Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2024

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du møtt menn som har fyllt rollen til en mann slik du ser for deg? 

Anonymkode: b0ba6...861

Jepp, men de er alle godt gifte :D

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sofie777 skrev (17 minutter siden):

Jepp, men de er alle godt gifte :D

Veldig synd 😕 Men da vet du at de eksisterer i det minste.

Kjenner du dem, eventuelt konene deres nok til å forhøre deg om de har noen single bekjente? 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig synd 😕 Men da vet du at de eksisterer i det minste.

Kjenner du dem, eventuelt konene deres nok til å forhøre deg om de har noen single bekjente? 😅

Ja og nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (Akkurat nå):

Ja og nei

Okei, da vet ikke jeg nei. Men håper han dukker opp en dag.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Okei, da vet ikke jeg nei. Men håper han dukker opp en dag.

Ja, frustrerende at mine venner (for jeg er venner med disse mennene også) ikke kjenner noen. Men har jeg ventet i over 30 år, så skal jeg da klare å vente en stund til :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dette høres spydig og kjipt ut, men det er ikke ment sånn. Jeg er bare ikke sikker på hvordan jeg skal formulere det på en annen måte. Here goes: Har du spurt dem om det er slik at de ikke kjenner noen slike menn eller om de bare ikke kjenner noen de tenker vil passe for deg? Jeg spør fordi det vil være nyttig info om de svarer at det siste er tilfelle. Hva er det i tilfelle som gjør at de ikke tenker at de vil passe for deg? Vi dømmer andre og dømmes av andre hele tiden, både på positiv og negativ måte, og det kan jo absolutt tenkes at dine venner har tatt feil av deg på ett eller annet område og ikke anbefalt en fyr som kanskje ville passet bra. Eventuelt kan det tenkes at folk du kjenner, liker og stoler på kan belyse litt hvordan du fremstår for dem og hvilke sider eller egenskaper du har som kanskje ikke er så positive i deres øyne. Å lodde stemningen litt om sånt fra tid til annen med folk man kjenner kan være bra. Det kan også være kjipt, så klart. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doolittle skrev (12 timer siden):

Ok, dette høres spydig og kjipt ut, men det er ikke ment sånn. Jeg er bare ikke sikker på hvordan jeg skal formulere det på en annen måte. Here goes: Har du spurt dem om det er slik at de ikke kjenner noen slike menn eller om de bare ikke kjenner noen de tenker vil passe for deg? Jeg spør fordi det vil være nyttig info om de svarer at det siste er tilfelle. Hva er det i tilfelle som gjør at de ikke tenker at de vil passe for deg? Vi dømmer andre og dømmes av andre hele tiden, både på positiv og negativ måte, og det kan jo absolutt tenkes at dine venner har tatt feil av deg på ett eller annet område og ikke anbefalt en fyr som kanskje ville passet bra. Eventuelt kan det tenkes at folk du kjenner, liker og stoler på kan belyse litt hvordan du fremstår for dem og hvilke sider eller egenskaper du har som kanskje ikke er så positive i deres øyne. Å lodde stemningen litt om sånt fra tid til annen med folk man kjenner kan være bra. Det kan også være kjipt, så klart. 

Er det meg du svarer? Spør siden du ikke siterte på noe vis. Jeg svarer med det som utgangspunkt.

Nei, jeg har ikke spurt om noe av dette, men jeg har jo lurt på dette, for minst en av dem (uten at jeg vet hvem) må jo ha et ok nettverk rundt seg. Jeg legger ikke skjul på at jeg ønsker en mann fremfor dem heller, i hvert fall ikke foran damene. Vi samles i en gruppe annenhver uke og noen ganger (IKKE hver gang) nevner jeg dette. NOEN burde slå to og to sammen om de kjente noen. Men samtidig venter jeg og gjør min egen greie. Jeg er vant til å klare meg selv, så trenger på en måte ikke en mann, men det er jo enkelte ting man gjør lettere når man er to.

Men nå må ikke tråden bli en "Gi Sofie råd"-tråd!!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@sofie777 Ja, det var til deg, ja. 

sofie777 skrev (2 timer siden):

Jeg er vant til å klare meg selv, så trenger på en måte ikke en mann, men det er jo enkelte ting man gjør lettere når man er to.

Den der kjenner jeg veldig godt igjen. Det er ikke det at man ikke klarer ting selv som singel, men noen ting er så mye mer hassle om man bare er én. 

sofie777 skrev (2 timer siden):

Men nå må ikke tråden bli en "Gi Sofie råd"-tråd!!

Da lar vi det være der. Jeg heier på deg, ihvertfall! 🙂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett denne tråden før og det er vel like greit siden jeg ikke skal ha antydning til sånt i mitt liv. :sjokkblå: 
*slenger usynlighetskappa si over seg og rygger stille ut igjen* 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Kan ikke huske å ha sett denne tråden før og det er vel like greit siden jeg ikke skal ha antydning til sånt i mitt liv. :sjokkblå: 
*slenger usynlighetskappa si over seg og rygger stille ut igjen* 

Hm, så rart, syns det var noen her 🤔 Sikkert vinden 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har havna i en skikkelig rar situasjon. Jeg er del av en ganske stor gjeng gjennom en hobby, og nå har det plutselig kommet en ny dame inn i gjengen. Hun er i et polyamorøst forhold, som er helt greit om hun vil det, men hun har bestemt seg for å date/bli sammen med absolutt alle mennene i gjengen, spesielt om andre damer har et godt øye til dem. Hun skjuler for hver enkelt av dem hva "planen" er, så de tror hun er singel og ute etter et monogamt forhold.

Så jeg passet hunden til en fyr i noen dager, og vi har snakket litt og gått på noen turer med hundene våre sammen bare de siste ti dagene ca. Plutselig fikk jeg vite at hun har bedt ham på date, vært skikkelig på og gått aktivt inn for å "stjele" ham fra meg. Jeg har også en annen mannlig venn der, som jeg kun er venn med, og ham var hun på date med forrige uke.

Jeg føler at jeg går på ungdomsskolen igjen. Hva skjer?!😂

Anonymkode: 2d660...e3c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har havna i en skikkelig rar situasjon. Jeg er del av en ganske stor gjeng gjennom en hobby, og nå har det plutselig kommet en ny dame inn i gjengen. Hun er i et polyamorøst forhold, som er helt greit om hun vil det, men hun har bestemt seg for å date/bli sammen med absolutt alle mennene i gjengen, spesielt om andre damer har et godt øye til dem. Hun skjuler for hver enkelt av dem hva "planen" er, så de tror hun er singel og ute etter et monogamt forhold.

Så jeg passet hunden til en fyr i noen dager, og vi har snakket litt og gått på noen turer med hundene våre sammen bare de siste ti dagene ca. Plutselig fikk jeg vite at hun har bedt ham på date, vært skikkelig på og gått aktivt inn for å "stjele" ham fra meg. Jeg har også en annen mannlig venn der, som jeg kun er venn med, og ham var hun på date med forrige uke.

Jeg føler at jeg går på ungdomsskolen igjen. Hva skjer?!😂

Omg, dokk henne i ryggen å avsløre henne. For noe drit. Jeg tipper hun har serriøse selvtilittsproblemer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, dokk henne i ryggen å avsløre henne. For noe drit. Jeg tipper hun har serriøse selvtilittsproblemer.

Dolk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er litt komplisert. Jeg vet kun om disse tingene fordi hun har en hemmelig chattegruppe der hun deler alt, og noen i den chatten har fortalt meg ting. Hun har også smisket veldig med de som styrer hobbygjengen, så jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre ennå. Jeg kan bli seendes ut som en skikkelig raring om jeg kommer med masse påstander og ingen andre backer meg.

Dette har bare vart i to-tre uker. Jeg føler at hun etter hvert må skyte seg selv i foten, så jeg venter og ser.

Hun prøver også å bli gravid, så jeg håper gutta bruker beskyttelse i hvert fall 🫠

Jeg er uansett ikke sååå interessert i denne hundemannen, og om han faller for hennes triks, blir jeg enda mindre interessert 😅 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søren er greia med voksne mannfolk som flørter og står på over tid, men om man faktisk spør om de har lyst til å møtes på tomannshånd så kommer unnskyldningen om at de er "opptatt denne uka, men kanskje kan få til noe neste uke?" for at du så ikke hører noe fra de igjen?? Og dette er menn som er single, og som godt vet at jeg er singel også. Og ja, selvfølgelig er jeg vant til overfladisk, vennskaplig eller kollegial flørting, men dette har vært mer enn det fra deres side. En ting er i alle fall sikkert, jeg kommer aldri til å bli klok på menn🤯

Anonymkode: f3ed1...9e5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på noen dater med en jeg likte ganske godt, men valgte å avslutte for noen dager siden da jeg fikk en magefølelse som var noe dårlig. Jeg har han fortsatt på snap. Venter på at han skal slette meg, men han har ikke gjort det enda. Er det jeg som må slette han? Eller er det vanlig at man beholder hverandre på snap, ettersom vi aldri var i er forhold? Jeg liker han jo fortsatt. En del av meg vil fortsatt ha han der.🙈

Anonymkode: d39d5...fcd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var på noen dater med en jeg likte ganske godt, men valgte å avslutte for noen dager siden da jeg fikk en magefølelse som var noe dårlig. Jeg har han fortsatt på snap. Venter på at han skal slette meg, men han har ikke gjort det enda. Er det jeg som må slette han? Eller er det vanlig at man beholder hverandre på snap, ettersom vi aldri var i er forhold? Jeg liker han jo fortsatt. En del av meg vil fortsatt ha han der.🙈

Jeg sletter ingen iallefall 😂 

Anonymkode: 6ced5...3d1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er jo helt opp til deg? Jeg pleier ikke å beholde tildligere dater eller kjærester der, med unntak av en som ble en god venn (vi var bekjente før vi begynte å date også). Jeg ønsker ikke at de skal ha noe innblikk i livet mitt, og jeg ønsker heller ikke noe innblikk i livet deres. Bedre å bare sette strek over alt når det er avsluttet syns jeg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har bare slettet de som har vært drittsekker, utover det så sletter jeg aldri noen 🙂 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/3/2024 at 10:49 AM, AnonymBruker said:

Hva søren er greia med voksne mannfolk som flørter og står på over tid, men om man faktisk spør om de har lyst til å møtes på tomannshånd så kommer unnskyldningen om at de er "opptatt denne uka, men kanskje kan få til noe neste uke?" for at du så ikke hører noe fra de igjen?? Og dette er menn som er single, og som godt vet at jeg er singel også. Og ja, selvfølgelig er jeg vant til overfladisk, vennskaplig eller kollegial flørting, men dette har vært mer enn det fra deres side. En ting er i alle fall sikkert, jeg kommer aldri til å bli klok på menn🤯

Anonymkode: f3ed1...9e5

For å være litt brutal... Du er underholdning når han kjeder seg, men han er ikke interessert i noe mer

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...