Sparkling_Pink Skrevet 29. oktober #1701 Del Skrevet 29. oktober Nevrodiversiteten representerer både utfordringer og en fleksibilitet. Denne fleksibiliteten er klok til å bruke til å regulere deg selv, kommunisere best mulig med hverandre og å ta ansvar for deg selv. Det er ikke lurt å tilpasse deg til en annen for å «få» han. Jeg har gjort lignende ting altfor lenge. I beste fall blir jeg sliten av det, i verste fall blir forholdet bygget på falske premisser, eller det aldri utvikler seg; han sanser at jeg ikke er genuin og tar utgangspunkt i at det jeg skjuler er værst mulig. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 29. oktober #1702 Del Skrevet 29. oktober Jeg kom forbi tråden med et hjertesukk sånn egentlig, jeg hadde hatt en kjæreste nå om jeg hadde vært litt mindre nøye. Jeg kunne hatt en manipulativ en, en som lirer av seg giftige vitser to ganger daglig, som ikke dusjer ved behov, som stresser meg, jeg kunne om jeg ikke turde tro på mine egne drømmer fremdeles vært med X-en, eller han som pushet meg til jeg flippet. Det jeg tror jeg prøver å si er at tidligvinteren holder på å bli litt kjøligere og huden min er stedet det starter, æresord, det er huden som vil ligge i den sene oktoberblåsten og være omslynget av noe som lukter mann og så må resten av meg bare følge etter og forklare hvorfor det ikke er noen her og kanskje aldri blir noen igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #1703 Del Skrevet 29. oktober 🤔 Anonymkode: 870b9...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 30. oktober #1704 Del Skrevet 30. oktober Sparkling_Pink skrev (11 timer siden): Nevrodiversiteten representerer både utfordringer og en fleksibilitet. Denne fleksibiliteten er klok til å bruke til å regulere deg selv, kommunisere best mulig med hverandre og å ta ansvar for deg selv. Det er ikke lurt å tilpasse deg til en annen for å «få» han. Jeg har gjort lignende ting altfor lenge. I beste fall blir jeg sliten av det, i verste fall blir forholdet bygget på falske premisser, eller det aldri utvikler seg; han sanser at jeg ikke er genuin og tar utgangspunkt i at det jeg skjuler er værst mulig. Vi er nok veldig mange kvinner som har gått i den fellen med å tilpasse seg. Det viktige er å lære av det. Jeg er heller singel enn å gjøre det igjen. Ikke at man ikke skal kunne inngå kompromisser altså, det er nødvendig i alle forhold. Men jeg må ha en som godtar meg akkurat som jeg er, og som er seg selv fullt ut sammen med meg også🙂 Men ja, kjenner også på det savnet om hudkontakt og noen å være nær nå som kveldene blir kalde og mørke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 30. oktober #1705 Del Skrevet 30. oktober Engel skrev (1 time siden): Vi er nok veldig mange kvinner som har gått i den fellen med å tilpasse seg. Det viktige er å lære av det. Jeg er heller singel enn å gjøre det igjen. Ikke at man ikke skal kunne inngå kompromisser altså, det er nødvendig i alle forhold. Men jeg må ha en som godtar meg akkurat som jeg er, og som er seg selv fullt ut sammen med meg også🙂 Men ja, kjenner også på det savnet om hudkontakt og noen å være nær nå som kveldene blir kalde og mørke. De aller fleste mennesker tilpasser seg andre, ofte på grunn av kotyme, men også fordi de aller fleste ønsker å bli likt av andre. Selv Fjompenisser skjønner at det er settinger hvor jeg må tilpasse meg og være mindre fjompete. Nå rakk jeg ikke å date mer enn en dame før jeg gjemte profilen min på Tinder og det var en date hvor jeg kunne være nær 100% Fjompenisse, så ikke hatt noe behov for å tilpasse meg i datingen. Men ser at jeg gikk i fella med å tilpasse og kompromisse på Tinderprofilen. Veldig streite bilder og ganske streit tekst (til Fjompenisse å være). Ble nok veldig opptatt av å tilfredsstille mengden, fremfor å bruke profilen til å sile vekk de som ikke ser etter Fjompenisser. Det er overkill å skulle ha hundrevis av likes, når de aller fleste nok er uaktuelle. Og da snakker jeg ikke om utseendet, men personligheten. Om jeg skulle måtte aktivere oppdagelse igjen på Tinder, så kommer jeg til å lage en mye mer spisset profil, så får jeg heller få færre likes, men kanskje mer relevante! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 30. oktober #1706 Del Skrevet 30. oktober Fjompenisse skrev (1 time siden): Om jeg skulle måtte aktivere oppdagelse igjen på Tinder, så kommer jeg til å lage en mye mer spisset profil, så får jeg heller få færre likes, men kanskje mer relevante! Det er bare ikke alt som er så lett å beskrive. Jeg tror jeg er en person som bare må oppleves😅😂 Enten liker de det, eller overhodet ikke😉 Hvordan beskrive at jeg har "rask" energi feks? Dvs må ha noen som ikke må tenke lenge når de snakker og gjør ting, for da kjeder jeg meg og faller ut midtveis i samtalen, eller i en setning...😇 Jeg går fort, snakker fort, tar raske belsutninger. Får noia av folk som ikke tar initativ og ikke får gjort ting de har sagt de skal gjøre. Og folk som ikke planlegger!🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 30. oktober #1707 Del Skrevet 30. oktober Engel skrev (47 minutter siden): Det er bare ikke alt som er så lett å beskrive. Jeg tror jeg er en person som bare må oppleves😅😂 Enten liker de det, eller overhodet ikke😉 Hvordan beskrive at jeg har "rask" energi feks? Definitivt ikke lett å beskrive seg som person basert på veldig begrenset med tegn og få bilder. Og kan være en vesentlig forskjell på skriftlig og muntlig kommunikasjon. Nå håper jeg at min Tinder-karriere ble kortvarig, men om jeg må tilbake dit, så skal jeg være flinkere til å grovsortere, så får det heller være at en potensiell god match ikke lar seg fenge av en mer spisset profil. For jeg er som deg, må oppleves 😅 Og jeg gidder ikke å spille teater for å tilfredsstille noen andre, bare for at de har et pent ytre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 30. oktober #1708 Del Skrevet 30. oktober Engel skrev (1 time siden): Det er bare ikke alt som er så lett å beskrive. Jeg tror jeg er en person som bare må oppleves😅😂 Enten liker de det, eller overhodet ikke😉 Hvordan beskrive at jeg har "rask" energi feks? Dvs må ha noen som ikke må tenke lenge når de snakker og gjør ting, for da kjeder jeg meg og faller ut midtveis i samtalen, eller i en setning...😇 Jeg går fort, snakker fort, tar raske belsutninger. Får noia av folk som ikke tar initativ og ikke får gjort ting de har sagt de skal gjøre. Og folk som ikke planlegger!🙄 Det var gøy i sin tid å gå gjennom algoritmen på sukker og oppdage at raske besluttningstagere til en viss grad kunne bli tolket som kompatible med trege besluttningstagere. Hos deg er det trolig ikke tilfelle, da det er mer enn beslutninger som er påvirket. Forøvrig, hvem er det ikke som irriterer seg over folk som sier de skal noe, og så blir det ikke gjort? Jeg foretrekker og mennesker med initiativ og planleggings evne. Det er så mye lettere å stole på et slikt menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 30. oktober #1709 Del Skrevet 30. oktober Sparkling_Pink skrev (7 minutter siden): Forøvrig, hvem er det ikke som irriterer seg over folk som sier de skal noe, og så blir det ikke gjort? Jeg foretrekker og mennesker med initiativ og planleggings evne. Det er så mye lettere å stole på et slikt menneske. De som er sånn selv vil jeg tro😅 Men har vel opplevd at noen av de irritrer seg over andre som er lik dem også, så noen mangler nok litt selvinnsikt.😅 Jeg syns det er greit at folk er ulike altså, og fungerer godt sammen med de fleste typer, bare ikke helt i de nærmeste relasjonene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 30. oktober #1710 Del Skrevet 30. oktober Sparkling_Pink skrev (2 timer siden): Det var gøy i sin tid å gå gjennom algoritmen på sukker og oppdage at raske besluttningstagere til en viss grad kunne bli tolket som kompatible med trege besluttningstagere. Hos deg er det trolig ikke tilfelle, da det er mer enn beslutninger som er påvirket. Forøvrig, hvem er det ikke som irriterer seg over folk som sier de skal noe, og så blir det ikke gjort? Jeg foretrekker og mennesker med initiativ og planleggings evne. Det er så mye lettere å stole på et slikt menneske. Ganske mange av disse egentlig. Har droppet dates og venner pga. dette. Folk som ikke gir noe tilbake. Du må mase og mase. Nei, fy faen. Blir sliten jeg. Tappet for energi. Jeg vil ha ACTION! Der tror jeg vi er ganske like @Engel 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #1711 Del Skrevet 30. oktober Jeg har en stund snakket med en bekjent på snap. Vi har møttes noen ganger (typ fest) men knappt ellers, han er kompis av en kompis) Han la meg til på snap i slutten av august å jeg har vært lunken men han viser faktisk mye interesse til tross for det så i det siste har jeg slippt opp litt mer å svart litt mer ordentlig. Nå har jeg lyst til å finne på noe med han men vet ikke hvordan jeg skal legge det frem eller hva jeg skal «bjuda på». Hvorfor skal alt være så komplisert ? Anonymkode: 6ced5...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #1712 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har en stund snakket med en bekjent på snap. Vi har møttes noen ganger (typ fest) men knappt ellers, han er kompis av en kompis) Han la meg til på snap i slutten av august å jeg har vært lunken men han viser faktisk mye interesse til tross for det så i det siste har jeg slippt opp litt mer å svart litt mer ordentlig. Nå har jeg lyst til å finne på noe med han men vet ikke hvordan jeg skal legge det frem eller hva jeg skal «bjuda på». Hvorfor skal alt være så komplisert ? Anonymkode: 6ced5...3d1 Men hvorfor har han ikke allerede spurt for lenge siden? Anonymkode: b0ba6...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #1713 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hvorfor har han ikke allerede spurt for lenge siden? Anonymkode: b0ba6...861 Forde jeg har vært avvisende muligens. Og han spurte tidligere denne uka om «noe» men jeg var ikke hjemme/tilgjengelig. Men jeg vet at interessen hans er reell men han er ikke en pågående og pushende type. Meeen, jeg hoppa i det å spurte rett etter jeg skrev innlegget og han vil møtes. Håper vi får det til uka her siden han har barnefri denne uken. Anonymkode: 6ced5...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:55 #1714 Del Skrevet tirsdag kl 14:55 Fortsatt ingenting i år, ligget med en, men det ble slutt kjapt når hun fant noen andre😅 Alle jeg møter har et eller annet som gjør at et forhold/dating med de ikke går Aner ikke hva jeg gjør feil, er lei Anonymkode: eb59d...eaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet tirsdag kl 17:31 #1715 Del Skrevet tirsdag kl 17:31 Det er komplisert… men jeg tror jeg lar jakten kjærlighet bero før jeg har starta. Får finne meg selv først. Jeg savner nærhet, intimitet og lave skuldre tett omslynget av en kvinne. Kanskje det skjer i 2025 … eller kanskje noen dukker opp ute av det blå. Eller kanskje det aldri skjer. M40 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet onsdag kl 07:34 #1716 Del Skrevet onsdag kl 07:34 Det er vel på tide å innse at 2024 heller ikke ble året jeg fant kjærligheten nei... 3 dater er vel alt som har vært i år, og de var vel i januar og februar... Før jeg ga opp datingappene helt😅 Utover det har det bare vært litt småflørting og mannfolk som jeg ikke blir klok på. Har et lite håp om at en del nye vennskap og bekjentskaper kanskje kan lede til noe på sikt da, vi får se. Livet er i alle fall bra for tiden😊 Så ingen grunn til å klage egentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet onsdag kl 08:41 #1717 Del Skrevet onsdag kl 08:41 Engel skrev (59 minutter siden): Det er vel på tide å innse at 2024 heller ikke ble året jeg fant kjærligheten nei... 3 dater er vel alt som har vært i år, og de var vel i januar og februar... Før jeg ga opp datingappene helt😅 Utover det har det bare vært litt småflørting og mannfolk som jeg ikke blir klok på. Har et lite håp om at en del nye vennskap og bekjentskaper kanskje kan lede til noe på sikt da, vi får se. Livet er i alle fall bra for tiden😊 Så ingen grunn til å klage egentlig. Å du er serriøst modig også som står på syns jeg. Det må være vanskelig i øyeblikk, samtidig så lever dere virkelig og står i det. Av disse årene jeg har lest du ig andre bli skuffet her og optimistisk der har jeg ikke snakket med en eneste mann, ikke prøvd heller, lever helt isolert fra menn på den måten. Håper å møte han, men sjangsen ligger jo i tallene. Det skal mye til for at den ene man på magisk vis kommer i kontakt med etter 2- 3 år av ingen sjel, skal være rett. Men det er også så tilfeldig det med kjærlighet. Du kan fortsatt bli overasket 😊 Å godt at du har det fint. Viktig å nyte livet uansett sivilstatus ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet onsdag kl 09:48 #1718 Del Skrevet onsdag kl 09:48 Rosakatt skrev (58 minutter siden): Å du er serriøst modig også som står på syns jeg. Det må være vanskelig i øyeblikk, samtidig så lever dere virkelig og står i det. Av disse årene jeg har lest du ig andre bli skuffet her og optimistisk der har jeg ikke snakket med en eneste mann, ikke prøvd heller, lever helt isolert fra menn på den måten. Håper å møte han, men sjangsen ligger jo i tallene. Det skal mye til for at den ene man på magisk vis kommer i kontakt med etter 2- 3 år av ingen sjel, skal være rett. Men det er også så tilfeldig det med kjærlighet. Du kan fortsatt bli overasket 😊 Å godt at du har det fint. Viktig å nyte livet uansett sivilstatus ja. Man må gjennom nedturene for å virkelig sette pris på oppturene😊 Men tro meg, jeg har perioder hvor jeg vurderer å gi opp helt også. Og jeg har jo gitt opp datingapper, og med de det meste av dating nå. Så nå må han dukke opp fysisk. Og sjansen for at det skal skje er i grunnen ganske dårlig😅 Om ikke en av de mennene jeg virkelig har et godt øye til plutselig blir single da😅 Men kan jo ikke akkurat gå og håpe på det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet onsdag kl 10:16 #1719 Del Skrevet onsdag kl 10:16 (endret) Engel skrev (28 minutter siden): Man må gjennom nedturene for å virkelig sette pris på oppturene😊 Men tro meg, jeg har perioder hvor jeg vurderer å gi opp helt også. Og jeg har jo gitt opp datingapper, og med de det meste av dating nå. Så nå må han dukke opp fysisk. Og sjansen for at det skal skje er i grunnen ganske dårlig😅 Om ikke en av de mennene jeg virkelig har et godt øye til plutselig blir single da😅 Men kan jo ikke akkurat gå og håpe på det... Nei, det er ganske dystert å håpe på noens unergang 😅 Men det finnes flere menn selv det ikke virker slik, håpet er ikke forbi. Idag gjorde jeg det dumme å filme megselv med bakside kameraet for å se hvordan jeg ser ut for andre, å det er ingen mysterium hvorfor jeg ikke blir kontaktet 😂 Kan ta det med et smil nå, vil heldigvis ikke ha et barn. For min del blir det operasjon i 2025. Ikke dating. Er super usymetrisk det er ubehagelig å se på, både tenner og nese rett vest. Skjønner at veninnen min har hatt sympati i stemmen når jeg for lenge siden fortalte at en vi kjenner sendte meg melding. Det måtte være en feiltagelse, å jeg skjønner jo nå at ja, det måtte virkelig det. Endret onsdag kl 10:17 av Rosakatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet onsdag kl 11:15 #1720 Del Skrevet onsdag kl 11:15 Rosakatt skrev (54 minutter siden): Nei, det er ganske dystert å håpe på noens unergang 😅 Men det finnes flere menn selv det ikke virker slik, håpet er ikke forbi. Idag gjorde jeg det dumme å filme megselv med bakside kameraet for å se hvordan jeg ser ut for andre, å det er ingen mysterium hvorfor jeg ikke blir kontaktet 😂 Kan ta det med et smil nå, vil heldigvis ikke ha et barn. For min del blir det operasjon i 2025. Ikke dating. Er super usymetrisk det er ubehagelig å se på, både tenner og nese rett vest. Skjønner at veninnen min har hatt sympati i stemmen når jeg for lenge siden fortalte at en vi kjenner sendte meg melding. Det måtte være en feiltagelse, å jeg skjønner jo nå at ja, det måtte virkelig det. Vi dømmer alltid oss selv mye hardere enn det andre gjør.❤️ Husk det. At vi avviker fra "skjønnhetsidealet" betyr ikke at vi ikke er vakre på vår måte.❤️ Og selv om det virker hardt å tro på så er det virkelig sånn at ekte skjønnhet kommer innenifra. Men det er også tøft å skille seg ut dessverre. Og det gjør ofte livet vanskeligere også. Sender deg en stor klem! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå