når det blir en ny ide der 😅 Å nå er ✨️mannen✨️ bare et spørsmål, et tomt hull som ikke har et utsende eller personlighet. Må ha noe håndfast 🧟♀️ Må fokusere i en overdreven retning og ignorere alle reele kjærlighets relajsoner til fordel for en fantasi 😅😭 Hjelp. Men bruker det til å skrive, så har i det minste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå